Şimdi Ara

===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED=== (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.927
Cevap
63
Favori
649.730
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Atropinx selamlar, yardımcı olmaya çalışayım.

    1.sorum: bu model iyi bir tercih mi? (çoğunlukla şehiriçi kullanacağım,işe gelip giderken.genel olarak 100km jhız civarı.)

    Şu anda 8000 km civarlarında yol yaptım ve herhangi bir sıkıntıyla karşılaşmadım. Ben de sürekli şehiriçi kullanıyorum ve trafiğin en yoğun olduğu E5 üzerinden Bakırköy-Şişli arasında gidip-geliyorum. Ortalama tüketim sürekli dur kalk lı bir durumda 8,5 lt/100 km yi buluyor ama yol açıksa 5,5-6 lt de gittiğim oluyor. Motor ani hareketlere yüksek benzin tüketimiyle karşılık veriyor. Yani gaz pedalına dokunduğunuz an araç yerinden fırlıyor ama benzinide o ölçüde harcıyor. Eğer sakin kullanırsanız daha önceki 1.6 motordan çok daha az yakıt harcarsınız. Benim de bir önceki aracım 1997 model 1.6 idi ve şu anda jetta daha az tüketiyor.

    2.sorum: 122 beygir yeterli olur mu? (çok hız meraklısı değilim)

    Kesinlikle yeterli olur, hatta emin olun şaşıracaksınız. 122 hp bütün beklentilerinizi karşılar hatta çoğu zaman 122 böyle ise 170 nasıldır acaba diye düşünürken dehşete kapılıyorum. 122 bile gerçekten çok güçlü.


    3. sorum: comfortline için o farkı vermeye değer mi.yoksa midline ile çok fark yok mu donanım olarak (biraz sıkıntıya sokacak gibi duruyor beni)
    yardımcı olursanız çok sevinirim

    Mutlaka comfortline alın. Bende sırf comfort. alabilmek için bir miktar kredi kullandım. Gelen donanımların hepsinide kullanıyorum. Özellkle ESP sadece comfort. pakette var ve yol tutuşunu güvenlik açısından çok etkiliyor.



    Şimdi yazdıklarımı okuyunca sanki vw satıcısı gibi olmuşum ama gerçek düşüncelerimi belirttim. Problemleri yok değil mi, tabi ki var ama muadilleri emin olun yanına dahi yaklaşamaz. İşim gereği bir çok marka araç kiralayıp kullanıyorum. Yani bu farkları çok iyi biliyorum.

    Özellikle sadece 122 hp de olan 7 vites DSG tiptr. vites kullanmak müthiş bir keyif. Vites değişikliklerini anlamayacaksınız bile.

    Eğer bir sorunuz olursa çekinmeyin, ben de satın almadan önce baya bi' tırmalamıştım. Sonuçta zar-zor biriktirdiğimiz paralarımızın çarçur olması canımızı çok sıkar.

    İyi günler..




  • ben de bir jetta edinmeye çalışıyorum. ama bir sürü engel çıkıyor.. istediğim seçeneklerde olan bir araba türkiyede hiç bir bayide yok
    1.4 tsi 122 veya 140 hp tiptronic comfortline... iki seçenek de yok. tour satmak istiyorlar ama tour çok cazip gelmedi.. siz ne düşünürsünüz..
    bir sonraki parti arabalar da 2 ay sonraya geliyormuş. özel sipariş verirsen de 2 veya 2.5 ay sonraya diyorlar..
    beklemek mantıklı mı acaba o kadar.. beklemeye değer mi sizce..
  • Tarafsız yorumlar için:

    TWINCHARGER'larda besleme prensibinden ötürü plastik BORU ve meraklı genç insanlar parmaklarını içine sokmasınlar diye KAPAK daha fazla. Motorun arkasında kompresör, yanında kasnağı ve kayışı, üstten de giden borusu görülüyor.

    Teşekkür ederim.

