Şimdi Ara

VW sorunlu DSG şanzımandan vazgeçiyor (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
271
Cevap
4
Favori
7.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ya bu DSG aleyhine konuşanlara bakıyorum da hemen hemen hiçbirinde DSG'li araç yok, Bilhassa dolcevita arkadaş mesai olarak görüyor bu işi sanırım, tüm gün işi gücü DSG.

    Hocam, kafanıza silah mı dayıyorlar. Alan alır, almayan almaz. Mesela ben 7-DSG araç almam. 6-DSG'yi sonuna kadar savunurum fakat.
  • dudeykewl D kullanıcısına yanıt
    Adamlar geliştirme maliyeti yüzünden diyor, sen ne okuyorsun

    Hayır dil yoksa çevireyim yanlış öğrenme sonra translate ile uğraşıp da.

    Anket aç bakalım DSG yerine ZF ya da Aisin kullanılsa VW tercih eder misiniz diye. Ne sonuçlar çıkıyor. Hepsini geçtim dandik dediğin ZF şanzımanı Rolls Royce kullanıyor. Dandik dediğin ZF şanzımanı VAG grubu lüks ve güçlü araçlarında kullanıyor.

    Bak bakalım Touareg ve Phaeton DSG mi yoksa ZF mi kullanıyor?

    Senin kafadakiler bilmez bunları tabi. Golf'e ZF şanzıman gelirse öp de başına koy.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Ya bu DSG aleyhine konuşanlara bakıyorum da hemen hemen hiçbirinde DSG'li araç yok, Bilhassa dolcevita arkadaş mesai olarak görüyor bu işi sanırım, tüm gün işi gücü DSG.

    Hocam, kafanıza silah mı dayıyorlar. Alan alır, almayan almaz. Mesela ben 7-DSG araç almam. 6-DSG'yi sonuna kadar savunurum fakat.





    Benim bu konuda konuşmam kendi tercihim. Yazdıklarımda yalan veya yanlış bilgi yoksa benden başkasını da bağlamaz ne hakkında yazdığım?

    6 DSG'yi savunuyorsunuz madem, geçen koyduğum link ve fotoğraflara cevap gelmedi diye hatırlıyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • highgen kullanıcısına yanıt
    Yok hocam firma değil, tork konvertörlü tam otomatiklerin tarihinden bahsettim orada.

    Konsept çok eski, layıkıyla yaparsan sorunlu bi şanzıman elde etmen çok zor. Kaldı ki Aisin'den bahsediyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    7-8 tane DSG'li araç kullandım. Titreme ve şıngırtı hepsinde istisnasız olunca ben normali böyle sandım pardon.

    Tutuştu tutuştu millet tutuştu

    Öyle camı açtım müziği kıstım pür dikkat dinledim falan da değil ha, içeride müzik çalarken kaputun içinde cam kavanozda bozuk para sallıyorlar sanki.

    Neyse normali farklı imiş denk gelirsem ona da bakarım

    İyi eğlenceler gençler eğleniyor muyuz? Hayır chat kanalları var geyik yapmak için veya konu dışı. Oraya alalım sizleri.
    Körler sağırlar birbirini ağırlar.

    "Yalan konuşuyorsun" diyemeyince böyle şeylerle mi cevap veriliyor artık?

    VAG grubuna ait Polo, Up, İbiza, Mii, Fabia, Citigo, Toledo, Rapid ne varsa alayı yüksek ihtimalle DSG'yi bırakıyor kasa değişiminde. Bu direkt birinci ağızdan gelen bi beyan;http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/story2/21DBBAF2BC57C1D3CA257BF80019F469

    E şimdi bu konuda gördük 1.4 TSİ 150 motor da DSG yerine tork konvertöre geçiyormuş.

    Öte yandan 10 ileri DSG yolda. Herşey çorba oldu, biz değil de başkası sizinle eğleniyor sanırım.

