Şimdi Ara

VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN' (48. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
10.280
Cevap
58
Favori
1.058.217
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pandelis

    yeni corsa (dizel) alan bir arkadaşımla geçen benim araçla uzun bir yola çıktık. benim aracım her ne kadar benzinli olsa da içeri motor sesini nerdeyse hiç almamasına hayran kaldı. gerçi onun aldığı araç donanım olarak üstün ama vw kalitesini kullanılan malzemeyi özellikle inceledi. fark var yani.

    bizde corsayı ayrıntılı incelemiştik ne kadar güzel olsada biraz kalite farkı var. özellikle ön yolcu koltuğu altındaki emniyet kemeri uyarı çok rahatsız ediyor farketmişsinizdir.

    polo gerçekten içeriye ses almıyor motor sesi duymak için camı açmak lazım.
  • Arkadaşlar benim arkadaşımda da corsa var. Benim aracım dizel olmasına rağmen motor sesinin corsaya gore cok az olduğunu söyledi.

    Ben onun aracına bindiğimde özellikle, ön göğüsün değişik bir malzemeden olduğunu gördüm ve bana cok kalitesiz geldi acikcasi.

    Çıkan: Hatta belki ileri gideceğim ama Polo da ki malzeme kalitesi bazi C segmentli araçlardan daha bile aynı benim yorumum.

    Eklenen: Hatta belki ileri gideceğim ama Polo da ki malzeme kalitesi bazi C segmenti araçlardan bile daha iyi bence

    Nasıl böyle bir yazı yaşmışım lan ben)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gsecer -- 26 Şubat 2011; 18:45:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gsecer

    Arkadaşlar benim arkadaşımda da corsa var. Benim aracım dizel olmasına rağmen motor sesinin corsaya gore cok az olduğunu söyledi.

    Ben onun aracına bindiğimde özellikle, ön göğüsün değişik bir malzemeden olduğunu gördüm ve bana cok kalitesiz geldi acikcasi.

    Hatta belki ileri gideceğim ama Polo da ki malzeme kalitesi bazi C segmentli araçlardan daha bile aynı benim yorumum.


    buna emin olabilirsin, ben aracımı almadan önce ford fiesta, ford focus, kia cee'd gibi araçları bizzat inceledim. gerek ön konsol gerekse yanlardaki malzeme açısından polo kalitesi açık. cee'd'in ön konsolundaki plastik güzel ama onun da kapı kollarında kullanılan plastik gibi bazı plastik kısımları çok kalitesiz görünüyor. donanım seviyesi biraz düşük sadece polo'da yoksa dört dörtlük bir araç. şu ana kadar çok memnunum. herkese tavsiye ederim. ama ben 36.400'e almıştım sonra baya düştü hatta bir ara 35000'e kadar düştü sanırım, keşke biraz daha bekleyip o fiyatlardan alabilseydim. :)




  • işçilik ve malzeme kalitesi olarak polo iyi ama benzin çok yakıyor
  • çok yaktığını neye göre söylüyorsunuz? verileriniz neler?
  • kullandığım aracın ne yaktığını bilmeyecek miyim ? bana göre çok. muadili motorlarda sarfiyat 1 lt ye yakın daha az.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mybo37

    kullandığım aracın ne yaktığını bilmeyecek miyim ? bana göre çok. muadili motorlarda sarfiyat 1 lt ye yakın daha az.


    Muadili Benzinli Fiesta sahibiyim. 8LT/100KM şehir içi 6LT/100KM şehir dışı.
    Aracınız tahminen yeni. Ben de ilk aldığımda hatta şöyle söyleyeyim ilk bakıma gidene kadar 9-10 arası gidip geliyordu. Şimdi yaz aylarında 7-7,5 arası oluyor. Aslında araçlarımız çok yakmıyor benzin/mazot pahalı.
    1100KG araç için 7-8Litre benzin/5-5,5Litre mazot çok iyi rakamlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R`meRt


    quote:

    Orijinalden alıntı: mybo37

    kullandığım aracın ne yaktığını bilmeyecek miyim ? bana göre çok. muadili motorlarda sarfiyat 1 lt ye yakın daha az.


    Muadili Benzinli Fiesta sahibiyim. 8LT/100KM şehir içi 6LT/100KM şehir dışı.
    Aracınız tahminen yeni. Ben de ilk aldığımda hatta şöyle söyleyeyim ilk bakıma gidene kadar 9-10 arası gidip geliyordu. Şimdi yaz aylarında 7-7,5 arası oluyor. Aslında araçlarımız çok yakmıyor benzin/mazot pahalı.
    1100KG araç için 7-8Litre benzin/5-5,5Litre mazot çok iyi rakamlar.

