Şimdi Ara

VW POLO 1.4 COMFORTLİNE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
0
Favori
43.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.VW Polo alma düşüncesindeyim 0 Km almak mantiklimi 33.800 yazıyor internet sitesinde tavsiye ederimisiniz ?



  • Aynı paraya daha donanımlı arabalar var onlara bakın derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayak kokusu

    Aynı paraya daha donanımlı arabalar var onlara bakın derim.
    Kesinlikle o paraya başka seçeneklerinizde var bir araştırın. Fiesta veya Corsa'ya bir bakın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Power

    Kesinlikle o paraya başka seçeneklerinizde var bir araştırın. Fiesta veya Corsa'ya bir bakın.

    Alıntıları Göster
    Aveo,Corsa,Ibıza,Colt,Clio 4 varken Polo alınmaz şu zamanlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    Aveo,Corsa,Ibıza,Colt,Clio 4 varken Polo alınmaz şu zamanlar

    Aveo şekil ve tip bakımından hiç hoşuma gitmiyor Polo almayı düşünürkende VW kalitesini göz önünde bulundurdum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *.BLackLine.*

    quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    Aveo,Corsa,Ibıza,Colt,Clio 4 varken Polo alınmaz şu zamanlar

    Aveo şekil ve tip bakımından hiç hoşuma gitmiyor Polo almayı düşünürkende VW kalitesini göz önünde bulundurdum

    VW kalitesi arıyorsan Polo'ya bakmanı önermem VW ile alakası olmayan bir araç.

    VW kalitesi arıyorsan Golf-Passat-CC bakmalısın.

    Clio 4 bak o zaman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    quote:

    Orijinalden alıntı: *.BLackLine.*

    quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    Aveo,Corsa,Ibıza,Colt,Clio 4 varken Polo alınmaz şu zamanlar

    Aveo şekil ve tip bakımından hiç hoşuma gitmiyor Polo almayı düşünürkende VW kalitesini göz önünde bulundurdum

    VW kalitesi arıyorsan Polo'ya bakmanı önermem VW ile alakası olmayan bir araç.

    VW kalitesi arıyorsan Golf-Passat-CC bakmalısın.

    Clio 4 bak o zaman

    Clio 4 0.9 Touch modelini buldum bülunduğum yerde 33.900 tl 2012 model 2.000 kmde 90bg Turbo nasıl önerirmisinz aracı ?




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Volkswagen Jetta 1.6 TDi Highline
    10 yıl önce açıldı
    2012 Golf 1.6 TDI Highline
    2 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *.BLackLine.*

    quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    quote:

    Orijinalden alıntı: *.BLackLine.*

    quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    Aveo,Corsa,Ibıza,Colt,Clio 4 varken Polo alınmaz şu zamanlar

    Aveo şekil ve tip bakımından hiç hoşuma gitmiyor Polo almayı düşünürkende VW kalitesini göz önünde bulundurdum

    VW kalitesi arıyorsan Polo'ya bakmanı önermem VW ile alakası olmayan bir araç.

    VW kalitesi arıyorsan Golf-Passat-CC bakmalısın.

    Clio 4 bak o zaman

    Clio 4 0.9 Touch modelini buldum bülunduğum yerde 33.900 tl 2012 model 2.000 kmde 90bg Turbo nasıl önerirmisinz aracı ?

    Polodan iyi oldugu kesin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *.BLackLine.*

    quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    quote:

    Orijinalden alıntı: *.BLackLine.*

    quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    Aveo,Corsa,Ibıza,Colt,Clio 4 varken Polo alınmaz şu zamanlar

    Aveo şekil ve tip bakımından hiç hoşuma gitmiyor Polo almayı düşünürkende VW kalitesini göz önünde bulundurdum

    VW kalitesi arıyorsan Polo'ya bakmanı önermem VW ile alakası olmayan bir araç.

    VW kalitesi arıyorsan Golf-Passat-CC bakmalısın.

