Şimdi Ara

VW Referans Marka Mı ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
0
Favori
2.119
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben diyordum kaç gündür VW ile konu falanda açılmadı,milletin stres atma zamanı gelmiş ama ortada konu yok bak bu iyi oldu
  • ORTAM ısınmış,birazdan patlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt

    ORTAM ısınmış,birazdan patlar


    Bence ortamın ısınmasına hiç gerek yok . Sonuçta bir forumdayız ve gerçekten hep merakımı çekmiş bir konu hakkında bu forumdaki arkadaşların da fikirlerini almak istedim. Sonuçta herkes kendi fikrini söyler. Hepimiz aynı fikirde olmak zorunda değiliz. Kimisi referans der kimisi hiç beğenmez, kimisi de ortalama bir fikir belirtir. Öyle olsaydı zaten bu tip forumlara da gerek olmazdı. Ben şahsi olarak bu şekilde düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maniakcocukcyp


    quote:

    Orijinalden alıntı: frk96
    TDI ve GTI nasıl teknoloji oluyor ben de onu anlamıyorum..
    GTI dediğin vw nin spor modellerine verdiği isim, birçok markada olduğu gibi..
    TDI ise miladını doldurmuş bir motordu ta ki 2008 yılına kadar..Şu anda bile diğer motorlardan fazlası yok, eksiği var..


    TSI ve DSG de ise haklısınız..Rakipsiz denilebilecek düzeyde şu an için..



    tdı olayını en çok gelıştıren fırma vw dır.bıraz araştırın forumları okuyup bılgılı olunmuyor. gtı yıda ınsan yaşantısına sokan marka vw dır.küçük bır otomobılı hem güçlendırıp hemde gündelık yaşama uygun hale getırıp araç üretıp yenı bır sınıf doğmasına neden olmuştur.dedığım gıbı bıraz araştırın öyle yorum yapın

    Emin olun zamanında sizden çok araştırdımPolemiğe girmeyeceğim.Ben söyleyeceğimi söyledim.Siz çok gelişmiş TDI nızı övmeye devam edin..


    Ayrıca forumlar bilgiyi paylaşıp öğrenmek için var.Bir şey biliyorsan söyle ki biz de öğrenelim.Araştırın demekle olmaz bu işler.Unutmayın sizin mesajınızı da forumdan okuyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maniakcocukcyp


    quote:

    Orijinalden alıntı: frk96
    TDI ve GTI nasıl teknoloji oluyor ben de onu anlamıyorum..
    GTI dediğin vw nin spor modellerine verdiği isim, birçok markada olduğu gibi..
    TDI ise miladını doldurmuş bir motordu ta ki 2008 yılına kadar..Şu anda bile diğer motorlardan fazlası yok, eksiği var..


    TSI ve DSG de ise haklısınız..Rakipsiz denilebilecek düzeyde şu an için..



    tdı olayını en çok gelıştıren fırma vw dır.bıraz araştırın forumları okuyup bılgılı olunmuyor. gtı yıda ınsan yaşantısına sokan marka vw dır.küçük bır otomobılı hem güçlendırıp hemde gündelık yaşama uygun hale getırıp araç üretıp yenı bır sınıf doğmasına neden olmuştur.dedığım gıbı bıraz araştırın öyle yorum yapın


    Manyak Çocuk CYP;

    Turbo şarjla motor güçlendirmek teknoloji üretmekse, 1.6 atmosferik motordan turbosuz 130hp ve üzeri güç elde etmek nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Paramedik 112 -- 30 Kasım 2010; 17:54:00 >




  • 1.6 turbo stok motordan 211 hp üretmek gibi birşeydir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk

    quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    ne referans olucak arkadasım türkiye dışında hiçbir prestiji olmayan halk arabası bizim ülkedekiler malını övmeye bayılır o yüsden biraz piyasası var baska bişey yok


    Bir de Doğuş Oto kazığı etkeni var tabi. Bizim insanımız fanatiktir. Bir malı sahiplendikten sonra onun fanatiği olur ki bu neredeyse tüm otomobil sahiplerinde vardır. Şahin'i olur, Şahin fanatiğidir; Megane'ı olur Passat'lara makas atar; Passat'ı olur, Merso'lara kafa tutar; Mercedes'e biner Bentley ile kapıştım der. Bu işin sonu yoktur. Tabi VVV'nin de bir espirisi yok. Adamlar 58 bin liraya klimasız Golf satıyor, alan akılsız da çok. Eğer siz bunu referans alıyorsanız, neredeyse herotomobil fiyat/performans veya donanımda VVV'den on kat daha iyidir.