    135 km tamamen karayolu (şehiriçi yok dur kalk yok) ve hız 80 km/h sabit. sadece arada bir kamyonu sollama da 90-95 (5 saniye en fazla) km/h sonra yine sağ şerit 80 km/h Edirne tem otoyolu .. ve sarfiyat 8 lt. taş çatlasın 7 yi geçmemesi lazım. Rodaj yok diyodu satış yetkilisi. yalan dolan hep..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mybo37


    quote:

    Orijinalden alıntı: R`meRt


    quote:

    Orijinalden alıntı: mybo37

    kullandığım aracın ne yaktığını bilmeyecek miyim ? bana göre çok. muadili motorlarda sarfiyat 1 lt ye yakın daha az.


    Muadili Benzinli Fiesta sahibiyim. 8LT/100KM şehir içi 6LT/100KM şehir dışı.
    Aracınız tahminen yeni. Ben de ilk aldığımda hatta şöyle söyleyeyim ilk bakıma gidene kadar 9-10 arası gidip geliyordu. Şimdi yaz aylarında 7-7,5 arası oluyor. Aslında araçlarımız çok yakmıyor benzin/mazot pahalı.
    1100KG araç için 7-8Litre benzin/5-5,5Litre mazot çok iyi rakamlar.

    135 km tamamen karayolu (şehiriçi yok dur kalk yok) ve hız 80 km/h sabit. sadece arada bir kamyonu sollama da 90-95 (5 saniye en fazla) km/h sonra yine sağ şerit 80 km/h Edirne tem otoyolu .. ve sarfiyat 8 lt. taş çatlasın 7 yi geçmemesi lazım. Rodaj yok diyodu satış yetkilisi. yalan dolan hep..


    şehirdışı o hızda bu değerleri ulaştırsaydıherhalde benzin yetiiştiremezdim ben. bence çok uçuk değerler hiçbir marka araba fabrika verilerinin o kadar üstüne çıkmaz. 4.7 diyor listede 50 km hızda rüzgarsız ölçüldüğünü varsaysak, o kadar yukarı bence yine de çıkmaması gerek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mybo37


    quote:

    Orijinalden alıntı: R`meRt


    quote:

    Orijinalden alıntı: mybo37

    kullandığım aracın ne yaktığını bilmeyecek miyim ? bana göre çok. muadili motorlarda sarfiyat 1 lt ye yakın daha az.


    Muadili Benzinli Fiesta sahibiyim. 8LT/100KM şehir içi 6LT/100KM şehir dışı.
    Aracınız tahminen yeni. Ben de ilk aldığımda hatta şöyle söyleyeyim ilk bakıma gidene kadar 9-10 arası gidip geliyordu. Şimdi yaz aylarında 7-7,5 arası oluyor. Aslında araçlarımız çok yakmıyor benzin/mazot pahalı.
    1100KG araç için 7-8Litre benzin/5-5,5Litre mazot çok iyi rakamlar.

    135 km tamamen karayolu (şehiriçi yok dur kalk yok) ve hız 80 km/h sabit. sadece arada bir kamyonu sollama da 90-95 (5 saniye en fazla) km/h sonra yine sağ şerit 80 km/h Edirne tem otoyolu .. ve sarfiyat 8 lt. taş çatlasın 7 yi geçmemesi lazım. Rodaj yok diyodu satış yetkilisi. yalan dolan hep..


    düz yolda 5. viteste bu değerler çok. eğer 5. vitesi ısrarla kullandıysanız uzun soluklu rampalarda motor bayılmış olabilir. ben aralıksız 160km yol yaptım üstte bir yerde yazdım. 7.5 litre civarı yaktı 100km de. hızımda 110-120km




  • bence de sürüş tarzıyla ilgili bir tüketim aşırılığı mevcut bu durumda. malum ben düz vitese pek alışık değilim dsg benim için hallediyor meseleyi de...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mybo37


    quote:

    Orijinalden alıntı: R`meRt


    quote:

    Orijinalden alıntı: mybo37

    kullandığım aracın ne yaktığını bilmeyecek miyim ? bana göre çok. muadili motorlarda sarfiyat 1 lt ye yakın daha az.


