Şimdi Ara

VW Peugeout Sıfır Arac Lastik Kalite Farkı - Showroom İzlenimi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
97
Cevap
0
Favori
6.889
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-C2560DDFD

    Ben hayatım da fiyat performans ilkesi ile ürün alırım. Eğer bir marka fiyat performans ilkeme uymuyorsa eleştiririm.
    Piyasada çok ağır şikayetleri olan doğuş grubu ve wolfswagen var. Fiyat olarak yüksek bir araç birde. Böyle olunca benim eleştiri alanıma giriyor doğal olarak.
    Yazdığım yazıyla dalga geçmeye çalışman çok çocukça geldi bilgin olsun.
    Ayrıca adamın biri benim ön konsol yazımı destekleyen video atmış. Tam cuk oturmuş.

    Sıfırdan alıdğım golfü 3 sene kullandım. Arkadaşımda da 25 yaşında bir golf vardı. Golfün en son eleştirilebilecek yeri konsoludur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UçamayanSüperKahraman U kullanıcısına yanıt
    B*k attığı peugeot İngiltere de vw den daha sorunsız 😂

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ya arkadaşlar bir şeyi çok merak ediyorum. Bahsettiğiniz arabaların hiç birinin ne argesinde, ne üretiminde faal olarak bulunmayan bir ülkeyiz. Sadece distribütörler tarafından getirilip bize satılıyor. Peki neden bu araçlar eleştirildiğinde sanki küfür edilmiş gibi savunmaya geçiyorsunuz? Nedir bu aranızdaki bitmeyen kavga? Yani artık hakaret boyutuna geliyor tartışmalar. Vallahi anlamıyorum sizleri kusura bakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-5A1BF912D

    Pejo, airbag kapakları güneşten çatlayan marka değil miydi? Heralde kaliteden oluyor 😂

    mercedeste de var bu olay kalitesizliği mi gösteriyor?

  • 20playback kullanıcısına yanıt

    Benim için bir aracın ilk günkü halini koruyabilmesi kalite göstergesidir. Yani,

    -konsolu çatlayan,

    -tuşları silinen,

    -koltukları yırtılan,

    -kaplamaları soyulan

    vs vs araçlar benim için kalitesizdir. Bu tarz araçlara kaliteli diyorsanız oda sizin tercihiniz. Ancak söyle söyleyim çok sayıda e serisine bindim taksi olarak, bir çoğu ilk günkü gibi görünüyordu. Hatta mercedeslerin konsolunun çatladığını, airbag yerlerinin açıldığını ilk defa sizden duydum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pejo gıçını yırtıyo VW'ye yetişecem diye VW Peugeout Sıfır Arac Lastik Kalite Farkı - Showroom İzlenimi VW Peugeout Sıfır Arac Lastik Kalite Farkı - Showroom İzlenimi 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Fuego

    Renault’da 80 binde değişir, yanıltmayın insanları.

    bende megane kullanıcısıyım. ama motor parça aksamında vw daha önde bence. renault parçaları o kadar dayanmıyor.rakamlara çok takılmayalım. ama renault tada dediğim gibi başka + lar var.

  • Kobrakai kullanıcısına yanıt

    VW bitik, inovasyon fakiri bir marka olma yolunda hızla ilerliyor. Araba dökülüyor. Motor parçaları sağlam diyorsunuz. Diyecek bir şey bulamıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-5A1BF912D

    Benim için bir aracın ilk günkü halini koruyabilmesi kalite göstergesidir. Yani,

    -konsolu çatlayan,

    -tuşları silinen,

    -koltukları yırtılan,

    -kaplamaları soyulan

    vs vs araçlar benim için kalitesizdir. Bu tarz araçlara kaliteli diyorsanız oda sizin tercihiniz. Ancak söyle söyleyim çok sayıda e serisine bindim taksi olarak, bir çoğu ilk günkü gibi görünüyordu. Hatta mercedeslerin konsolunun çatladığını, airbag yerlerinin açıldığını ilk defa sizden duydum.

    Bahsettiğiniz durum (airbag kapak yerinin belirginleşmesi) yaşına göre her araçta olabilen bir şey, sadece Peugeot’ya özgü bir durummuş gibi yansıtmanın anlamı yok.


