Şimdi Ara

VW sorunlu DSG şanzımandan vazgeçiyor (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
271
Cevap
4
Favori
7.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Sanal vites olayı nasıl çalışıyor Multitronic'de? Subaru'daki gibi verimli mi acaba?

    Şişmekarı orjinalinin yanında nası tad verirse o da öyle adamım.

    İş görmez diyorsun yani?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: dudeykewl

    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Bilgi birikimin sifir. Birincisi M135i turkiyede satiliyor. Ikincisi motor hacmi 3.5 degil 3.0 litre.

    BMW M135i xDrive 260.920 TL

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/general/price_list/index.html

    Fiyat listesinde yer almıyor. Velev ki satılsa bile hangi enayi 260.000 TL'ye bmw 1e biner.. Zaten bunu belirttim. Ha 3.5 olmuş ha 3 litre sanki alacaksın.
    Burda fiyat / performans kıyaslıyoruz. Makul rakamlarda...

    89.000 TL'lik highline 150 ps golf act, bmw 1'den kat kat daha iyi bir araçtır. Fiyat, motor, şanzıman, iç mekan kalitesi olarak... Ama sen sırf karşı çıkmak için bana 1.35 var daha güçlü motor 260.000 TL dersen buna sadece gülerim
    Ver 260.000 TL tepe tepe kullan ne diyeyim.

    Bugatti Veyron EB bile dsg kullandı. Bu da dsg şanzımanın kalitesini gösteriyor. Hadi siz gidin düz vitesten hallice kalas şanzımanlarınızla yolunuza devam edin powershiftmiş, cvt'ymiş.

    Dediğim gibi, cehalet mutluluktur

    VW'nin vermek istediği mesaj tam olarak bu işte. "Bakın Bugatti bile DSG kullanıyor." mesajı.

    Normal DSG Amerikan Borg Warner üretimi, Bugatti DSG ise İngiliz Ricardo üretimi. Çift kavrama olması dışında ikisinin hiçbir ortak noktası yok.

    Ha yarın Bugatti'ye Borg Warner DSG koyarlar, o zaman deriz ki "Evet bu DSG olmuş."

    Cevap vermeye değecek birisi değil, uğraşma boşuna, yaşı da küçük %100

    Golf'ün malzeme kalitesi, BMW 1'den iyidir diyen bir adamı takmak da bizim ayıbımız. Kaldı ki DSG, ZF'den iyi diyor rezil oluyor.

    Dsg sanzuman 2014 yilinda hondadan sonra dunyanin en iyi 2. Sanzumani secilmistir. Bircok odulu vardir.

    Tabi senin gibi uzmanlarin goruslerinde dunya icin onemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: classlord23


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: dudeykewl

    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Bilgi birikimin sifir. Birincisi M135i turkiyede satiliyor. Ikincisi motor hacmi 3.5 degil 3.0 litre.

    BMW M135i xDrive 260.920 TL

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/general/price_list/index.html

    Fiyat listesinde yer almıyor. Velev ki satılsa bile hangi enayi 260.000 TL'ye bmw 1e biner.. Zaten bunu belirttim. Ha 3.5 olmuş ha 3 litre sanki alacaksın.
    Burda fiyat / performans kıyaslıyoruz. Makul rakamlarda...

    89.000 TL'lik highline 150 ps golf act, bmw 1'den kat kat daha iyi bir araçtır. Fiyat, motor, şanzıman, iç mekan kalitesi olarak... Ama sen sırf karşı çıkmak için bana 1.35 var daha güçlü motor 260.000 TL dersen buna sadece gülerim
    Ver 260.000 TL tepe tepe kullan ne diyeyim.

    Bugatti Veyron EB bile dsg kullandı. Bu da dsg şanzımanın kalitesini gösteriyor. Hadi siz gidin düz vitesten hallice kalas şanzımanlarınızla yolunuza devam edin powershiftmiş, cvt'ymiş.