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===




  • Özellikle ben forumlarda çok fazla yazmayan ya da bir şey katabileceğime inandığım durumlarda yazan birisiyim. Bununla beraber hemen her forumu takip etmeye çalışıyorum. VW forumunu ise ( özelliklede Taner Bey'in yorumlarını ) tekrar tekrar okuduğum zamanlar oluyor. Benim gibi bir çok kişininde olduğuna inanıyorum. Bu nedenle en fazla 10 kişi kaldık, gerisi fasa fiso yorumunuza hiç katılmıyor ve hatta kınıyorum.

    Forumda yaşı küçük olup hayallerini gerçekmiş gibi yazan birçok üye var doğrudur. Ama genelleme yapmazsanız sevinirim.

    Saygılarımla.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Bir de ciddi alıcılar araçlarını aldı demişsiniz. Ben forumda bulabileceğiniz en ciddi alıcılardan birisiyim. Fakat henüz bir araç almadım. Tercihim kuvvetle muhtemel TSI VW olacaktır ve bunda da Taner Bey'in büyük katkısı vardır. Zaten size cevaben yorum yapmamın nedenide budur.

    Bu arada şu anda piyasada bulunan hemen her aracı farklı motorlarıyla denemiş ve fikir sahibi olan birisi olarak yorum yapıyorum. Yılda yaklaşık 60.000 km yol yapıyorum ve kimya ile birlikte en büyük merak konum otomobiller.

    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi firsttrue -- 6 Eylül 2008; 23:56:59 >
  • slm arkadaslar suanda 1.9 d kangoo kullanıyoruz ve jetta almaya kararkıldıkk...düşündüümüz bazı modeller vardı (volvo s40 focus ve jetta idi)ama fiyat ve teknik servis bakımından jetta agır düstü..


    öncelikle bazı sorularım olacak bu sorulara yaorum ve fikir verseniz sevinirim..

    1.bazı arkaslar 1.6 motor daha az yakıyor demiş katalokta 1.4 oranla daha fazla görüsnüyor.neden öyle bi yorumda bulunulmus.
    2.ben 20 yasındayım ve her gencete oldugu gibi bende hız meraklısıyım isteklerimi karsılar mı 1.4 122 hp motor.
    3.midline ile tour seceneği arasında karsısız sizce hangisi daha iyi olur...
    4.arac için duydugum seylerden biriside bu araba toplama is gürmez muhabbetleri(önü golf arkası passat....gibi)
    5.bahsetmiş oldugunuz kompresör ve turbo olayı sadece 140 hp demi var yoksa 122 hp dede turbo ve kompresör 2 si aynı anda mevcut mu?
    6.bazı arkadaslar hill holder ve esp den dert yanmıslar bunlar bi sorun mu yoksa normal olaylar mı (esp li ve hill holderli araba kullanmadıgım için bilmiyorum)
    7.2008 modeli 2009 modelden daha cok tercih edilmesi hakkında yorumlar sunulmus sebebini acıklarsanız seviniri.




  • evet 10 kişi kaldık ifadesine ben de katılmıyorum forumu benim gibi sessiz takip eden pek çok arkadaş olduğunu tahmin ediyorum

    fazla mesaj yazmamamızın sebebi başta Taner bey olmak üzere vw hakkında bilgi ve tecrübe sahibi ustalarımızı dinlemek daha hoş geliyor. forumdaki yazılar sayesinde bayideki görevlilerden daha fazla bilgi sahibi oldum beni dinleyince şaşırıyorlar...

    ayrıca bende potansiyel bir vw alıcısıyım

    hayalimdeki "TSI 122 DSG comfortline" kombinasyonununda bir passat veya
    (param yetmez ise) jetta alarak aranıza katılmayı umuyorum.

    42has42 arkadaşımızın sorularına ben de cevap verebilirim ama ustalarımız daha doğrusunu söylerler

    sadece aynı donanımda paranız passata yetmiyor ise golf'e sıgamıyacak bir aileniz var ise (benim gibi)
    tercihiniz jetta olabilir.
    jetta hakkındaki öyle "önü golf arkası passat" veya "ruhu yok" gibi ifadeler bana saçma geliyor.
    bence aracı test edin kendiniz görün
    ben TSI 140'lık denedim sadece "gaza yüklendiğinizde koltukla bütünleşebilirsiniz" desem yeter bence

    ben sözü ustalara veriyorum

    uçman ergün



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uergun -- 7 Eylül 2008; 15:37:34 >




  • Ben de "önü golf arkası passat" gibi uyduruk sözlere kesinlikle katılmıyorum. Evet benzerliği var; ama kesinlikle başka bir araba. VW'nin orta sınıftaki başarılı bir temsilcisi. Hatta "Ç" sınıfı diyenler bile var. Ben, performans istiyorsanız minimum 140 lık derim; ama bütçem yetmez derseniz 122'lik bile yeter. Test edin ve görün derim.

