Şimdi Ara

===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED=== (285. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.927
Cevap
63
Favori
649.717
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 283284285286287
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    2008 model 1,4 TSI 140 BG ik manuel modeli 182.000 km (5 yıl) kullandım.
    2013 mart ayından beridir de 1,4 TSI Highline DSG modelini kullanmaktayım. Şu anda arabam 61.000 km oldu.
    Bir önceki jettamdan da memnundum şu ankinden de memnunum.
    Bir sonraki arabam ya jetta olur ya da passat olur. Büyük ihtimalle jetta olur, çünkü passat bütçeyi aşıyor.
    Her iki arabam da yetkili serviste bakım görmüştür ve görecektir. Ayrıca VW General'den de oldukça memnunum.

    Herkese selamlar.
  • vfanger V kullanıcısına yanıt
    Aynen ben de 2008 modelden bu yana jetta kullanıyorum. Öncesinde de 2006 model Türkiye'ye ilk gelen jetta comfortline lardan biri olan babamın aracını kullanıyordum. 2005 te sipariş edilip 2006 da teslim almıştık. Zaten bu araca aşık olduğumdan kendim de 2008 de jetta almıştım. Bora ve eski kasa passatlardan sonra Mercedes gibi gelmişti bana. Güzel yıllardı.

    Yalnız insanın zamanla görüşleri değişiyor. Şu an satılan jettalarda birçok hata ve eksiklikler görüyorum. Golf ve passatların yanında jettalar çok sönük kalıyor. İşçilik ve kullanılan malzeme kalitesi de passat ve golflere göre çok düşük. Her zaman söylediğim bir cümle: VW sanki passat ve golfü kendisi yapıyor, jettaları taşeron firmaya yaptırıyor gibi. Bundan sonraki aracım sanırım jetta olmaz. Yine de büyük konuşmamak lazım. Bazen başkası tarafından siparişi verilen araçları fazla beklememek için satın almak zorunda kalabiliyor insan. Hatta benim de şu an satılık bir sıram var. 2015 kasım teslimi passat siparişim var. 1.4 TSI comfortline. Gümüş içi siyah. Düz vites. Sanırım bu aracı alamayacağım. Çünkü yakın bir arkadaşım inşaat işine girişti ve bana yaptığı apartmandaki bir daireyi ederinden çok daha ucuz bir fiyata veriyor. Evim var ama yatırım olarak bu daireyi de almayı düşünüyorum. Sıramı da 1500 TL. ye satışa çıkardım. İki üç kişiden haber bekliyorum. En son 1.000 TL. gibi satmayı düşünüyorum.

    Yetkili servis konusunda ise tamamen aynı fikirdeyiz. Birkaç sayfa geriye doğru incelerseniz benim her iki aracımın da her türlü bakım detayları mevcuttur. Bu yıl ağır bakım yılıydı. İki araca toplam 3500 TL. ödedim. Ama kafam rahat. Dediğiniz gibi ben de şimdiye kadar hiçbir aracımda arıza ve sorun yaşamadım. Hatta diğer aracım 45.000 km.de otomatik. Şu ana kadar yağ değişimi dahil şanzımanla ilgili hiçbir işlem yapılmadı. Yetkili servis bakımlarını düzenli yaptırdıktan sonra zaten arıza ile karşılaşma olasılığı çok düşük oluyor.

    İyi günler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw

    Aynen ben de 2008 modelden bu yana jetta kullanıyorum. Öncesinde de 2006 model Türkiye'ye ilk gelen jetta comfortline lardan biri olan babamın aracını kullanıyordum. 2005 te sipariş edilip 2006 da teslim almıştık. Zaten bu araca aşık olduğumdan kendim de 2008 de jetta almıştım. Bora ve eski kasa passatlardan sonra Mercedes gibi gelmişti bana. Güzel yıllardı.