    Clio 4 bak o zaman

    Clio 4 0.9 Touch modelini buldum bülunduğum yerde 33.900 tl 2012 model 2.000 kmde 90bg Turbo nasıl önerirmisinz aracı ?

    kullanan birine sormak lazım bence, ama gordugum bır yorumu sıze aktarmak ıstıyorum..."cok basmadıkca gayet makul tuketımı var..arac 110 km kadar gayet guzel cıkıyor..ama bu hızdan sonra cok bagırmaya baslıyor tuketım fırlıyor"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemen_ertas

    quote:

    Orijinalden alıntı: *.BLackLine.*

    quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    quote:

    Orijinalden alıntı: *.BLackLine.*

    quote:

    Orijinalden alıntı: unforgiv3n

    Aveo,Corsa,Ibıza,Colt,Clio 4 varken Polo alınmaz şu zamanlar

    Aveo şekil ve tip bakımından hiç hoşuma gitmiyor Polo almayı düşünürkende VW kalitesini göz önünde bulundurdum

    VW kalitesi arıyorsan Polo'ya bakmanı önermem VW ile alakası olmayan bir araç.

    VW kalitesi arıyorsan Golf-Passat-CC bakmalısın.

    Clio 4 bak o zaman

    Clio 4 0.9 Touch modelini buldum bülunduğum yerde 33.900 tl 2012 model 2.000 kmde 90bg Turbo nasıl önerirmisinz aracı ?

    kullanan birine sormak lazım bence, ama gordugum bır yorumu sıze aktarmak ıstıyorum..."cok basmadıkca gayet makul tuketımı var..arac 110 km kadar gayet guzel cıkıyor..ama bu hızdan sonra cok bagırmaya baslıyor tuketım fırlıyor"

    Alıntıları Göster
    2011 model, otomatik viteslisini kullanıyoruz, soruların varsa alabilirim... Forumda herkes kendi aracını önermeye kalkacaktır.

    kendi görüşüm: ESP + Hillholder ile sipariş edilmediği sürece, rakiplerine karşı güvenlik olarak çok zayıf kalıyor... Ama bayilerin elinde böyle bir araç varsa, neden olmasın ?

    Bunun dışında Clio-4 hızlı girdi piyasaya, Aveo'nun iç mekan kalitesi düşük, Corsa kasa değiştirecek, Peugeot 208 olabilir... Ford Fiesta da güzel bir seçenek. Ama forumda isteyen istedğini desin, iç mekan kalitesi-işçilik olarak Polo sınıfında en yüksek noktadadır benim gözümde.

    Ama bu bir tercih sebebi OLMALI MIDIR? Hayır... Güvenlik daha önemli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    2011 model, otomatik viteslisini kullanıyoruz, soruların varsa alabilirim... Forumda herkes kendi aracını önermeye kalkacaktır.

    kendi görüşüm: ESP + Hillholder ile sipariş edilmediği sürece, rakiplerine karşı güvenlik olarak çok zayıf kalıyor... Ama bayilerin elinde böyle bir araç varsa, neden olmasın ?

    Bunun dışında Clio-4 hızlı girdi piyasaya, Aveo'nun iç mekan kalitesi düşük, Corsa kasa değiştirecek, Peugeot 208 olabilir... Ford Fiesta da güzel bir seçenek. Ama forumda isteyen istedğini desin, iç mekan kalitesi-işçilik olarak Polo sınıfında en yüksek noktadadır benim gözümde.

    Ama bu bir tercih sebebi OLMALI MIDIR? Hayır... Güvenlik daha önemli.


    Alıntıları Göster
    Polo yerine güvenlik donanımı olarak daha donanımlı araçlara bakabilirsiniz.Clio,Aveo,Rio...

    quote:

    Janjan

    Malzeme kalitesi ve işçilik olarak Rio'da kaliteli.Her şekilde Poloyla yarışır.Yanlış anlamayın anti VW'ci değilim ama Yan-perde HY ve ESP standart donanıma girmediği sürece Polo'nun eşit ve üstün olabileceği bir alan yok.
    (Arıza çıkarmadığı sürece DSG hariç)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz.