    Dediğim gibi, cehalet mutluluktur

    VW'nin vermek istediği mesaj tam olarak bu işte. "Bakın Bugatti bile DSG kullanıyor." mesajı.

    Normal DSG Amerikan Borg Warner üretimi, Bugatti DSG ise İngiliz Ricardo üretimi. Çift kavrama olması dışında ikisinin hiçbir ortak noktası yok.

    Ha yarın Bugatti'ye Borg Warner DSG koyarlar, o zaman deriz ki "Evet bu DSG olmuş."

    Cevap vermeye değecek birisi değil, uğraşma boşuna, yaşı da küçük %100

    Golf'ün malzeme kalitesi, BMW 1'den iyidir diyen bir adamı takmak da bizim ayıbımız. Kaldı ki DSG, ZF'den iyi diyor rezil oluyor.

    Dsg sanzuman 2014 yilinda hondadan sonra dunyanin en iyi 2. Sanzumani secilmistir. Bircok odulu vardir.

    Tabi senin gibi uzmanlarin goruslerinde dunya icin onemli

    O konuda hepimiz hemfikiriz zaten. Düzgün çalıştığı zamanlarda DSG çok iyi bir şanzıman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dsg sanzumanin en cok ariza yaptigi ulke ülke maalesef Türkiye‘dir. Volkswagen bunu nedenini kullanıma ve yollara bağlı değişkenlik olarak açıklıyor. Otomobili sıfırdan kaldırırken, otomatik araçlarda kavrama girene kadar gaza fazla basmamamız gerekir. Fakat ülkemizde ışıklardan ilk kalkan kazanır gibi bir anlayış olduğu için daha araç vitesi kavramamışken gaza basıyoruz. Bu da arabanın kavramasına zarar veriyor. Manuel üzerinden örnek vermek gerekir ise otomobile yarım debriyaj halinde aşırı gaza basılması ile aynı şey oluyor. Bu da şanzımana aşırı yük bindirip bozulmasını sağlıyor. Aşırı ısınma da bozulmanın başlıca sebeplerinden gösteriliyor. Yakıt ekonomisi ve konfor için dizayn edilen DSG’li otomobillerin uzun zaman boyunca yüksek performanslı kullanılması da DSG’nin bozulmasındaki faktörlerden biri. Uzun rampalarda sürekli tam gaz gidilmesi nedeniyle bazı DSG kullanıcıları sorun yaşadıklarını belirtmekte. Volkswagen ise bu sorunun normal olduğunu ve uyarı lambası yandıysa şanzımanın soğumasının beklenmesi gerektiğini söylemekte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Sanal vites olayı nasıl çalışıyor Multitronic'de? Subaru'daki gibi verimli mi acaba?

    Şişmekarı orjinalinin yanında nası tad verirse o da öyle adamım.

    İş görmez diyorsun yani?

    Beklentiye bağlı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Sanal vites olayı nasıl çalışıyor Multitronic'de? Subaru'daki gibi verimli mi acaba?

    Şişmekarı orjinalinin yanında nası tad verirse o da öyle adamım.

    İş görmez diyorsun yani?

    Beklentiye bağlı.

    Akıllı telefon seni çok değiştirdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Sanal vites olayı nasıl çalışıyor Multitronic'de? Subaru'daki gibi verimli mi acaba?

    Şişmekarı orjinalinin yanında nası tad verirse o da öyle adamım.

    İş görmez diyorsun yani?

    Beklentiye bağlı.

    Akıllı telefon seni çok değiştirdi.

    Kırkından sonra azanı teneşir paklarmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bitirim ikili, yine iş başında!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: classlord23


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: dudeykewl

    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Bilgi birikimin sifir. Birincisi M135i turkiyede satiliyor. Ikincisi motor hacmi 3.5 degil 3.0 litre.