    Yalnız insanın zamanla görüşleri değişiyor. Şu an satılan jettalarda birçok hata ve eksiklikler görüyorum. Golf ve passatların yanında jettalar çok sönük kalıyor. İşçilik ve kullanılan malzeme kalitesi de passat ve golflere göre çok düşük. Her zaman söylediğim bir cümle: VW sanki passat ve golfü kendisi yapıyor, jettaları taşeron firmaya yaptırıyor gibi. Bundan sonraki aracım sanırım jetta olmaz. Yine de büyük konuşmamak lazım. Bazen başkası tarafından siparişi verilen araçları fazla beklememek için satın almak zorunda kalabiliyor insan. Hatta benim de şu an satılık bir sıram var. 2015 kasım teslimi passat siparişim var. 1.4 TSI comfortline. Gümüş içi siyah. Düz vites. Sanırım bu aracı alamayacağım. Çünkü yakın bir arkadaşım inşaat işine girişti ve bana yaptığı apartmandaki bir daireyi ederinden çok daha ucuz bir fiyata veriyor. Evim var ama yatırım olarak bu daireyi de almayı düşünüyorum. Sıramı da 1500 TL. ye satışa çıkardım. İki üç kişiden haber bekliyorum. En son 1.000 TL. gibi satmayı düşünüyorum.

    Yetkili servis konusunda ise tamamen aynı fikirdeyiz. Birkaç sayfa geriye doğru incelerseniz benim her iki aracımın da her türlü bakım detayları mevcuttur. Bu yıl ağır bakım yılıydı. İki araca toplam 3500 TL. ödedim. Ama kafam rahat. Dediğiniz gibi ben de şimdiye kadar hiçbir aracımda arıza ve sorun yaşamadım. Hatta diğer aracım 45.000 km.de otomatik. Şu ana kadar yağ değişimi dahil şanzımanla ilgili hiçbir işlem yapılmadı. Yetkili servis bakımlarını düzenli yaptırdıktan sonra zaten arıza ile karşılaşma olasılığı çok düşük oluyor.

    İyi günler dilerim...


    Merhaba.

    Kullanmakta olduğum jetta eskisine göre daha iyi viraj alıyor. Evet şu ankinin dış görünümü çok güzel, ama viraj alış da önemli bir fark. Eskisinde araba içinde savrulma oluyordu. Yenisinde geliştirilmiş.
    122 BG motor 10 numara, ama bazen belli belirsiz eski 140 BG lik motoru arıyorum. DSG açığı biraz olsun kapatıyor.
    Aslında bu aracı alırken 160 BG lik olsaydı herhalde onu alırdım. Genelde sakin kullanan birisiyim. Ama ayağınızın altında hazır bir güç olduğunu hissetmek güzel.
    DSG de bence çok iyi, ama hep eleştirilen yanları da bazen beni düşündürüyor. 48000 km de kavrama değişti.
    Kaputun çubuklu olması, bagaj kapağının kollu olması, kapı içlerinin sert plastiği herkes gibi benim de gözüme batıyor bazen. 2015 model jettada hala bagaj kolları çıplak. Show room a her gidişte açıp bakıyorum. Herhalde 2016 modellerde tekrar plastik kaplamayla kapatırlar tıpkı kendi arabamdaki gibi. Bu haliyle görüntü çok kötü.

    Selamlar herkese.




  • 2015 Model Jetta 1.4 TSI DSG Comfortline ile aranizdayim arkadaşlar. Aracı alalım 800 km oldu, gerçekten çok memnun kaldım. Alırken +2 yıl garanti uzattım. Dsg'den çok memnunum ve içimde çok rahat. Dışı beyaz renk, içi mısır püskülü beji.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • vfanger V kullanıcısına yanıt
    Benim demek istediğim de bu ve bunun gibi birçok ayrıntı. Bu küçük ayrıntılar kaliteyi bariz olarak etkiliyor.

