Şimdi Ara

VW sorunlu DSG şanzımandan vazgeçiyor (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
271
Cevap
4
Favori
7.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    Yıllardır dsg sorunlu, vaz geçiyor vw muhabbeti....
    Birisi internette ufak bir haber bulsun dsg ile hemen atlayın sayfalarca yazın
    Bitmediniz...


    DSG sorunlu muhabbeti yıllardır var evet, çünkü DSG yıllardır sorunlu.

    VW, DSG'yi bırakıyor muhabbeti yeni türedi. Çünkü bu yöndeki açıklamalar yeni gelmeye başladı.

    Düzgün bi şanzımana geçilince biz biteriz de siz bu sefer de yeni gelenin fanatikliği ile bezdirirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sikayet edenlerin cogu dsg sahibi olmayanlar gibime geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    Sikayet edenlerin cogu dsg sahibi olmayanlar gibime geliyor

    Şikayet edenlerin çoğu ben dahil potansiyel VW müşterisi, hani "Sorunsuz bi otomatik gelse de alsak" düşüncesi ve bu düşüncenin sonucunda süreci ilgi ile takip etmek çok garip olmasa gerek hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    Sikayet edenlerin cogu dsg sahibi olmayanlar gibime geliyor

    E bundan doğal ne var, şikayet eden adam arızasını bilen adamdır. E sorunlu olduğunu bilen adam da niye gidip bile bile alsın gerizekalımı bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    Yıllardır dsg sorunlu, vaz geçiyor vw muhabbeti....
    Birisi internette ufak bir haber bulsun dsg ile hemen atlayın sayfalarca yazın
    Bitmediniz...


    DSG sorunlu muhabbeti yıllardır var evet, çünkü DSG yıllardır sorunlu.

    VW, DSG'yi bırakıyor muhabbeti yeni türedi. Çünkü bu yöndeki açıklamalar yeni gelmeye başladı.

    Düzgün bi şanzımana geçilince biz biteriz de siz bu sefer de yeni gelenin fanatikliği ile bezdirirsiniz.

    Dsg fanatiği yok, hayatında dsg li arabaya binmeyip dsg yi sorunlu deyip burada yazan adamlara cevap verenler var.
    Öyle bir hava yaratıyorsunuz ki sanki tüm dsg Ler sorunlu.
    Bir de bunu millete inandırmaya çalışıyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    Yıllardır dsg sorunlu, vaz geçiyor vw muhabbeti....
    Birisi internette ufak bir haber bulsun dsg ile hemen atlayın sayfalarca yazın
    Bitmediniz...


    DSG sorunlu muhabbeti yıllardır var evet, çünkü DSG yıllardır sorunlu.

    VW, DSG'yi bırakıyor muhabbeti yeni türedi. Çünkü bu yöndeki açıklamalar yeni gelmeye başladı.

    Düzgün bi şanzımana geçilince biz biteriz de siz bu sefer de yeni gelenin fanatikliği ile bezdirirsiniz.

    Dsg fanatiği yok, hayatında dsg li arabaya binmeyip dsg yi sorunlu deyip burada yazan adamlara cevap verenler var.
    Öyle bir hava yaratıyorsunuz ki sanki tüm dsg Ler sorunlu.
    Bir de bunu millete inandırmaya çalışıyorsunuz.



    DSG fanatiği yok mu

    Kimin ne yaptığı beni bağlamaz, daha önce de dediğim gibi bindiğim ve kullandığım 7-8 adet DSG'li aracın hepsi ya gitmişti ya da gidiciydi. Ben nasıl güveneyim bu şanzımana?

    Octavia, Octavia Combi, Passat Variant gibi ciddi düşündüğüm otomobiller var VAG grubunda. Şu şanzıman konusundaki soru işareti geçerse hepsi için gidip tek tek fiyat alacağım.

    Ben takip etmeyim de kim takip etsin şimdi bu konuyu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 9 Ağustos 2015; 10:41:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    Sikayet edenlerin cogu dsg sahibi olmayanlar gibime geliyor

    E bundan doğal ne var, şikayet eden adam arızasını bilen adamdır. E sorunlu olduğunu bilen adam da niye gidip bile bile alsın gerizekalımı bu.

    50000 km 3 kere vites deisimde tekledi
    Daha baska sorun olmadi
    Yanliz nasil baski balata duz viteste bitiyorsa dsg de tahmin ediyorum 60-70 bin km bir bakima girer gibime geliyor
    Onemli olan kronik bir sikintisi olmasin
    Tamiri yapilamiyacak birseyi yok dsg nin
    Yeni dsg ler eskilere oranla daha iyiler
    Cift kavramada ufak hacimli motorlarda hepsi sikinti
    2.0 ustu dsg ler guzel ve saglamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tam otomatiğin dsgden daha maliyetli olduğunu da öğrendim ya içime bir nur indi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana bazı arkadaşlarım çok kızacaklar..İçimde kalmasın yazayım...DSG şanzuman Dünyadan kalkıyor deseler en son stok satılana kadar bizim ülkemizde TÜRKİYE de satarlar...Nedenmi ?? SERVİSLERİN EKMEK KAPISI.....Hiç kimse gelen paraya hayır demez...Okkalı fiyatla sat arabayı..Garanti süresi bittimi...Patlayan gelsin.... ABD de bunu asla ve asla yapamazlar...Tüketici hakları çok mükemmel korunuyor....Saygılarımla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsalmonella

    Tam otomatiğin dsgden daha maliyetli olduğunu da öğrendim ya içime bir nur indi

    Evet modern tam otomatikler daha maliyetli.