    BMW M135i xDrive 260.920 TL

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/general/price_list/index.html

    Fiyat listesinde yer almıyor. Velev ki satılsa bile hangi enayi 260.000 TL'ye bmw 1e biner.. Zaten bunu belirttim. Ha 3.5 olmuş ha 3 litre sanki alacaksın.
    Burda fiyat / performans kıyaslıyoruz. Makul rakamlarda...

    89.000 TL'lik highline 150 ps golf act, bmw 1'den kat kat daha iyi bir araçtır. Fiyat, motor, şanzıman, iç mekan kalitesi olarak... Ama sen sırf karşı çıkmak için bana 1.35 var daha güçlü motor 260.000 TL dersen buna sadece gülerim
    Ver 260.000 TL tepe tepe kullan ne diyeyim.

    Bugatti Veyron EB bile dsg kullandı. Bu da dsg şanzımanın kalitesini gösteriyor. Hadi siz gidin düz vitesten hallice kalas şanzımanlarınızla yolunuza devam edin powershiftmiş, cvt'ymiş.

    Dediğim gibi, cehalet mutluluktur

    VW'nin vermek istediği mesaj tam olarak bu işte. "Bakın Bugatti bile DSG kullanıyor." mesajı.

    Normal DSG Amerikan Borg Warner üretimi, Bugatti DSG ise İngiliz Ricardo üretimi. Çift kavrama olması dışında ikisinin hiçbir ortak noktası yok.

    Ha yarın Bugatti'ye Borg Warner DSG koyarlar, o zaman deriz ki "Evet bu DSG olmuş."

    Cevap vermeye değecek birisi değil, uğraşma boşuna, yaşı da küçük %100

    Golf'ün malzeme kalitesi, BMW 1'den iyidir diyen bir adamı takmak da bizim ayıbımız. Kaldı ki DSG, ZF'den iyi diyor rezil oluyor.

    Dsg sanzuman 2014 yilinda hondadan sonra dunyanin en iyi 2. Sanzumani secilmistir. Bircok odulu vardir.

    Tabi senin gibi uzmanlarin goruslerinde dunya icin onemli

    Ben rüşvet yiyen ödül veren kurumlara vs... bakmıyorum pek. Kendim sürdüğüm araçlara bakıyorum, şuan normal araçlar içinde en iyi şanzımanı ZF yapıyor.

    DSG zaten iyi geçiş ve konfor açısından, ancak sıkışık trafik+sıcak hava ve maksimum 250nm tork DSG'nin en büyük eksileri. 6 ileri DSG dersen o daha mantıklı olur ama onun da tadı, 8 ileri ZF kadar iyi değil.



    6 ileride yağlı şanzuman vardı. ancak aşırı ısınma yaptığı için kuruya yani 7 ileriye geçtiler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: classlord23

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: classlord23


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: dudeykewl

    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Bilgi birikimin sifir. Birincisi M135i turkiyede satiliyor. Ikincisi motor hacmi 3.5 degil 3.0 litre.

    BMW M135i xDrive 260.920 TL

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/general/price_list/index.html

    Fiyat listesinde yer almıyor. Velev ki satılsa bile hangi enayi 260.000 TL'ye bmw 1e biner.. Zaten bunu belirttim. Ha 3.5 olmuş ha 3 litre sanki alacaksın.
    Burda fiyat / performans kıyaslıyoruz. Makul rakamlarda...

    89.000 TL'lik highline 150 ps golf act, bmw 1'den kat kat daha iyi bir araçtır. Fiyat, motor, şanzıman, iç mekan kalitesi olarak... Ama sen sırf karşı çıkmak için bana 1.35 var daha güçlü motor 260.000 TL dersen buna sadece gülerim
    Ver 260.000 TL tepe tepe kullan ne diyeyim.

    Bugatti Veyron EB bile dsg kullandı. Bu da dsg şanzımanın kalitesini gösteriyor. Hadi siz gidin düz vitesten hallice kalas şanzımanlarınızla yolunuza devam edin powershiftmiş, cvt'ymiş.