    Hiçbir markanın fanatiği değilimdir, sevdiğim birkaç marka da vardır elbette ama bu dünyada neredeyse kimsenin itiraz etmeyeceği, referans olabilecek bir marka varsa o da Mercedes'tir.



    1)58 bine klimasız Golf yok.Bunu kafanıza sokun iyice.Aslına bakarsanız az miktarda gelen hatalı sevkiyat haricinde Golf de yok.Onu da geçtim milletin aklını ölçmek sizin haddinize değil.
    2)Mercedes konusuna da katılmıyorum.S serisi haricinde bugün BMW Mercedes'ten önde.
    3)VVV diye bir şey yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk
    Çok iyi bir marka falan değil, bence marka bile değil. Bir tarzı, bir ruhu yok. Eğer var diyorsanız o ruh Hitler'le birlikte öldü.


    Gri olduğu sürece istediğiniz rengi alabiirdiniz...

    İngilizler İkinci Dünya Savaşı'ndan sonra logosunu değiştirmişler, "Sozialismus"a referans veren iç içe geçen karakterlere dokunmamışlar fakat logonun çarkına dokunmuşlardı. Yazık ki Hitler, ABD'yi Ford konusunda kuşkuya düşürecek kadar iyi bir Fordist'ti.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karbon 12 -- 30 Kasım 2010; 18:25:18 >
  • Olaylara 360 dereceden ve önyargısız bakılmadıkça böyle uzun ve faydasız tartışmalar hep olacaktır.

    Kullanmadığım vw kalmamıştır pek (phaeton ve scirocco sanırım) ama benim hiç vw arabam olmadı, bu fiyat politikası ile zor da.. FIAT ve Renault'dur benim mevcut konjonktürde tercihlerim.. her zaman da VW'nin hem sıfırda ama daha da çok 2. elde gereğinden fazla değer verilen (over-rated, over-valued) bir araç olduğunu söylerim.

    AMA

    bu VW'nin yüksek fayda/maliyetli oranlı araçlar üreten bir marka olduğu gerçeğini değiştirmez.. öyle olmasa dünyada bu kadar satış yapar mı? üstelik pahalı denilen bir marka iken. pahalı neyin satış rekorları olduğunu gördünüz. Tasarladığı motorlar, aktarma sistemleri ödül üzerine ödül almıyor mu?
    İşin LCV ticari araç ve 4x4 SUV boyutu da var.
    Üstüne bir de grubu (seat, skoda, audi, bugatti) düşünün.

    Bu arada referans tek olmak zorunda değildir, birden fazla referansınız olabilir. Benim için FIAT da, Renault da fayda/maliyet oranında hep referans bir marka(lar grubu) olmuştur.




  • bana laf söyleyenler öncelikle şunu belirteyim.hiç vw aracım olmadı ve nissan sahibi birisiyim.vw hayranlığım falan yok.vw ni tebrik etmek bile bazıları tarafından hazmedilemiyor.

    birisi demiş turboyla motor güçlendirmek teknolojimi diye.evet teknoloji.hatta o turboyu kompresörlede desteklemişler.ama tabi bizim sanayideki mehmet ustada bunu yapabiliyordu o yüzden teknoloji olmayabilir.1.6 motordan 130 hp üstü güç elde etmek teknoloji değildir demedim ben ama günümüz gereksinimlerinde(yakıt tüketimi,emisyon) yeterli olmamakta.ayrıca vw burda herkesin günlük kullanacağı araca uygulama yapıyor spor modellerine değil.

    şu benden daha çok araştırıp bilen arkadaşta bildiklerimi yazmamı istemiş.golfün ilk nesli ile ortaya çıkmıştır gti sınıfı.hatta şuandaki c sınıfı araçların baz alınarak üretilmesi golf e dayanır.tdi teknolojisinde de 80 lerde bile kullanılmış bir teknolojidir.diğer markalar geliştirmekte çekindiği ve vw grup bunun üstüne durup geliştirdiğini görebilirsiniz.tdi teknolojisi günümüzde wtcc-lemans gibi yarışlarda da kullanıldı.tek kullanan vw grup araçları oldu.şuanda ise 4.2 hacimli bir tdi dan 200 gr altında co2 salınımı gerçekleştirebilcek kadarda gelişmiştir.ayrıca bir önceki pololarda falanda kullanılan pomp-düse teknolojiside 2060 bar gibi basınç sağlayabilen bir teknolojidir.sesli çalışması sorundur.psa grup dizel motorlarıki bunlarda piaysada başarılı dizellerdir 1400-1500 bar gibi değerlerde püskürtme yapılmaktadır.