    Alın size E serisi, w212 makyajlı kasa, kendi aracım :

    VW Peugeout Sıfır Arac Lastik Kalite Farkı - Showroom İzlenimi

    Fotoğrafta az da olsa belli oluyor ama çıplak gözle daha belirgin, hatta birbirine paralel iki hafif çizgi mevcut.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 21 Mart 2021; 12:0:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Peugeot çok iyi bir ivme yakaladı şuan görsel açıdan en al benili araçları üreten markalardan biri heleki yeni 508 'e insan bakmaya doyamıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba dünyasından uzak Alamancı yorumlar gelmiş. Öncelikle vw Audi Mercedes BMW değildir boş algı yapmayın.
    Sürekli "yeni çıkan dsgler sorunsuz" derler , yeni citroen peugeotlar sorunsuz deyince kabul etmezler.
    Gereksiz marka fanatikliğidir bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rst78 kullanıcısına yanıt

    O izle pejodakini bir tutuyorsanız birşey diyemem. O iz sıfır araçlarda bile oluyor. Malzeme deri imitasyonu plastik ve altını belli ediyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Michelin bir zamanlar Fransız hukümeti tarafından Citröen'i bir süreliğine devralması için görevlendirilmiş bir markadır Günümüzde PSA grubunujn stratejik partneri olduğu için araçlarda görülüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vw eski vw değil.Benim için b5.5 passattan sonra bitti.Beğendiğim bir tek t6 sı var onu da t7 ile caddy gibi bozacaklar.

  • @daswagen diye keş çıkmış... atıp tutuyor VW kalitesi BMW ve merso ile aynıymış... aracın kalitesini lastikler belirlemezmiş... LSD ile uçuşa geçmiş... yazık...

  • Nexen iyi bir lastik,Golf de 125,500 TL ye satılan bir araç kalanı vergi. Kompakt basit bir araçta Nexen kullanmasını garip bulmadım.Gayet yeterli ve iyi bir lastik.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-C2560DDFD

    Geçen golfe bindim mtsk sınav görevi için. Bu kadar adi bir ön konsol plastiği olamaz. Birde o fiyata. 2014 2015 tahminen.
    Benim 13 yaşında 308 e gel bakta araç için aksam nasıl olurmuş anla.
    Milletin dişinden tırnağından arttırıyor bunlarda ön konsoldan çalıyor. 2017 coralla si olan hoca bindi. Adam on konsol ne kadar kaliteli dedi direk. Bu araba Peugeot ve 13 yaşında. Yağ değişimi ve triger dışında para harcamadım ben.
    Bırakın bu boş on yargıları yazık günah paranıza. Golf ve 308 arasında gram kalite farkı yok. Hatta 308 in üstün tarafları var ki ama fark 50 bin yazık üzülüyorum o verilen paraya.

    Bu dediğinize anca DonanımHaberdeki anti VW'ci arkadaşlar inanır. İki aracı da bilmesek neyse de.

  • onkuba kullanıcısına yanıt
    Biliyorsan sıkıntı yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aslında cevap çok basit, michelin fransız ürünüdür ve pejonun da lastik olarak michelinle anlaşması gayet doğal.


    Gelelim Nexen lastiklere. Nexen de ispanyol markası, vw polo ve seat arabalarının çoğunun üretimi de bilindiği üzere ispanyada yapılıyor. Bu yüzden Nexenle anlaşmış olmaları gayet doğal.

    Düne kadar Golflerde Continental ve michelin de kullanılıyordu. Bu biraz da markalar arası anlaşmalara bakar.


    Ayrıca size çok ilginç bir şey söyleyeyim, 2015 yılında sıfır polo almıştım aracımda Nexen lastik vardı. İlk başta ön yargıyla yaklaştım ancak 4yıl kullandıktan sonra hem ıslak hem kuru zemin yol tutuşundan ve konforundan aşırı memnun kalmıştım. Eğer arabamı satmamış olsaydım lastik değişim zamanı yeniden aynı model Nexen lastik almayı düşünüyordum.


    Yani bir ürünü denemeden markasına bakıp "aaa ben bu markayı bilmiyorum, o zaman kesin kötüdür" diye ön yargılı yaklaşımlardan vazgeçmemiz lazım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zulu1616 -- 21 Mart 2021; 21:3:27 >




  • silverusta S kullanıcısına yanıt
    Bu konu geçen hafta bir arkadaşla aramızda geçmişti, benim 3008’i incelerken üzerindeki continental lastikler araçla mı geldi diye sordu evet dediğimde şaşırdı. Genelde iyi marka lastikle gelirse bayilerde değiştirip daha ucuz lastik takıyorlarmış, ne kadar doğru bilmiyorum.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.