Şimdi Ara

===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED=== (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.927
Cevap
63
Favori
649.883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VW'nin güzel motorlarından birisi. 170 HP V5, Türkiye'ye bu motor çok az geldi. Örnek olarak 170 HP'lik bu motora sahip SEAT TOLEDO V5 modelinden Türkiye'de sadece -8- (sekiz) adet var. 2.5 Litre hacim, çok güçlü bir motor, ama TSI'ler çıkınca emekli edildi, şu anda sadece A.B.D.'de JETTA'larda kullanılıyor (zaten JETTA'lar orada başka bir motorla sipariş edilemiyor).

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===
  • ARKADAŞLAR 2007 MODEL 20000 KM DE KAZASIZ JETTA PRIMLINE 1.6 102 HP Bİ ARABA BULDUM. FİYATI 25000 YTL, SİZCE BU FİYAT NASIL,
    AYRICA AYNI FİYATA 2006 MEGANE 2 1.6 DİESEL VAR O DA 60000 KM DE , SİZ OLSANIZ HANGİSİNİ TERCİH EDERSİNİZ( MEGANE DAKİ EXTRA ÖZELLİKLERİ GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURURSANIZ SEVİNİRİM HIZ KONTROLU, PARK SENSORU SUNROOF V.S
    CEVAP YAZARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM
  • arkadaşlar 205 lastikler için ideal hava basıncı ne kadar olmalı depo kapağında 2.0 bar yazıyor ama atam anlayamadım bildiüim kadarıyla 30 lu değerler oluyor yardım ederseniz sevinirim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: spranha61

    ARKADAŞLAR 2007 MODEL 20000 KM DE KAZASIZ JETTA PRIMLINE 1.6 102 HP Bİ ARABA BULDUM. FİYATI 25000 YTL, SİZCE BU FİYAT NASIL,
    AYRICA AYNI FİYATA 2006 MEGANE 2 1.6 DİESEL VAR O DA 60000 KM DE , SİZ OLSANIZ HANGİSİNİ TERCİH EDERSİNİZ( MEGANE DAKİ EXTRA ÖZELLİKLERİ GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURURSANIZ SEVİNİRİM HIZ KONTROLU, PARK SENSORU SUNROOF V.S
    CEVAP YAZARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM



    Dizel-Benzin kıyaslamasına girmeyeceğim,bununla ilgili çok şey yazıldı çizildi çünkü.VW forumunda kimsenin arabasını megane ile değişeceğini sanmam.

    Birkaç aya parayı denkleştirip ya jetta ya da focus alacağım.Öncelikle benzin-dizel hesabımı yapacağım.Tabi ki bu topiclerden faydalanarak.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: spranha61

    ARKADAŞLAR 2007 MODEL 20000 KM DE KAZASIZ JETTA PRIMLINE 1.6 102 HP Bİ ARABA BULDUM. FİYATI 25000 YTL, SİZCE BU FİYAT NASIL,
    AYRICA AYNI FİYATA 2006 MEGANE 2 1.6 DİESEL VAR O DA 60000 KM DE , SİZ OLSANIZ HANGİSİNİ TERCİH EDERSİNİZ( MEGANE DAKİ EXTRA ÖZELLİKLERİ GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURURSANIZ SEVİNİRİM HIZ KONTROLU, PARK SENSORU SUNROOF V.S
    CEVAP YAZARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM


    Aslında ayrıntılı ve uzun cevap vermek veya olayı kısa ve özet bir cevapta toplamak arasında gidip geldim ama sanırım kısa ve özet bir cevap vereceğim. Dostum, bu olayı zengin ve yaşlı olmak ya da genç ve çulsuz olmak örneği ile özdeşleştirebilirsin. Her iki durumu cazip bulan kızlar ve kadınlar olacaktır. Birisi gençlik ve ateş, diğeri para ve lüks düşkünü olacak. Bundan ötürü hangisi sana hitap ediyorsa onu seçmelisin. Şahsi fikrimi soracak olursan JETTA'yı alır, LPG takar, başka hiçbir aksesuar veya modifiye ile ilgilenmeden ve başka arbalara da bakmadan uzun süre binerim, aracı "tüketirim", zaten amaç da o, şimdiki otomobiller uzun yıllar dayanmak için değil, 10 yıl içerisinde tüketilmek için üretiliyor.