    genelde kullanılan 1.2 1.4 veya 1.6 motorları baz alıp konuşmamak gerekiyor.üst sınıflardaki teknolojileride araştırın.ben burda araba övmüyorum.vw kullandığı teknolojilerle önde olmayı referans olmayı hak eden bir firma.bu kadar şeyi x firması yapıyorsa aynısı onada söylerim.mesela fiatın common raili ilk deneyip üreten başarılı motorlar ürettiğini inkar etmiyorum.volvonunda güvenlik açısından referans olabilcek bir araç olmadığınıda söylemiyorum.mercede ve bmw den bahsetmeye gerekte yok.

    ayrıca önce iyice araştırıp öğrenip birde karşıdakinin ne dediğini anlamdan yorum yapmayın.




  • Adamlar 6.9 saniyede 100 kms hıza çıkan araba yapmışlar, 22,000 EUR'ya satıyorlar Almanya'da. TR'ye gelse en alt vergi diliminde olacağından yine fiyatına göre en hızlı otomobil olacak, rakipleriyle kıyaslayınca . Hem de hızına göre az yakan çevreyi az kirleten bir otomobil. Polo GTI adı. 1.4 L 180 hp.

    Benim bildiğim tek rakip de Mini Cooper JCW 1.6 L 211 hp, TR'de 64,500 lira hediyesi yani 33,000 EUR civarı TR fiyatı.

    Polo GTI gelse bile bu kadar pahalı satılmaz, dolayısı ile kendi parasının kesin en hızlısı olur. 7.2 sn sprintli Ibiza Cupra var mevcutta TR'de satışta, yine VW grubunun. Aynı motor, 46,000 TL.

    Şimdi bana bulun bakalım bu paraya bundan daha hızlısını.

    Polo 1.2 TDI Bluemotion, uzun yol standart test tüketiminde 2.9L/100 km motorin harcıyor.

    Bulun hadi daha ekonomik, çevreci olanını.

    İşte referans böyle olunur.




  • Yeter arkadaş ısıtıp ısıtıp tekrar sürüosunuz piyasa kabak tadı vermeyide geçti artık.
  • Insanlar sadece internetteki fiyat listelerine bakıp, showroomda da 1-2 içine oturup radyosunu falan kurcalayıp yorum yaptıkları için objektif yorum türetilmesi "imkansız". Örneklemem gerekirse

    -Golfler klimasız satılıyor, opsiyonel dendi, forumda herkes böyle zannediyor, oysa ki böyle bir durum yok, fakat inanmak çok enteresandır bazı insanların işine gelmiyor.

    -Polo'nun fiyatı ve donanımı yerin dibine sokuldu, alanlara "enayi", "akılsız", "gerizekalı"i denildi, fakat ne hikmetse araca sıra yazılıyor, biz Renault aracımı satıyoruz? Niye? Prestijinden mi hayır.. B segmentinde test edilebilcek her arabayı denediğim için, hiçbiri bana Polo'daki tokluk ve kalite hissini ve konforunu vermediği için, bize yetecek kadar donanım sunduğu için, C segmenti HB' ihityacımız olmadığı için(yoksa astra classic içinde direttim) Renault'nun yolda bırakmaları ve motor arızalarından ailece BIKTIĞIMIZ İÇİN, benim 1998 model Polo'm çok hor kullanmama rağmen hala tıkır tıkır çalışması nedeniyle..

    -Passat'lar eleştiri yağmuruna tutuluyor, baktığınız zaman sınıfında en az yakan atmosferik ve dizel motora sahip(1.6), çift kavramalı otomatik vitesi sunan başka rakibi yok! üstelik makul sayılabilecek bir başlangıç parasına adam BOMBOŞ da veriyor, isteyene çok çok pahalı fiyatlara Dopdolu sa satıyor, Doğuş oto kazıkçı ama en azından D segmentinde, varyasyonun öneminin farkında..

