Şimdi Ara

Vw neden bu kadar çok eleştiriliyor? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
1
Favori
3.881
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çünkü;


    -İş etiği ve ahlakından haberleri dahi yok.


    -Müşterilere köpek kadar değer vermiyorlar.


    -Ürünlerinin arkasında kesinlikle durmuyorlar.


    -Kötü niyetli ve fırsatçılar.


    -3 kuruşluk hizmete 5 kuruş ücret istiyorlar.


    Bunlar eleştirilmeleri için aklıma şuan gelen bir kaç neden...

  • 2012 2016 ve 2017 yıllarında toplam 4 tane sıfır vw aldık, hiçbir sorun yaşamadık. Bana meyve veren ağaç taşlanır gibi geliyor bu durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fulcrum299

    2012 2016 ve 2017 yıllarında toplam 4 tane sıfır vw aldık, hiçbir sorun yaşamadık. Bana meyve veren ağaç taşlanır gibi geliyor bu durum.

    İyi de para verip aldigin bir sey nasil agactaki meyve olacsk? Hayrina vermediler sonucta arabayi aldin ustune her sene yetkili servis gittin :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1- Mühendisliklerinde odak noktalarının tüketici algısı olması.


    Aracılarının arkadan egzos-süspansiyonun görünmemesinden, kapı sesine, süspansiyon burcunun yumuşak ama kısa ömürlü seçilmesine, dsg-tsi(tfsi değil) fiyaskolarına, dieselgate'e kadar onlarca kalem sayılır.


    2- Hem üreticinin hem satıcının 1. maddedeki avantajı kullanarak ürünlerini teknik açıdan geri götürmesi ve piyasadaki hakim pozisyonları sebebiyle diğer üreticilere olumsuz örnek olmaları.


    golften bağımsız arka süspansiyonun gitmesine müteakip tüm üreticiler aynı yola saptı, Türkiyede poloyu 2 havayastığı ile getirdiler, yine pek çok diğer distribütör aynı yolu takip etti.


    3- Satının 4s kuralını şiar edinmesi.


    4-Almancı etkisinden kurtulamayan, alman malına adeta uhrevi bir üstünlük bahşeden genel Türk tüketicisi ile bu konuda da örnekleri görülebilecek bir takım trol kullanıcı kitlesinin yarattığı antipati.


    Genel olarak vw çok eleştirilmiyor fakat yukarıda sayılanlar sebebiyle bu eleştiri dozu bile bünyeye fazla geliyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 6 Ocak 2021; 18:21:2 >




  • Vw'yi eleştirme nedenlerim

    1- Sorunlu olduğu herkesin malumu olan DSG şanzımanı inatla satmaya devam etmeleri

    2- Gözle görülen yerleri nispeten kaliteli malzemelerle kaplayıp gözle görülmeyecek her noktadan özenle çalmaları.

    3- Araçların alt yapısına, dayanıklılığına, yol tutuşuna zerre önem vermemeleri.

    4- Maliyetten çalıp ortak üretim malzemeler kullanabilmek için her yeni kasada eski kasanın tipini bile değiştirmeden aynı aracı 1-2 cm uzatıp, genişletmeleri.

    5- Güvenlik testlerinde araçların kapılarının açılması. Buna rağmen yüksek notlar alabilmeleri(!)

    6- Araçları üretirken sadece katalog değerlerine (Emisyon, hızlanma, yakıt tüketimi vb.) göre optimize etmeleri. Yine de başarılı olamayınca hile yaparak tüketiciyi kandırmaları.

    7- Bayilerin müşterilere köpek çekmesi, servislerin bariz hatalı şanzımanı kullanıcıların bozduğunu iddia etmesi.

    Kullanıcılarının bindikleri sıradan araçları dünyanın en kaliteli aracı zannetmeleri,1.0 motorla 220 km'ye rahat çıktığını iddia etmeleri, b sınıfı araçlarını rakiplerin D sınıfı araçlarından bile kaliteli olduğunu iddia etmeleri, sıradan araçlarını premium segment ile bir tutmaları, farklı markalardaki eş değer araçları çöp vs gibi lanse etmeleri gibi fanatikçe davranmaları da milleti VW karşıtı yapmaya yetiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 7 Ocak 2021; 0:20:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Japon grubunun ve psa'nın son dönemdeki çakallıklarından dolayı vw yine iyi görünmeye başladı. Şu dsg inadından vazgeçseler yine yok satarlar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Rakiplerinden daha pahali oluşu ve ulkedeki yetkili saticisinin senelerdir universitelerde ders niyetine okutulucak bir sekilde izledigi satis/pazarlama stratejisi.

    Tıpkı ilişkilerde köpek çeken tarafa daha da aşık olunmasi gibi musteriyi adam yerine koymadikca daha da degerleniyor marka halkin gozunde.

    Haliyle bu durumlari goren bir kisim vatandas ta dogal olarak irrite oluyor markaya karşı.

    ilkay zamanda izledim abd fiyatlarını. vw yurtdışında da diğer markalara göre pahalı kalıyor diyordu.