    B ve sub-B araçlar için DSG çok maliyetli ayrıca şehiriçinde kullanılan araçlarda tork konvertörlü şanzıman daha uygun denmiş yazıda. Kesinlikle DSG hakkında çıkan arıza söylentilerine bir reaksiyon değil denmiş.
    Daha ucuz bir şanzımana geçiyor yani VW.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fb__ömer

    Yalniz a serisine laf ettirmem su piyasada onun gibi bir tane model yok...

    Yok A güzel araba. Gerçek Mercedes değil sadece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    7-8 tane DSG'li araç kullandım. Titreme ve şıngırtı hepsinde istisnasız olunca ben normali böyle sandım pardon.

    Tutuştu tutuştu millet tutuştu

    Öyle camı açtım müziği kıstım pür dikkat dinledim falan da değil ha, içeride müzik çalarken kaputun içinde cam kavanozda bozuk para sallıyorlar sanki.

    Neyse normali farklı imiş denk gelirsem ona da bakarım

    İyi eğlenceler gençler eğleniyor muyuz? Hayır chat kanalları var geyik yapmak için veya konu dışı. Oraya alalım sizleri.
    Körler sağırlar birbirini ağırlar.

    "Yalan konuşuyorsun" diyemeyince böyle şeylerle mi cevap veriliyor artık?

    VAG grubuna ait Polo, Up, İbiza, Mii, Fabia, Citigo, Toledo, Rapid ne varsa alayı yüksek ihtimalle DSG'yi bırakıyor kasa değişiminde. Bu direkt birinci ağızdan gelen bi beyan;http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/story2/21DBBAF2BC57C1D3CA257BF80019F469

    E şimdi bu konuda gördük 1.4 TSİ 150 motor da DSG yerine tork konvertöre geçiyormuş.

    Öte yandan 10 ileri DSG yolda. Herşey çorba oldu, biz değil de başkası sizinle eğleniyor sanırım.

    B ve sub-B araçlar için DSG çok maliyetli ayrıca şehiriçinde kullanılan araçlarda tork konvertörlü şanzıman daha uygun denmiş yazıda. Kesinlikle DSG hakkında çıkan arıza söylentilerine bir reaksiyon değil denmiş.
    Daha ucuz bir şanzımana geçiyor yani VW.


    Ben zaten DSG'yi bırakabilir dedim sadece. DSG çatlıyor diye yeni şanzıman arayışına girildi yazmadım. O veya bu sebeple bırakılıyor yani.

    9 ileri ZF veya 8 ileri Aisin, 7 ileri DSG'den daha az maliyetli ise keşke Golf ve Passat için de bu şanzımanları kullansalar. Hepinizden daha VW'ci olurum valla, en kısa zamanda da bu tam otomatik şanzımana sahip Golf veya Passat'lardan alma planlarına geçerim.

    Benim gibi düşünen kaç kişi var siz tahmin edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    Yav hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    7-8 tane DSG'li araç kullandım. Titreme ve şıngırtı hepsinde istisnasız olunca ben normali böyle sandım pardon.

    Tutuştu tutuştu millet tutuştu

    Öyle camı açtım müziği kıstım pür dikkat dinledim falan da değil ha, içeride müzik çalarken kaputun içinde cam kavanozda bozuk para sallıyorlar sanki.

    Neyse normali farklı imiş denk gelirsem ona da bakarım

    İyi eğlenceler gençler eğleniyor muyuz? Hayır chat kanalları var geyik yapmak için veya konu dışı. Oraya alalım sizleri.
    Körler sağırlar birbirini ağırlar.

    "Yalan konuşuyorsun" diyemeyince böyle şeylerle mi cevap veriliyor artık?

    VAG grubuna ait Polo, Up, İbiza, Mii, Fabia, Citigo, Toledo, Rapid ne varsa alayı yüksek ihtimalle DSG'yi bırakıyor kasa değişiminde. Bu direkt birinci ağızdan gelen bi beyan;http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/story2/21DBBAF2BC57C1D3CA257BF80019F469

    E şimdi bu konuda gördük 1.4 TSİ 150 motor da DSG yerine tork konvertöre geçiyormuş.