    Polo yerine güvenlik donanımı olarak daha donanımlı araçlara bakabilirsiniz.Clio,Aveo,Rio...

    quote:

    Janjan

    Malzeme kalitesi ve işçilik olarak Rio'da kaliteli.Her şekilde Poloyla yarışır.Yanlış anlamayın anti VW'ci değilim ama Yan-perde HY ve ESP standart donanıma girmediği sürece Polo'nun eşit ve üstün olabileceği bir alan yok.
    (Arıza çıkarmadığı sürece DSG hariç)

    Alıntıları Göster
    i20 varken polo alınmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz.

    Polo yerine güvenlik donanımı olarak daha donanımlı araçlara bakabilirsiniz.Clio,Aveo,Rio...

    quote:

    Janjan

    Malzeme kalitesi ve işçilik olarak Rio'da kaliteli.Her şekilde Poloyla yarışır.Yanlış anlamayın anti VW'ci değilim ama Yan-perde HY ve ESP standart donanıma girmediği sürece Polo'nun eşit ve üstün olabileceği bir alan yok.
    (Arıza çıkarmadığı sürece DSG hariç)

    O sizin görüşünüzdür takdir ederim... Ancak, size basit örnekler vereceğim:

    a) Tavandaki harita okuma lambaları, aydınlatma bölgeleri ve tuşların verdiği his
    b) Far açma kumandaları
    c) Cam açma kumandaları
    d) Torpido kapağının açılışı, kapağın kalınlığı
    e) Yumuşak his veren plastik kullanımı
    f) Ince noktalardaki işçilik

    gibi kriterlerde, ben incelemelerimde Polo'yu daha başarılı bulmuş idim, kalite biraz da "hissiyat" la alakalı olduğu için, ikimiz de subjektif olabiliriz, yani şurada 2 saat konuşsak da birbirimizi ikna edemeyiz muhtemelen.

    Ama, güvenlik donanımlarında da yiğidin hakkı verilir, Rio bu konuda daha üstün, ayrıca iç mekanı daha geniş, bakım masrafları muhtemelen daha düşüktür, garanti süresi de daha uzundur.

    Ama fiyatı da aynı ölçüde çok daha tuzlu.

    DSG-Arıza konusunda da inceden bir mesaj vermeye çalışmışsınız ancak belirtmeliyim ki benim aracımda henüz sorun çıkmadı. Bu yarın çıkmayacağı anlamına da gelmiyor tabii




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz.

    Polo yerine güvenlik donanımı olarak daha donanımlı araçlara bakabilirsiniz.Clio,Aveo,Rio...

    quote:

    Janjan

    Malzeme kalitesi ve işçilik olarak Rio'da kaliteli.Her şekilde Poloyla yarışır.Yanlış anlamayın anti VW'ci değilim ama Yan-perde HY ve ESP standart donanıma girmediği sürece Polo'nun eşit ve üstün olabileceği bir alan yok.
    (Arıza çıkarmadığı sürece DSG hariç)

    O sizin görüşünüzdür takdir ederim... Ancak, size basit örnekler vereceğim:

    a) Tavandaki harita okuma lambaları, aydınlatma bölgeleri ve tuşların verdiği his
    b) Far açma kumandaları
    c) Cam açma kumandaları
    d) Torpido kapağının açılışı, kapağın kalınlığı
    e) Yumuşak his veren plastik kullanımı
    f) Ince noktalardaki işçilik

    gibi kriterlerde, ben incelemelerimde Polo'yu daha başarılı bulmuş idim, kalite biraz da "hissiyat" la alakalı olduğu için, ikimiz de subjektif olabiliriz, yani şurada 2 saat konuşsak da birbirimizi ikna edemeyiz muhtemelen.

