Şimdi Ara

===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED=== (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.927
Cevap
63
Favori
649.725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar sürekli sorulan bir soru var.passat mı jetta mı diye.bu soruyu soran arkadaşları az çok aydınlatacak bir kaç ayrıntı soru sormak istiyorum.Hem passat hem jetta kullanıcılarının cevaplaması gereken bir soru bu.
    1-jetta'nın yol bilgisayar ekranı passat'ın kinden farklı mı? passat daki gibi hangi hızda sabitlendi,çalan şarkı(2009 modeller için) gibi bilgiler görünüyor mu?
    2- ses sistemi passat'tan çok mu kötü? çünkü jetta'da ki hoparlörler sayı olarak hem az hemde çap yönünden küçük.
    3- yol tutuşu jettanın passat'tan iyi diyen bir arkadaş vardı.bunu kimler tasdikliyor kimler onaylamıyor?
    4- jettanın hız sabitleyicisinde passat'daki gibi +,- ayarı yapıabiliyor mu?(gaza basmadan hızı arttırma azaltma) benim bildiğim kadarıyla olmuyor fakat olmuyor madem jettadaki hız sabitleyici kolundaki "set +,-" ne işe yarıyor?

    herkese teşekkürler




  • JETTA 2008 TSI 122 Comfort. sahibi olarak bildiklerimi cevaplamaya çalışayım

    Aslında ben de başlarda acaba passat mı alsam diye düşünürken jettanın dış görünüşünü daha çok beğendiğimi fark ettim ve jetta da karar kıldım. Yeni passatcı arkadaşlar bana darılmasın ama ben bir önceki kasayı daha çok beğeniyordum. Benim için tam bir klasik olmuştu. Tabi yeni kasa daha modern çizgileriyle günümüzü yansıtıyor fakat gönlüm hep eski kasada kaldı. Bu yüzden jetta dedim.

    sorularınıza gelince:
    1. Passatın yol ekranını hiç bilmiyorum ancak jetta da çalan şarkıları, radyoyu yol ekranından görebiliyorsun ve direksiyondan kontrol edebiliyorsun. Yani kanal değiştirme şarkı değiştirme ses kısma açma vs...
    2.Jettanın ses sistemi gayet tatmin edici. Yanılmıyorsam 8 hoparlör olması lazım. Tabi "pimp my ride" tarzı birşey de değil maalesef
    3.Bende passatın yol tutuşu daha iyi diye duymuştum ve buna da şaşırmam. Sonuçta sınıf farkı var.
    4.Jetta CC da +,- ayarı yapabiliyorsunuz yani giderken pedala dokunmadan kol yardımıyla hızı değiştirebiliyorsunuz. Bunu tekrar set edebiliyorsunuz. Passat da ilave bir şey var mı bilmiyorum.

    Sonuç olarak aslında passat la jetta yı kıyaslamak pek doğru değil gibime geliyor. Belki teknik yönden kıyaslanabilir ama eminim passat her durumda aynı ya da daha üstün çıkacaktır. Dediğim gibi aralarında klas farkı var ancak benim gibi daha farklı detaylara takılan biri passat yerine jettayı tercih edebiliyor. Bence bu vw nin başarısı. İkisi de harika araçlar


    quote:

    Orjinalden alıntı: fever2006

    arkadaşlar sürekli sorulan bir soru var.passat mı jetta mı diye.bu soruyu soran arkadaşları az çok aydınlatacak bir kaç ayrıntı soru sormak istiyorum.Hem passat hem jetta kullanıcılarının cevaplaması gereken bir soru bu.
    1-jetta'nın yol bilgisayar ekranı passat'ın kinden farklı mı? passat daki gibi hangi hızda sabitlendi,çalan şarkı(2009 modeller için) gibi bilgiler görünüyor mu?
    2- ses sistemi passat'tan çok mu kötü? çünkü jetta'da ki hoparlörler sayı olarak hem az hemde çap yönünden küçük.
    3- yol tutuşu jettanın passat'tan iyi diyen bir arkadaş vardı.bunu kimler tasdikliyor kimler onaylamıyor?
    4- jettanın hız sabitleyicisinde passat'daki gibi +,- ayarı yapıabiliyor mu?(gaza basmadan hızı arttırma azaltma) benim bildiğim kadarıyla olmuyor fakat olmuyor madem jettadaki hız sabitleyici kolundaki "set +,-" ne işe yarıyor?