    VW'in passat, golf gibi diğer modellerinde kullandığı bu kaliteli malzemeleri jettada kullanmamasına anlam veremiyorum. Hadi passatın segmentinden dolayı birkaç gömlek üstün olması kabul edilebilir de golf tamamen aynı segment. Üstelik fiyat olarak da jetta-golf arasında ciddi bir fark yok. Golflerin koltuk kumaşı, kokpitte kullanılan her türlü ayrıntı ve malzeme jettalardan kat be kat üstün. İşte bunu anlamak mümkün değil.

    Şu an satılan jettalarda gördüğüm tek artı dış tasarımı. Dış tasarım gerçekten kusursuz. Segmentinde jettadan daha yakışıklı bir sedan yok. Yalnız içi boş. Direksiyon vites kolu vb. standart parçalar zaten her VW modelinde aynı. Yalnız diğer ayrıntılar segmentinin çok gerisinde. İnşallah 2017 de, MK7 de bu hataları düzeltirler. O zaman tekrar jetta alabilirim. Fazla birşey istemiyorum. Şu an satılan golf 7 kalitesinde olsun bana yeter.

    İyi günler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • burActive kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw

    Aracınız hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin...

    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burActive

    2015 Model Jetta 1.4 TSI DSG Comfortline ile aranizdayim arkadaşlar. Aracı alalım 800 km oldu, gerçekten çok memnun kaldım. Alırken +2 yıl garanti uzattım. Dsg'den çok memnunum ve içimde çok rahat. Dışı beyaz renk, içi mısır püskülü beji.

    Aracınız hayırlı olsun.

    İmzamdaki arabayı almadan önce illa manuel olsun diye bakıyordum. Bana DSG li önerdiler, çünkü değiştireceğim sırada ellerinde bu vardı. DSG ve Highline.
    Bugün, iyi ki de almışım diyorum. Bundan sonra tekrar manuele dönmem diyorum. Hele ki DSG nin keyfini aldıktan sonra.
    Daha önce kullandınız mı bilmiyorum ama, en dikkat edilmesi gereken, dururken frene tam basmak. Arabanın gitmekle durmak arasında kalmaması önemli. Bu yüzden uzun süre trafik ışığında beklerken el frenini çekip boşa almak yararlı olur. Ayrıca dur-kalk/yoğun trafikte hareket etmeden önce bırakın öndeki araba biraz ilerlesin ondan sonra kalkış yapın.
    Bir de yavaşlarken manuele alıp vites küçültüyorum. Eskiden kalma alışkanlık.

    Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vfanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: burActive

    2015 Model Jetta 1.4 TSI DSG Comfortline ile aranizdayim arkadaşlar. Aracı alalım 800 km oldu, gerçekten çok memnun kaldım. Alırken +2 yıl garanti uzattım. Dsg'den çok memnunum ve içimde çok rahat. Dışı beyaz renk, içi mısır püskülü beji.

    Aracınız hayırlı olsun.

    İmzamdaki arabayı almadan önce illa manuel olsun diye bakıyordum. Bana DSG li önerdiler, çünkü değiştireceğim sırada ellerinde bu vardı. DSG ve Highline.
    Bugün, iyi ki de almışım diyorum. Bundan sonra tekrar manuele dönmem diyorum. Hele ki DSG nin keyfini aldıktan sonra.
    Daha önce kullandınız mı bilmiyorum ama, en dikkat edilmesi gereken, dururken frene tam basmak. Arabanın gitmekle durmak arasında kalmaması önemli. Bu yüzden uzun süre trafik ışığında beklerken el frenini çekip boşa almak yararlı olur. Ayrıca dur-kalk/yoğun trafikte hareket etmeden önce bırakın öndeki araba biraz ilerlesin ondan sonra kalkış yapın.
    Bir de yavaşlarken manuele alıp vites küçültüyorum. Eskiden kalma alışkanlık.

    Selamlar.