    Ama, güvenlik donanımlarında da yiğidin hakkı verilir, Rio bu konuda daha üstün, ayrıca iç mekanı daha geniş, bakım masrafları muhtemelen daha düşüktür, garanti süresi de daha uzundur.

    Ama fiyatı da aynı ölçüde çok daha tuzlu.

    DSG-Arıza konusunda da inceden bir mesaj vermeye çalışmışsınız ancak belirtmeliyim ki benim aracımda henüz sorun çıkmadı. Bu yarın çıkmayacağı anlamına da gelmiyor tabii

    Alıntıları Göster
    quote:

    Janjan

    Rio'yu detaylı bir incelemeye tabi tutmamışsınız sanırım.Tavan lambaları,güneş perdesi(içindeki ayna ve kendi ışıkları),cam kumandaları(en üstteki aynaları katlama düğmesi çok keyifli),soğutmalı,derin ve kullanışlı(kapağı bana fazlasıyla kaliteli geldi) torpido gözü gibi detaylar sınıfının standartlarında(hatta bir kısmı biraz üstünde) olan detaylar.İnce işçilik bakımından Polo'dan iyi diyemiyorum çünkü bu Polonun az olan beğendiğim özelliklerinden.Ama Rio işçilik olarak kesinlikle kötü değil.(Aslında plastik fetişizmine karşıyım zaten benim için bir kriter değil.Ama herkesin görüşüne saygı duyarım.)

    Subjektif bakış açısı olayında haklısınız.

    Rio'nun üstün yanlarını belirtmişsiniz.(Fazlası var desem kızacaksınız boş yere birbirimizi kırmaya gerek yok.)

    Benzinli otomatik fiyatları tuzlu o konuda haklısınız.Ama araba gırtlak dolu.Ufak pazarlıklarla mantıklı hale geliyor.

    DSG konusunda ince mesaj vermeye çalışmadım.Malumunuz çok sıkıntı yaşayan var.Son zamanlarda pek ses yok inşallah böyle devam eder kimse mağdur olmaz.


    Selamlar.

    edit;Torpido gözünü es geçmişim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yavuz. -- 6 Şubat 2013; 21:36:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz.

    quote:

    Janjan

    Rio'yu detaylı bir incelemeye tabi tutmamışsınız sanırım.Tavan lambaları,güneş perdesi(içindeki ayna ve kendi ışıkları),cam kumandaları(en üstteki aynaları katlama düğmesi çok keyifli),soğutmalı,derin ve kullanışlı(kapağı bana fazlasıyla kaliteli geldi) torpido gözü gibi detaylar sınıfının standartlarında(hatta bir kısmı biraz üstünde) olan detaylar.İnce işçilik bakımından Polo'dan iyi diyemiyorum çünkü bu Polonun az olan beğendiğim özelliklerinden.Ama Rio işçilik olarak kesinlikle kötü değil.(Aslında plastik fetişizmine karşıyım zaten benim için bir kriter değil.Ama herkesin görüşüne saygı duyarım.)

    Subjektif bakış açısı olayında haklısınız.

    Rio'nun üstün yanlarını belirtmişsiniz.(Fazlası var desem kızacaksınız boş yere birbirimizi kırmaya gerek yok.)

    Benzinli otomatik fiyatları tuzlu o konuda haklısınız.Ama araba gırtlak dolu.Ufak pazarlıklarla mantıklı hale geliyor.

    DSG konusunda ince mesaj vermeye çalışmadım.Malumunuz çok sıkıntı yaşayan var.Son zamanlarda pek ses yok inşallah böyle devam eder kimse mağdur olmaz.