    Ama geliştirme maliyeti denen bişey var bilmem duydunuz mu? VW diyor ki; sıfırdan şanzıman geliştirmek çok maliyetli, ama öte yandan hazır şanzıman almak daha ucuza geliyor.

    Düşün ki 100 kişilik bi grup var. Bunların 80 tanesi masaüstü 20 tanesi dizüstü bilgisayar kullanıyor. Sen kalktın 80 tane masaüstü bilgisayar üretip verdin bunlara. Ama geri kalan 20 kişiye de dizüstü üretip vermen gerek.

    Oturdun hesap yaptın, 20 kişiye dizüstü geliştirme maliyeti 100 lira. Bundan sonra her dizüstü de 2 lira maliyet getiriyor. Toplam 140 lira bütçe ayırman gerek. Öte yandan gidiyorsun teknoloji marketine, tanesi 6 liradan dizüstü alıyorsun. Toplam maliyeti 120 lira yapıyor.

    Noldu şimdi? Hazır aldığın daha yüksek maliyetli ama sonuçta kendi ürettiğinden daha ucuza geldi. Çünkü ArGe masrafın olmadı. Çünkü kısıtlı sayıda ihtiyacın var.

    Şanzıman da aynı hesap, tam otomatik daha yüksek maliyetli ama işin içine DSG ArGe'si girince üretim hacmin az olduğu için kurtarmıyor ve tam otomatik totalde daha ucuza gelmiş oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >





  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsalmonella



    Şimdi nurlandın işte, çıkarma gözlükleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 binlik dsg yi passatta 15 bine satmamıza yol açan vergi sistemini çıkaranlara şükranlarımızırhlı sunuyoruz


    Olmasaydın olmazdık...

    Doğuş otomotiv

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Ya bu DSG aleyhine konuşanlara bakıyorum da hemen hemen hiçbirinde DSG'li araç yok, Bilhassa dolcevita arkadaş mesai olarak görüyor bu işi sanırım, tüm gün işi gücü DSG.

    Hocam, kafanıza silah mı dayıyorlar. Alan alır, almayan almaz. Mesela ben 7-DSG araç almam. 6-DSG'yi sonuna kadar savunurum fakat.





    quote:

    Ya bu DSG aleyhine konuşanlara bakıyorum da hemen hemen hiçbirinde DSG'li araç yok,


    bu cümleyi kurup muhattabını komik olmakla suçladı ya la
    kötü olduğunu bile bile elinde patlasın diye dsg alınırmı gazoz ağacındanmı topluyorsunuz siz parayı
    dsg pis patladı hadi, sıfır alanlarda garanti var ikinci elde nasıl olacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    Sikayet edenlerin cogu dsg sahibi olmayanlar gibime geliyor

    ikinci elde satamayınca kötü diyenlere mi saldırıyorsunuz
  • Tüm bu yazdığınız mantıklı nedenlerden dolayı vw rekor sayıda araç satıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG tam otomatikten ucuz oldu ya dicek bişey bulmak zor.

    porsche ferrari lamborghini mclaren maliyeti ucuz olduğu için çift kavrama kullanıyolar heralde.

    dsg hem ekonomik hem performanslı sorunlumu bunu anlamak için forumlara değilde gerçek verilere bakmak lazım adac ve tüv listelerine bakmak lazım bunlara bakınca dsg (7 ileri olan) gerçekten olması gerekenden biraz daha sorunlu ama yapılan açıklamara göre minarel yağa geçince ve küçük bir günceleme ile bu sorunu belki tamamen kaldırmadılar ama büyük oranda düşürdüler. 2015 sonrası dsg 7 ileri olanın ne kadar sorun çıkardığına bakmak lazımki bu veriler genelde yıl sonralrında açıklanıyor.

    tutup burda tam otomatikle dsgyi karşılaştırmamak lazım tam otomatik yapı olarak daha sağlam olmak zorunda ama yavas yavas tüm markalar çift kavramaya geçecekler bu kaçınılmaz bakalım hondanın kullanacağı 8 ileri çift kavramalar nasıl sonuç verecek.

    vw 7 ileri kuru kavramayı harcadığı arge parasını çıkarmadanda piyasadan kaldırmaz ilk önce audi modellerinden 7 ileri dsgyi kaldırırlar sonra vw sonra seat ve skodadan.




  • 7 ileri hakkında pek bilgim yok ama tiguan kulübünde yüzlerce yıllardır tiguan kullananlar var hiçbirinden şanzımanla ilgili şikayet ve sorun duymadım
    Kimse kendini de başkasından akıllı zannetmesin 100bin lira parayı kimse sorunlu bir araca vermez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.