    Öte yandan 10 ileri DSG yolda. Herşey çorba oldu, biz değil de başkası sizinle eğleniyor sanırım.

    B ve sub-B araçlar için DSG çok maliyetli ayrıca şehiriçinde kullanılan araçlarda tork konvertörlü şanzıman daha uygun denmiş yazıda. Kesinlikle DSG hakkında çıkan arıza söylentilerine bir reaksiyon değil denmiş.
    Daha ucuz bir şanzımana geçiyor yani VW.


    Ben zaten DSG'yi bırakabilir dedim sadece. DSG çatlıyor diye yeni şanzıman arayışına girildi yazmadım. O veya bu sebeple bırakılıyor yani.

    9 ileri ZF veya 8 ileri Aisin, 7 ileri DSG'den daha az maliyetli ise keşke Golf ve Passat için de bu şanzımanları kullansalar. Hepinizden daha VW'ci olurum valla, en kısa zamanda da bu tam otomatik şanzımana sahip Golf veya Passat'lardan alma planlarına geçerim.

    Benim gibi düşünen kaç kişi var siz tahmin edin.

    Mutlaka öyledir DSG nin mazisinin temiz olmadığının farkında herkes. Uzun zamandır DSG kullanıyorum ama bir sonraki aracım muhtemelen tam otomatik olacak. Arıza yaşamadım hiç ama tam otomatik kadar sorunsuz olmayacağı kesin.
    Ancak gözden kaçan şey şu. Her ürün gibi DSG nin de bir ömrü var. Yazıda da bahsedilmiş DSG nin en büyük avantajı yakıt tüketimiydi ve yeni çıkan tork konvertörlü şanzımanlar farkı 0,2 lt ye kadar indirdi.
    10 yıldan fazla süredir kullanılıyor ve artık ömrünü tamamlamak üzere.

    Aynı teknolojiyi 20 yıl kullanmak Japonlara özel bir durum deyip Japoncuları konuya çekeyim.




  • Bence asıl sorun vwnin ne kullandığında değil vw kullanmayanların araçlarının vw kadar iyi piyasası olmaması vwyi kötüleyerek kendi araçlarına piyasa oluşturma çabası
    vw yaptığı araçlarla sınıf standartlarını belirliyor golf ve passat bunun en iyi örneği
    Vw zfde kullansa sahip olmadığı sürece çamur atarlar
    Hergün benzer konular açıp aynı yorumların yapılmasının başka izahı yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    7-8 tane DSG'li araç kullandım. Titreme ve şıngırtı hepsinde istisnasız olunca ben normali böyle sandım pardon.

    Tutuştu tutuştu millet tutuştu

    Öyle camı açtım müziği kıstım pür dikkat dinledim falan da değil ha, içeride müzik çalarken kaputun içinde cam kavanozda bozuk para sallıyorlar sanki.

    Neyse normali farklı imiş denk gelirsem ona da bakarım

    İyi eğlenceler gençler eğleniyor muyuz? Hayır chat kanalları var geyik yapmak için veya konu dışı. Oraya alalım sizleri.
    Körler sağırlar birbirini ağırlar.

    "Yalan konuşuyorsun" diyemeyince böyle şeylerle mi cevap veriliyor artık?

    VAG grubuna ait Polo, Up, İbiza, Mii, Fabia, Citigo, Toledo, Rapid ne varsa alayı yüksek ihtimalle DSG'yi bırakıyor kasa değişiminde. Bu direkt birinci ağızdan gelen bi beyan;http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/story2/21DBBAF2BC57C1D3CA257BF80019F469

    E şimdi bu konuda gördük 1.4 TSİ 150 motor da DSG yerine tork konvertöre geçiyormuş.

    Öte yandan 10 ileri DSG yolda. Herşey çorba oldu, biz değil de başkası sizinle eğleniyor sanırım.

