Şimdi Ara

===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED=== (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.927
Cevap
63
Favori
649.728
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar hill hold için bir düğme var mı yoksa kendiliğinden mi devreye giriyor?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alphi

    şimdi geri viteste sağ aynayı kaldırımı görecek şekilde ayarladıktan sonra ileri viteste 10-15 km hıza bağlı kalmamak için kendiliğinden düzelmesi için L ile R arasında mı kalacak yoksa bir daha ki geri vitese aldığımda kaldırımı görebilmek için kontrol düğmesi R de mi kalacak



    1.vites R konumuna getirilir.
    2.sağ ayna arzuya göre ayarlanır.
    3.bundan sonra vites R konumuna getirildiğinde aynanın da ayarlanan konuma bakması isteniyorsa AYNA AYARLAMA SWİCİ "R" konumunda bırakılır.
    4.vites D konumunda araç hareket ettikten sonra ayna otomatik olarak düzelir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alphi

    arkadaşlar hill hold için bir düğme var mı yoksa kendiliğinden mi devreye giriyor?


    hill hold için ayrı düğme yok. bildiğim kadarıyla 2 sn kadar frende tutuyor daha sonra devreden çıkıyor.
  • Geçenlerde sert bir şekilde çukura girdim (arkasından öyle sinirlendim ki kan beynime sıçradı, bi' kamyon küfür yolladım ilgili kişilere !!!)

    Sorum şu; aracı rot balansa götürmeli miyim?

    Eğer evet ise bunu serviste mi yaptırayım yoksa tanıdık ustama mı götüreyim?

    Bundaki kararsızlığım aracın çok yeni olması (temmuz-2008). Yeni teknolojiyle donatılmış araçları "hemen" sanayideki ustanın eline bırakmak pek doğru gelmiyor bana. En azından servis belirli eğitimlerden geçiyor, daha iyi tanıyor. Bu bilgilerin sanayiye düşmesi biraz vakit alır gibime geliyor.

    Gerçi bu alt tarafı bir rot balans ama yinede tereddüt yaşıyorum. Sizler ne düşünüyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saudek -- 4 Ağustos 2008; 19:11:35 >
  • aynı olay benim de başıma geldi ne yazık ki. şu an benim direksiyon 1-2 derece sağa dönükken araç düz gidiyor. sanırım servise götüreceğim...
  • Jetta'da xenon far opsiyonu yok mu?
  • Merhaba Jettadaşlar ,
    Yaklaşık 3 gündür bu topic'i okuyorum. Öncelikle çok seviyeli yazışmalar okudum , okurken zevk aldım , gerçekten tebrikler... Umarım ben de ilerde kulübünüze üye olabilirim. :)

    2000 model Laguna 1 sahibiyim. (2.0 lt.) Arabamı sıfır bir araç ile değiştirmeye karar verdiğim yaklaşık 10-15 gündür marka/model araştırmaya başladım. İlk olarak Laguna 3'ü inceledim. Forumda volvo , peguot , honda vs. derken VW topic'iğini okumaya başladım. Ve çok etkilendim. İsteğim D sınıfı bir araç almaktı. Ancak maddi olarak passat'ın 1.4 TSI comfort 122 BG modeline kadar çıkabiliyorum. Bu zaman kadar hep otomatik kullandım ve bu aracın manuel olması benim için tek dezavantaj.

    Tüm bunları düşünürken bir de Jetta topic'ini okuyayım dedim. Özellikle 1.4 TSI 170 BG DSG modeli hakkında yapılan yorumlar beni çok etkiledi. Yorumlara göre benim aradığım herşey sanırım onda var. Özellikle ihtiyaç duyulduğu anda sınırsız güç isteğim sanırım bu motorla karşılanacak. Ancak Jette da C sınıfı bir araç. (Sanırım sınıf takıntım var biraz.)

    Şimdi iki arada kaldım: Acaba passat'ın yukarıdaki modelini , manuel vites gibi bir olumsuzluğa rağmen , sadece D sınıfı diye mi alsam ; yoksa jetta alıp konfordan ödün verip sınırsız güce merhaba mı desem ?

    Her ikisini de kullanan çok kişi var gördüğüm kadarı ile forumda. Benim için yorumlarsanız çok sevinirim.

