Şimdi Ara

VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN' (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.280
Cevap
58
Favori
1.058.156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taner_turkce@hotmail.com

    wv nin ana sayfasında çelik cant standart diyor ama biz araç alıken normal kapak veriyorlar. Yapılır mı bu şimdi ? neden tüketiciyi yanıltıyorsunuz ki ?


    2 bin tl kadar farkı verince oda olur
  • hepsi çelik cant o zaman arabaların üzerindeki .. bunu bir donanım gibi göstermek yanlış ztn .. o zaman kapağı çıkarıp öyle gidelim bakalım güzel görünecek mi o zaman... bu arada çelik cantın fiyatı 2000 demişler ama yanlış 1200 e getirtiyorlar
  • bu hafta içi sipariş vericem getirebildikleri tüm ekstra donanımlarıyla birlikte fakat alaşımlı jant getiremiyorlarmış.17'' boavista jant istiyorum 1200tl dedikleri jant hangisi bide hangi bayiden aldınız bu bilgiyi?
    cevaplarsanız sevinirim
  • arkadaşım ürün iyi hoş ama bu cihaz vw bayiilerinde montaj dahil 1000 tl sen biraz olayi abartmisin
  • arkadaşlar merhaba;mart 25 itibari ile bende vw yeni polo almaya karar verdim.Rakiplerini inceledim ama inanın yine en iyisi polo.Gerek iç dizayn ve kaliteli malzeme gerekse agresif dış tasarımı on numara.Zaten daha öncede 2001 comfortline ve 2006 comfortline otm. polo sahibiydim.Ve gelenek yine beni poloya itti.Şimdi nisan 3 itibari ile kırmızı poloma kavuşmak için gün sayıyorum.ama eleştirilecek yanları yok da değil;daha önce ki aRAÇLARIMDA comfortline oldugu için bu donanınmın eskilere göre eksikleri cabası.Onlarda alm jant,kararan dikiz aynası,yağmur sensörü,sis farı,yol bilgisayarı zaten standarttı.Hatta arka koltukta bölmeli kol dayama dahi vardı.Beni en çok üzen jant ve torepido gözünün hala lambasız olması.hadi yol bilg. ve yağmur sensöründen fedakarlık yapalım ama dedim ya jant işi kötü olmuş.Nese gelelim neticeye ben 30.600 e işi bitirdim.Ve biraz sıkıştırma ile park sensörü+koltuk koruma+trafik sigortasını da vw bayii ye yükledim.Bunca donanım kaybından sonra bunları söke söke almak biraz mutlu etti.Allah herkese nasip etsin yeni polo almayı.




  • Sen git o paraya istediğin arabayı al bakalım benle yan yana gezelim kaç kişi dönüp sana bakıcak bakalım
    en basitinden gezerken insanların meraklı bakışları ruhumu okşuyor
    Ayrıca paramda çok istediğim arabayı alırım sana mı sorucam?
    Mesela şimdi bunun gti ını alıcam sonrada scirocco alıcam
    Alan arkadaşlara hayırlı olsun git bu diğer rakiplerini kullan öyle konuşl burda
  • Merhaba arkadaşlar,
    Anne baba ve 2 üniversite öğrencisinden oluşan ailemizi(ben üniversite öğrencisi kontenjanından birini dolduruyorum ailenin) 11 yıldır sırtında taşıyan 1999 model otomatik 1.4 motor opel corsa cd'mizi artık değiştirmeye karar verdik. İçimden geçen otomobil de bu 2010 polo. Şu andaki donanım seçenekleri ve nedense buna ters orantılı fiyatlandırma politikası herkes gibi benim de canımı sıksa da kendisinden soğutmayı başaramadı beni. Belki yeni gibi 2. el bulurum diye gezinirken şöyle bir şey bldum bu arada, eminim almk isteyen herkes zaten bütün 2. el sitelerini de şöyle bir taramıştır ama belki birini sevindiririm bu ilanla:
    bu araçta türkiye'de sunulmayan ekrandan göstergeli park sensörü de var anladığım kaarıyla, ancak maalesef manuel (biz otomatik almak istiyoruz) ve satıcı da adana'da. Ama belki bu şartların uyduğu biri vardır dediğim gibi.
    DSG ile ilgili aklıma takılan bir soruyu da hemen sorayım bu arada manuel falan demişken: Arkadaşlar DSG şanzımanda debriyaj pedalı da mı var? Yani bu arabayı sıradan bir otomatik vites araba gibi sadece gaz ve fren pedallarıyla kullanmak mümkün müdür? ;
    Son olarak bu konudaki arkadaşların çoğunun nazik, hoş ve seviyeli biçimde devam ettirdiği bu sohbet ortamı ve bilgi paylaşımı da beni poloya yakınlaştırdı :) umarım biz de bütçemizi ayarlayabiliriz de ben de tatmin edici opsiyonel donanımlara sahip bir (aslında 4 kişi kullanacağız tabi de, ben çok heyecan yaptım) polo kullanıcısı olabilirim. DSG konusunda beni aydınlatırsanız çok sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sacredbrown