    Önerileriniz için teşekkürler. Bilmiyordum bu konuları. Kullanırken dikkat ederim artık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de otomatik araç kullanırken şunlara dikkat ederim:

    # Trafik ışıklarında 1 dakikadan uzun bekleyeceksem N'ye alıp frene basarak beklerim. El frenini veya elektromekanik park frenini kullanmam. Yeşil ışığa 5 saniye kala D'ye alırım.

    # D'ye veya R'ye alır almaz ayağımı frenden kaldırmam 1-2 saniye vitesin oturmasını yani kavrama işleminin tam olarak yapılmasını beklerim. Ondan sonra ayağımı frenden kaldırırım.

    # Mümkünse yokuş veya eğimli yerlere aracımı park etmem. Düz bir zemin seçerim. Yokuşta kalkış yaparken gaza ani yüklenmem ama aracı bu durumdan çabuk çıkaracak şekilde seri hareket ederek aracı bir an önce eğimli alandan kurtarmaya çalışırım.

    # Park ederken önce frene basarım. Vitesi N'ye alıp el frenini çekerim. Ayağımı frenden kaldırıp tekrar frene basarım.(Bu hareket tüm yükü şanzımandan alır ve el frenine bindirir.) Vitesi P'ye alırım. Aracın kontağını kapatırım. En son ayağımı frenden kaldırırım. (Bunların yapılış sırası çok önemli. Tam yazdığım sırayla yapılmalıdır.)

    Otomatik kullanmak özen ister. Bu bilgilerden haberleri dahi olmayan kişiler forum sayfalarında yok VW'in otomatiği sıkıntılı, alınmaz, yok kavrama değişti, patladı, çatladı gibi yorumlar yazıyorlar. Forumu takip ediyorsanız eskiden bunlara cevap yazıyordum. Artık yazmıyorum bile. Suçu hep başkasında arıyorlar. Adam DSG aracın bakım ve tamirini sanayide yaptırıyor. Sonra patladı, çatladı. VW de suçu arıyor.

    VW, bakımlarını yetkili serviste yaptırdıysan otomatik konusunda madur etmiyor. İyi niyet garantisinden yararlandırarak büyük maaliyetli arızalara küçük bedeller ödemenizi sağlıyor. İş yerimde 5. yılında olan, garantisi çoktan bitmiş araca yetkili servis bakımı gördüğü için iyi niyet garantisinden işlem yapıldı ve küçük bir tutar ödedik.

    Benim jettama da 4. yıl sonunda (Garantisi 2 yıldı. Uzatma yapmadım.) iyi niyet garantisinden işlem yapıldı. Gerçi yapılan işlemin şanzıman ile alakası yok. Zaten araç düz vites. 3. silindirin bobini nem kapmış ve oksitlenmiş. İyi niyet garantisinden bobin ve buji kablo demeti ücretsiz olarak değişti. Faturalar elimde. İncelemek isteyen bana buradan alıntı yapsın. Resimlerini hemen ekleyebilirim. Tolamda 1.500 TL. tutarındaki arızaya çok komik bir tutar ödedim. Üstelik dyno testi, tüm elektrik aksamı kontrolü, arıza cihazına bağlama, boğaz kelebeği temizliği ve kalibrasyonu da ücretsiz olarak yapıldı.

    2. aracım da (otomatik olan) 45.000 km.de. Daha şanzımanla ilgili en ufak bir işlem bile yapılmadı.(Maşallah) Sadece kullanım biraz dikkat ve özen gerektiriyor.

    Tüm forumu takip eden arkadaşlara iyi günler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autotechvw

    Ben de otomatik araç kullanırken şunlara dikkat ederim:

    # Trafik ışıklarında 1 dakikadan uzun bekleyeceksem N'ye alıp frene basarak beklerim. El frenini veya elektromekanik park frenini kullanmam. Yeşil ışığa 5 saniye kala D'ye alırım.