    Muadili Benzinli Fiesta sahibiyim. 8LT/100KM şehir içi 6LT/100KM şehir dışı.
    Aracınız tahminen yeni. Ben de ilk aldığımda hatta şöyle söyleyeyim ilk bakıma gidene kadar 9-10 arası gidip geliyordu. Şimdi yaz aylarında 7-7,5 arası oluyor. Aslında araçlarımız çok yakmıyor benzin/mazot pahalı.
    1100KG araç için 7-8Litre benzin/5-5,5Litre mazot çok iyi rakamlar.

    135 km tamamen karayolu (şehiriçi yok dur kalk yok) ve hız 80 km/h sabit. sadece arada bir kamyonu sollama da 90-95 (5 saniye en fazla) km/h sonra yine sağ şerit 80 km/h Edirne tem otoyolu .. ve sarfiyat 8 lt. taş çatlasın 7 yi geçmemesi lazım. Rodaj yok diyodu satış yetkilisi. yalan dolan hep..


    Eğer bu hızlarda gidip bu sarfiyatı yaptıysanız bir sorun var demektir. Tahminen 80km civarı 5. vitesde devir saati 2000-2200 arası olması lazım. En büyük vites/En küçük şanzuman oranı dolayısıyla o devirler de en düşük yakıt sarfiyatı gerçekleşmesi gerekir.
    Bir süre daha gözlem yapın. Eğer böyle giderse servise başvurun bence.

    Bir de lastik havaları ne durumda. Aşırı fazla veya az ise 1 litreye kadar fazla yakmasına sebep olabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R`meRt -- 26 Şubat 2011; 22:34:51 >




  • arkadaslar aracına sonradan sıs farı taktırana varmı? 800 tl dedıler kafaya koydurdum yaptırcam bıraz elım bollasınca.) ama anlamadıgım sadece sıs farı mı olcak yoksa golflerdekı gıbı vıraj aydınlatmalı mı olucak. ? eger oyleyse yaptırmak mantıklı ama degılse bır sıs varı 800 tl de fazla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdim11

    arkadaslar aracına sonradan sıs farı taktırana varmı? 800 tl dedıler kafaya koydurdum yaptırcam bıraz elım bollasınca.) ama anlamadıgım sadece sıs farı mı olcak yoksa golflerdekı gıbı vıraj aydınlatmalı mı olucak. ? eger oyleyse yaptırmak mantıklı ama degılse bır sıs varı 800 tl de fazla


    Hocam "BURADA LİNK VAR" bu firma ile irtibata geçip sorabilirsiniz. Sanırım hatırladığım viraj dönüş farını etkin hale getirmek için kodlama gerekiyordu ve daha yapılmamıştı sanırım. Sormakta fayda var tabi :)

    Not: Linkte ki firma ile uzaktan yakından alakam yoktur. Bilindik bir yer diye önerdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R`meRt
    Eğer bu hızlarda gidip bu sarfiyatı yaptıysanız bir sorun var demektir. Tahminen 80km civarı 5. vitesde devir saati 2000-2200 arası olması lazım. En büyük vites/En küçük şanzuman oranı dolayısıyla o devirler de en düşük yakıt sarfiyatı gerçekleşmesi gerekir.
    Bir süre daha gözlem yapın. Eğer böyle giderse servise başvurun bence.

    Bir de lastik havaları ne durumda. Aşırı fazla veya az ise 1 litreye kadar fazla yakmasına sebep olabiliyor.


    polonun 5. vitesi uzun ve 80 km hızda 1800-1900 devire denk geliyor haliyle ufacık bir rampada gaza fazla basmak zorunda kalıyorsunuz (yemiyor gazı haliyle). 5. vites 95-100 km hızda 2200-2300 devire denk geliyor ve o zaman bayırlarda sıkıntı yaşamıyorsunuz takır takır çıkıyor.

    yani aracı tam devrinde kullanmak lazım az hız az yakıt olmuyor bazen. 1200km kullandım , aracın en düşük ve en uygun deviri 2100-2400 arası ve çekişte problem yaşamıyorsunuz. diyelim bayırda çekiş düştü araç düştü 2000 devrin altında hemen 4. vitese alıp gene 2400 bandında yolunuza devam ediyorsuz.

    ben yeni yeni araç kullanmaya başlayan birisiyim deneyimli şöförler tabi aracın devrini daha iyi bilirler ama benim şuana kadarki tespitlerim bunlar.

    bizde ayrıca 1.6 fsi passat var , mesela onda 6. vites çıkılan yerlerde polo biraz hantallaşıyor 4e alınması gerekiyor. dediğim olay doğal zaten biri 115 beygir 152 tork , diğeri 85 beygir 132 tork.

    genel olarak devirlerini tutturduğunuz zaman araç ekonomik olur. çok yakar , az yaksın 5 te kalsın deyip ısrar etmemek gerekli.