    Merhaba arkadaşlar,
    Anne baba ve 2 üniversite öğrencisinden oluşan ailemizi(ben üniversite öğrencisi kontenjanından birini dolduruyorum ailenin) 11 yıldır sırtında taşıyan 1999 model otomatik 1.4 motor opel corsa cd'mizi artık değiştirmeye karar verdik. İçimden geçen otomobil de bu 2010 polo. Şu andaki donanım seçenekleri ve nedense buna ters orantılı fiyatlandırma politikası herkes gibi benim de canımı sıksa da kendisinden soğutmayı başaramadı beni. Belki yeni gibi 2. el bulurum diye gezinirken şöyle bir şey bldum bu arada, eminim almk isteyen herkes zaten bütün 2. el sitelerini de şöyle bir taramıştır ama belki birini sevindiririm bu ilanla:
    bu araçta türkiye'de sunulmayan ekrandan göstergeli park sensörü de var anladığım kaarıyla, ancak maalesef manuel (biz otomatik almak istiyoruz) ve satıcı da adana'da. Ama belki bu şartların uyduğu biri vardır dediğim gibi.
    DSG ile ilgili aklıma takılan bir soruyu da hemen sorayım bu arada manuel falan demişken: Arkadaşlar DSG şanzımanda debriyaj pedalı da mı var? Yani bu arabayı sıradan bir otomatik vites araba gibi sadece gaz ve fren pedallarıyla kullanmak mümkün müdür? ;
    Son olarak bu konudaki arkadaşların çoğunun nazik, hoş ve seviyeli biçimde devam ettirdiği bu sohbet ortamı ve bilgi paylaşımı da beni poloya yakınlaştırdı :) umarım biz de bütçemizi ayarlayabiliriz de ben de tatmin edici opsiyonel donanımlara sahip bir (aslında 4 kişi kullanacağız tabi de, ben çok heyecan yaptım) polo kullanıcısı olabilirim. DSG konusunda beni aydınlatırsanız çok sevinirim.


    Merhaba,
    Polo 1.4 DSG iyi bir seçim ancak 4 erişkin için biraz küçük kalır.
    Eğer kullandığınız Corsa hacim olarak size yetiyorsa Polo'da yeterli gelecektir.
    İlandaki Polo gerçekten güzel, orjinal park sensörü RCD310 üzerinden optik özellik kazanması açısından süper.
    DSG konusuna gelince; 7 ileri vitesli DSG, klasik otomatik vitesten çok daha az, hatta manuel vitesten bile az yakıt harcıyor.
    Elbette debriyaj pedalı yok, vites geçişleri çok hızlı ve kesinlikle farkedilmiyor.
    Bu konunun birinci sayfasından itibaren izlenimlerimi okuyabilirsiniz.




