Şimdi Ara

VW sorunlu DSG şanzımandan vazgeçiyor (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
271
Cevap
4
Favori
7.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsalmonella

    Arkadaşlar x1de 1.16da kullandım kusura bakmayın ama zf 8 ileri dsg kadar seri ve konforlu değil daha sorunsuz sağlam dersiniz kabul ederim vw funboyları ne kadar aşırıya gidiyorsa sizde aynı şekilde üfürüyorsunuz

    Konfor olarak dsg'yi asla tutmaz

    Çift kavrama bir şanzımanın odak noktası konfor değildir, performans ve minimum tüketimdir. Konfor isteyen adam gider klasik otomatik hatta daha fazlası cvt alır zaten.
  • dudeykewl D kullanıcısına yanıt
    Yasin kac merak ediyorum cidden. M kismina gir gorursun 135i yi.

    www.bmw.com.tr
    BMW Fiyat Listesi | BMW Türkiye
    http://www.bmw.com.tr/tr/en/general/price_list/index.html


    Golf ile 1 serisini karsilastirmak ayri komedi zaten. Bmwdeki 1.6 motor vw nin tsi larindan daha iyi. 150 hp lik golf 118i yi bile gecemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsalmonella

    Arkadaşlar x1de 1.16da kullandım kusura bakmayın ama zf 8 ileri dsg kadar seri ve konforlu değil daha sorunsuz sağlam dersiniz kabul ederim vw funboyları ne kadar aşırıya gidiyorsa sizde aynı şekilde üfürüyorsunuz

    Konfor olarak dsg'yi asla tutmaz

    Çift kavrama bir şanzımanın odak noktası konfor değildir, performans ve minimum tüketimdir. Konfor isteyen adam gider klasik otomatik hatta daha fazlası cvt alır zaten.

    Konfor o zaman bonusu çünkü hiçbir tam otomatik DSG kadar konforlu değil.




  • Sorunsuz bir şanzıman koysunlar da ben de bir Golf alayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsalmonella

    Arkadaşlar x1de 1.16da kullandım kusura bakmayın ama zf 8 ileri dsg kadar seri ve konforlu değil daha sorunsuz sağlam dersiniz kabul ederim vw funboyları ne kadar aşırıya gidiyorsa sizde aynı şekilde üfürüyorsunuz

    Konfor olarak dsg'yi asla tutmaz

    Çift kavrama bir şanzımanın odak noktası konfor değildir, performans ve minimum tüketimdir. Konfor isteyen adam gider klasik otomatik hatta daha fazlası cvt alır zaten.

    Konfor o zaman bonusu çünkü hiçbir tam otomatik DSG kadar konforlu değil.

    Kalkıştaki titremeler ve arnavut kaldırım tarzı yollardaki şıngırtılar da konfora dahil sanırım. Ya da ısınınca uyarı verme özelliği?

    Zira tam otomatiklerde hiçbiri yok da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu şanzımanda sorun cıkıyor dsg de.bunun için diğer otomatik viteslere göre cok daha pahalı dsg cünkü peşinen tamir parasını alıyor vw doğuş.
  • Benim i30 da kullandığım yılların tork konvertörlü tam otomatiği bile DSG den konforlu.

    Aslında DSG özelinde değil, tam Otomatik ler ister çift kavrama ister tek kavrama yarı otomatiklerden konforludur her zaman.

    Tabii fanboyluktan kafası dönerse insanın o ayrı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam otomatik dsg den nasıl daha konforlu oluyormuş izah edebilirmisiniz her vites geçişinde o tuhaf sesi çıkararak mı güldürmeyin insanı lütfen ya o yüzden hyundai de tam otomatiği bırakıp çift kavramaya geçti değilmi hyundai forumlarına girde i30cuların havasını gör çift kavramaya geçildiği için artık golften daha iyi olmaları için hiç bir fark kalmamış bi tarafımla gülerim ben buna
    Dsg şanzumanın tek sıkıntısı zorlandığında sorun çıkarabilmesi bana denk gelmedi ama söylentilerin boş olduğunu da düşünmüyorum bunun haricinde piyasa araçlarındaki en iyi şanzuman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsalmonella

    Arkadaşlar x1de 1.16da kullandım kusura bakmayın ama zf 8 ileri dsg kadar seri ve konforlu değil daha sorunsuz sağlam dersiniz kabul ederim vw funboyları ne kadar aşırıya gidiyorsa sizde aynı şekilde üfürüyorsunuz

    Konfor olarak dsg'yi asla tutmaz

    Çift kavrama bir şanzımanın odak noktası konfor değildir, performans ve minimum tüketimdir. Konfor isteyen adam gider klasik otomatik hatta daha fazlası cvt alır zaten.

    Konfor o zaman bonusu çünkü hiçbir tam otomatik DSG kadar konforlu değil.