    bayır performansı ise gayet güzel polonun bursa yalova yolundaki dürdane rampasını 120-130 km arası çıktım. dizel olursa daha iyi çıkabilir. bu performansları passat ile kıyaslıyorum başka bir araçla denemedim.

    bayırlarda uygun vites (uygun devirde) ve gazı sabit tutarak ekonomik tüketim sağlanabilir , aracı ne kadar bayırda hızlandırmaya çalışırsanız o kadar fazla yakar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 27 Şubat 2011; 1:26:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    polonun 5. vitesi uzun ve 80 km hızda 1800-1900 devire denk geliyor haliyle ufacık bir rampada gaza fazla basmak zorunda kalıyorsunuz (yemiyor gazı haliyle). 5. vites 95-100 km hızda 2200-2300 devire denk geliyor ve o zaman bayırlarda sıkıntı yaşamıyorsunuz takır takır çıkıyor.

    yani aracı tam devrinde kullanmak lazım az hız az yakıt olmuyor bazen. 1200km kullandım , aracın en düşük ve en uygun deviri 2100-2400 arası ve çekişte problem yaşamıyorsunuz. diyelim bayırda çekiş düştü araç düştü 2000 devrin altında hemen 4. vitese alıp gene 2400 bandında yolunuza devam ediyorsuz.

    ben yeni yeni araç kullanmaya başlayan birisiyim deneyimli şöförler tabi aracın devrini daha iyi bilirler ama benim şuana kadarki tespitlerim bunlar.

    bizde ayrıca 1.6 fsi passat var , mesela onda 6. vites çıkılan yerlerde polo biraz hantallaşıyor 4e alınması gerekiyor. dediğim olay doğal zaten biri 115 beygir 152 tork , diğeri 85 beygir 132 tork.

    genel olarak devirlerini tutturduğunuz zaman araç ekonomik olur. çok yakar , az yaksın 5 te kalsın deyip ısrar etmemek gerekli.

    bayır performansı ise gayet güzel polonun bursa yalova yolundaki dürdane rampasını 120-130 km arası çıktım. dizel olursa daha iyi çıkabilir. bu performansları passat ile kıyaslıyorum başka bir araçla denemedim.

    bayırlarda uygun vites (uygun devirde) ve gazı sabit tutarak ekonomik tüketim sağlanabilir , aracı ne kadar bayırda hızlandırmaya çalışırsanız o kadar fazla yakar.


    Hocam bayır rampa çıkarken bayılma alayı tamamen tork ile ilgili.

    Benim büyük vites düşük devirden kastım vites oranı 1'e en yakın dişlide olduğu için tüketimin diğer viteslere nazaran az olmasıdır. Sizinde belirttiğiniz gibi 5. vites uzunsa bu performanstan ziyada ekonomi için düşünülmüştür.

    Yakıt tasarufu için uzun yolda 5 viteste 2000 devir gibi aralıklarda kullanmak en ideali. Tabi sollama anında ya da rampalar da iş değişir. Bu aracın tork kabiliyetine bağlı bir nevi.

    Dediğim gibi aslında araçlarımız çok yakmıyor yakıt litre birim fiyatları çok pahalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R`meRt -- 27 Şubat 2011; 9:26:28 >




  • 2011 model polo comfort. manuel şanz. aracım. aralık üçünncü haftası 29600TL anahtar teslimli son ucuz kampanyadan biraz daha bayi indirimi ile aldım. benzin sarfiyatı konusunda tam emin olmamakla birlikte genel olarak araç yol tutuşu ve özellikle direksiyon tepkisi mükemmel. ancak daha önce abs li araç kullanmadım ama bu olay abs ile ilgili mi değil mi anlamadım doğrusu. Şöyleki bazen istanbul tarfiğinde çok duruşlu zamanlar oluyor. bu durk kalklarda ben bazen kontağı kapatırım. yol eğimli ise ayağımı frenden sala sala yürütürüm. ancak kontak kapalı durumda bir iki fren bas -sal dan sonra fren sertleşiyor adete basılamaz duruma geliyor. el frenini çekiyorum. kontağı açıp arabayı marşlayınca fren hoooop yine dibine kadar yumuşuyor. bu normal mi? bir arkadaşım da Vw golf var.onda da aynı durum varmış.