    Not: Yarın sabah Laguna'cım ile son uzun yolculuğuma çıkacağım. Yaklaşık bir hafta bizi ege'de gezdirecek. 1 hafta sonra geldiğimde , yapacağınız yorumlar doğrultusunda kararımı verip aksiyon alacağım.

    Şimdiden çok teşekkür ederim.

    Oben Ünser




  • merhaba değerli arkadaşlar

    dr_Onur un jettacı olma sürecini okudum. etkisi oldu mu bilmiyorum
    (öyle denk geldi belki) 2. el de olsa jettlandım.

    javascript:void(AddText(''))javascript:void(AddText(''))

    (2007 1.6 BSE manuel primeline beyaz 14500 km)

    yol gürültüsü dışında, araçtan memnunum. forumda verilen opsiyon kodlarından da faydalanıp
    aracı tanıdım. sağ aynanın geri vites yeteneğini deneyemedim.
    5RQ outer right rear view mirror: convex
    diye bir opsiyon mevcut. convex umarım beklediğim anlamdadır.

    climatic in dış/taze hava alma ızgarasının motoru oldukça
    gürültülü çalışıyor. galiba motoru dişlileri sıyırmış.
    yetkili servis konsolun sökülüp arızaya müdahale edileceğini söyledi
    henüz yeterli zamanım olmadı. garantiden çözülür diye umuyorum

    bilgisi olup paylaşan olursa memnun olurum.

    herkese hayırlı sürüşler.




  • arkadaslar, telefonu nasil kullaniyoruz, kit gerekli mi yoksa bluetooth ile baglanti kurabiliyormuyuz. direksiyonun uzerindeki telefon dugmesi bir ise yariyor mu. - jetta comfortline
  • arkadaşlar 2009 jetta larda rcd 310 radio geliyomuuş.bunların fotolarını bulabilirmisinizz????
  • quote:

    Orjinalden alıntı: OBI

    Merhaba Jettadaşlar ,
    Yaklaşık 3 gündür bu topic'i okuyorum. Öncelikle çok seviyeli yazışmalar okudum , okurken zevk aldım , gerçekten tebrikler... Umarım ben de ilerde kulübünüze üye olabilirim. :)

    2000 model Laguna 1 sahibiyim. (2.0 lt.) Arabamı sıfır bir araç ile değiştirmeye karar verdiğim yaklaşık 10-15 gündür marka/model araştırmaya başladım. İlk olarak Laguna 3'ü inceledim. Forumda volvo , peguot , honda vs. derken VW topic'iğini okumaya başladım. Ve çok etkilendim. İsteğim D sınıfı bir araç almaktı. Ancak maddi olarak passat'ın 1.4 TSI comfort 122 BG modeline kadar çıkabiliyorum. Bu zaman kadar hep otomatik kullandım ve bu aracın manuel olması benim için tek dezavantaj.

    Tüm bunları düşünürken bir de Jetta topic'ini okuyayım dedim. Özellikle 1.4 TSI 170 BG DSG modeli hakkında yapılan yorumlar beni çok etkiledi. Yorumlara göre benim aradığım herşey sanırım onda var. Özellikle ihtiyaç duyulduğu anda sınırsız güç isteğim sanırım bu motorla karşılanacak. Ancak Jette da C sınıfı bir araç. (Sanırım sınıf takıntım var biraz.)

    Şimdi iki arada kaldım: Acaba passat'ın yukarıdaki modelini , manuel vites gibi bir olumsuzluğa rağmen , sadece D sınıfı diye mi alsam ; yoksa jetta alıp konfordan ödün verip sınırsız güce merhaba mı desem ?

    Her ikisini de kullanan çok kişi var gördüğüm kadarı ile forumda. Benim için yorumlarsanız çok sevinirim.

    Not: Yarın sabah Laguna'cım ile son uzun yolculuğuma çıkacağım. Yaklaşık bir hafta bizi ege'de gezdirecek. 1 hafta sonra geldiğimde , yapacağınız yorumlar doğrultusunda kararımı verip aksiyon alacağım.

    Şimdiden çok teşekkür ederim.