    Dediğim gibi, cehalet mutluluktur

    VW'nin vermek istediği mesaj tam olarak bu işte. "Bakın Bugatti bile DSG kullanıyor." mesajı.

    Normal DSG Amerikan Borg Warner üretimi, Bugatti DSG ise İngiliz Ricardo üretimi. Çift kavrama olması dışında ikisinin hiçbir ortak noktası yok.

    Ha yarın Bugatti'ye Borg Warner DSG koyarlar, o zaman deriz ki "Evet bu DSG olmuş."

    Cevap vermeye değecek birisi değil, uğraşma boşuna, yaşı da küçük %100

    Golf'ün malzeme kalitesi, BMW 1'den iyidir diyen bir adamı takmak da bizim ayıbımız. Kaldı ki DSG, ZF'den iyi diyor rezil oluyor.

    Dsg sanzuman 2014 yilinda hondadan sonra dunyanin en iyi 2. Sanzumani secilmistir. Bircok odulu vardir.

    Tabi senin gibi uzmanlarin goruslerinde dunya icin onemli

    Ben rüşvet yiyen ödül veren kurumlara vs... bakmıyorum pek. Kendim sürdüğüm araçlara bakıyorum, şuan normal araçlar içinde en iyi şanzımanı ZF yapıyor.

    DSG zaten iyi geçiş ve konfor açısından, ancak sıkışık trafik+sıcak hava ve maksimum 250nm tork DSG'nin en büyük eksileri. 6 ileri DSG dersen o daha mantıklı olur ama onun da tadı, 8 ileri ZF kadar iyi değil.



    6 ileride yağlı şanzuman vardı. ancak aşırı ısınma yaptığı için kuruya yani 7 ileriye geçtiler

    6 ileride nadiren yaşanan bu aşırı ısınma problemi, coğrafya ve kullanım şartları ile alakalı. VW kısa süre öncesine kadar aşırı güçlü modellerinde halen bu şanzımanı kullanıyordu. Belki hala kullanıyordur. Zira arkadaşların da belirttiği gibi, 250nm torku geçen arabalarda 7 ileri kullanılamıyor. Bu bağlamda 3.0 TDI Audilerde 7 ileri DSG olduğunu hiç mi hiç sanmıyorum. Benim hottirik 1.8t Audi'ye chip tuning yapıldığında 250nm tork geçilebiliyor. Dolayısı ile 7 ileri DSG güzel bir şanzıman olmakla birlikte gene "oyuncak" sınıfına hitap ediyor.

    Ben DSG karşıtı değilim bu arada ha. Güzel şanzıman da, ürünü mükemmeleştirmek için bizi kullanmasalar iyiydi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Sanal vites olayı nasıl çalışıyor Multitronic'de? Subaru'daki gibi verimli mi acaba?

    Şişmekarı orjinalinin yanında nası tad verirse o da öyle adamım.

    İş görmez diyorsun yani?

    Beklentiye bağlı.

    Akıllı telefon seni çok değiştirdi.

    Kırkından sonra azanı teneşir paklarmış.

    Şimdi burayı Adana Kebap ve fıstıklı baklava fotoğrafları ile yıkardım da rahat bir zamanlamada bunu tekrardan konuşuruz.




  • Bir arkadaş kavrama esnasında ayağı gazdan çekmedikleri için ve gaza ilk kalkışta fazla basıldığı için şanzımanın arzılandığından bahsetmiş.Ayağımın altında yumurta varmış gibi gaza basacaksam veya her kavrama esnasında ayağımı gazdan çekeceksem ne anlamı kaldı 10 bin lira fazla verip 'konfor' uğruna aldığım otomatik şanzıman.O zaman manuel vitesten ne farkı kalır sürekli ayağımı gazdan çekecekmişim de.Gider düzünü alırım.Hem de 10 bin TL cebimde kalır..
  • Kullandığım 5 farklı 7-DSG Passat'ın 4'ünün kavrama/mekatroniki 50.000-60.000 km aralığında değişmişti..