    Hİll hold'dan ben bahsetmiştim. Çok dik yokuşta arabayı kaldırmamak gibi bir soruna yol açabiliyor. Sorun çözümü basit. El freni ile kalkarsınız olur biter. ESP'de sorun yok. Çok dik yokuşta çekişi tamamen ön tekerleklere vermek için ESP'yi devre dışı bırakmak yaralı oluyor. Servisin önerisi bu, ayrıca kitapçığında da yazıyor.

    Rampada büyün arabalara plaka okutmak müthiş zevkli.:)

    140 ve 170 liklerde turbo ve kompressör var. 122 liklerde sadece turbo var.

    quote:

    Orjinalden alıntı: 42has42

    slm arkadaslar suanda 1.9 d kangoo kullanıyoruz ve jetta almaya kararkıldıkk...düşündüümüz bazı modeller vardı (volvo s40 focus ve jetta idi)ama fiyat ve teknik servis bakımından jetta agır düstü..


    öncelikle bazı sorularım olacak bu sorulara yaorum ve fikir verseniz sevinirim..

    1.bazı arkaslar 1.6 motor daha az yakıyor demiş katalokta 1.4 oranla daha fazla görüsnüyor.neden öyle bi yorumda bulunulmus.
    2.ben 20 yasındayım ve her gencete oldugu gibi bende hız meraklısıyım isteklerimi karsılar mı 1.4 122 hp motor.
    3.midline ile tour seceneği arasında karsısız sizce hangisi daha iyi olur...
    4.arac için duydugum seylerden biriside bu araba toplama is gürmez muhabbetleri(önü golf arkası passat....gibi)
    5.bahsetmiş oldugunuz kompresör ve turbo olayı sadece 140 hp demi var yoksa 122 hp dede turbo ve kompresör 2 si aynı anda mevcut mu?
    6.bazı arkadaslar hill holder ve esp den dert yanmıslar bunlar bi sorun mu yoksa normal olaylar mı (esp li ve hill holderli araba kullanmadıgım için bilmiyorum)
    7.2008 modeli 2009 modelden daha cok tercih edilmesi hakkında yorumlar sunulmus sebebini acıklarsanız seviniri.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: vfanger

    Ben de "önü golf arkası passat" gibi uyduruk sözlere kesinlikle katılmıyorum. Evet benzerliği var; ama kesinlikle başka bir araba. VW'nin orta sınıftaki başarılı bir temsilcisi. Hatta "Ç" sınıfı diyenler bile var. Ben, performans istiyorsanız minimum 140 lık derim; ama bütçem yetmez derseniz 122'lik bile yeter. Test edin ve görün derim.

    Hİll hold'dan ben bahsetmiştim. Çok dik yokuşta arabayı kaldırmamak gibi bir soruna yol açabiliyor. Sorun çözümü basit. El freni ile kalkarsınız olur biter. ESP'de sorun yok. Çok dik yokuşta çekişi tamamen ön tekerleklere vermek için ESP'yi devre dışı bırakmak yaralı oluyor. Servisin önerisi bu, ayrıca kitapçığında da yazıyor.

    Rampada büyün arabalara plaka okutmak müthiş zevkli.:)

    140 ve 170 liklerde turbo ve kompressör var. 122 liklerde sadece turbo var.

    quote:

    Orjinalden alıntı: 42has42

    slm arkadaslar suanda 1.9 d kangoo kullanıyoruz ve jetta almaya kararkıldıkk...düşündüümüz bazı modeller vardı (volvo s40 focus ve jetta idi)ama fiyat ve teknik servis bakımından jetta agır düstü..