  • İnternette ki yorumlara bakmayın hepsinin altında şahin doğan var haha


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Premium olan uçuk fiyatlı markalardan sonra en kaliteli arabaları ürettiği için bu forumdakiler tarafından eleştiriliyor.

    Avrupanın en çok kullanılan otomatik şanzımanını ürettiği için eleştiriliyor.

    Otomatik şanzımanı ülkemizde de çok sevildiği için deliriyorlar ve eleştiriyorlar.

    Dsg hem yakıt tükemtimi sağlıyor hem hızlı ve sarsıntısız vites geçişi yapıyor hem de bakım maliyeti diğer otomatiklere kıyasla düşük olduğu için eleştiriyorlar.

    Hem az yakan hem de performansı iyi olan küçük hacimli benzinli motorları ürettiği için eleştiriyor.

    Konfor ve yalıtım olarak her dönemde diğer vasat markalardan çok ileride olduğu için eleştiriliyor. Daha bunun gibi çok sebep var.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melikşah_38

    Premium olan uçuk fiyatlı markalardan sonra en kaliteli arabaları ürettiği için bu forumdakiler tarafından eleştiriliyor.

    Avrupanın en çok kullanılan otomatik şanzımanını ürettiği için eleştiriliyor.

    Otomatik şanzımanı ülkemizde de çok sevildiği için deliriyorlar ve eleştiriyorlar.

    Dsg hem yakıt tükemtimi sağlıyor hem hızlı ve sarsıntısız vites geçişi yapıyor hem de bakım maliyeti diğer otomatiklere kıyasla düşük olduğu için eleştiriyorlar.

    Hem az yakan hem de performansı iyi olan küçük hacimli benzinli motorları ürettiği için eleştiriyor.

    Konfor ve yalıtım olarak her dönemde diğer vasat markalardan çok ileride olduğu için eleştiriliyor. Daha bunun gibi çok sebep var.

    Tespitleriniz çok doğru, imzamı atıyorum.


    Yukarıda ki editlediğim mesajımda da bahsettiğim gibi Golf yarım asırdır segmentinde referans olmuşsa bunun suçlusu rakipleridir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aradığım araç otomatik olmalıydı.

    Ancak o kadar para verip ya şimdi bozulursa korkusu ile gezemezdim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • vw pazarlama , görsel, tasarım konfor kalite çok iyi, 2002 golf vardı tok arabaydı çok güzeldi , manuel benzinli , risk sıfır, yanlız arıza başladımı işte ozaman anlıyor insan, 2008 de otomotion a götürdüm hata yok bize sat dediler, sonra kapak conta değiştirdim bostancı da pejo özel serviste sağolsun çok sevinmiştim, kendi bile bulamıyor pistondaki kaçağı adamlar


    otomotion da bir passat vardı o tarihte resmi plaka tamir ettirmişler, araç 40 bin o zaman, 60 bin fatura çıkmış adamlar bırakmış almamış :) onu anlatıyodu eleman , sen kaç bi daha da gelme buralara dedi , o gün bu gündür vw den uzağız


    normalde herşeyin bozulacağı tarih belli , bazen erken de oluyor, şansa artık


    ustası azaldı, parça yok ama aynı tarihte aldığımız crv ye hala biniyoruz, korkudan satamıyoruz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wreith -- 7 Ocak 2021; 20:48:29 >
  • DİESELGATE.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-007649809

    Edit:

    Yorumları teker teker okudum birileri adeta kıskanmak suretiyle nefret kusmuş, hamdolsun bunlarla laf dalaşı hasretinde değilim.

    Volkswagen, kalite, işlevsellik, fonksiyonellik ve verimlilikte segmentine yön veren adeta birer efsane olmuş referans modelleriyle rakipsizdir.

    Şimdi bi defa bakıyorsunuz C segmentine orada dünya otomotiv otoritelerinin 47-48 yıldır referans olmasını red edemediği bir Golf var.

    Kurucu olması hasebiyle bununla yetinmeyipte 47-48 yıldır zirvede ki yalnızlığı yaşadığı için diğer araç üreticileri acaba hiç başlatını eğip düşünmüyolar mı ?

    Golf bu kadar başarılıysa bunun sebebi kaliteye, işlevselliğe, fonksiyonelliğe, teknolojiye yeteri kadar önem veremeyen rakipleridir.