    Oben Ünser


    İzine gittim geldim ama 1 haftada kimse bir şey yazmamış. :(

    Arkadaşlar yorumlarınız önemli benim için. İzinde iken arkadaşlarımın bazılarından "TSI motorlar çok yeni bir teknoloji , ne yapacağı belli olmaz , çok sorunlu olduğu söyleniyor , sen FSI al" şeklinde yorumlar aldım. Ben forumda bu motor ile ilgili yorumları da okudum ama onların söylediği ölçüde bir sorun olduğu izlenimine kapılmamıştım. Aklım karıştı doğrusu ...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: OBI

    İzine gittim geldim ama 1 haftada kimse bir şey yazmamış. :(

    Arkadaşlar yorumlarınız önemli benim için. İzinde iken arkadaşlarımın bazılarından "TSI motorlar çok yeni bir teknoloji , ne yapacağı belli olmaz , çok sorunlu olduğu söyleniyor , sen FSI al" şeklinde yorumlar aldım. Ben forumda bu motor ile ilgili yorumları da okudum ama onların söylediği ölçüde bir sorun olduğu izlenimine kapılmamıştım. Aklım karıştı doğrusu ...



    Bence Passat forumuna girin ve Taner Bey'in TSI hakkında yazdıklarını bir okuyun derim. Saygılar.
  • RCD 310 bu heralde
    http://www.volkswagen.at/files/at/element/text_pic/1846618223.jpg
    bana eskisinden dandik gibi geldi...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ERDI

    RCD 310 bu heralde
    http://www.volkswagen.at/files/at/element/text_pic/1846618223.jpg
    bana eskisinden dandik gibi geldi...


    RCD 300 ve RCD 300 MP3
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    RCD 500 ve RCD 500 MP3
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    RCD 310
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    RNS 310
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    RCD 510
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    RNS 510
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    RNS MFD DVD ve RNS MFD2 DVD
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    A.B.D. için üretilen özel modeller. Bunda SIRIUS UYDU (SATELLITE) RADYO OPSİYONU VAR
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    A.B.D. için üretilen en ucuz model. Tek sıra LCD ekran ve döner ayar düğmeler.
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    R 100 - EN BAZ VE BASİT MODEL, SADECE RADIO, CD ÇALAR HARİCEN BAĞLANIR
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    RCD 200 CD ÇALARI VAR AMA EKRAN KÜÇÜK
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===




  • neden jetta kullanıcıları forma takılmıyolar??bıktılarmı araçlarından biz sizlerin bilgilerine muhtacız arkadaşlar..2009 fotolarını çok merak ediyoruz hele rcd 310 nu çok çok
    quote:

    Orjinalden alıntı: alonsoxx89

    arkadaşlar 2009 jetta larda rcd 310 radio geliyomuuş.bunların fotolarını bulabilirmisinizz????
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alonsoxx89

    neden jetta kullanıcıları forma takılmıyolar??bıktılarmı araçlarından biz sizlerin bilgilerine muhtacız arkadaşlar..2009 fotolarını çok merak ediyoruz hele rcd 310 nu çok çok
    quote:

    Orjinalden alıntı: alonsoxx89

    arkadaşlar 2009 jetta larda rcd 310 radio geliyomuuş.bunların fotolarını bulabilirmisinizz????




    passat forumunda 2009 passat sahibi zeki bey'in arabasının resimleri var. dediğin cihazla aynı olması lazım




  • Selam Aleyküm :
    Arkadaşlar jetta 1.6 102 hp kullanan arkadaşlar var mı aranızda aracın performansı nasıl bu konuda kısa bir bilgi verebilecek olan var mı ? Ben şehirlerarası 90 km. hızı geçmeyen biriyim ayrıca arabayı da sakin kullanırım ani hareketler yapmam bu koşullarda yakıt durumu ne olabilir ? Bilgisi olan arkadaşlardan yorum bekliyorum.
    Yardımlarınız için teşekkürler Allah razı olsun ...
  • Arkadaşlar merhaba.

    Aracım 27500'ü geçti. Motorda tık yok.

    Ocak ayından bu yana hararet göstergesi 90 derecenin bir milim sağına geçmedi. VW yi bu yüzden kutlamak gerek. Bence çok önemli bir konu.

    Hill hold ile lgili bir sorum var. Dik rampada araba bazen kalkmıyor. Yeteri kadar gaz vermiyorsun denebilir, ama denedim araba kilitlenmiş gibi durabiliyor.

