Şimdi Ara

VW sorunlu DSG şanzımandan vazgeçiyor (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
271
Cevap
4
Favori
7.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 8 ileriye geçilmesi daha mantıklı olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: dudeykewl


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: dudeykewl

    Dsg mükemmel bir şanzıman. Milisaniyede vites değiştiriyor yahu. Vites değiştiğini bile anlamıyorsun ufacık sarsıntı yok. Yakıt cimrisi. 140 hp golf mercedes a'yı da bmw 1i de asfalta gömer. Tabiki de dsg sayesinde. Güya bunlar bir de premium araç yemişim hepsini.
    Dsg'ye laf edenler kamyonet kullanmaya alışmışlar onlara lüks geliyor.

    Rakibi 1.18i'yi dikiz aynasında ancak rüyasında görür, 140'lık Golf.

    Özellikle 1250 – 4000 devir aralığında ve şehir içi trafikte yorum yapıyorsan, Golf ya duvara girer, ya DSG'yi patlatır.

    1.18 1.6 litre 136 beygir golfün ancak tozunu yutar

    Eğer 1.8 litrelik eski motoru kiyasliyorsan vergiden dolayi cok pahalı bir arac. O zaman ben de golf gti derim 1.6 litreyi aştiktan sonra. golf gti onu maymun eder oynatır

    vw'nin motor ve sanziman olarak bmw 1den bmw 3den hatta mercedes c'den daha iyi olması milleti cildirtiyor.
    Siz reno motorlu mercedese para bayilin biz golfle el sallarız



    1.8 hangi motormus ?
    Ve

    Yazmayim dedim de be din kardesim..
    1.8 motora GTI i yapistiriyorsun da BMW M135i diye bir model var haberin olsun. Hadi google'a.

    1.35 dediğin araç Türkiyede satılmıyor. Biz burayı konuşuyoruz. Kaldı ki 3.5 litre araç buraya gelse fiyatıyla burda 5 kasa bmw alırsın.
    Golf R var daha onu söylemedim bile.

    Bmw 1 motor olarak da şanzıman olarak da iç mekan kalitesi olarak da Golf'ten düşük bir araçtır. Aracın içi bile daha basık ve dar. Reno motorlu Mercedes a'yı zaten adamdan saymıyorum.

    Neyse konumuz dsg. Siz tam otomatik çağ dışı şanzımanları kullanın. Biz dsg'nin performansına hayranız. Rakibi dahi yoktur. Bunu inkar eden dünya kadar para verip bmw mercedes alarak kendini enayi hissedenler veya reno, fort, sitroen gibi dandik araç sahipleridir.
    ZAten satış rakamları ortada neyi konuşuyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadri.abi

    Artık benzin filtresi değişmeyecekmiş bu arada , ülkemizin yakıtı temizmiş. Gerek yokmuş. 5 istasyondan numune Alıp incelemiş Doğuş.

    doğuşa ben doğudan 5 istasyondan numune göndereyim de bu karardan vazgeçsin hayrına.
  • dudeykewl D kullanıcısına yanıt
    Boşver sen onları. Cehalet mutluluktur, yapıştır gitsin

    DSG en iyisi yav tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 7 Ağustos 2015; 11:56:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Yine aynı klasik tayfa DSG ile uzaktan yakından ilgisi yok ama yazıyorlar

    Merak ettiğim şey zorlamı satıyorlar DSG'yi almayın

    Evet zorla satılıyor, başka otomatik seçeneği mi var?

    B7 Variant çok hoşuma giden bir araç. Ama otomatik vites şartım da var. Zorla DSG satıldığı için cesaret edemiyorum bu araca.

    Ondan sonra "D sınıfında Passat tek geçerim" muhabbetleri dönüyor. Biz de tek geçeceğiz de zorla DSG verdikleri için geçemiyoruz işte.

    Ya sacmalama allah askina
    Git s60 sw al yada pejo 508 sw al kimse kimseye zorla sakiz bile satamaz

    O zaman her konuda Passat sevicilik yapmayın, demek ki öyle çok da "Tek geçilecek" bir seçenek değil.

    emre; cihanın ve cihan gibilerin sürekli forumlarda vag çığırtkanlığı yapmasının tek nedeni aracı satarken 2.ci elde değer kaybetmesin diye..
    dsgnin problemli bir şanzıman oldugu aşikar..bunu bile bile aracı alıp, garanti bitmeden de satıyorlar..orada burada sanzıman kötü laflarında da hemen savunmaya başlıyor
    yoksa bu gün seatla aynı paraya bmw ver bmw artık onun için dünyanın en kaliteli arabasıdır.arabanın kaputunda 2 rekat şükür namazı bile kılar..vw kakadır,öcüdür,dandik arabadır artık.


    Bu nasıl bir mantıkya benim yazmamla arabanım ikinci eli iyi olacaksa vay bu piyasanın haline
    1 tane garanti bitimine yakın dsg araba saattığımı ispat etsene ?

    Benim işime geliyor alıyorum senin gelmiyorsa alma kafana silahmı dayadılar al diye


    Sırf senin seata binmen seat cigirtkanligi yapman bile benim seat almama sebebidir.