    Bir tanesinin ise aldıktan sonra kavramasında hata olduğunu anlayıp aldığım kişiye iade ettim zira garantisi biten aracın kavraması için 7.000 tl istedi Doğuş..

    Bu 7-DSG'deki kavrama ve mekatronik olayı artık istatistiksel bir olay değil,bir sorun.

    Honda ile sorunsuz yola devam..
  • Hocam bu değişiklikten sonra golf'un tok kapı sesi kalacak mı hala, bize onu söyle.
  • Tek isteğim kendi zevki için dsg alıp sonra elinde patlamadan zarar etmeden 2. sahibine kakalayan tiplerin elinde çok büyük zararla ellerinde patlaması yeni gelen şanzımanla
  • Arkadaşlar x1de 1.16da kullandım kusura bakmayın ama zf 8 ileri dsg kadar seri ve konforlu değil daha sorunsuz sağlam dersiniz kabul ederim vw funboyları ne kadar aşırıya gidiyorsa sizde aynı şekilde üfürüyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaş milisaniyede vitesin degiştiğini belirtmiş. motorsporlarının zirvesi olan F1 araçlarında bile vites degisimi 20-40ms de gerceklesmekte. nasil oluyor da DSG de 1 milisaniyede vites degisiyor?. (yorumu okursaniz milisaniyede vites degistiriyor demis. Buradan aracin 1ms de vites degistirebildigi iddaa edilmekte)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Qbert1903 kullanıcısına yanıt
    DSG değil o S-Tronic. DSG olsa duramazsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: dudeykewl

    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Bilgi birikimin sifir. Birincisi M135i turkiyede satiliyor. Ikincisi motor hacmi 3.5 degil 3.0 litre.

    BMW M135i xDrive 260.920 TL

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/general/price_list/index.html

    Fiyat listesinde yer almıyor. Velev ki satılsa bile hangi enayi 260.000 TL'ye bmw 1e biner.. Zaten bunu belirttim. Ha 3.5 olmuş ha 3 litre sanki alacaksın.
    Burda fiyat / performans kıyaslıyoruz. Makul rakamlarda...

    89.000 TL'lik highline 150 ps golf act, bmw 1'den kat kat daha iyi bir araçtır. Fiyat, motor, şanzıman, iç mekan kalitesi olarak... Ama sen sırf karşı çıkmak için bana 1.35 var daha güçlü motor 260.000 TL dersen buna sadece gülerim
    Ver 260.000 TL tepe tepe kullan ne diyeyim.

    Bugatti Veyron EB bile dsg kullandı. Bu da dsg şanzımanın kalitesini gösteriyor. Hadi siz gidin düz vitesten hallice kalas şanzımanlarınızla yolunuza devam edin powershiftmiş, cvt'ymiş.

    Dediğim gibi, cehalet mutluluktur

    VW'nin vermek istediği mesaj tam olarak bu işte. "Bakın Bugatti bile DSG kullanıyor." mesajı.

    Normal DSG Amerikan Borg Warner üretimi, Bugatti DSG ise İngiliz Ricardo üretimi. Çift kavrama olması dışında ikisinin hiçbir ortak noktası yok.

    Ha yarın Bugatti'ye Borg Warner DSG koyarlar, o zaman deriz ki "Evet bu DSG olmuş."

    Cevap vermeye değecek birisi değil, uğraşma boşuna, yaşı da küçük %100

    Golf'ün malzeme kalitesi, BMW 1'den iyidir diyen bir adamı takmak da bizim ayıbımız. Kaldı ki DSG, ZF'den iyi diyor rezil oluyor.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsalmonella

    Arkadaşlar x1de 1.16da kullandım kusura bakmayın ama zf 8 ileri dsg kadar seri ve konforlu değil daha sorunsuz sağlam dersiniz kabul ederim vw funboyları ne kadar aşırıya gidiyorsa sizde aynı şekilde üfürüyorsunuz

    Konfor olarak dsg'yi asla tutmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.