Şimdi Ara

VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN' (52. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
10.280
Cevap
58
Favori
1.058.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mybo37; hız sabitleyici otomatik araçlara takılıyor...mesela uzun yolda farkında olmadan ayak yorgunluktan aşağı doğru inmeye başlıyor bi bakıyorsun hız 150 olmuş.hız sabieyici ile hızı belli hıza sabitledinmi cek ayağını geri ayağın keyf yapsın, öyle devam yola.ivmelenmenin önüne gecmis olacağın için bir nevi yakıt tasarrufu gibi düşünülebilir.
  • Arkadaslar orjinal olmayan uygulamaları aracınıza yaptırmayın, bu sis fari bile olsa...orjinal olan biraz daha pahalı olabilir ama hem araç ile sorun yasamaz hem de aracınızın garantisini etkilemiyor.öyle ki siz firmanın ürün portföyünde olan bir şeyi araca uyguluyorsunuz, bu fark önemli...
  • Yukarıdaki video doğru arkadaslar. Aynı 0-100 ivmelenmesini ben DSG ile yakalayabiliyorum.öyle ki aracı alali 33 gün oldu daha kimse kırmızı ışıkta beni geçemedi.ornek sirikko, leon gibi...(A class araçlardan bahsetmiyorum).uzun yolda arkadasın dediği gibi punto bile geçebilir, bunu bilemiyorum. ama, DSG kalkışda vites geçişlerinde zaman kaybı yaşamadığı için aynı beygir ve tork degerlerindeki bir manuel vitesli aracın sizi geçmesi zor.manuel vitesli bir araç en iyi şartlarda vites geçişini 0.2-0.3 sn de sağlayabilir ki bu da size 3 viteste 1 sn avans verdigi anlamına gelir.Siz de o bir sn de Üsküdar'ı gecmis oluyorsunuz.onun için kırmızı ışık kalkışında sirokko ve leon U geçebildim çünkü ikisi de manuel vitesti.hele sirokkocu amcam fena ayar oldu trafik sıkışınca önüme gecti zikzak filan yaptı, ne ayaksin hesabı...
    Yeni Polo almayı düşünenlere DSG yi tavsiye ederim, güzel keyf...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi markis -- 10 Mart 2011; 0:23:54 >




  • Büyük İskender; GTİ jant:800TL,cam filmi:300TL,Cruz:250TL,direksiyon:1050TL,crom ekzoz ucu:40TL
  • aynen katıılıyorum sonucta orjınal urun bırde aracı 0 aldıysanız ne kadar olursa olsun o sahte urun gozunuze carpıyor ya oturmuyor yada farklı duruyor bırkere yapıcan paran gıdıcek ama degıcek=) hem taksıtte yapıyorlar zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: markis

    Büyük İskender; GTİ jant:800TL,cam filmi:300TL,Cruz:250TL,direksiyon:1050TL,crom ekzoz ucu:40TL


    paslanmaz ekzoz ucu taktırsak garanti ile ilgili sorun yaşanır mı? İlla kendi yetkili servislerinde mi taktırılacak modifiye aparatları?
  • polo gti nin donanımı ve teknik verileriyle ilgili bilgileri nerden öğrenebilirim. fiyatı 43 bin tl. eğer yan perde havayastıkları esp oto klima spor koltuklar gibi donanımlarla satılıyorsa ibiza cupra bocanegra fabia rs den çok daha mantıklı bir seçenek olabilir
  • Ben sadece servisten jant ve krom egzoz ucu aldım, digerleri dışarıdan orjinal taktirdim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djnone
    polo gti nin donanımı ve teknik verileriyle ilgili bilgileri nerden öğrenebilirim. fiyatı 43 bin tl. eğer yan perde havayastıkları esp oto klima spor koltuklar gibi donanımlarla satılıyorsa ibiza cupra bocanegra fabia rs den çok daha mantıklı bir seçenek olabilir

    Ben 90 lik poloyu 170-190 la biraz ruzgarli havada yolda sabit tutmakta zorlandım diicem neredeyse, 180HP lik GTİ noolur bilmem artık.servisten kanat taktir uçsun gitsin, hem garantisi de bozulmaz...Araç hafif kaliyo yüksek hızlarda bagaja kum torbası koymak lazım :) ciddi söylüyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: markis


    quote:

    Orijinalden alıntı: djnone
    polo gti nin donanımı ve teknik verileriyle ilgili bilgileri nerden öğrenebilirim. fiyatı 43 bin tl. eğer yan perde havayastıkları esp oto klima spor koltuklar gibi donanımlarla satılıyorsa ibiza cupra bocanegra fabia rs den çok daha mantıklı bir seçenek olabilir

    Ben 90 lik poloyu 170-190 la biraz ruzgarli havada yolda sabit tutmakta zorlandım diicem neredeyse, 180HP lik GTİ noolur bilmem artık.servisten kanat taktir uçsun gitsin, hem garantisi de bozulmaz...Araç hafif kaliyo yüksek hızlarda bagaja kum torbası koymak lazım :) ciddi söylüyorum...

    markıs o sorun ne blıyomusun tamamen lastıklerle ılgılı orjınal lastıklerle tırın yanından gecerken bı tıtreme oluyordu ama 205 lastıklerden sonra yola yayıla gıder oldu.




  • Arkadaşlar biraz önce görüştüğüm yetkili satıcı fiyatların 27.03.2011 de kesin olmamakla birlikte tekrar revize edeceğini söyledi.
    Şu anda Doğus otomotivin kuru 2.12 bu da 2.20 seviyesine çıkar işe % 3 lük bir artış demek oluyor. İnşallah şu euro düşer de aracı
    alamadan 2. zammı yemeyiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdim11

    quote:

    Orijinalden alıntı: markis


    quote:

    Orijinalden alıntı: djnone
    polo gti nin donanımı ve teknik verileriyle ilgili bilgileri nerden öğrenebilirim. fiyatı 43 bin tl. eğer yan perde havayastıkları esp oto klima spor koltuklar gibi donanımlarla satılıyorsa ibiza cupra bocanegra fabia rs den çok daha mantıklı bir seçenek olabilir

    Ben 90 lik poloyu 170-190 la biraz ruzgarli havada yolda sabit tutmakta zorlandım diicem neredeyse, 180HP lik GTİ noolur bilmem artık.servisten kanat taktir uçsun gitsin, hem garantisi de bozulmaz...Araç hafif kaliyo yüksek hızlarda bagaja kum torbası koymak lazım :) ciddi söylüyorum...

    markıs o sorun ne blıyomusun tamamen lastıklerle ılgılı orjınal lastıklerle tırın yanından gecerken bı tıtreme oluyordu ama 205 lastıklerden sonra yola yayıla gıder oldu.

    Erdim, aracın üzerindeki fabrika çıkış lastiklerinin ebatlari ne oluyo, 205 lik dediklerin ne oluyo, bu konudan hiç anlamam da....




  • arkadaşlar yakıt tüketimlerimizide yazalım da durumları görelim litre olarak yazarsak daha mantıklı olur , çünkü akaryakıta hep zam geliyor.

    elimde faturalar yok şuanda bende ekleyeceğim sonra.
  • Arkadaşlar herkese selamlar....Bende aranıza yeni katıldım...Yarın Allah nasip kısmet ederse yeni polo 1,6 tdi aracımı teslim alıyorum.Aslında 97 yılından beri vw kullanıcısıyım ilk aracım 1997 passat 1,8t idi...VW yakından tanıyorum.
    Kısmetse aracımda ilk yapmak istediğim ayak aydınlatması ve makyaj ledleri olacak...bu konuda veye başka 1 ışıklı modifiye konusunda tecrübesi olan arkadaşların yazılarını okumak isterim. Herkese selam ve saygılar...
    Bu arada aracım derin siyah....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unal04

    Arkadaşlar herkese selamlar....Bende aranıza yeni katıldım...Yarın Allah nasip kısmet ederse yeni polo 1,6 tdi aracımı teslim alıyorum.Aslında 97 yılından beri vw kullanıcısıyım ilk aracım 1997 passat 1,8t idi...VW yakından tanıyorum.
    Kısmetse aracımda ilk yapmak istediğim ayak aydınlatması ve makyaj ledleri olacak...bu konuda veye başka 1 ışıklı modifiye konusunda tecrübesi olan arkadaşların yazılarını okumak isterim. Herkese selam ve saygılar...
    Bu arada aracım derin siyah....