    herkese teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saudek -- 19 Temmuz 2008; 13:13:48 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mk.yagci

    2006 model 1,6 102 hp jetta confortline triptironik vites renk derin siyah değişen yok sadece ön kaput çizikten boyalı fiyat 30750 nasıl acaba yardımcı olursanız bende jetta sahibi olacam


    bence fiyat çok iyi. ben aynı aracı + sunroof 15000 km de bir ay önce 35000 ytl ye aldım. benimkinde kaput boyalı değil. bu arada izmirdeyim. şehirler arası piyasa farkı da olabiliyor.
  • Merhaba ,

    Hem passat (1.6FSI Comfortline, triptronik,2006 model) hemde Jetta (TSI 140, DSG, Comfortline,2008 model) kullanıcısı olarak bende yorumlarımı ekleyeyim.

    1. Yol ekranları tamamen aynı (en azından ben fark bulamadım) (yol bilgisisayarı harıc)
    2. Ses sistemi passatta biraz daha iyi (belki hoparlor kalitesi farki veya sadece benim jetta'ya has bır durumdur)
    3. Yol tutusları arasında bir fark yok
    4. Cruise control en buyuk fark. Passat'a CC ayrı bır koldur, jetta'da sinyale entegredir. Passat'ta 10Km/h'lık hızlar seklınde +/- yapabilirsiniz, jetta'a bu yok ama gaza basmadan arttırabılıyorsunuz bu olay passatta CC kolunu sınyal gibi kullanınca oluyor bence daha ıyı. Passat'a CC'un sabıtledıgı hızı ekranda gorebılırsınız, jetta'da bu yok. Gerisi aynı

    quote:

    Orjinalden alıntı: saudek

    JETTA 2008 TSI 122 Comfort. sahibi olarak bildiklerimi cevaplamaya çalışayım

    Aslında ben de başlarda acaba passat mı alsam diye düşünürken jettanın dış görünüşünü daha çok beğendiğimi fark ettim ve jetta da karar kıldım. Yeni passatcı arkadaşlar bana darılmasın ama ben bir önceki kasayı daha çok beğeniyordum. Benim için tam bir klasik olmuştu. Tabi yeni kasa daha modern çizgileriyle günümüzü yansıtıyor fakat gönlüm hep eski kasada kaldı. Bu yüzden jetta dedim.

    sorularınıza gelince:
    1. Passatın yol ekranını hiç bilmiyorum ancak jetta da çalan şarkıları, radyoyu yol ekranından görebiliyorsun ve direksiyondan kontrol edebiliyorsun. Yani kanal değiştirme şarkı değiştirme ses kısma açma vs...
    2.Jettanın ses sistemi gayet tatmin edici. Yanılmıyorsam 8 hoparlör olması lazım. Tabi "pimp my ride" tarzı birşey de değil maalesef
    3.Bende passatın yol tutuşu daha iyi diye duymuştum ve buna da şaşırmam. Sonuçta sınıf farkı var.
    4.Jetta CC da +,- ayarı yapabiliyorsunuz yani giderken pedala dokunmadan kol yardımıyla hızı değiştirebiliyorsunuz. Bunu tekrar set edebiliyorsunuz. Passat da ilave bir şey var mı bilmiyorum.

    Sonuç olarak aslında passat la jetta yı kıyaslamak pek doğru değil gibime geliyor. Belki teknik yönden kıyaslanabilir ama eminim passat her durumda aynı ya da daha üstün çıkacaktır. Dediğim gibi aralarında klas farkı var ancak benim gibi daha farklı detaylara takılan biri passat yerine jettayı tercih edebiliyor. Bence bu vw nin başarısı. İkisi de harika araçlar


    quote:

    Orjinalden alıntı: fever2006

    arkadaşlar sürekli sorulan bir soru var.passat mı jetta mı diye.bu soruyu soran arkadaşları az çok aydınlatacak bir kaç ayrıntı soru sormak istiyorum.Hem passat hem jetta kullanıcılarının cevaplaması gereken bir soru bu.
    1-jetta'nın yol bilgisayar ekranı passat'ın kinden farklı mı? passat daki gibi hangi hızda sabitlendi,çalan şarkı(2009 modeller için) gibi bilgiler görünüyor mu?
    2- ses sistemi passat'tan çok mu kötü? çünkü jetta'da ki hoparlörler sayı olarak hem az hemde çap yönünden küçük.
    3- yol tutuşu jettanın passat'tan iyi diyen bir arkadaş vardı.bunu kimler tasdikliyor kimler onaylamıyor?
    4- jettanın hız sabitleyicisinde passat'daki gibi +,- ayarı yapıabiliyor mu?(gaza basmadan hızı arttırma azaltma) benim bildiğim kadarıyla olmuyor fakat olmuyor madem jettadaki hız sabitleyici kolundaki "set +,-" ne işe yarıyor?

    herkese teşekkürler






  • Merhaba Diveman ,

    Taner beyın soyledıklerıne ekleme yapmak istiyorum.