  • Cevap için teşekkürler, 7 sayfanın da tamamını okudum. Deneyimlerinizi paylaşmanız emin olun karar verme aşamasındakiler için çok değerli. O vites kolu diyebileceğimiz şeyle hiç haşır neşir olmadan direkt otmatik arabalardaki gibi D'de sürmek mümkün yani öyle mi? Açıkçası çok fazla bilgim yok ve 2/4 nüfusumuz sadece otomatik araba kullanabildiği için sormak durumundayım. Aslında polo konusunun biraz dışına çıkıp DSG dersine çevirdim biraz ama kusura bakmayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sacredbrown

    Cevap için teşekkürler, 7 sayfanın da tamamını okudum. Deneyimlerinizi paylaşmanız emin olun karar verme aşamasındakiler için çok değerli. O vites kolu diyebileceğimiz şeyle hiç haşır neşir olmadan direkt otmatik arabalardaki gibi D'de sürmek mümkün yani öyle mi? Açıkçası çok fazla bilgim yok ve 2/4 nüfusumuz sadece otomatik araba kullanabildiği için sormak durumundayım. Aslında polo konusunun biraz dışına çıkıp DSG dersine çevirdim biraz ama kusura bakmayın



     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


    DSG kullanım olarak diğer otomatik viteslerden farksızdır. P-R-D-N-S işlevleri aynıdır.
    Sizin 1999 model Corsa'nızda 4 ileri vitesli klasik otomatik şanzıman olmalı.
    DSG ile sizin aracınızdaki sistem arasında pek çok kullanıcı için hiçbir fark yoktur.
    Çünkü amaç; şehir içi yoğun trafikte aracımızı kullanırken sol ayağımızın yorulmaması, vites geçişlerini bizim yerimize sistemin yapmasıdır.
    Görebileceğiniz en büyük fark tiptronik özelliği sayesinde (D modunda +/-) manuel kullanıma izin vermesi.
    Bana göre Polo'yu sınıfındaki diğer araçlardan ayıran en büyük özelliği DSG, ancak Hill Holder olmayışı en büyük eksikliği. O da Doğuş'un ayıbı.
    DSG, klasik otomatiklere göre yaklaşık iki misli daha pahalı bir şanzıman. Ama işin teknolojisine bakarsak sistemler arasında uçurum var.
    Netten bir alıntı:

    "DSG : Dual Shift Gearbox
    Klasik şanzımanlarlar iki adet mil bulunur. Birisi motorun çevirdiği, diğeri de motorun çevirdiği mildeki hareketi diferansiyele ileten mil.
    DSG' de ise motorun hareketini diferansiyele ileten iki adet mil vardır. 1., 3. ve 5. vites dişlileri bir milin üzerinde; 2., 4. ve 6. vites dişlileri ise
    diğer milin üzerinde bulunur. Her iki milde bildiğimizden biraz farklı iki ayrı debriyaj sistemi ile kumanda ediliyor.
    Bunun faydası da şudur: Örneğin 3. viteste yol alırken, bir üst vites dişlisi olan 4. vites, hareketsiz olan diğer mil üzerinde takılı vaziyette hazır bekler.
    Üst vitese geçme komutu alındığında sadece ilgili mile kumanda eden debriyaj kavrama yaparak mile hareketi verir;
    bu arada 5. vites dişlisi de takılarak komutu hazır olarak bekler.
    Vites geçişlerinin çok hızlı olması nedeniyle yakıt tüketimini düşüren bir şanzıman türüdür."