    B ve sub-B araçlar için DSG çok maliyetli ayrıca şehiriçinde kullanılan araçlarda tork konvertörlü şanzıman daha uygun denmiş yazıda. Kesinlikle DSG hakkında çıkan arıza söylentilerine bir reaksiyon değil denmiş.
    Daha ucuz bir şanzımana geçiyor yani VW.


    Ben zaten DSG'yi bırakabilir dedim sadece. DSG çatlıyor diye yeni şanzıman arayışına girildi yazmadım. O veya bu sebeple bırakılıyor yani.

    9 ileri ZF veya 8 ileri Aisin, 7 ileri DSG'den daha az maliyetli ise keşke Golf ve Passat için de bu şanzımanları kullansalar. Hepinizden daha VW'ci olurum valla, en kısa zamanda da bu tam otomatik şanzımana sahip Golf veya Passat'lardan alma planlarına geçerim.

    Benim gibi düşünen kaç kişi var siz tahmin edin.

    Mutlaka öyledir DSG nin mazisinin temiz olmadığının farkında herkes. Uzun zamandır DSG kullanıyorum ama bir sonraki aracım muhtemelen tam otomatik olacak. Arıza yaşamadım hiç ama tam otomatik kadar sorunsuz olmayacağı kesin.
    Ancak gözden kaçan şey şu. Her ürün gibi DSG nin de bir ömrü var. Yazıda da bahsedilmiş DSG nin en büyük avantajı yakıt tüketimiydi ve yeni çıkan tork konvertörlü şanzımanlar farkı 0,2 lt ye kadar indirdi.
    10 yıldan fazla süredir kullanılıyor ve artık ömrünü tamamlamak üzere.

    Aynı teknolojiyi 20 yıl kullanmak Japonlara özel bir durum deyip Japoncuları konuya çekeyim.

    Konunun başlarında da yazmıştım. Araç alma arefesinde B7 Passat Variant cidden çok içime sinen bir otomobil. Fakat DSG muhabbeti işi çıkmaza sokuyor. Hele bi de ikinci el.

    Aynı araçta DSG yerine ZF ya da Aisin kullanılsa mis gibi olurdu benim açımdan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Ya bu DSG aleyhine konuşanlara bakıyorum da hemen hemen hiçbirinde DSG'li araç yok, Bilhassa dolcevita arkadaş mesai olarak görüyor bu işi sanırım, tüm gün işi gücü DSG.

    Hocam, kafanıza silah mı dayıyorlar. Alan alır, almayan almaz. Mesela ben 7-DSG araç almam. 6-DSG'yi sonuna kadar savunurum fakat.





    Benim bu konuda konuşmam kendi tercihim. Yazdıklarımda yalan veya yanlış bilgi yoksa benden başkasını da bağlamaz ne hakkında yazdığım?

    6 DSG'yi savunuyorsunuz madem, geçen koyduğum link ve fotoğraflara cevap gelmedi diye hatırlıyorum?

    Ne yazdın, hatırlamıyorum. Fakat 6-DSG için sorunlu demek yalandan başka bir şey değildir. Ha, iş şanzıman arızası muhabbetine gelirse tanıdığım var premium araçlara bakıyor, gelen arızalı araçları yaşına, kullanım şekline bakmaksızın sorunlu ilan ederim.

    Yalnız papağan gibi aynı şeyleri tekrarlamak hakikaten hoş olmuyor, 7-DSG'de sorun var tamam daha ne yapsınlar araç sahipleri şanzımanı söküp denize mi atsın ne istiyorsunuz?

    Bir de yukarıda bir tane klavye delikanlısı var, inşallah ikinci elde ellerinde patlar diyor. Ben de şunu diyorum, inşallah asıl senin ileride alacağın araç böyle kronik sorunlu olur da, başkasının başını yakmamak için aracı direkt hurdaya ayırırsın.




  • Siz bu kadar konuyu güncel tutarsanız vazgeçebilirler bak :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Ya bu DSG aleyhine konuşanlara bakıyorum da hemen hemen hiçbirinde DSG'li araç yok, Bilhassa dolcevita arkadaş mesai olarak görüyor bu işi sanırım, tüm gün işi gücü DSG.