    Passat 1.6FSI,Triptronik ve Jetta TSI140, DSG kullanıcısıyım. Bu hafta Passat 2.0 TDI, DSG kullandım5 gun boyunca ve 500KM yol yaptım otoban, sehırıcı trafık, bozuk dag yolu vs.

    2.0TDI Passat, 1.6FSI Passat'a gore cok guzel 140BG ve yuksek tork guzel bırsey, torku Jetta'dan fazladır bu arabanın, ancak 2.0 passat'da ilk kalkıslarda 2000-2250 devire kadar araba bayılıyor sonra zıpkın gıbı gıdıyor. Otoban surusunde tabııkı bu olmuyor aynen zıpkın gıbı fırlıyor araba ve 150-160'lar cıkmak cok kolay. Ama sehırıcı trafık, dag-patıka yolu, rampalar falan bu olay sureklı yasanıyor, tabııkı alısıyorsunuz bir sure sonra.

    Bu 3 araba arasında tercıhım Jetta, cunku araba dururken gaza bastıgınız anda guc elınızde. patika, sehirici falan hıc farketmıyor. Komproser farkı.
    Passat 2.0 TDI'daki bu duruma (aslında bu turboların tamamında varmıs) Turbo boslugu denıyormus, burda ogrendım bende. Jetta'da (140 ve 170'lerde) once kompresor devreye giriyor, sonra Turbo'da eklenıyor (komresor + turbo calısıyor), sonra sadece Turbo devam edıyor, araba cok serı olarak hızlanıyor.

    Turbo boslugu gercekten cok rahatsız eden bırsey, belki Jetta TSI kullanmasaydım bundan haberım olmazdı.Benim gibi takıntılı bır adam ıcın bu sorun ama siz bana bakmayın, mutlaka bu arabaları surun, Focus'uda, Jetta'yıda.

    Focus benım Jetta alırken tercihlerimden biriydi cunku Focus yol tutusu en iyi olan araba, Jetta secmemdeki bir etken, karar verme gecesi, bizim sitedeki 15 tane Focus'un airbagleri seri halde calindi ve ikinci etken arkadasin Jetta 140'ını kullandım :)

    Saygılar


    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Sevgili Diveman,

    En başta sunu söylemek istiyorum: her ikisi de çok kaliteli, üstün ve muhteşem araçlardır. Piyasada saygı gören, kabul edilen ve 2. eli kuvvetli otoobillerdir.

    Bence FORD FOCUS TDCI 110 HP TITANIUM al ve kullan. Bir süre sonra "Acaba JETTA'yı mı kullansaydım?" diye aklından fikirler geçecek, bu fikirler kurt halini alıp içini yiyip bitirecek. Fakat artık parasını ödediğin, ruhsatını çıkardığın, sigortasını yaptırdığın, kaskosunu aldığın ve deposunu doldurduğun bir FORD FOCUS aracın olduğundan geri dönüş yolu çok dik, çıkılması çok zor ve zahmetli bir rampa halini alacaktır.

    Ama bir işi baştan doğru yapmanın da bir yolu var. VW JETTA 1.4 TSI 140 HP TWINCHARGER satın alırsan mutlaka bir ara aklından FORD FOCUS'u geçirecek, onu da deneyecek ama VW JETTA'dan başka bir aracı düşünmek, hatta (PASSAT dışında) binmek bile istemeyeceksin. Benzinli, az yakan (FORD FOCUS TDCI da az yakıyor), vergisi düşük (FORD FOCUS'un da vergisi düşük), Turbolu (FORD FOCUS da Turbolu) ve Kompresörlü (işte bu FORD FOCUS'ta yok) komple ve değerli bir aracın olacak. 2. Eli kuvvetli ve en çok tercih edilen motor konfigürasyonuna sahip bir model VW JETTA 1.4 TSI 140 HP COMFORTLINE. İleride LPG de takılabilecek (şu anda Almanya'da takılabiliyor) ve JETTA kullanıcılarının da teyit edeceği düşü yakıt tüketimine sahip bir motor 1.4 TSI 140 HP TWINCHARGER.