    öncelikle bazı sorularım olacak bu sorulara yaorum ve fikir verseniz sevinirim..

    1.bazı arkaslar 1.6 motor daha az yakıyor demiş katalokta 1.4 oranla daha fazla görüsnüyor.neden öyle bi yorumda bulunulmus.
    2.ben 20 yasındayım ve her gencete oldugu gibi bende hız meraklısıyım isteklerimi karsılar mı 1.4 122 hp motor.
    3.midline ile tour seceneği arasında karsısız sizce hangisi daha iyi olur...
    4.arac için duydugum seylerden biriside bu araba toplama is gürmez muhabbetleri(önü golf arkası passat....gibi)
    5.bahsetmiş oldugunuz kompresör ve turbo olayı sadece 140 hp demi var yoksa 122 hp dede turbo ve kompresör 2 si aynı anda mevcut mu?
    6.bazı arkadaslar hill holder ve esp den dert yanmıslar bunlar bi sorun mu yoksa normal olaylar mı (esp li ve hill holderli araba kullanmadıgım için bilmiyorum)
    7.2008 modeli 2009 modelden daha cok tercih edilmesi hakkında yorumlar sunulmus sebebini acıklarsanız seviniri.




    aslında bana da cok sacma geldi bo söyleyiş ama anlatmı biçimiyle öle bi abartıyorlarkı sanki araba golften ve passattanartan parcalar bosa gitmesin diye yapılmıs gibi bi arac lanse ediliyor...


    ve yorumlara devam edelim lütfen sayfayı sürekli takip ediyorum yorum ekleyenlere ve ekleyeceklere şimdiden tesekkürler




  • quote:

    Orjinalden alıntı: vfanger

    Ben de "önü golf arkası passat" gibi uyduruk sözlere kesinlikle katılmıyorum. Evet benzerliği var; ama kesinlikle başka bir araba. VW'nin orta sınıftaki başarılı bir temsilcisi. Hatta "Ç" sınıfı diyenler bile var. Ben, performans istiyorsanız minimum 140 lık derim; ama bütçem yetmez derseniz 122'lik bile yeter. Test edin ve görün derim.

    Hİll hold'dan ben bahsetmiştim. Çok dik yokuşta arabayı kaldırmamak gibi bir soruna yol açabiliyor. Sorun çözümü basit. El freni ile kalkarsınız olur biter. ESP'de sorun yok. Çok dik yokuşta çekişi tamamen ön tekerleklere vermek için ESP'yi devre dışı bırakmak yaralı oluyor. Servisin önerisi bu, ayrıca kitapçığında da yazıyor.

    Rampada büyün arabalara plaka okutmak müthiş zevkli.:)

    140 ve 170 liklerde turbo ve kompressör var. 122 liklerde sadece turbo var.

    quote:

    Orjinalden alıntı: 42has42

    slm arkadaslar suanda 1.9 d kangoo kullanıyoruz ve jetta almaya kararkıldıkk...düşündüümüz bazı modeller vardı (volvo s40 focus ve jetta idi)ama fiyat ve teknik servis bakımından jetta agır düstü..


    öncelikle bazı sorularım olacak bu sorulara yaorum ve fikir verseniz sevinirim..

    1.bazı arkaslar 1.6 motor daha az yakıyor demiş katalokta 1.4 oranla daha fazla görüsnüyor.neden öyle bi yorumda bulunulmus.
    2.ben 20 yasındayım ve her gencete oldugu gibi bende hız meraklısıyım isteklerimi karsılar mı 1.4 122 hp motor.
    3.midline ile tour seceneği arasında karsısız sizce hangisi daha iyi olur...
    4.arac için duydugum seylerden biriside bu araba toplama is gürmez muhabbetleri(önü golf arkası passat....gibi)
    5.bahsetmiş oldugunuz kompresör ve turbo olayı sadece 140 hp demi var yoksa 122 hp dede turbo ve kompresör 2 si aynı anda mevcut mu?
    6.bazı arkadaslar hill holder ve esp den dert yanmıslar bunlar bi sorun mu yoksa normal olaylar mı (esp li ve hill holderli araba kullanmadıgım için bilmiyorum)
    7.2008 modeli 2009 modelden daha cok tercih edilmesi hakkında yorumlar sunulmus sebebini acıklarsanız seviniri.