    Sen de aynısını yap, neticede herkes bir yoldan gidince orası meşru olur. Selamlar ve sevgiler,

    Taner Göde




  • arkadaslar 1.4 tsi 140 hp si olan arkadaslara bu haberi üzülerek veriyorum ...
    artık arkadaslar taner beyin belirtmiş oldugu 1.4 tsi 160 hp jettalar satısa sunulmustur.. artık türkiye yollarında 160 hp ler görüle bilecekk
  • Evet,

    Düşünüyorum da VW kadar değişik motor seçeneği, vites kutusu seçeneği ve donanım seçeneği sunan başka bir marka var mı? Yani ülkemizde Doğuş Otomotiv kötü iş çıkarıyor ama Volkswagen yine de sunduğu seçeneklerin sayısı ile kendisini etable etmeyi başarıyor. 1.6 TDI ve 1.2 TSI motorlara yelken açmak ümidiyle dostlarım...

    Taner Göde
  • ve dikkat arkadaslar 1.4 tsi 160 hp de vites kutusu dsg deil tiptronik......
  • Ben de jetta arıyorum sizin gibi.. Arabayı ne yaptınız varmı bi gelişme ? Bence eğer araba temizse fiyat iyi. Eğer siz vazgeçerseniz bana yönlendirebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mke_roket -- 18 Eylül 2008; 10:58:08 >
  • neden dstum bence deger kaybetti 160 lık tsı motor yakıt olarak düşürüldü bu büyük bi olay hem performanda da bi degişiklik yok 240 nm...
    quote:

    Orjinalden alıntı:


    quote:

    Orjinalden alıntı: 42has42

    ve dikkat arkadaslar 1.4 tsi 160 hp de vites kutusu dsg deil tiptronik......



    benim araç değere bindi
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • haklısın dostum ama 160 da kötü bi güç dei üstelik dizellerin yanında daha çok konuşma imkanı saglıyacak hem performası ile hem ekonomisi ile..senin arabana hayranım dostum ama 240 nm ie aynı gücü hissedecegiz...ben klimanın açık olmasını 140 da test ettim hiç beli olmuyodu...
    quote:

    Orjinalden alıntı:


    quote:

    Orjinalden alıntı: alonsoxx89

    neden dstum bence deger kaybetti 160 lık tsı motor yakıt olarak düşürüldü bu büyük bi olay hem performanda da bi degişiklik yok 240 nm...
    quote:

    Orjinalden alıntı:


    quote:

    Orjinalden alıntı: 42has42

    ve dikkat arkadaslar 1.4 tsi 160 hp de vites kutusu dsg deil tiptronik......



    benim araç değere bindi





    +10HP SENİN KLİMANI ARADAN ÇIKARTIR AYRICA DSG
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • size bir dedikodu vereyim mi ?


    arkadaşlar nerdeyse tüm TSİ ler (140-170hp) servise çağrılmaya devam ediyor .1 ay müddet verilmiş .default yazılımlara geri dönülüyor . dedikodu ise

    1 ay sonraki yazılımda alayı 160 hp oluyor . belki 140 hp sahiplerinden üç kuruşluk ödeme alabilirlermiş .... benden duymadınız ...
  • Bu durumda

    1.4 TSI 16V DOHC TwinCharger Turbo ve Kompresörle 140 HP sahibi JETTA ve GOLF sahipleri koşa koşa gidecek. Havadan 20 HP... !!!

    1.4 TSI 16V DOHC TwinCharger Turbo ve Kompresörle 170 HP sahibi JETTA ve GOLF sahipleri köşe bucak kaçacak. İade et 10 HP... !!!
  • taner abii
    yakıt konusunda 160 tsı nin daha eonomik oldugu söylüylar olur mu acaba??0-100 aynı mı 170 lik tsı ile??
    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Bu durumda

    1.4 TSI 16V DOHC TwinCharger Turbo ve Kompresörle 140 HP sahibi JETTA ve GOLF sahipleri koşa koşa gidecek. Havadan 20 HP... !!!

    1.4 TSI 16V DOHC TwinCharger Turbo ve Kompresörle 170 HP sahibi JETTA ve GOLF sahipleri köşe bucak kaçacak. İade et 10 HP... !!!