    Bizim işyerinin otoparkından çıkarken önce sol yapıp dar bir yerden geçip sağa, sonra dikleşen yokuşta gaza basıp çıkmanız gerekiyor. Az gaz verirseniz araba stop edecek gibi oluyor. Çok gazla araba fırlıyor ama tam tepede sola dönmeniz gerekiyor. Ayrıca sola dönerken kaldırıma ve sağdaki park halindeki minibüse dikkat etmeniz gerekiyor.
    Bunlar yetmiyormuş gibi bir de çıkarken gözünüze güneş giriyor.

    Servise sordum. Dik rampada ESP yi kapat dedi. Biraz faydası oldu gibi.

    Konu şu:

    Rampada kalınca gaz verip debriyajdan ayağı çekiyorsunuz araba kalkmıyor. Bu bir kaç defa başıma geldi. Arabayı rampanın başına alınca ya da biraz zaman geçince düzeliyor. Benden de kaynaklanıyor olabilir ama düşüncem hill hold sistemi ile ilgili bir konu olabilir. Başka hiçbir yerde yapmıyor.

    Araba kalkmıyor geriye de gitmiyor. Şöyle de denebilir hill hold arabayı normal yoldakinden daha fazla tutuyor. Biraz zaman geçince yürüyor. Yarım debriyaj çözüm gibi ama balatayı aşındırma riski var.

    Aynı yerden Clio ile rahat çıkıyordum.

    Başına böyle birşey gelen oldu mu?

    Selamlar




  • Sayın **MaStErS**,

    Sakin kullanımda, dediğiniz gibi şehirlerarası yolda 90km/h saat ile bir depo benzinle İstanbul'dan Ayvalık'a gider gelirsiniz. Tahminim üstüne de bir miktar benzin kalır.

    Selamlar
  • rampa demişsin bende rampada oturuyorum .çok dikkat etmen gerekiyor yoksa baskıyı yersin .rampanın vermiş olduğu ağırlık yetmiyormuş gibi hill hold da ekleniyor .ESP ile hill holdu devre dışı bırakamazsın , zorlamamya dikkat et .golf ve jetta tsi comfortlinelerin hastalığı bu .

    hararet demişsin ortada sabit kalma olayı tüm firmalarda böyle , artış olayı eski araçlarda kaldı . hatta hararet göstergesi ileride kaldırılabilir ....

    birde 1 viteste 6000devire gelip 2 ye atmaya çalış bakalım cırt sesi gelcekmi şanzımandan . bu da 2 vites hastalığı ..........

    quote:

    Orjinalden alıntı: vfanger

    Arkadaşlar merhaba.

    Aracım 27500'ü geçti. Motorda tık yok.

    Ocak ayından bu yana hararet göstergesi 90 derecenin bir milim sağına geçmedi. VW yi bu yüzden kutlamak gerek. Bence çok önemli bir konu.

    Hill hold ile lgili bir sorum var. Dik rampada araba bazen kalkmıyor. Yeteri kadar gaz vermiyorsun denebilir, ama denedim araba kilitlenmiş gibi durabiliyor.

    Bizim işyerinin otoparkından çıkarken önce sol yapıp dar bir yerden geçip sağa, sonra dikleşen yokuşta gaza basıp çıkmanız gerekiyor. Az gaz verirseniz araba stop edecek gibi oluyor. Çok gazla araba fırlıyor ama tam tepede sola dönmeniz gerekiyor. Ayrıca sola dönerken kaldırıma ve sağdaki park halindeki minibüse dikkat etmeniz gerekiyor.
    Bunlar yetmiyormuş gibi bir de çıkarken gözünüze güneş giriyor.

    Servise sordum. Dik rampada ESP yi kapat dedi. Biraz faydası oldu gibi.

    Konu şu:

    Rampada kalınca gaz verip debriyajdan ayağı çekiyorsunuz araba kalkmıyor. Bu bir kaç defa başıma geldi. Arabayı rampanın başına alınca ya da biraz zaman geçince düzeliyor. Benden de kaynaklanıyor olabilir ama düşüncem hill hold sistemi ile ilgili bir konu olabilir. Başka hiçbir yerde yapmıyor.

    Araba kalkmıyor geriye de gitmiyor. Şöyle de denebilir hill hold arabayı normal yoldakinden daha fazla tutuyor. Biraz zaman geçince yürüyor. Yarım debriyaj çözüm gibi ama balatayı aşındırma riski var.

    Aynı yerden Clio ile rahat çıkıyordum.

    Başına böyle birşey gelen oldu mu?

    Selamlar






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi telenor -- 22 Ağustos 2008; 17:22:33 >




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.