  • jetta is my life
  • kim olduğunuzu bilmiyorum sizi de bahsettiğiniz on kişiyi de tanımıyorum. ben bu forumda taner beyin yorumlarıyla jetta almış biriyim. eğer bu forumdan çok rahatsız iseniz on kişilik ekibinizden isteyenleri de alın ve ayrılın forumdan. kimse mecbur tutmuyor sizi burada olmaya. biz de rahat rahat değerli insanların değerli yorumlarını okuyalım. olmaz mı?
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sorry_for_kill_you


    quote:

    Orjinalden alıntı: vfanger

    Ben de "önü golf arkası passat" gibi uyduruk sözlere kesinlikle katılmıyorum. Evet benzerliği var; ama kesinlikle başka bir araba. VW'nin orta sınıftaki başarılı bir temsilcisi. Hatta "Ç" sınıfı diyenler bile var. Ben, performans istiyorsanız minimum 140 lık derim; ama bütçem yetmez derseniz 122'lik bile yeter. Test edin ve görün derim.

    Hİll hold'dan ben bahsetmiştim. Çok dik yokuşta arabayı kaldırmamak gibi bir soruna yol açabiliyor. Sorun çözümü basit. El freni ile kalkarsınız olur biter. ESP'de sorun yok. Çok dik yokuşta çekişi tamamen ön tekerleklere vermek için ESP'yi devre dışı bırakmak yaralı oluyor. Servisin önerisi bu, ayrıca kitapçığında da yazıyor.

    Rampada büyün arabalara plaka okutmak müthiş zevkli.:)

    140 ve 170 liklerde turbo ve kompressör var. 122 liklerde sadece turbo var.

    quote:

    Orjinalden alıntı: 42has42

    slm arkadaslar suanda 1.9 d kangoo kullanıyoruz ve jetta almaya kararkıldıkk...düşündüümüz bazı modeller vardı (volvo s40 focus ve jetta idi)ama fiyat ve teknik servis bakımından jetta agır düstü..


    öncelikle bazı sorularım olacak bu sorulara yaorum ve fikir verseniz sevinirim..

    1.bazı arkaslar 1.6 motor daha az yakıyor demiş katalokta 1.4 oranla daha fazla görüsnüyor.neden öyle bi yorumda bulunulmus.
    2.ben 20 yasındayım ve her gencete oldugu gibi bende hız meraklısıyım isteklerimi karsılar mı 1.4 122 hp motor.
    3.midline ile tour seceneği arasında karsısız sizce hangisi daha iyi olur...
    4.arac için duydugum seylerden biriside bu araba toplama is gürmez muhabbetleri(önü golf arkası passat....gibi)
    5.bahsetmiş oldugunuz kompresör ve turbo olayı sadece 140 hp demi var yoksa 122 hp dede turbo ve kompresör 2 si aynı anda mevcut mu?
    6.bazı arkadaslar hill holder ve esp den dert yanmıslar bunlar bi sorun mu yoksa normal olaylar mı (esp li ve hill holderli araba kullanmadıgım için bilmiyorum)
    7.2008 modeli 2009 modelden daha cok tercih edilmesi hakkında yorumlar sunulmus sebebini acıklarsanız seviniri.






    neden güldüğünü anlayamadımm ...




  • Merhaba arkadaşlar,

    Ben de potansiyel bir Jetta alıcısıyım. En geç 2-3 aya kadar bir Jetta almayı planlıyorum. Konuyu bir hayli okudum (yaklaşık 1 saat) ve TSI dışında TDI'larla alakalı tatminkâr yorumlar göremedim.Bu konudaki değerlendirmelerinizi bekliyorum.