    -Tiguan 1.4 TSI 150hp 4x2 Bluemotion'ın fiyatı Kia Sportage'a çok yakın, ama gelin görün ki insanlar aracın mekanik aksamına, üretim kalitesine, lazer kaynak mı değil mi şeklinde bakmıyor, panoramik cam tavan ve anahtarsız çalıştırma gibi donanımlar sayesinde Sportage Tiguandan daha "üstün" oluyor, iç mekanı daha bile kaliteli diyen gördüm, bu mudur şimdi VW fanatizmi?

    Ben kendim VW kullanıyorum, ama yorumlarıma bakarsanız "çinli" üreticiler hariç çoğu markaya sıcak bakarım, gelecekte bir gün Hyundai veya Kia sahibi olabilirim, fakat tek diyeceğim ömrüm boyu bir daha Renault kullanmamaya yeminliyim, benim tek fanatizmim bu yöndedir, onun sebeplerini de isteyene uzun uzun PM'den açıklarım, çünkü burada ağır bir dille Renault markasını eleştirmem doğru olmaz, memnun olanı, sorunsuz kullananı da çok. Gözlemlerim, düşüncelerim bunlar. Fakat VW markasını eleştiren çoğu kişinin VW sahibi olmadığını, kanka-enişte-birader-yenge-alamancı akraba-vb. bilimum kişilerin arabalarına binerek yorum yaptıklarını hatırlatmak istiyorum.

    Ben Renault markasını yerin dibine sokarken yılların verdiği birikimle konuştum, VW'yi överken de öyle, diğer markalarla ilgili sadece "verdiği his"lerle ilgili yorum yapabilirim çünkü 10-15dk lık test sürüşüyle aracın yüzde yüzünü çözemezsiniz, mini eteği hafif sıyırmış olursunuz, ama esas noktaya ulaşmak için daha çok zaman geçirmek gerekir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk

    quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    ne referans olucak arkadasım türkiye dışında hiçbir prestiji olmayan halk arabası bizim ülkedekiler malını övmeye bayılır o yüsden biraz piyasası var baska bişey yok


    Bir de Doğuş Oto kazığı etkeni var tabi. Bizim insanımız fanatiktir. Bir malı sahiplendikten sonra onun fanatiği olur ki bu neredeyse tüm otomobil sahiplerinde vardır. Şahin'i olur, Şahin fanatiğidir; Megane'ı olur Passat'lara makas atar; Passat'ı olur, Merso'lara kafa tutar; Mercedes'e biner Bentley ile kapıştım der. Bu işin sonu yoktur. Tabi VVV'nin de bir espirisi yok. Adamlar 58 bin liraya klimasız Golf satıyor, alan akılsız da çok. Eğer siz bunu referans alıyorsanız, neredeyse herotomobil fiyat/performans veya donanımda VVV'den on kat daha iyidir.

    Hiçbir markanın fanatiği değilimdir, sevdiğim birkaç marka da vardır elbette ama bu dünyada neredeyse kimsenin itiraz etmeyeceği, referans olabilecek bir marka varsa o da Mercedes'tir.



    1)58 bine klimasız Golf yok.Bunu kafanıza sokun iyice.Aslına bakarsanız az miktarda gelen hatalı sevkiyat haricinde Golf de yok.Onu da geçtim milletin aklını ölçmek sizin haddinize değil.
    2)Mercedes konusuna da katılmıyorum.S serisi haricinde bugün BMW Mercedes'ten önde.
    3)VVV diye bir şey yok.


    80 lerde bile klimalıydı golfler doğuş otomotiv in fiyat politikası yüzünden alınamıyor wv sizin kininiz fiyatlarına sadece mis gibi araba wolksvagen gün gibi ortada




  • Doğuş'u bir kenara bırakalım.
    Vw ve diğer alman arabalarını pohpohlayan sinir olduğum "araba dergileri birliğini" de bir kenara bırakalım.

    Vw iyi arabalar yapar. C sınıfı hatchback araba yapma işinde referanstır.
  • Volkswagenin ülkesi Almanyada yasayan bir gurbetci olarak diyebilirimki, evet VW
    zamaninda bir referans marka idi..golf 1,golf 2,passat serisi ve 1960-1990 yapimi minibüsleri ile
    örnek gösterilebilecek bir Markaydi...en az veya Vw dan daha iyi arac yapan
    diger " Halkotosu " üreten markalarda var..toyota,mazda,hyundai