    Bence daima her iki çeşidin de tadına varmakta fayda var. TDCI bir FORD FOCUS'tan ta çok etkilenmiş, ama yine de VW PASSAT almıştım. TDCI motorlu FORD FOCUS beni SEAT TOLEDO 1.6 16V aracımdan ayıramamıştı ama VW PASSAT 1.4 TSI 122 HP ayırabilmişti.

    Tercih sizin.

    Saygılarımla,

    Taner Göde






  •  ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===
  • quote:

    Orjinalden alıntı: firat_ozturk

    Merhaba Diveman ,

    Taner beyın soyledıklerıne ekleme yapmak istiyorum.

    Passat 1.6FSI,Triptronik ve Jetta TSI140, DSG kullanıcısıyım. Bu hafta Passat 2.0 TDI, DSG kullandım5 gun boyunca ve 500KM yol yaptım otoban, sehırıcı trafık, bozuk dag yolu vs.

    2.0TDI Passat, 1.6FSI Passat'a gore cok guzel 140BG ve yuksek tork guzel bırsey, torku Jetta'dan fazladır bu arabanın, ancak 2.0 passat'da ilk kalkıslarda 2000-2250 devire kadar araba bayılıyor sonra zıpkın gıbı gıdıyor. Otoban surusunde tabııkı bu olmuyor aynen zıpkın gıbı fırlıyor araba ve 150-160'lar cıkmak cok kolay. Ama sehırıcı trafık, dag-patıka yolu, rampalar falan bu olay sureklı yasanıyor, tabııkı alısıyorsunuz bir sure sonra.

    Bu 3 araba arasında tercıhım Jetta, cunku araba dururken gaza bastıgınız anda guc elınızde. patika, sehirici falan hıc farketmıyor. Komproser farkı.
    Passat 2.0 TDI'daki bu duruma (aslında bu turboların tamamında varmıs) Turbo boslugu denıyormus, burda ogrendım bende. Jetta'da (140 ve 170'lerde) once kompresor devreye giriyor, sonra Turbo'da eklenıyor (komresor + turbo calısıyor), sonra sadece Turbo devam edıyor, araba cok serı olarak hızlanıyor.

    Turbo boslugu gercekten cok rahatsız eden bırsey, belki Jetta TSI kullanmasaydım bundan haberım olmazdı.Benim gibi takıntılı bır adam ıcın bu sorun ama siz bana bakmayın, mutlaka bu arabaları surun, Focus'uda, Jetta'yıda.

    Focus benım Jetta alırken tercihlerimden biriydi cunku Focus yol tutusu en iyi olan araba, Jetta secmemdeki bir etken, karar verme gecesi, bizim sitedeki 15 tane Focus'un airbagleri seri halde calindi ve ikinci etken arkadasin Jetta 140'ını kullandım :)

    Saygılar



    o zaman 140hp ile 122hp arasında çok fark var öyle mi? sadece turbolu araçlarda da turbo boşlugu oluyor demişiniz,aynı durum 122hp likte mevcut mu?




  • o zaman en kısa süre içerisinde 140hp jetta test etmek lazım
  • arkadaşlar 122 hp lik motor triger kayışlımı yoksa zinirlimi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cengiz112

    arkadaşlar 122 hp lik motor triger kayışlımı yoksa zinirlimi?


    zincir
  • Merhaba ,

    Ben bu turbolu araclardakı "turbo boslugu" lafını hep duyardım ne oldugunuda anlamazdım, motor konusunda da artık uzman sayılmam (renault 12 TS'yı bılırım ama :) ) bu 2.0 TDI 140BG passatı surunce anladım olayı. Sehir ici cok gezıyorum (40-50 km/h hızla cogunlukla) sıkıntıdan da ara gazlanmaları yapıyorum ne yalan soyleyım. O durumlarda turbo boslugu sendromu yasadım cok sık. :)

    Bizim Jetta TSI 140 DSG'de (6 vites DSG'dır) sadece 0-10 km/h arası gaza basmakla basmamak arası kalınca araba sersemlıyor (opellerdeki easytronic gibi), passat'daki "turbo boslugu" na denk gelecek sekılde. Yanı TSI'ın kompresor + turbo olayları o sacma sapan anda (anlamıssınızdır durumu :) )bı ıse aramıyor.