    # D'ye veya R'ye alır almaz ayağımı frenden kaldırmam 1-2 saniye vitesin oturmasını yani kavrama işleminin tam olarak yapılmasını beklerim. Ondan sonra ayağımı frenden kaldırırım.

    # Mümkünse yokuş veya eğimli yerlere aracımı park etmem. Düz bir zemin seçerim. Yokuşta kalkış yaparken gaza ani yüklenmem ama aracı bu durumdan çabuk çıkaracak şekilde seri hareket ederek aracı bir an önce eğimli alandan kurtarmaya çalışırım.

    # Park ederken önce frene basarım. Vitesi N'ye alıp el frenini çekerim. Ayağımı frenden kaldırıp tekrar frene basarım.(Bu hareket tüm yükü şanzımandan alır ve el frenine bindirir.) Vitesi P'ye alırım. Aracın kontağını kapatırım. En son ayağımı frenden kaldırırım. (Bunların yapılış sırası çok önemli. Tam yazdığım sırayla yapılmalıdır.)

    Otomatik kullanmak özen ister. Bu bilgilerden haberleri dahi olmayan kişiler forum sayfalarında yok VW'in otomatiği sıkıntılı, alınmaz, yok kavrama değişti, patladı, çatladı gibi yorumlar yazıyorlar. Forumu takip ediyorsanız eskiden bunlara cevap yazıyordum. Artık yazmıyorum bile. Suçu hep başkasında arıyorlar. Adam DSG aracın bakım ve tamirini sanayide yaptırıyor. Sonra patladı, çatladı. VW de suçu arıyor.

    VW, bakımlarını yetkili serviste yaptırdıysan otomatik konusunda madur etmiyor. İyi niyet garantisinden yararlandırarak büyük maaliyetli arızalara küçük bedeller ödemenizi sağlıyor. İş yerimde 5. yılında olan, garantisi çoktan bitmiş araca yetkili servis bakımı gördüğü için iyi niyet garantisinden işlem yapıldı ve küçük bir tutar ödedik.

    Benim jettama da 4. yıl sonunda (Garantisi 2 yıldı. Uzatma yapmadım.) iyi niyet garantisinden işlem yapıldı. Gerçi yapılan işlemin şanzıman ile alakası yok. Zaten araç düz vites. 3. silindirin bobini nem kapmış ve oksitlenmiş. İyi niyet garantisinden bobin ve buji kablo demeti ücretsiz olarak değişti. Faturalar elimde. İncelemek isteyen bana buradan alıntı yapsın. Resimlerini hemen ekleyebilirim. Tolamda 1.500 TL. tutarındaki arızaya çok komik bir tutar ödedim. Üstelik dyno testi, tüm elektrik aksamı kontrolü, arıza cihazına bağlama, boğaz kelebeği temizliği ve kalibrasyonu da ücretsiz olarak yapıldı.

    2. aracım da (otomatik olan) 45.000 km.de. Daha şanzımanla ilgili en ufak bir işlem bile yapılmadı.(Maşallah) Sadece kullanım biraz dikkat ve özen gerektiriyor.

    Tüm forumu takip eden arkadaşlara iyi günler dilerim...


    Yazılanlara harfi harfine katılıyorum ve bende tıpatıp aynı şeyleri uyguluyorum şu ana kadar sıkıntı yaşamadım ve yaşamam inşallah.