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muavinkonsolos -- 30 Kasım 2010; 21:04:33 >
  • Ne güzel özetlemişsin, WV mazide kaldı hocam, bugünkü VVV bir mâl edip ona satıyor; kısacaıs kazıkçı. Doğuş Oto etkilese de VVV'nin genel fiyat politikası buu yönde. Doğuş Oto'nun sattığı Porche'larla yurtışı fiyatları arasında (Vergiler hariç) fazla bir fark yok ama yine serviste öpüyorlar, o başka.
  • '' Doğuş oto '' '' Doğuş oto ''
    Bu kocaman bir bahanedir

    Babanıda sevmezdim gibi
  • evet özellikle c ve d segmentinin referansı golf ve passattır segmentlerinin ilk otomobilleridir kendileri çünkü
    buna birde doğuş oto misyonu eklenice malum fahiş fiyat politikası
    milletin aklına aynı araca niye fazla para vereyim dediğinde vw geliyor
    iyi forumlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamza_007 -- 1 Aralık 2010; 0:37:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Insanlar sadece internetteki fiyat listelerine bakıp, showroomda da 1-2 içine oturup radyosunu falan kurcalayıp yorum yaptıkları için objektif yorum türetilmesi "imkansız". Örneklemem gerekirse

    -Golfler klimasız satılıyor, opsiyonel dendi, forumda herkes böyle zannediyor, oysa ki böyle bir durum yok, fakat inanmak çok enteresandır bazı insanların işine gelmiyor.

    -Polo'nun fiyatı ve donanımı yerin dibine sokuldu, alanlara "enayi", "akılsız", "gerizekalı"i denildi, fakat ne hikmetse araca sıra yazılıyor, biz Renault aracımı satıyoruz? Niye? Prestijinden mi hayır.. B segmentinde test edilebilcek her arabayı denediğim için, hiçbiri bana Polo'daki tokluk ve kalite hissini ve konforunu vermediği için, bize yetecek kadar donanım sunduğu için, C segmenti HB' ihityacımız olmadığı için(yoksa astra classic içinde direttim) Renault'nun yolda bırakmaları ve motor arızalarından ailece BIKTIĞIMIZ İÇİN, benim 1998 model Polo'm çok hor kullanmama rağmen hala tıkır tıkır çalışması nedeniyle..

    -Passat'lar eleştiri yağmuruna tutuluyor, baktığınız zaman sınıfında en az yakan atmosferik ve dizel motora sahip(1.6), çift kavramalı otomatik vitesi sunan başka rakibi yok! üstelik makul sayılabilecek bir başlangıç parasına adam BOMBOŞ da veriyor, isteyene çok çok pahalı fiyatlara Dopdolu sa satıyor, Doğuş oto kazıkçı ama en azından D segmentinde, varyasyonun öneminin farkında..

    -Tiguan 1.4 TSI 150hp 4x2 Bluemotion'ın fiyatı Kia Sportage'a çok yakın, ama gelin görün ki insanlar aracın mekanik aksamına, üretim kalitesine, lazer kaynak mı değil mi şeklinde bakmıyor, panoramik cam tavan ve anahtarsız çalıştırma gibi donanımlar sayesinde Sportage Tiguandan daha "üstün" oluyor, iç mekanı daha bile kaliteli diyen gördüm, bu mudur şimdi VW fanatizmi?

    Ben kendim VW kullanıyorum, ama yorumlarıma bakarsanız "çinli" üreticiler hariç çoğu markaya sıcak bakarım, gelecekte bir gün Hyundai veya Kia sahibi olabilirim, fakat tek diyeceğim ömrüm boyu bir daha Renault kullanmamaya yeminliyim, benim tek fanatizmim bu yöndedir, onun sebeplerini de isteyene uzun uzun PM'den açıklarım, çünkü burada ağır bir dille Renault markasını eleştirmem doğru olmaz, memnun olanı, sorunsuz kullananı da çok. Gözlemlerim, düşüncelerim bunlar. Fakat VW markasını eleştiren çoğu kişinin VW sahibi olmadığını, kanka-enişte-birader-yenge-alamancı akraba-vb. bilimum kişilerin arabalarına binerek yorum yaptıklarını hatırlatmak istiyorum.

    Ben Renault markasını yerin dibine sokarken yılların verdiği birikimle konuştum, VW'yi överken de öyle, diğer markalarla ilgili sadece "verdiği his"lerle ilgili yorum yapabilirim çünkü 10-15dk lık test sürüşüyle aracın yüzde yüzünü çözemezsiniz, mini eteği hafif sıyırmış olursunuz, ama esas noktaya ulaşmak için daha çok zaman geçirmek gerekir.


    Çok güzel açıklamışsın hocam eline sağlık





  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.