    TSI 122'de bu olay varmı acık konusayım bılmıyorum. Bıldıgım kadarı ıle TDI'dekı turbo ıle TSI'dekı turbo birbirinden farklı. Taner bey cok ayrıntılı acıklamaları yapmıstı, TSI 122 aslında "Turbolu FSI 1.4 motor" kaba tabırle. Bu motor platfomuna kurulu arabaların sahıplerı (Golf, Jetta, Passat, Touran vs) yukarda betımlemeye calıstıgım durumun bu motorda olup olmadıgını acıklayabılırler, veya TSI forumuna sorulabılır...

    PS: kotu yazımım ıcın ozur dılerım, ıngılızce klavye ıle yazıyorum son bırkac mesajımı, turkce karakterler olmayınca ne zor oluyormus :)

    quote:

    Orjinalden alıntı: fever2006


    quote:

    Orjinalden alıntı: firat_ozturk

    Merhaba Diveman ,

    Taner beyın soyledıklerıne ekleme yapmak istiyorum.

    Passat 1.6FSI,Triptronik ve Jetta TSI140, DSG kullanıcısıyım. Bu hafta Passat 2.0 TDI, DSG kullandım5 gun boyunca ve 500KM yol yaptım otoban, sehırıcı trafık, bozuk dag yolu vs.

    2.0TDI Passat, 1.6FSI Passat'a gore cok guzel 140BG ve yuksek tork guzel bırsey, torku Jetta'dan fazladır bu arabanın, ancak 2.0 passat'da ilk kalkıslarda 2000-2250 devire kadar araba bayılıyor sonra zıpkın gıbı gıdıyor. Otoban surusunde tabııkı bu olmuyor aynen zıpkın gıbı fırlıyor araba ve 150-160'lar cıkmak cok kolay. Ama sehırıcı trafık, dag-patıka yolu, rampalar falan bu olay sureklı yasanıyor, tabııkı alısıyorsunuz bir sure sonra.

    Bu 3 araba arasında tercıhım Jetta, cunku araba dururken gaza bastıgınız anda guc elınızde. patika, sehirici falan hıc farketmıyor. Komproser farkı.
    Passat 2.0 TDI'daki bu duruma (aslında bu turboların tamamında varmıs) Turbo boslugu denıyormus, burda ogrendım bende. Jetta'da (140 ve 170'lerde) once kompresor devreye giriyor, sonra Turbo'da eklenıyor (komresor + turbo calısıyor), sonra sadece Turbo devam edıyor, araba cok serı olarak hızlanıyor.

    Turbo boslugu gercekten cok rahatsız eden bırsey, belki Jetta TSI kullanmasaydım bundan haberım olmazdı.Benim gibi takıntılı bır adam ıcın bu sorun ama siz bana bakmayın, mutlaka bu arabaları surun, Focus'uda, Jetta'yıda.

    Focus benım Jetta alırken tercihlerimden biriydi cunku Focus yol tutusu en iyi olan araba, Jetta secmemdeki bir etken, karar verme gecesi, bizim sitedeki 15 tane Focus'un airbagleri seri halde calindi ve ikinci etken arkadasin Jetta 140'ını kullandım :)

    Saygılar



    o zaman 140hp ile 122hp arasında çok fark var öyle mi? sadece turbolu araçlarda da turbo boşlugu oluyor demişiniz,aynı durum 122hp likte mevcut mu?




  • 1.4 122hp jetta midline versiyonunda (yada daha alti varmi bilmiyorum TSI da?) direksyon uzeri radyo kontrolu var dimi ? standart geliyor?

    Tour paketinin kattiklari nedir? Midline da 140hp bulamiyormuyuz? fiyat listesinde goremedim.

    birde suan itibari ile gidip jetta alsak, tahmini ne kadar iskonto yaparlar?
  • Merhaba arkadaşlar olan biteni gizlice takip eden bir DH kullanıcısı olarak yakın zamanda Jettalanacağım. Bilgi paylaşımlarınız için hepinize teşekkür ediyorum. 1 aydır aracı, motor seçeneklerini, aksesuarlarını inceliyorum. Uzun süre kullanmayı düşündüğümden ince eliyorum yani.

    Modeller arasında çelişkide kalan arkadaşlara maddi olanaklarıyla örtüşecek kadar cesur olmalarını öneririm.