    hayırlı olsun aracınız , klübümüzle bağlantıları koparmayın hep buradayız.
  • Merhaba, dün bir Polo aldım.
    Araç 1.4 TDI ve 2001 model.
    Satıcı aracı bana 75 Hp diye sattı.
    Ruhsatta 75 Kw yazıyor olmasına rağmen 75 Hp olduğu konusunda ısrar etti.
    Aracın arkasındaki TDI yazısında iki kırmısı var yani T beyaz D ve I kırmızı.
    Benim aracın performansından anladığım ve ruhsatta ki hesaba göre (1 kw = 1.34 beygir olduğuna göre 75x1,34=100,5 beygir) araç 100 beygir.
    Detaylı bilgisi olan varsa bilgi verirse sevinirim.
    Bende sizin gibi polocu oldum.
    Kendimce yeni birde slogan buldum. Solo reklamından ilham aldım.
    Polo polo poolooooo, hem dizel, hem performanslı. :)
    (Orjinali: solo solo sooloooo, hem yumuşak, hem hesaplı)
    Saygılar,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İzi

    Merhaba, dün bir Polo aldım.
    Araç 1.4 TDI ve 2001 model.
    Satıcı aracı bana 75 Hp diye sattı.
    Ruhsatta 75 Kw yazıyor olmasına rağmen 75 Hp olduğu konusunda ısrar etti.
    Aracın arkasındaki TDI yazısında iki kırmısı var yani T beyaz D ve I kırmızı.
    Benim aracın performansından anladığım ve ruhsatta ki hesaba göre (1 kw = 1.34 beygir olduğuna göre 75x1,34=100,5 beygir) araç 100 beygir.
    Detaylı bilgisi olan varsa bilgi verirse sevinirim.
    Bende sizin gibi polocu oldum.
    Kendimce yeni birde slogan buldum. Solo reklamından ilham aldım.
    Polo polo poolooooo, hem dizel, hem performanslı. :)
    (Orjinali: solo solo sooloooo, hem yumuşak, hem hesaplı)
    Saygılar,



    Hayırlı olsun aracınız, güle güle kullanın.

    Sorunuzun cevabına gelince aşağıdaki konuda size daha çok yardımcı olacaklardır eminim.

    http://resim.donanimhaber.com/m_7506466/mpage_1/key_/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: markis


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdim11

    quote:

    Orijinalden alıntı: markis


    quote:

    Orijinalden alıntı: djnone
    polo gti nin donanımı ve teknik verileriyle ilgili bilgileri nerden öğrenebilirim. fiyatı 43 bin tl. eğer yan perde havayastıkları esp oto klima spor koltuklar gibi donanımlarla satılıyorsa ibiza cupra bocanegra fabia rs den çok daha mantıklı bir seçenek olabilir

    Ben 90 lik poloyu 170-190 la biraz ruzgarli havada yolda sabit tutmakta zorlandım diicem neredeyse, 180HP lik GTİ noolur bilmem artık.servisten kanat taktir uçsun gitsin, hem garantisi de bozulmaz...Araç hafif kaliyo yüksek hızlarda bagaja kum torbası koymak lazım :) ciddi söylüyorum...

    markıs o sorun ne blıyomusun tamamen lastıklerle ılgılı orjınal lastıklerle tırın yanından gecerken bı tıtreme oluyordu ama 205 lastıklerden sonra yola yayıla gıder oldu.

    Erdim, aracın üzerindeki fabrika çıkış lastiklerinin ebatlari ne oluyo, 205 lik dediklerin ne oluyo, bu konudan hiç anlamam da....

    aracın ustundekı lastıkler sanırsam 185 yanı yere basma genıslıgı. 205 olunca yere basma genıslıgı arttıgı boylelıkle yol tutusu artıyor .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdim11
    aracın ustundekı lastıkler sanırsam 185 yanı yere basma genıslıgı. 205 olunca yere basma genıslıgı arttıgı boylelıkle yol tutusu artıyor .


    jant kapaklı olanlar 185 lik diye biliyorum. bendeki jantlı geldi üstünde 195/55 var.

    90 tdi ye 1.6 janta 215 lik yakışır. eğer lastik değiştirecek olursam 205 lik takarım 15. jant olduğu için fazlasına gerek yok.

    genişlik artınca sürtünme artacağından biraz fazla yakar fakat yol tutuşu artar.

    denedim virajlarda tutunması iyi lastiklerin toparlıyor araba hemen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 10 Mart 2011; 23:49:23 >
  • bendede 16 var 205 ve 50 yanak surtme olmuyo hatta yol tutusuda ıyı ama tek dezavantaj yol sesı.s bıraz arttı. 215 olsa dahada artar
  • 
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.