  • bende plantamax katılıyorum böyle bişey çok saçma 140 lık 6500 de red line oluyo 170 ne farkı kaldı peki..bu yazılım o kadar basit bişey mi ya motorda bu kadar etti yapabiliyo anlamadım..bu ne demektir ben bunu anlıyrum 140 ve 170 aynı şey sadece yazılım farkıyla 30 güç ede ediliyo o zaman 170 alanlar kuyu ya düşmüş oluyo bu kadar basit bişey olmaz ya .ne yani 3-4 miyar sadece yazılım farkına mı ver diler..arkadaşlar sizde bu 160 lık tsı motoru neden çıkardı amacı ne vw nin 140 lık ve 170 lik penir ekmek gibi satııyrken neden 160 lık tsı hem bunda red line acaba 170 lik gibi 7000 de oacak 0-100 ne olacak ivmeleme ne olacak 240 nm diyor ama snuç ne olacak bende çok akıl karıştırıcı bişey bakalım ne olacak inşallah diger arkadaşlara zarar verecek bi durum olmaz ..anlaşılan vw nin paracılıgı söz konusu....
    quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax


    quote:

    Orjinalden alıntı: telenor


    size bir dedikodu vereyim mi ?


    arkadaşlar nerdeyse tüm TSİ ler (140-170hp) servise çağrılmaya devam ediyor .1 ay müddet verilmiş .default yazılımlara geri dönülüyor . dedikodu ise

    1 ay sonraki yazılımda alayı 160 hp oluyor . belki 140 hp sahiplerinden üç kuruşluk ödeme alabilirlermiş .... benden duymadınız ...



    ben o aracın yazılımını elletirmek zorunda değilim!!!!!!! ben ona 170 diye para ödedim böyle bir saçmalık olamaz!!!!!!!!! ayrıca araç 7000 devir de redline oluyor 140 olanlar 6500 de böyle saçmalık mı olur ya yazılımla ilgili

    BU ARADA BİZİM ARACI KİMSE SERVİSE ÇAĞIRMADI ÇAĞIRILAN VAR MI???




  • arkdaslar biz 1.4 tsi 122 hp ye paramız yettiği için 122 hp lik alacagızz ama aklıma gelmiyor diyil 122 hp de oynanırsa motor seceneği olarak
    (122 hp nin kaldırılıp farklı bir hp de üretilmesi gibi)
    ve ben bu işin sonunu acıkcası pek hayırlı görmüyorum ....

    insallah mazdanın 1990 lı yıllarda ürettiği rotary motora benzemez(bu bilgiyede sanırım baska bir topicden ulastım)

    Düzeltme :imla hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 42has42 -- 20 Eylül 2008; 0:27:50 >
  • heycan yapmayın arkadaşlar ortada kesin bir açıklama yok ,gerçi yapmazlarda zaten . hatırlarsınız birçok malda her hakkı saklıdır değişiklik yapma hakkı firmaya aittir vs ...vs.. gibi yasalar var ....

    sonra bu 140 mı 150 mi 170 mi testlere sokmadan beygir gücünün kaç kişi farkında ... 170 hp TSİ kullanıcıları 140 hp olanı bir kullanın sonra tekrar konuşalım farkı anlamak için müneccim olmak lazım ... hatta bana dsg 170 ten sonra benim 140 daha seri geldi sonradan baktım ki grafiklerde zaten 140 hp nin max tork değerini 170 hp olandan daha alt devirlere vermişler bu da aracı daha seri hissettiriyor beyensenizde beyenmesenizde böyle ...

    birde şu 160 hp lik en son TSİ yazılımı size emin olun daha az yakıt tüketimi belkide motorun çalışmasını da açıklanmayan yönlerini iyileştirme düzenleme ile daha olumlu etkileyecektir. strep harici diyeceğim kaç kişi 200 ün üzerinde devamlı kullanıyor ? yollarımız da malum zaten ...10 beygiri hissetmezsiniz bile ...o yüzden yükletmemek mantıklı olmaz.yazılımlı tüm ürünleri sürekli güncel tutmakta yarar var,sadece araba değil.