    Jettayı ilk defa gören birinin gözüne ilk önce krom aksamlar çarpacaktır(en azından bana öyle oldu), bence renk seçiminde bu krom aksamları öne çıkaracak tonları tercih etmeniz daha doğru olur.
  • tercihim refleks gümüş
  • fırat bey anlatımınız için size teşekkür ediyorum.ben yazdıklarınızı gayet iyi anlıyorum dert etmeyin.
    tanerbey'in 122hp için yamış oldugu yazıları az çok hatırlıyorum ama şimdi nerdedir hangi sayfadadır kim bilir.benim hatırladıgım kadarıyla 122hp kaymak gibi kalkıyo, hızlanıyor ve turbo boşluğu olmuyor.Siz de bütün turbolarda turbo boşlugu vardır deyince kafam karıştı.
    yine bu forumda okumuştum.kompresörlü TSI'larda kalkışlarda kompresörden turboya geçiş(yada turbodan kompresöre geçiş tam hatırlamıyorum yine) anında bir boşluk oldugu ve bunun için bu boşlugun hissedildigini soylemişti bir arkadaş.122'lerde de kompresör olayı olmadıgı için hiçbir boşluk olmadıgı söylenmişti.Umarım bilen arkadaşlar özellikle tanerbey bu yazıyı görür ve bizleri bilgilendirir.

    bu arada ben de jetta'nın en çok bu görünüşünden etkilenmiştim ve hala nerde jetta görsem bu pozisyondan bakarım..şu sert bakışa bir bakın
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===




  • Merhaba Fever2006,

    Bir anda kendimi töhmet altında hissetim ne diyim :)

    Bütün turbolarda turbo boşluğu vardır "alıntı lafımı" komple geri alıyorum, Passat 2.0 TDI 140BG DSG'de turbo boşluğu var diyorum :) , Son kararım :)

    Jetta 140BG sahibi olarak bi ufak düzeltme yapayım, kompresor ve turbo arası geçiste bir bekleme boşluk yok. Tüm sekans aslında 1500 devirde kompresor, 2900 devirde kompresör + turbo, 3500 devir ve sonrasında sadece turbo olarak işliyor.

    Bu 1500 devirde olayın başlaması öncesinde heleki 0-10 Km/h arası gaza basmak ve basmamak arasında kalan durumda araba sersemliyor ki sağolsun plantamax bunun yazılım güncellemesi ile giderildiğini söyledi. Uzun lafın kısası 10-200+ Km/arası TSI (kompresör'lu motorlarda) tabiri caizse kaymak gibi. (Söylemekten utanıyorum ama 200 olmasa bile 140-150 basmak için yolu uzatıp sık sık çevreyoluna çıkıyorum hala)...




  • yeni yazılımla boşluk moşluk kalmadı bende .... ki boşluk deyince test etmeyen biri ciddi bir sorun zannedecek . çok incik boncuk ayrıntıya inmeye gerek yok bence ... atmosferik motorlarda boşluk yok ama 120 130 lara gelince pejo minibüs gibi bağırmaya başlıyor .
  • MERHABA ARKADAŞLAR 2 GUN ÖNCE 2008 MODEL 0 KM 102 HP JETTA UNITED(TOUR) ALDIM ARAÇ MUKEMMEL FAKAT AKLIM HEP ACABA KÖTÜMÜ YAPTIM DİYOR 1.4 MÜ ALSAYDIM,ARACIMA LPG DÖNÜŞÜMÜ YAPTIRMAK İSTİYORUM FAKAT GARANTİDEN ÇIKACAĞI İÇİN 2 YIL BEKLEMEM GEREKİYORMUŞ
  • hayırlı olsun aracınız.renk donanım fotograf paylasırsanız seviniriz.tekrar güle güle kullanın
  • TEŞEKKÜRLER,REFLEKS GÜMÜŞ RENGİNDE DONANIM OLARAKTA MIDLINE COMFORTLINE ARASI UNITED MODELİ,MIDLINE MODELINE GORE KIYASLAMA YAPARSAK ARAÇTA KOLÇAK,GERI VITES SENSORU,COMFORTLINEDA BİLE OLMAYAN DEĞİŞİK ALİMİNYUM JANT,ORTA KONSOL YOL BİLGİSAYARI VE KOLTUK DÖŞEMELER FARKLI ,SPOR MODEL GİBİ EN KISA ZAMANDA ARACIN FOTOĞRAFINI PAYLAŞICAM SİZLERLE,
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.