    Selamlar.

    edit;Torpido gözünü es geçmişim

    Aslında Rio incelememden sonraki en önemli yorumu buraya aktarmayı unutmuşum: Aracın dış tasarımı o kadar albenili ki ilk gördüğümde "C" segmenti zannetmiştim... Peter Shreyer burada da çok iyi iş çıkartmış... Ama keşke Cee'd'in iç mekanındaki özen burada da olsaydı demiştim. (Tamamen kişisel)

    Özetle, Polo ve Rio, sınıfının zirvesine oynayan araçlar... Taraflılıklarıyla eleştirilen Alman dergileri bile beğenmişlerdi epey

    Hele ki Türkiye şartlarında, bakım aralıkları-güvenlik donanımları-iç mekan-garanti süresi gibi konularda 10 kişiden 8'i Rio seçse şaşmamak lazım.

    Keşke herkes sizin gibi düzgün bir üslupla yaklaşsa. Umarım en yakın zamanda çok çok daha da iyi bir araca terfi edersiniz.

    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz.

    quote:

    Janjan

    Rio'yu detaylı bir incelemeye tabi tutmamışsınız sanırım.Tavan lambaları,güneş perdesi(içindeki ayna ve kendi ışıkları),cam kumandaları(en üstteki aynaları katlama düğmesi çok keyifli),soğutmalı,derin ve kullanışlı(kapağı bana fazlasıyla kaliteli geldi) torpido gözü gibi detaylar sınıfının standartlarında(hatta bir kısmı biraz üstünde) olan detaylar.İnce işçilik bakımından Polo'dan iyi diyemiyorum çünkü bu Polonun az olan beğendiğim özelliklerinden.Ama Rio işçilik olarak kesinlikle kötü değil.(Aslında plastik fetişizmine karşıyım zaten benim için bir kriter değil.Ama herkesin görüşüne saygı duyarım.)

    Subjektif bakış açısı olayında haklısınız.

    Rio'nun üstün yanlarını belirtmişsiniz.(Fazlası var desem kızacaksınız boş yere birbirimizi kırmaya gerek yok.)

    Benzinli otomatik fiyatları tuzlu o konuda haklısınız.Ama araba gırtlak dolu.Ufak pazarlıklarla mantıklı hale geliyor.

    DSG konusunda ince mesaj vermeye çalışmadım.Malumunuz çok sıkıntı yaşayan var.Son zamanlarda pek ses yok inşallah böyle devam eder kimse mağdur olmaz.


    Selamlar.

    edit;Torpido gözünü es geçmişim

    Aslında Rio incelememden sonraki en önemli yorumu buraya aktarmayı unutmuşum: Aracın dış tasarımı o kadar albenili ki ilk gördüğümde "C" segmenti zannetmiştim... Peter Shreyer burada da çok iyi iş çıkartmış... Ama keşke Cee'd'in iç mekanındaki özen burada da olsaydı demiştim. (Tamamen kişisel)

    Özetle, Polo ve Rio, sınıfının zirvesine oynayan araçlar... Taraflılıklarıyla eleştirilen Alman dergileri bile beğenmişlerdi epey

    Hele ki Türkiye şartlarında, bakım aralıkları-güvenlik donanımları-iç mekan-garanti süresi gibi konularda 10 kişiden 8'i Rio seçse şaşmamak lazım.

    Keşke herkes sizin gibi düzgün bir üslupla yaklaşsa. Umarım en yakın zamanda çok çok daha da iyi bir araca terfi edersiniz.

    Saygılarımla.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Janjan


    İç mekan benim gayet hoşuma gidiyor.Ama herkesin kişisel zevki.Bu yüzden saygı duyuyorum.


    Rio Türkiye'de hakettiği değeri göremiyor malesef.Bunun ikinci el dışında bir zararını görmedim.En azından dikkat çekici bir araç oluyor

    Üslup sanal ortamda kişiliğimizi yansıtabildiğimiz tek araç.Bu yüzden dikkatli olmaya gayret ediyorum.Yaşım daha genç buraya ayak uydurmaya çalışıyorum.(17)

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.İnşallah herkes istediği araçlara ulaşır.Ve öncelikle bende ehliyete ulaşırım

    Saygılar,selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz.

    quote:

    Janjan


    İç mekan benim gayet hoşuma gidiyor.Ama herkesin kişisel zevki.Bu yüzden saygı duyuyorum.