    İlave olarak kırmızı ışıklarda kalkarken orta şerittte durup arabayı yormadan hızlı bir şekilde kaldırıp çok ağır gitmemesini sağlıyorum hemde bazı ışık sonrası sağa sola cirit atan pisliklerden çabuk kurtulup şeridimi seçip efendi efendi sürüyorum ayrıca kırmızı ışıkta duracaksamda son yavaşlamayı çok ağır şekilde yapmıyorum.dsg ye ilk 2 viteste ne kadar hızlı devir aldırırsanız ve dururkende çok rölantide gitmeden durursanız şanzuman daha sağlıklı oluyormuş.birde tam durmadan hiç bir vites geçişi yapmamak gerekiyor çoğu şanzuman problemi bu yüzden çıkıyormuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mamply -- 31 Temmuz 2015; 11:25:34 >




  • vw passatın manueliyle dsg arasındaki fiyat farkı sizede çok abartı gelmedi mi?
    jetta da bu fark 7000 civarı iken passatda 14000 civarı
    jetta ve passat farklı dsg mi kullanıyor
  • Merhaba arkadaşlar bi tanıdıkta 2011 jetta trendline dizel otomatik 36000 km var sizce bu aracı almak mantıklı mı cc ve park sensoru yok benim için önemli olan bu iki özellik, servis bakımlı 56,500₺ mantıklımıdır, nette buna yakın ve yukarı fiyatlar var memnun musunuz çok boş diye tereddut ediyorum satmak istersem hemen aynı fiyata satabilirmiyim acaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taru -- 12 Ağustos 2015; 10:19:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • taru T kullanıcısına yanıt
    Jettaların 2. el piyasası çok iyi olduğundan ben zarar edeceğini düşünmüyorum. Bu araç da uygun fiyatlı ve dizel olduğundan daha çok kişiye hitap eder ve daha kolay satılır.

    Sahibinden sitesinden emsalleri ile karşılaştırıp alım kararını ona göre verebilirsiniz.

    İyi günler dilerim...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,
    Makyajlı kasada ne gibi yenilikler oldu, bilenler paylasabilir mi acaba? Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok ciddi bir değişiklik yok. Direksiyon ve kokpitin iç tasarımında makyaj değişiklikleri var. Donanım da aynı.

    Asıl değişiklik benzinli motorlarda. Bluemotion start-stop özellikli motorlar kullanılıyor. Makyajdan önceki kasalarda kullanılan motorlarda bu özellik yoktu.

    İyi günler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün servise gittim kapı kilidi mekanik parçası bozulmuş. Parça+işçilik toplam 500,00 TL denildi. Ben ilk başta çok pahalı gördüm iyiniyet garantisinden bir oran alıp yapalım dediler. Ama hiç bir indirim de çıkmayabilir ona göre karar verin geri iptal şansımız yok dediler. Artık mecbur yaptıracağız Allah korusun bir gün kumandadan kilitlenip kilitlendiği sanılır içinden bir şey çalınırsa keşke o zaman yaptırsaydım dememek için 500'ü gözden çıkardım. İyiniyet garantisinden parça için %70 işçilik %0 olacak şekilde indirim oranı çıktı toplam 213 TL'ye kilit mekanizması değiştirildi problem kalmadı. Fatura üzerinde iyiniyet garantisi kapsamında 280 TL bedelsiz olarak karşılanmıştır diyor. İyiki garantisi bitti diye servis dışında bir yere gitmemişim. Teşekkürler autotechvw. @autotechvw
  • abdullah_03 kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Benim araca da iyi niyet garantisinden 1.500 TL. tutarında işlem yapıldı. Sadece tespit ücreti ödedim.

    İyi günler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 model Jettamıza spoiler taktırdık ancak sağlam olur mu olmaz mı bilemiyorum.
    Silikon ve çift taraflı bantla yapıştırdık ama ileride spoiler ın düşme,esneme gibi bir durumu olur mu sizce?
  • Merhaba arkadaşlar,
    Yeni Jettalarda dış dikiz aynalarının gövdelerinde yer alan çevre aydınlatmaları bulunuyor mu? Hani arabaya yaklaşırken uzaktan kumandayla aracı açınca kapı önünün aydınlatılması olayı... (Evden Çıkış “Leaving Home” Fonksiyonu)
    Elektrikli katlanır aynası olan vw'de bu özellik var diye duydum.
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===




  • 
Sayfa: önceki 283284285286287
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.