    2007 Jetta 2.0 TDI 140hp DSG Trip. ( 28.000km = 45.500ytl ) almayı düşündüğüm model. Tahminimce TSI'lardan daha ekonomik bir yakıt tüketimine sahip ,bu konudaki yorumlarınızı bekliyor, şimdiden teşekkür ediyorum.
  • Sayın Aneximedes,

    İfade ettiğiniz motor ve vites kutusu kombinasyonu:

    2.0
    TDI
    16 V
    140 HP
    6-DSG


    Almanya'da özellikle VOLKSWAGEN PASSAT otomobillerde satış rakamları en fazla olan model. VOLKSWAGEN JETTA'nın satışı Almanya'da çok düşük olduğundan ama Amerika'da çok yüksek, fakat orada da henüz dizel motorlu JETTA olmadığindan (Clean Diesel 2.0 TDI 140 HP Common Rail motorlu JETTA şu sıralar satışa sunulacak) bu konuda güvenilir yorumlar almak zor. Motor ve vites kutusu konusunda PASSAT forumuna danışabilirsiniz. Kasa ve donanım hususunda da her türlü sorularınıza arkadaşlarımız cevap vereceklerdir.

    Tercihiniz doğrudan JETTA mı yoksa GOLF veya PASSAT da alternatifleriniz arasında mı?

    T.G.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Sayın Aneximedes,

    İfade ettiğiniz motor ve vites kutusu kombinasyonu:

    2.0
    TDI
    16 V
    140 HP
    6-DSG


    Almanya'da özellikle VOLKSWAGEN PASSAT otomobillerde satış rakamları en fazla olan model. VOLKSWAGEN JETTA'nın satışı Almanya'da çok düşük olduğundan ama Amerika'da çok yüksek, fakat orada da henüz dizel motorlu JETTA olmadığindan (Clean Diesel 2.0 TDI 140 HP Common Rail motorlu JETTA şu sıralar satışa sunulacak) bu konuda güvenilir yorumlar almak zor. Motor ve vites kutusu konusunda PASSAT forumuna danışabilirsiniz. Kasa ve donanım hususunda da her türlü sorularınıza arkadaşlarımız cevap vereceklerdir.

    Tercihiniz doğrudan JETTA mı yoksa GOLF veya PASSAT da alternatifleriniz arasında mı?

    T.G.


    Öncelikle ilginizden ötürü teşekkür ederim. Tercihim Jetta'dan yana, çünkü PASSAT bu motor modeliydi bütçemi bir hayli aşıyor ve GOLF'ü de segmentten ötürü düşünmüyorum(Aile otomobili olmayışı da eklenince).

    Bu nedenlerden ötürü JETTA'da karar kıldık, fiyat ve model olarak birkaç otomobil var gözüme kestirebildiğim. Ancak eski 1.9TDI değil de yeni nesil 2.0TDI motorları pek tanımıyorum ve bu konuda olumlu olumsuz hiçbir bilgiye sahip olmayaşımdan burada sizlere danışma gereği duymuştum. Öneriniz üzerine PASSAT topiclerini inceleyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anaximenes -- 10 Eylül 2008; 10:35:43 >




  • merhaba arkadaslar ... neredeyse jetta için son dönemece geldik sayılır aalh nasip ederse bu ayın sonnda almayı dusunuyoruz...

    ama almak içi gecen her gün babamın ve benim arabayı arastırma tüm avantaj ve dezavantajları ögrenme cabamız içinde her gün yep yeni sorunlar la karsılasıyoruz

    bugun babama söylenen jetta hakkında kötü bir orumun dogrulugunu size sormak istiyorum... aracın yakıt performansın iyi oldugunu fakat ani hızlanma gerektirecek durumlarda asırı derecede katlandıgı ve 4 de 5 e 5den 6 ya gecerken hızlanmaların cok yavas oldugu (bu söylediklerim 1.4 tsi 122 hp içindir) ve ve hızlanma lar esnasında son hızın 155 km/h oldugu söylenmiş.. ama katolagtaki verilere göre aracın max.hızının 186 km/h oldugu belirtilmis...


    yani kısacası bu kötü yorumu yapan adam aracı 1.2.3. viteste kullanacaksan al demiş yoksa cebine yakıt tasarrufu acısından cok zarar vereceğini söylemis...

    ve bir daha jetta hakkında kötü yorum duyarsam almıyacagını söylüyor...