    Rio Türkiye'de hakettiği değeri göremiyor malesef.Bunun ikinci el dışında bir zararını görmedim.En azından dikkat çekici bir araç oluyor

    Üslup sanal ortamda kişiliğimizi yansıtabildiğimiz tek araç.Bu yüzden dikkatli olmaya gayret ediyorum.Yaşım daha genç buraya ayak uydurmaya çalışıyorum.(17)

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.İnşallah herkes istediği araçlara ulaşır.Ve öncelikle bende ehliyete ulaşırım

    Saygılar,selamlar.

    Alıntıları Göster
    Ben 1 yıl geçirdim o araçla 4 ay sonra dedim ki keşke 3 4 koysaydım da dizelini alsaydım dedim bazende iyi oldu fark ödemedim dedim karışık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz.

    quote:

    Janjan

    Rio'yu detaylı bir incelemeye tabi tutmamışsınız sanırım.Tavan lambaları,güneş perdesi(içindeki ayna ve kendi ışıkları),cam kumandaları(en üstteki aynaları katlama düğmesi çok keyifli),soğutmalı,derin ve kullanışlı(kapağı bana fazlasıyla kaliteli geldi) torpido gözü gibi detaylar sınıfının standartlarında(hatta bir kısmı biraz üstünde) olan detaylar.İnce işçilik bakımından Polo'dan iyi diyemiyorum çünkü bu Polonun az olan beğendiğim özelliklerinden.Ama Rio işçilik olarak kesinlikle kötü değil.(Aslında plastik fetişizmine karşıyım zaten benim için bir kriter değil.Ama herkesin görüşüne saygı duyarım.)

    Subjektif bakış açısı olayında haklısınız.

    Rio'nun üstün yanlarını belirtmişsiniz.(Fazlası var desem kızacaksınız boş yere birbirimizi kırmaya gerek yok.)

    Benzinli otomatik fiyatları tuzlu o konuda haklısınız.Ama araba gırtlak dolu.Ufak pazarlıklarla mantıklı hale geliyor.

    DSG konusunda ince mesaj vermeye çalışmadım.Malumunuz çok sıkıntı yaşayan var.Son zamanlarda pek ses yok inşallah böyle devam eder kimse mağdur olmaz.


    Selamlar.

    edit;Torpido gözünü es geçmişim

    Aslında Rio incelememden sonraki en önemli yorumu buraya aktarmayı unutmuşum: Aracın dış tasarımı o kadar albenili ki ilk gördüğümde "C" segmenti zannetmiştim... Peter Shreyer burada da çok iyi iş çıkartmış... Ama keşke Cee'd'in iç mekanındaki özen burada da olsaydı demiştim. (Tamamen kişisel)

    Özetle, Polo ve Rio, sınıfının zirvesine oynayan araçlar... Taraflılıklarıyla eleştirilen Alman dergileri bile beğenmişlerdi epey

    Hele ki Türkiye şartlarında, bakım aralıkları-güvenlik donanımları-iç mekan-garanti süresi gibi konularda 10 kişiden 8'i Rio seçse şaşmamak lazım.

    Keşke herkes sizin gibi düzgün bir üslupla yaklaşsa. Umarım en yakın zamanda çok çok daha da iyi bir araca terfi edersiniz.

    Saygılarımla.

    Bende katılıyorum Rio gerçekten kaliteli bir araç,donanımlıda iyi ama biraz fiyatları aşagı çekmeleri lazım...Türkiye şartlarından bahsetmişsiniz bizim yurdum insanı o dediklerinize bakmıyor malesef...Bilindik markalardan pahalıysa Kia'ya o para verilir mi diye kestirip atıyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faith_388

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yavuz.

    quote:

    Janjan

    Rio'yu detaylı bir incelemeye tabi tutmamışsınız sanırım.Tavan lambaları,güneş perdesi(içindeki ayna ve kendi ışıkları),cam kumandaları(en üstteki aynaları katlama düğmesi çok keyifli),soğutmalı,derin ve kullanışlı(kapağı bana fazlasıyla kaliteli geldi) torpido gözü gibi detaylar sınıfının standartlarında(hatta bir kısmı biraz üstünde) olan detaylar.İnce işçilik bakımından Polo'dan iyi diyemiyorum çünkü bu Polonun az olan beğendiğim özelliklerinden.Ama Rio işçilik olarak kesinlikle kötü değil.(Aslında plastik fetişizmine karşıyım zaten benim için bir kriter değil.Ama herkesin görüşüne saygı duyarım.)