    Bir de dikkat ettim. ön gösterge panelinde ortada dijital olarak sadece dış ortam sıcaklığı , saat ve vites kademeleri var. en önemli motor sıcaklığını gösteren bişey yok. nasıl bilicez. eski dandik araçlarda bile bu gösterge var. yoksa oratda duran o kilometre sıfırlama yanında bir set tuşu var ondan mı ayarlanacak anlayamadım. kullanıcı klavuzunda da hararet göstergesi bahsedilmemiş. kurcaladım o set tuşunu çıkmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi montanegro -- 27 Şubat 2011; 12:30:13 >




  • Maalesef Türkiye'deki 6R'lerde hararet göstergesi standart değil.
    Gerek var mı yok mu tartışılır ama sanırım motor sıcaklığı ile ilgili bir problem olduğunda motor arıza ışığı yanar.
    Ben alırken yoktu fakat yol bilgisayarı olan araçlarda (artık opsiyon sanırım) hararet göstergesi de var.
    quote:

    Orijinalden alıntı: montanegro

    2011 model polo comfort. manuel şanz. aracım. aralık üçünncü haftası 29600TL anahtar teslimli son ucuz kampanyadan biraz daha bayi indirimi ile aldım. benzin sarfiyatı konusunda tam emin olmamakla birlikte genel olarak araç yol tutuşu ve özellikle direksiyon tepkisi mükemmel. ancak daha önce abs li araç kullanmadım ama bu olay abs ile ilgili mi değil mi anlamadım doğrusu. Şöyleki bazen istanbul tarfiğinde çok duruşlu zamanlar oluyor. bu durk kalklarda ben bazen kontağı kapatırım. yol eğimli ise ayağımı frenden sala sala yürütürüm. ancak kontak kapalı durumda bir iki fren bas -sal dan sonra fren sertleşiyor adete basılamaz duruma geliyor. el frenini çekiyorum. kontağı açıp arabayı marşlayınca fren hoooop yine dibine kadar yumuşuyor. bu normal mi? bir arkadaşım da Vw golf var.onda da aynı durum varmış.

    Bir de dikkat ettim. ön gösterge panelinde ortada dijital olarak sadece dış ortam sıcaklığı , saat ve vites kademeleri var. en önemli motor sıcaklığını gösteren bişey yok. nasıl bilicez. eski dandik araçlarda bile bu gösterge var. yoksa oratda duran o kilometre sıfırlama yanında bir set tuşu var ondan mı ayarlanacak anlayamadım. kullanıcı klavuzunda da hararet göstergesi bahsedilmemiş. kurcaladım o set tuşunu çıkmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R`meRt
    Hocam bayır rampa çıkarken bayılma alayı tamamen tork ile ilgili.

    Benim büyük vites düşük devirden kastım vites oranı 1'e en yakın dişlide olduğu için tüketimin diğer viteslere nazaran az olmasıdır. Sizinde belirttiğiniz gibi 5. vites uzunsa bu performanstan ziyada ekonomi için düşünülmüştür.

    Yakıt tasarufu için uzun yolda 5 viteste 2000 devir gibi aralıklarda kullanmak en ideali. Tabi sollama anında ya da rampalar da iş değişir. Bu aracın tork kabiliyetine bağlı bir nevi.

    Dediğim gibi aslında araçlarımız çok yakmıyor yakıt litre birim fiyatları çok pahalı.


    haklısınız. şuanda piyasadaki 1.4 araçlar arasından en az (gösterge üzerinde değilde bana göre ) yakanlardan birisi polo

    vw polo 1.4 16v 85bg-132 tork ---- 8.0 / 4.7 / 5.9 ----
    opel corsa 1.4 16v 100bg-130tork ---- 7.0 / 4.6 / 5.5 ----
    dacia sandero 1.4 8v 75bg-112tork ---- 9.6 / 5.4 /7.0 ----
    ford fiesta 1.4 96bg-125tork ---- 7.6 / 4.7 / 5.8 ----
    accent era 1.4 97bg-128tork ---- 8.0 / 5.1 / 6.2 ----
    honda jazz 1.4 100 bg-127tork ---- 6.7 / 4.9 / 5.5 ----
    grande punto 1.4 77bg-115tork ---- 5.9 litre ortalama

    sonuç olarak en yüksek tork poloda var, yakıt olarakta polonun rakiplerinden geri kalır yanı yok 0.5 litre tüketim ters bir rüzgarla bile oluşacak farktır.

    uzun yolda 90-90 gidip 4.7 litrede yakmak var. o yüzden ekonomik bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 27 Şubat 2011; 13:57:03 >




  • arkadaşlar vw nin sitesinde polo gti 1.4 tsi 180 bg dsg çıkmış , 43100 tl fiyatı var. yeni bir yer uçağı doğuyor.
  • 
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.