    ben jetta ya hayran kaldım lütfen bana yardımcı olum tüm ayrıntılaryla jetta 1.4 tsi 122 hp anlatırsanız sevinirimmm




  • ilk yorum. bu ayın sonunda almayı düşünüyorsanız sen ona bir 3-4 ay daha koy. boşuna heveslenme hemen..
    çünkü şuan araba yok sıfır km. en erken gelecek bunlar. tabi 2. el düşünüyorsan başka..
  • Sevgili 42has42

    Bunu sana söyleyenin

    1. Otomotiv Mühendisliği
    2. İçten Patlamalı (Yanmalı) Motorlar Uzmanlığı
    3. VOLKSWAGEN Eğitimi
    4. FSI-TSI Motorların Çalışma Prensibi
    5. 6 İleri Vites Kutusu Mekaniği
    6. Dinamik, Kinetik, Elektromekanik Bilgisi

    ve burayı Donanım Haber Forumunu ziyaret etmişliği var mıdır? Ülkemizideki en büyük sorunlardan birisi insanların bir hususu % 100 öğrenmeden konu hakkında % 100 bilgi sahibiymiş gibi ortaya fikir atmaları. Bu benim de sürekli gözüme çarpan bir durum. İngilizcede 3,5 milyon sözcük var, fakat 500 sözcük öğrenen ve 3 cümle kurabilen birisi kendisini İngilizce Profesörü olarak lanse etmeye kalkıyor. Otomotiv dünyasında da böyle, Konuya % 1 vakıf iken geri kalan % 99'u kendi kafasına göre "üreten"ler de var ve bunlardan uzak durmak gerek. Kredibilitesi olmayan bir kişi, kurum, kuruluş, komite ve komisyondan uzak dur dostum. Bu hususlarda lütfen ama lütfen daima ve muhakkak surette BİLENLERE sorunuz.

    1.4 TSI 122 HP 16V VOLKSWAGEN icadı ve üretimi motor benim 1,5 tonluk VOLKSWAGEN PASSAT aracımda da var. Bu motor koca kasalı arabayı parmağının ucunda bile oynatıyor, motorun devri uygun olması şartıyla (ki bu şimdiye kadar üretilen TÜM otomobiller için geçerlidir) istediğim viteste istediğim hızlanmayı elde edebiliyorum. Üretilen yüksek döndürme kuvveti (tork) sayesinde de 6. vitesteyken dahi motorun devreye gecikmeden giren turbo sayesinde gerekli enerjiyi üretebilmesi mühendislik harikası, 2010 yılından sonra görmeyi beklediğimiz bir teknoloji.

    3. Viteste 120 km/h'ya kadar çıkmanın ve motorun bunu çok kolayca sağladığını görmenin keyfini anlatamam. Hiçbir zaman motorun "1.4" veya "küçük" olmasından şikayet etmedim, hatta aracımda yolculuk yapanlar bile ilk duyduklarında şaşırıyorlar. Şu anda da 1.4 TSI 122 HP 16V PASSAT araç yok satıyor.

    Forumda sayısız JETTA 1.4 TSI 122 HP 16V sahibi var. Hepsine PM at istersen, muhakkak cevap alacaksın ve hiçkimse sana şikayette bulunmayacaktır. Özellikle uzun yolda bu araç LPG ve dizeli bile kıskandıracak seviyede düşük yakıt tüketimi sunabiliyor. Unutma ki herşey araca bağlı değil, şoförün kabiliyeti de çok önemli. Passat'ımla 1200 km yolu 60 litre ile gidebildim, başkası belki 900'u zor gider, bir başkası da belki 1500 km gider, muhakkak aracı aldıktan sonra onu iyica anlamanız, hızlanma, frenleme, viteslerdeki son hız gibi değerleri kullanarak öğrenmeniz gerekir.

    Garanti ediyorum, VOLKSWAGEN JETTA 1.4 TSI 122 HP 16V Comfortline model en uygun fiyat/kalite/güç/tüketim/tasarruf/konfor/prestij özelliklerini sunan araçların en başında geliyor. Bu konuda sayın babanıza bir uzmana danıştığınızı ifade edebilir, gerekirse de bu yazıyı print edip gösterebilirsiniz.