    Kalkıştaki titremeler ve arnavut kaldırım tarzı yollardaki şıngırtılar da konfora dahil sanırım. Ya da ısınınca uyarı verme özelliği?

    Zira tam otomatiklerde hiçbiri yok da.

    1- Kalkışta titreme varsa zaten arızalı bir şanzımandır. Benim arabaya gel buyur titreme hissedersen birlikte yakalım arabayı. Tam otomatiklerde sonuna kadar hissedersin vites geçişini. Yere göre sığdıramadığınız ZF de bile hissediliyor.
    2- Şangırtı var DSGlerde doğrudur ama bu bir arıza olmadığı gibi camlar açık teyip kapalı bir ortamda ancak dikkat kesilirsen duyabileceğin bir ses. Ben bu forumdan okuyunca dikkat ederek farkettim, ondan önce dikkatimi çekmemişti.
    3- O kadar trafiğe girdim daha ısındı uyarısı almadım.

    Kafan güzel galiba arızalı bir DSG ile tam otomatik kıyaslıyorsun.




  • Bu aisin ne ara çıktı da millet test etmiş, süper bir şanzıman olduğuna karar vermiş.
    Bir de çok dayanıklı demişler şaka gibi. Hele bi durun biraz zaman geçsin.
  • entelim kullanıcısına yanıt
    7-8 tane DSG'li araç kullandım. Titreme ve şıngırtı hepsinde istisnasız olunca ben normali böyle sandım pardon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    7-8 tane DSG'li araç kullandım. Titreme ve şıngırtı hepsinde istisnasız olunca ben normali böyle sandım pardon.

    Tutuştu tutuştu millet tutuştu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    Bu aisin ne ara çıktı da millet test etmiş, süper bir şanzıman olduğuna karar vermiş.
    Bir de çok dayanıklı demişler şaka gibi. Hele bi durun biraz zaman geçsin.

    Aisin denen şanzıman, 100 yıllık geçmişi olan tork konvertörlü tam otomatik şanzıman sınıfında.

    Dün ortaya çıkan fantezi ürünü çift kavrama yarı otomatiklerden değil

    Bırak da sorunsuz desin millet, düzenli olarak arıza veren kaç tane Aisin ya da ZF mamulü şanzıman gördün?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    7-8 tane DSG'li araç kullandım. Titreme ve şıngırtı hepsinde istisnasız olunca ben normali böyle sandım pardon.

    Tutuştu tutuştu millet tutuştu

    Öyle camı açtım müziği kıstım pür dikkat dinledim falan da değil ha, içeride müzik çalarken kaputun içinde cam kavanozda bozuk para sallıyorlar sanki.

    Neyse normali farklı imiş denk gelirsem ona da bakarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    Bu aisin ne ara çıktı da millet test etmiş, süper bir şanzıman olduğuna karar vermiş.
    Bir de çok dayanıklı demişler şaka gibi. Hele bi durun biraz zaman geçsin.

    Aisin denen şanzıman, 100 yıllık geçmişi olan tork konvertörlü tam otomatik şanzıman sınıfında.

    Dün ortaya çıkan fantezi ürünü çift kavrama yarı otomatiklerden değil

    Bırak da sorunsuz desin millet, düzenli olarak arıza veren kaç tane Aisin ya da ZF mamulü şanzıman gördün?

    Dediğin kadar iyiyse yine son kullanıcıya yarar. Umarım öyle olur ama geçmişine bakıp bu da süper olacak demek saflık.
    ZF 9 ileride çıkan sorunları biraz araştır istersen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    7-8 tane DSG'li araç kullandım. Titreme ve şıngırtı hepsinde istisnasız olunca ben normali böyle sandım pardon.

    Tutuştu tutuştu millet tutuştu

    Öyle camı açtım müziği kıstım pür dikkat dinledim falan da değil ha, içeride müzik çalarken kaputun içinde cam kavanozda bozuk para sallıyorlar sanki.

    Neyse normali farklı imiş denk gelirsem ona da bakarım

    Biliyorum bilmezmiyim işyerimin önündeki yol kilittaşı döşemeli. Artık kulağım alıştı caddenin başından arabanın kendinden önce kılıç kalkan ekibi geliyor direkt diyosun aha dsgzede geliyo diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    7-8 tane DSG'li araç kullandım. Titreme ve şıngırtı hepsinde istisnasız olunca ben normali böyle sandım pardon.

    Tutuştu tutuştu millet tutuştu

    Öyle camı açtım müziği kıstım pür dikkat dinledim falan da değil ha, içeride müzik çalarken kaputun içinde cam kavanozda bozuk para sallıyorlar sanki.