    Hocam, kafanıza silah mı dayıyorlar. Alan alır, almayan almaz. Mesela ben 7-DSG araç almam. 6-DSG'yi sonuna kadar savunurum fakat.





    DSG aleyhine konusan adam DSG alir mi ?

    İcip icip mi foruma giriyorsunuz anlamiyorum ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Ya bu DSG aleyhine konuşanlara bakıyorum da hemen hemen hiçbirinde DSG'li araç yok, Bilhassa dolcevita arkadaş mesai olarak görüyor bu işi sanırım, tüm gün işi gücü DSG.

    Hocam, kafanıza silah mı dayıyorlar. Alan alır, almayan almaz. Mesela ben 7-DSG araç almam. 6-DSG'yi sonuna kadar savunurum fakat.





    DSG aleyhine konusan adam DSG alir mi ?

    İcip icip mi foruma giriyorsunuz anlamiyorum ki.

    Komiklik yapıp forumda prim yapmaya çalışmayın.

    Niye ben yaşasam yazarım ki millet bilgilensin diye. Sizde sıkıntı var asıl.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: drsalmonella

    Arkadaşlar x1de 1.16da kullandım kusura bakmayın ama zf 8 ileri dsg kadar seri ve konforlu değil daha sorunsuz sağlam dersiniz kabul ederim vw funboyları ne kadar aşırıya gidiyorsa sizde aynı şekilde üfürüyorsunuz

    Konfor olarak dsg'yi asla tutmaz

    Çift kavrama bir şanzımanın odak noktası konfor değildir, performans ve minimum tüketimdir. Konfor isteyen adam gider klasik otomatik hatta daha fazlası cvt alır zaten.

    Konfor o zaman bonusu çünkü hiçbir tam otomatik DSG kadar konforlu değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende zaten konforsuz olduğu için dsg tiguan aldım kafaya bak yaw

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllardır dsg sorunlu, vaz geçiyor vw muhabbeti....
    Birisi internette ufak bir haber bulsun dsg ile hemen atlayın sayfalarca yazın
    Bitmediniz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsalmonella

    Tam otomatik dsg den nasıl daha konforlu oluyormuş izah edebilirmisiniz her vites geçişinde o tuhaf sesi çıkararak mı güldürmeyin insanı lütfen ya o yüzden hyundai de tam otomatiği bırakıp çift kavramaya geçti değilmi hyundai forumlarına girde i30cuların havasını gör çift kavramaya geçildiği için artık golften daha iyi olmaları için hiç bir fark kalmamış bi tarafımla gülerim ben buna
    Dsg şanzumanın tek sıkıntısı zorlandığında sorun çıkarabilmesi bana denk gelmedi ama söylentilerin boş olduğunu da düşünmüyorum bunun haricinde piyasa araçlarındaki en iyi şanzuman

    Vites geçişinde ses yok, siz gaybden bir şey duyuyorsanız bilemem. Hatta devir göstergesine bakmıyorsanız vites değişimini anlayamazsınız.

    Bundan önceki aracım tsi - dsg rapid idi. Garip ses çıkarma konusunda kimse eline su dökemez. Bozuk yollarda şıngırtılar, gacırt gucurt vites atmalar.

    Tam otomatik viteslerin üretim maliyeti daha yüksek, yakıt tüketimi de bilhassa i30 gibi 1,5 ton bir arabada bariz daha yüksek.

    Fazla yakıyor derseniz eyvallah ama, yarı otomatik bir vitesin tam otomatikten konforlu olduğunu iddia etmek.

    Bence i30 golfü yakaladı diyenlere gülmeyin sizden daha mantıklı konuşuyorlar.

    Bu arada o bahsi geçen DCT yi ben almam, VW DSG de bariz batırmış ve bunu kabul etmiş iken Hyundai den böyle bir çift kavramalı şanzıman almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.