    1966 yılından bu yana 55 yildir üretimde olan 12. Nesliyle tüm dünya vatandaşlarının gönüllerinde taht kuran c segmentin krali durumununda olan ismi zikredilince sorunsuzluk kelimesini akıllara kaziyan Corolla hakkinda ne diyeceksiniz  


    Not: hiçbir şey diyedemedi şahsı  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Onyargisiz -- 8 Ocak 2021; 12:32:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben genel olarak DSG beğenmiyorum.
    Tasarımlarını beğenmiyorum.Bana hitap etmiyor.
    En son bir alsam mı diye düşündüm yine almadım. Büyük konuşmayayım ama sanırım hiç almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hep Coupe kullandım ben. 208 gti İbiza cupra Peugeot rcz gibi. Sonra birde 2016 scirocco deneyeyim dedim. İşte araba bu dedim. Gerek oturma pozisyonu gerek iç mekan gerekse sürüş keyfi rahatlığı hepsinden iyiydi. Yüksek hızlarda da en çok güven veren aracım scirocco oldu. O yüzden vw bence gayet iyi araç üretir ki bende vw hep abartılıyor derdim kullanmadan önce.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vw'nin dış görünüşleri fena değil ancak yol tutuşunda ciddi problemleri var viraja girdiğin an aracın aerodinamikleri anormal şekilde tepkiler vermeye başlıyor. DSG konusu hakkında atıp tutamam hiç dsgli araç kullanmadım bilmiyorum ama benim için yol tutuşu ve iç dizayn konusunda başarısız bi marka, gerçi hiç bir marka dört dörtlük değil ama golf 7.5 ve passat kullandım sınıflarına göre en berbat yol tutuşuna sahip modelleri olarak başı çekerler. Demir çelik ihracatı işi ile uğraşıyorum bu sebeple sürekli yollarda oluyorum ve bir çok araç kullanma fırsatını yakalıyorum ama cidden vw'yi keyifli bir marka olarak tanımlayamam.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ezicioyuncu -- 8 Ocak 2021; 0:6:49 >
  • Araç alırken 2 tane maliyet ile karşı karşıya kalırsınız. 1. ilk satınalma maliyeti. 2. bakım maliyeti.


    Neden VW çok eleştiriliyor. Kendi adıma konuşayım. 5b km 4 yıllık aracın motorundan gelen sesi gidermek için 30b civarında para aldılar, servis bakımlı araç. ne iyi niyet garantisi ne birşey.


    Aracı alıyorsun, araç ellerinde yok, 4 ay bekletiyorlar. istediğin renge sahip aracı bir tanıdığa satıyorlar. sana istemediğin rengi satmaya çalışıyorlar ve "beyfendi 2 saat içinde kararınızı verin, aracın alıcısı hazır, siz almıyorsanız satıyorum aracı" diyebiliyorlar


    Dünyada 10 sene garanti verdiği DSG'ye Türkiye'de sadece 2 sene garanti veriyor ve garantiye sokmamak için bin dereden su getiriyorlar.


    Kısaca ne ilk satın alma maliyet ne bakım maliyeti olarak avantajlı bir araç değil. Yok işte malzeme kalitesi. VW halk arabasıdır ve amaç minimum maliyet maksimum kazançtır. Kullanılan malzeme olsun işçilik olsun aman aman farklar yoktur. Zaten ön konsolda kullanabileceğiniz malzemeler kısıtlıdır. Premium segment bir araç almıyorsanız A markası ile B markası arasında malzeme maliyeti açısından atla deve fark yoktur. Burada mesele kalite değil kalite algısıdır. Bu da tasarımla beraber harmanlanarak ufak dokunuşlarla sağlanır.


    Kısaca kendi açımdan müşteri hizmetleri açısından sorunlu, satınalma açısından maliyetli, yürütme maliyetleri yüksek bir araba kendisi. Orta segment ama premium segment havası basarak geçiriyor.


    alan alır. ben kapısından geçmem. ben parayı veririm, aracı 2 gün içinde alırım. yok 4 ay sıraya gir. yok şu kadar kapora ver. hadi oradan. ben müşteriyim, para bende. sen bana uyacaksın. ben sana değil.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onyargisiz

    1966 yılından bu yana 55 yildir üretimde olan 12. Nesliyle tüm dünya vatandaşlarının gönüllerinde taht kuran c segmentin krali durumununda olan ismi zikredilince sorunsuzluk kelimesini akıllara kaziyan Corolla hakkinda ne diyeceksiniz  


    Not: hiçbir şey diyedemedi şahsı  



    Alıntıları Göster

    bir kere corolla amerika'da çok satıyor, bütün dünyada değil. avrupada sınıfının birincisi golf. ha amerika'da da neden corolla birinci aşağıdaki amerikalıların yaptığı testten anlaşılıyor:



    https://www.autoguide.com/car-comparisons/2015-toyota-corolla-vs-volkswagen-golf


    But the Golf is the better car all around, albeit with a price premium. It won’t sell in the same volume as the Corolla, but the new Golf offers better comfort, refinement and performance. Is that worth the extra cost? In our opinion, yes it certainly is.


    "Golf premium fiyatına rağmen her bakımdan daha iyi bir araba. asla corolla kadar çok satmayacak ama golf daha iyi bir konfor, rafinelik ve performans vaadediyor. ekstra maliyete değer mi? bizce kesinlikle evet.


    ya gerçekten corolla'ya binip golf'e binen biri corolla daha iyi diyemez. mr. toyoda bile diyemez bunu.





  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.