    Auto Motor Sport dergisinin Nisan sayısını okumanızı öneririm.
    Bu sayıda Polo 1.4 DSG, Fiesta 1.4 otomatik vites, Clio 1.6 otomatik vites karşılaştırmalı test yayınlanmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Locoville

    Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için gayet yararlı oldu. Ne kadar boş olsa da nedense Polodan şaşmak istemiyorum , az önce köpeğimi gezdirirken gördüm bitane 2-3 kere dönüp dönüp baktım :) Aynalarda sinyal yol bildiğim kadarıyla gece olduğu için pek farkedemedim ya da tam dikkat etmemişim. İlave olan çelik jantın fiyatı nedir acaba?
    İzmir Vosmerde , park sensörü , otomatik kararan iç dikiz aynası , far sensörü , kumandalı direksiyon , opal siyah renk için verilen fiyat 31,600. Nasıldır bu fiyat var mı bilgisi olan?





    bu gün vw de boavista janta 1200 istediler..

    bazı paketleri dahil yada az fark ödeyip alan varmI? ve nerden?

    teşekkürler




  • quote:


    DSG kullanım olarak diğer otomatik viteslerden farksızdır. P-R-D-N-S işlevleri aynıdır.
    Sizin 1999 model Corsa'nızda 4 ileri vitesli klasik otomatik şanzıman olmalı.
    DSG ile sizin aracınızdaki sistem arasında pek çok kullanıcı için hiçbir fark yoktur.
    Çünkü amaç; şehir içi yoğun trafikte aracımızı kullanırken sol ayağımızın yorulmaması, vites geçişlerini bizim yerimize sistemin yapmasıdır.
    Görebileceğiniz en büyük fark tiptronik özelliği sayesinde (D modunda +/-) manuel kullanıma izin vermesi.
    Bana göre Polo'yu sınıfındaki diğer araçlardan ayıran en büyük özelliği DSG, ancak Hill Holder olmayışı en büyük eksikliği. O da Doğuş'un ayıbı.
    DSG, klasik otomatiklere göre yaklaşık iki misli daha pahalı bir şanzıman. Ama işin teknolojisine bakarsak sistemler arasında uçurum var.
    Netten bir alıntı:

    "DSG : Dual Shift Gearbox
    Klasik şanzımanlarlar iki adet mil bulunur. Birisi motorun çevirdiği, diğeri de motorun çevirdiği mildeki hareketi diferansiyele ileten mil.
    DSG' de ise motorun hareketini diferansiyele ileten iki adet mil vardır. 1., 3. ve 5. vites dişlileri bir milin üzerinde; 2., 4. ve 6. vites dişlileri ise
    diğer milin üzerinde bulunur. Her iki milde bildiğimizden biraz farklı iki ayrı debriyaj sistemi ile kumanda ediliyor.
    Bunun faydası da şudur: Örneğin 3. viteste yol alırken, bir üst vites dişlisi olan 4. vites, hareketsiz olan diğer mil üzerinde takılı vaziyette hazır bekler.
    Üst vitese geçme komutu alındığında sadece ilgili mile kumanda eden debriyaj kavrama yaparak mile hareketi verir;
    bu arada 5. vites dişlisi de takılarak komutu hazır olarak bekler.
    Vites geçişlerinin çok hızlı olması nedeniyle yakıt tüketimini düşüren bir şanzıman türüdür."

    Auto Motor Sport dergisinin Nisan sayısını okumanızı öneririm.
    Bu sayıda Polo 1.4 DSG, Fiesta 1.4 otomatik vites, Clio 1.6 otomatik vites karşılaştırmalı test yayınlanmış.



    arkadaslar mrb , 10 gundur kullandigim tdi dsg polo dan cok sikayetci oldugum bir konu var, DSG ile ilgili... yasayan var mi, cozumunuz nedir ogrenmek isterim...

    ankaradayim ve nerdeyse 30 35 derecelik egimli bir sokaktayim, park problemi ust seviyede, iki arac arasina park sirasinda onceki otomatiklerde fren gaz birlikte, neffis 3 5 santimlik girisler yapardim.. fakat dsg ile beceremedim gitti... bu dsg denen icat, durma ahizlarinda frene basildiginda kendini ' N ' konumuna alma egilimine sahip... hill holder olmadigindan kacmasin diye fazlaca basiyoruz, birden geriye kokluyor :)) frenle birlikte calisiim diyorum bu sefer de kandini bosa aliyor... bu aksam bir de el freni ve gaz ikilisini calisicam, sonucu yazarim ... bu fren gaz olayini da 2 3 kez deneme sonucunda da biraz kafasi karisti gibi geldi bana , 10 15 sn falan sonra kendine geldi ancak...