    Subjektif bakış açısı olayında haklısınız.

    Rio'nun üstün yanlarını belirtmişsiniz.(Fazlası var desem kızacaksınız boş yere birbirimizi kırmaya gerek yok.)

    Benzinli otomatik fiyatları tuzlu o konuda haklısınız.Ama araba gırtlak dolu.Ufak pazarlıklarla mantıklı hale geliyor.

    DSG konusunda ince mesaj vermeye çalışmadım.Malumunuz çok sıkıntı yaşayan var.Son zamanlarda pek ses yok inşallah böyle devam eder kimse mağdur olmaz.


    Selamlar.

    edit;Torpido gözünü es geçmişim

    Aslında Rio incelememden sonraki en önemli yorumu buraya aktarmayı unutmuşum: Aracın dış tasarımı o kadar albenili ki ilk gördüğümde "C" segmenti zannetmiştim... Peter Shreyer burada da çok iyi iş çıkartmış... Ama keşke Cee'd'in iç mekanındaki özen burada da olsaydı demiştim. (Tamamen kişisel)

    Özetle, Polo ve Rio, sınıfının zirvesine oynayan araçlar... Taraflılıklarıyla eleştirilen Alman dergileri bile beğenmişlerdi epey

    Hele ki Türkiye şartlarında, bakım aralıkları-güvenlik donanımları-iç mekan-garanti süresi gibi konularda 10 kişiden 8'i Rio seçse şaşmamak lazım.

    Keşke herkes sizin gibi düzgün bir üslupla yaklaşsa. Umarım en yakın zamanda çok çok daha da iyi bir araca terfi edersiniz.

    Saygılarımla.

    Bende katılıyorum Rio gerçekten kaliteli bir araç,donanımlıda iyi ama biraz fiyatları aşagı çekmeleri lazım...Türkiye şartlarından bahsetmişsiniz bizim yurdum insanı o dediklerinize bakmıyor malesef...Bilindik markalardan pahalıysa Kia'ya o para verilir mi diye kestirip atıyor...

    Alıntıları Göster
    Gidin bir polonun kaportasına tamponuna hafifçe vurun araca zarar vermeden. Sonra aynı segmentteki diğer modellerde bunu deneyin.

    Donanım yönünden zayıf olsada içiniz rahat olsun diye Polo alabilirsiniz düşüncesindeyim. Satarkende minimum zarar edersiniz.
    Tüpte sıkıntıda göstermez.

    Onun dışında Fiesta öneririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ersinbektas -- 7 Şubat 2013; 0:04:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersinbektas

    Gidin bir polonun kaportasına tamponuna hafifçe vurun araca zarar vermeden. Sonra aynı segmentteki diğer modellerde bunu deneyin.

    Donanım yönünden zayıf olsada içiniz rahat olsun diye Polo alabilirsiniz düşüncesindeyim. Satarkende minimum zarar edersiniz.
    Tüpte sıkıntıda göstermez.

    Onun dışında Fiesta öneririm.


    Alıntıları Göster
    kaporta korumaz, şase ve kaporta altındaki çelik barlar korur. Comfort adı ama ne cc var ne dijital klima ne sis ne çelik jant ne esp ne asr. Enayi yerine mi konuyoruz? Git birde 2006+ jetta comforta bak. Son vw politikası çok kötü. Arabayı binmeye alın derim gidin sürün oturun




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.