    Saygılarımla,

    Taner Göde




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Sevgili 42has42

    Bunu sana söyleyenin

    1. Otomotiv Mühendisliği
    2. İçten Patlamalı (Yanmalı) Motorlar Uzmanlığı
    3. VOLKSWAGEN Eğitimi
    4. FSI-TSI Motorların Çalışma Prensibi
    5. 6 İleri Vites Kutusu Mekaniği
    6. Dinamik, Kinetik, Elektromekanik Bilgisi

    ve burayı Donanım Haber Forumunu ziyaret etmişliği var mıdır? Ülkemizideki en büyük sorunlardan birisi insanların bir hususu % 100 öğrenmeden konu hakkında % 100 bilgi sahibiymiş gibi ortaya fikir atmaları. Bu benim de sürekli gözüme çarpan bir durum. İngilizcede 3,5 milyon sözcük var, fakat 500 sözcük öğrenen ve 3 cümle kurabilen birisi kendisini İngilizce Profesörü olarak lanse etmeye kalkıyor. Otomotiv dünyasında da böyle, Konuya % 1 vakıf iken geri kalan % 99'u kendi kafasına göre "üreten"ler de var ve bunlardan uzak durmak gerek. Kredibilitesi olmayan bir kişi, kurum, kuruluş, komite ve komisyondan uzak dur dostum. Bu hususlarda lütfen ama lütfen daima ve muhakkak surette BİLENLERE sorunuz.

    1.4 TSI 122 HP 16V VOLKSWAGEN icadı ve üretimi motor benim 1,5 tonluk VOLKSWAGEN PASSAT aracımda da var. Bu motor koca kasalı arabayı parmağının ucunda bile oynatıyor, motorun devri uygun olması şartıyla (ki bu şimdiye kadar üretilen TÜM otomobiller için geçerlidir) istediğim viteste istediğim hızlanmayı elde edebiliyorum. Üretilen yüksek döndürme kuvveti (tork) sayesinde de 6. vitesteyken dahi motorun devreye gecikmeden giren turbo sayesinde gerekli enerjiyi üretebilmesi mühendislik harikası, 2010 yılından sonra görmeyi beklediğimiz bir teknoloji.

    3. Viteste 120 km/h'ya kadar çıkmanın ve motorun bunu çok kolayca sağladığını görmenin keyfini anlatamam. Hiçbir zaman motorun "1.4" veya "küçük" olmasından şikayet etmedim, hatta aracımda yolculuk yapanlar bile ilk duyduklarında şaşırıyorlar. Şu anda da 1.4 TSI 122 HP 16V PASSAT araç yok satıyor.

    Forumda sayısız JETTA 1.4 TSI 122 HP 16V sahibi var. Hepsine PM at istersen, muhakkak cevap alacaksın ve hiçkimse sana şikayette bulunmayacaktır. Özellikle uzun yolda bu araç LPG ve dizeli bile kıskandıracak seviyede düşük yakıt tüketimi sunabiliyor. Unutma ki herşey araca bağlı değil, şoförün kabiliyeti de çok önemli. Passat'ımla 1200 km yolu 60 litre ile gidebildim, başkası belki 900'u zor gider, bir başkası da belki 1500 km gider, muhakkak aracı aldıktan sonra onu iyica anlamanız, hızlanma, frenleme, viteslerdeki son hız gibi değerleri kullanarak öğrenmeniz gerekir.

    Garanti ediyorum, VOLKSWAGEN JETTA 1.4 TSI 122 HP 16V Comfortline model en uygun fiyat/kalite/güç/tüketim/tasarruf/konfor/prestij özelliklerini sunan araçların en başında geliyor. Bu konuda sayın babanıza bir uzmana danıştığınızı ifade edebilir, gerekirse de bu yazıyı print edip gösterebilirsiniz.

    Saygılarımla,

    Taner Göde



    taner bey cok tesekkür ederim sizinde belirtmis oldugunuz gibi sayfayı print edip göstereceğim .....


    bilgilerinizi paylastıgınız için tesekkür ederimm




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.