    45 yasinda, 35 yildan sonra acemi olduk ii mi :)) citirlara rezil oluyorum ona yanarim :))

    derdim budur (ilk kisim ) sizler nasil cozdunuz...

    saygilar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sselimm -- 9 Nisan 2010; 16:21:07 >




  • doru dio çelik jant standart zaten üstündeki de çelik jant.Aleminyum alaşımlı jant opsiyona dahil(boavista)
  • asclepius öncelikle sana ve daha sonra da fotoğraf paylaşımı ve araç incelemesi yapan tüm diğer arkadaşlara teşekkür ederim.

    keyifli sürüşler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sselimm

    quote:


    DSG kullanım olarak diğer otomatik viteslerden farksızdır. P-R-D-N-S işlevleri aynıdır.
    Sizin 1999 model Corsa'nızda 4 ileri vitesli klasik otomatik şanzıman olmalı.
    DSG ile sizin aracınızdaki sistem arasında pek çok kullanıcı için hiçbir fark yoktur.
    Çünkü amaç; şehir içi yoğun trafikte aracımızı kullanırken sol ayağımızın yorulmaması, vites geçişlerini bizim yerimize sistemin yapmasıdır.
    Görebileceğiniz en büyük fark tiptronik özelliği sayesinde (D modunda +/-) manuel kullanıma izin vermesi.
    Bana göre Polo'yu sınıfındaki diğer araçlardan ayıran en büyük özelliği DSG, ancak Hill Holder olmayışı en büyük eksikliği. O da Doğuş'un ayıbı.
    DSG, klasik otomatiklere göre yaklaşık iki misli daha pahalı bir şanzıman. Ama işin teknolojisine bakarsak sistemler arasında uçurum var.
    Netten bir alıntı:

    "DSG : Dual Shift Gearbox
    Klasik şanzımanlarlar iki adet mil bulunur. Birisi motorun çevirdiği, diğeri de motorun çevirdiği mildeki hareketi diferansiyele ileten mil.
    DSG' de ise motorun hareketini diferansiyele ileten iki adet mil vardır. 1., 3. ve 5. vites dişlileri bir milin üzerinde; 2., 4. ve 6. vites dişlileri ise
    diğer milin üzerinde bulunur. Her iki milde bildiğimizden biraz farklı iki ayrı debriyaj sistemi ile kumanda ediliyor.
    Bunun faydası da şudur: Örneğin 3. viteste yol alırken, bir üst vites dişlisi olan 4. vites, hareketsiz olan diğer mil üzerinde takılı vaziyette hazır bekler.
    Üst vitese geçme komutu alındığında sadece ilgili mile kumanda eden debriyaj kavrama yaparak mile hareketi verir;
    bu arada 5. vites dişlisi de takılarak komutu hazır olarak bekler.
    Vites geçişlerinin çok hızlı olması nedeniyle yakıt tüketimini düşüren bir şanzıman türüdür."

    Auto Motor Sport dergisinin Nisan sayısını okumanızı öneririm.
    Bu sayıda Polo 1.4 DSG, Fiesta 1.4 otomatik vites, Clio 1.6 otomatik vites karşılaştırmalı test yayınlanmış.



    arkadaslar mrb , 10 gundur kullandigim tdi dsg polo dan cok sikayetci oldugum bir konu var, DSG ile ilgili... yasayan var mi, cozumunuz nedir ogrenmek isterim...

    ankaradayim ve nerdeyse 30 35 derecelik egimli bir sokaktayim, park problemi ust seviyede, iki arac arasina park sirasinda onceki otomatiklerde fren gaz birlikte, neffis 3 5 santimlik girisler yapardim.. fakat dsg ile beceremedim gitti... bu dsg denen icat, durma ahizlarinda frene basildiginda kendini ' N ' konumuna alma egilimine sahip... hill holder olmadigindan kacmasin diye fazlaca basiyoruz, birden geriye kokluyor :)) frenle birlikte calisiim diyorum bu sefer de kandini bosa aliyor... bu aksam bir de el freni ve gaz ikilisini calisicam, sonucu yazarim ... bu fren gaz olayini da 2 3 kez deneme sonucunda da biraz kafasi karisti gibi geldi bana , 10 15 sn falan sonra kendine geldi ancak...