    yazılım için çağrılma olayı ,herkesi değil çünkü 1 yıl önce alanlar zaten ilk default yazılımda . yeni serilerde ve güncelleme yaptıranlar çağrılmakta. bundan sonraki asıl yazılımda ise kaç beygir ne değişti vs...ayrıntısını müşteriye açık açık anlatacaklarını da hiç sanmıyorum onlara göre emin değilim ama bilmek zorunda değiliz galiba ...

    niye böyle oldu dersek .bir yazılım yapmak büyük maaliyetlere mal oluyormuş ,dolayısıyla sonrasında birsürü araştırma deney test vs.. aynı motor üzerinde 2 defa maaliyet harcamak yerine tek ve stabil yazılımla işi bitirmeyi planlıyor olabilirler .bana göre de mantıklısı bu . ama ilk 170 müşterilerine bu şekilde uygulama kazıklanmış duygusu tattırabilir... 1 ay sonra göreceğiz .


    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: BU ARADA ARABAMI SATIYORUM ::::::::::::::::::::::::::: ilgilenen olursa pm atsın .....




  • Sayın 42has42,

    TSI motor bir SİLİNDİR-PİSTON-BİYEL KOLU-KRANK MİLİ kombinasyonuna dayalı içten patlama ile elde edilen basınç ve ısıyı mekanik enerjiye çeviren, basit bir motordur. Onu özel kılan karmaşık yakıt besleme sistemi, sayısız sensörler ve yüksek verimidir.

    MAZDA'nın ROTARY MOTORU bir defa 1990'lı yıllarda üretilmedi. Gerçek adı FELIX WANKEL olan ve 86 yaşında vefat eden Alman Mühendisi tarafından 2. dünya savaşında geliştirilen ve ilk çalışan prototipi 1 Eylül 1957'de NSU tarafından üretilen bir motordur. MAZDA bu motoru daha da geliştirdi ve RX-7 ve RX-8 modellerinde başarıyla kullandı. Halen de kullanmaktadır. Her döner pistonun 3 yanma odası vardır, çok iyi yakıt tüketimi ve güç üretimi değerleri vardır.

    Muhakkak doğru bilgiye doğru kaynaktan ulaşmak önemlidir. Forumun amacı budur. Yardımcı olduğuma inanıyorum.

    Saygılarımla,

    Taner Göde



    MAZDA 13B MOTORU

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===




  • farklı marka ve motorlarda hp güçleri aynı da olsa farklılık oranı daha fazla .ama bahsettiğimiz olay hep aynı olan TSİ twincharger , o yüzden sanıldığı gibi farklılıklar yok . bizzat kendim test ettiğim için rahatça söyleyebiliyorum . ama ben farkı hissettim bu farklı diyene hayırlısı olsun güle güle kullansın .bence ve benimle birlikte forumda test eden arkadaşlarım da bir fark göremediler... dolayısıyla chip tuningteki 10 hp olayı torku da değiştirdiği için farkedilebilirliği TSİ den farklı . son hızda belki 5-10 km farkedebilir onun da zerre kadar önemi yok benim için .

    yazılım 2008 in bahar aylarında güncellendi . özellikle de vuruntu şikayeti ile gidenlerin genelde güncellemesi yapılmış .ben dahil ...

    kısacası planta çok fazla kafaya takçak bir durum yok aracını iyi günlerde kazasız belasız kullan ... sorunun ve şikayetin yoksa ne mutlu sana....senin yerinde ben olsam yeni güncellemeyi yaptırırım çünkü yakıt sarfiyatını etkiliycek birde yeni 210 hp lik tuning yazılımlarının zemini olacağını söylüyorlar .üstüne de beygir sevgisi varsa 210 hp yaptırırdım ...




  • Ha ha

    Plantamax TwinCharger'larda dışarıda gizli bir USB portu varmış, VW servisi elemanları da proğramlama cihazıyla geceleri evin önünde senin 170'liğe yeni proğram yüklüyormuş (V.001) sabah Anıl arabayı çalıştırıyor, ekranda YOU'VE BEEN UPDATE, DOWN 10 HP! yazıyormuş...

    Yok yok merak etme... Ben de biraz uçayım di mi bazen.

    Kimse senden 10 HP'yi alamaz... bence.

    Selamlar.... T.G.

    FSI TURBO
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.