    Neyse normali farklı imiş denk gelirsem ona da bakarım

    İyi eğlenceler gençler eğleniyor muyuz? Hayır chat kanalları var geyik yapmak için veya konu dışı. Oraya alalım sizleri.
    Körler sağırlar birbirini ağırlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    7-8 tane DSG'li araç kullandım. Titreme ve şıngırtı hepsinde istisnasız olunca ben normali böyle sandım pardon.

    Tutuştu tutuştu millet tutuştu

    Öyle camı açtım müziği kıstım pür dikkat dinledim falan da değil ha, içeride müzik çalarken kaputun içinde cam kavanozda bozuk para sallıyorlar sanki.

    Neyse normali farklı imiş denk gelirsem ona da bakarım

    İyi eğlenceler gençler eğleniyor muyuz? Hayır chat kanalları var geyik yapmak için veya konu dışı. Oraya alalım sizleri.
    Körler sağırlar birbirini ağırlar.

    "Yalan konuşuyorsun" diyemeyince böyle şeylerle mi cevap veriliyor artık?

    VAG grubuna ait Polo, Up, İbiza, Mii, Fabia, Citigo, Toledo, Rapid ne varsa alayı yüksek ihtimalle DSG'yi bırakıyor kasa değişiminde. Bu direkt birinci ağızdan gelen bi beyan;

    E şimdi bu konuda gördük 1.4 TSİ 150 motor da DSG yerine tork konvertöre geçiyormuş.

    Öte yandan 10 ileri DSG yolda. Herşey çorba oldu, biz değil de başkası sizinle eğleniyor sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    7-8 tane DSG'li araç kullandım. Titreme ve şıngırtı hepsinde istisnasız olunca ben normali böyle sandım pardon.

    Tutuştu tutuştu millet tutuştu

    Öyle camı açtım müziği kıstım pür dikkat dinledim falan da değil ha, içeride müzik çalarken kaputun içinde cam kavanozda bozuk para sallıyorlar sanki.

    Neyse normali farklı imiş denk gelirsem ona da bakarım

    İyi eğlenceler gençler eğleniyor muyuz? Hayır chat kanalları var geyik yapmak için veya konu dışı. Oraya alalım sizleri.
    Körler sağırlar birbirini ağırlar.

    "Yalan konuşuyorsun" diyemeyince böyle şeylerle mi cevap veriliyor artık?

    VAG grubuna ait Polo, Up, İbiza, Mii, Fabia, Citigo, Toledo, Rapid ne varsa alayı yüksek ihtimalle DSG'yi bırakıyor kasa değişiminde. Bu direkt birinci ağızdan gelen bi beyan;http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/story2/21DBBAF2BC57C1D3CA257BF80019F469

    E şimdi bu konuda gördük 1.4 TSİ 150 motor da DSG yerine tork konvertöre geçiyormuş.

    Öte yandan 10 ileri DSG yolda. Herşey çorba oldu, biz değil de başkası sizinle eğleniyor sanırım.

    Polo, İbiza tarzı araçlar güçsüz ve ucuz olduğu için dsg gibi kalite bir şanzımanı kullanmak istemiyorlar. Sizin çok sevdiğiniz ucuz ve dandik olan tam otomatik şanzımanları ( aisin, zf ) koyuyorlar tasarruf için

    Golf, Passat, Tiguan, Tourag gibi araçlar dsg'ye devam edecek diyor. 10 ileri dsg muhtemelen daha iyi yakıt tasarrufu yapacaktır. Adamlar tabiki de her zaman daha iyisini kullanmaya çalışacak. 2030'a kadar 7 ileri dsg kullanacak hali yok. Burdan kalkıp da dsg kötü şanzıman ondan bırakıyorlar sonucu çıkartılamaz. Dsg şu an muadilleri içindeki en verimli, konforlu şanzımandır. Daha iyisi gelene kadar en iyisi bu. 10 ileri dsg geldiğinde de en iyisi o olacak

    Hitler motor vardı, FSI geldi sonra TSI çıktı. Şimdi hitler motor dandikti o yüzden bıraktılar diyebilir miyiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    Bu aisin ne ara çıktı da millet test etmiş, süper bir şanzıman olduğuna karar vermiş.
    Bir de çok dayanıklı demişler şaka gibi. Hele bi durun biraz zaman geçsin.



    Geçmişte dünyanın ilklerine oynamış bir firmadan bahsediyorsun günümüzde ilk hybird Awd hybird enine yerleştirilmiş 8 ileri şanzımanların ilkine imza atmıştır kendisi ayrıca sorunsuzluğuyla nam salmış japon firmasıdır

     VW sorunlu DSG şanzımandan vazgeçiyor


     VW sorunlu DSG şanzımandan vazgeçiyor




    @DolceVita.

    hocam kuruluş 1969 şanzıman üzerine öncesinde başka bir sektörde çalışması varsa onu bilemiyorum




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.