    45 yasinda, 35 yildan sonra acemi olduk ii mi :)) citirlara rezil oluyorum ona yanarim :))

    derdim budur (ilk kisim ) sizler nasil cozdunuz...

    saygilar...



    Merhaba, aynı sorunu aracı ilk kullandığım gün bende yaşadım.
    Hill Holder aracın standart donanımına eklendiğinde bu sorun ortadan kalkar.
    Dik yokuşlarda park yaparken çıtırlara rezil olmamak için el frenini kullanıyorum.
    Derdinizin ikinci kısmını merak ettim şimdi :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sselimm
    arkadaslar mrb , 10 gundur kullandigim tdi dsg polo dan cok sikayetci oldugum bir konu var, DSG ile ilgili... yasayan var mi, cozumunuz nedir ogrenmek isterim...

    ankaradayim ve nerdeyse 30 35 derecelik egimli bir sokaktayim, park problemi ust seviyede, iki arac arasina park sirasinda onceki otomatiklerde fren gaz birlikte, neffis 3 5 santimlik girisler yapardim.. fakat dsg ile beceremedim gitti... bu dsg denen icat, durma ahizlarinda frene basildiginda kendini ' N ' konumuna alma egilimine sahip... hill holder olmadigindan kacmasin diye fazlaca basiyoruz, birden geriye kokluyor :)) frenle birlikte calisiim diyorum bu sefer de kandini bosa aliyor... bu aksam bir de el freni ve gaz ikilisini calisicam, sonucu yazarim ... bu fren gaz olayini da 2 3 kez deneme sonucunda da biraz kafasi karisti gibi geldi bana , 10 15 sn falan sonra kendine geldi ancak...

    45 yasinda, 35 yildan sonra acemi olduk ii mi :)) citirlara rezil oluyorum ona yanarim :))

    derdim budur (ilk kisim ) sizler nasil cozdunuz...

    saygilar...


    hocam dizel+dsg den memnunmusun
    1997 model ve 2007 model tdi polo kullanıyorum 2007 yi satıp tdi+dsg polo düşünüyorum...düz vites ist da bitirdi beni
    genel olarak dizelin sesini vibrasyonunu vites geçişlerini anlatırsan sevinirim...saygılar
    diğer tdi+dsg sahipleride görüşlerini paylaşırlarsa sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydinpurcek


    quote:

    Orijinalden alıntı: sselimm
    arkadaslar mrb , 10 gundur kullandigim tdi dsg polo dan cok sikayetci oldugum bir konu var, DSG ile ilgili... yasayan var mi, cozumunuz nedir ogrenmek isterim...

    ankaradayim ve nerdeyse 30 35 derecelik egimli bir sokaktayim, park problemi ust seviyede, iki arac arasina park sirasinda onceki otomatiklerde fren gaz birlikte, neffis 3 5 santimlik girisler yapardim.. fakat dsg ile beceremedim gitti... bu dsg denen icat, durma ahizlarinda frene basildiginda kendini ' N ' konumuna alma egilimine sahip... hill holder olmadigindan kacmasin diye fazlaca basiyoruz, birden geriye kokluyor :)) frenle birlikte calisiim diyorum bu sefer de kandini bosa aliyor... bu aksam bir de el freni ve gaz ikilisini calisicam, sonucu yazarim ... bu fren gaz olayini da 2 3 kez deneme sonucunda da biraz kafasi karisti gibi geldi bana , 10 15 sn falan sonra kendine geldi ancak...

    45 yasinda, 35 yildan sonra acemi olduk ii mi :)) citirlara rezil oluyorum ona yanarim :))

    derdim budur (ilk kisim ) sizler nasil cozdunuz...

    saygilar...


    hocam dizel+dsg den memnunmusun
    1997 model ve 2007 model tdi polo kullanıyorum 2007 yi satıp tdi+dsg polo düşünüyorum...düz vites ist da bitirdi beni
    genel olarak dizelin sesini vibrasyonunu vites geçişlerini anlatırsan sevinirim...saygılar
    diğer tdi+dsg sahipleride görüşlerini paylaşırlarsa sevinirim


    gunaydin arkadaslar, derdime el freni bir nebze cozum oldu olmasina ama 35 36 yildan sonra insanin gucune gidiyo... neyse, ya hill holder takilabiliyor mu ile ilgilenicem yada alisicaz artik...

    bende 2002 vardi sirf otomatik icin satip aldim 2010 dsg yi, ama ne yalan soyliim 2002 nin turbo sesini, ivmelenmesini ozluyorum... isyerimden bir arkadasima satiim, belki arada verir de ozlem gideririm... pismanmisin dersen, yeni arabanin hali, bunun sekli semali, benim uzgun bakan polom dan daha sert bakisli gozleri falan derken pisman degilim ... ama 40 yil oncenin teknolojisi amortisorsuz kaput hayal kirikligim oldu... 2002 de cok sevdigim bir seydi halbuki...

    2010 tikir tikir calisiyo, yani harbideen tikir tikir, dizel sesi falan yok rolantide... giderken de zaten normal bir yol ve ruzgar sesi arasinda motorun sesi hic yok...vites gecisler cok sessiz ve hissiz... dik yokuslarda biraz farkli yalniz... asagida...

    fakat dsg benim gozlemledigim kadariyla biraz daha akillanmsi lazim gibi... mesela yokus cikarken d2 de 3000 devire geliyo ama d3 yapamyi akil etmiyo...hani cekmeyeceginden diyorum , m3 yapiyorum keci gibi gidiyo problem yok... bence kendisi yapabilmeliydi... cok dert degil tabii ama ben yuksek deviri hic sevmedigim icin benim icin elestirilecek bisey dizelde...

    en onemli ve akilli olmadigini dusunduren seyi de c.tesi yapti... d6 giderken m6 yapip m3 e kadar dusup sonra zorlamadan m6 ya kadar tekrar geldim ama seytan durttu kick down yaptim m6 da, (kick down degil, normal m5 yapmak icin gaza daha fazla basinca olmuyor, M deyken sadece manuel istiyor,, diyordum ama baska bisey oldu ) bekliyorum ki m5 yapacak alet direk m3 e atti, devir 7200 civarina geldi hemen bosladim ama epey bi tirstim ... seytana uyma dedim kendime, adi ustunde seytan iste... alabilirdik sanzumani elimize ... booleyken boole iste... AMA KEYIFLI :)

    benim gorduklerim, olsaydi, olmasaydi dediklerim bunlar simdilik

    saygilar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sselimm -- 12 Nisan 2010; 14:19:58 >




  • o panikle yanlış gördünüz herhalde yada kadranda bir hata oluştu dizel araçta 7200d/d çevirirseniz tabiri caiz ise taş taş üstünde kalmaz

    araç konusunda beni epey aydınlattığınız için teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aydinpurcek -- 13 Nisan 2010; 0:46:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydinpurcek

    o panikle yanlış gördünüz herhalde yada kadranda bir hata oluştu dizel araçta 7200d/d çevirirseniz tabiri caiz ise taş taş üstünde kalmaz

    araç konusunda beni epey aydınlattığınız için teşekkür ederim


    dogru dogru simdi benim devir saatinin kirmizisina baktim da 4200 demek istemisim buradaki fotolarda hep 7200 ler var herhalde oradan takilmis kafama...




  • herkese slm.. Boavista jant kullanan varmı ya da herhangi bi bilgisi olan varmı fiyat konusunda
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.