    Sen seat almiyorsun diye nasil uzuluyorum bir bilsen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Kan gövdeyi götürmüş yine, uzaktan takip.

    Söylentisi bile yetti millet cayır cayır tutuştu

    Yeni Polo'da DSG gelmeyecek zaten.

    Bakalım, yakın zamanda araç aldık zaten ama bu sefer VAG'dan olmadı. Aileye de araç düşünüyoruz ama piyasa kızışık, neyin ne olacağı hiç belli olmuyor.

    Ulan Martin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Yine aynı klasik tayfa DSG ile uzaktan yakından ilgisi yok ama yazıyorlar

    Merak ettiğim şey zorlamı satıyorlar DSG'yi almayın

    Evet zorla satılıyor, başka otomatik seçeneği mi var?

    B7 Variant çok hoşuma giden bir araç. Ama otomatik vites şartım da var. Zorla DSG satıldığı için cesaret edemiyorum bu araca.

    Ondan sonra "D sınıfında Passat tek geçerim" muhabbetleri dönüyor. Biz de tek geçeceğiz de zorla DSG verdikleri için geçemiyoruz işte.

    Ya sacmalama allah askina
    Git s60 sw al yada pejo 508 sw al kimse kimseye zorla sakiz bile satamaz

    O zaman her konuda Passat sevicilik yapmayın, demek ki öyle çok da "Tek geçilecek" bir seçenek değil.

    emre; cihanın ve cihan gibilerin sürekli forumlarda vag çığırtkanlığı yapmasının tek nedeni aracı satarken 2.ci elde değer kaybetmesin diye..
    dsgnin problemli bir şanzıman oldugu aşikar..bunu bile bile aracı alıp, garanti bitmeden de satıyorlar..orada burada sanzıman kötü laflarında da hemen savunmaya başlıyor
    yoksa bu gün seatla aynı paraya bmw ver bmw artık onun için dünyanın en kaliteli arabasıdır.arabanın kaputunda 2 rekat şükür namazı bile kılar..vw kakadır,öcüdür,dandik arabadır artık.


    Bu nasıl bir mantıkya benim yazmamla arabanım ikinci eli iyi olacaksa vay bu piyasanın haline
    1 tane garanti bitimine yakın dsg araba saattığımı ispat etsene ?

    Benim işime geliyor alıyorum senin gelmiyorsa alma kafana silahmı dayadılar al diye


    Sırf senin seata binmen seat cigirtkanligi yapman bile benim seat almama sebebidir.

    Öhöm, selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stand Alone -- 7 Ağustos 2015; 18:39:58 >




  • golf varken diğer arabalar ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dudeykewl

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: dudeykewl


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: dudeykewl

    Dsg mükemmel bir şanzıman. Milisaniyede vites değiştiriyor yahu. Vites değiştiğini bile anlamıyorsun ufacık sarsıntı yok. Yakıt cimrisi. 140 hp golf mercedes a'yı da bmw 1i de asfalta gömer. Tabiki de dsg sayesinde. Güya bunlar bir de premium araç yemişim hepsini.
    Dsg'ye laf edenler kamyonet kullanmaya alışmışlar onlara lüks geliyor.

    Rakibi 1.18i'yi dikiz aynasında ancak rüyasında görür, 140'lık Golf.

    Özellikle 1250 – 4000 devir aralığında ve şehir içi trafikte yorum yapıyorsan, Golf ya duvara girer, ya DSG'yi patlatır.

    1.18 1.6 litre 136 beygir golfün ancak tozunu yutar

    Eğer 1.8 litrelik eski motoru kiyasliyorsan vergiden dolayi cok pahalı bir arac. O zaman ben de golf gti derim 1.6 litreyi aştiktan sonra. golf gti onu maymun eder oynatır

    vw'nin motor ve sanziman olarak bmw 1den bmw 3den hatta mercedes c'den daha iyi olması milleti cildirtiyor.
    Siz reno motorlu mercedese para bayilin biz golfle el sallarız



    1.8 hangi motormus ?
    Ve

    Yazmayim dedim de be din kardesim..
    1.8 motora GTI i yapistiriyorsun da BMW M135i diye bir model var haberin olsun. Hadi google'a.

    1.35 dediğin araç Türkiyede satılmıyor. Biz burayı konuşuyoruz. Kaldı ki 3.5 litre araç buraya gelse fiyatıyla burda 5 kasa bmw alırsın.
    Golf R var daha onu söylemedim bile.

    Bmw 1 motor olarak da şanzıman olarak da iç mekan kalitesi olarak da Golf'ten düşük bir araçtır. Aracın içi bile daha basık ve dar. Reno motorlu Mercedes a'yı zaten adamdan saymıyorum.

    Neyse konumuz dsg. Siz tam otomatik çağ dışı şanzımanları kullanın. Biz dsg'nin performansına hayranız. Rakibi dahi yoktur. Bunu inkar eden dünya kadar para verip bmw mercedes alarak kendini enayi hissedenler veya reno, fort, sitroen gibi dandik araç sahipleridir.
    ZAten satış rakamları ortada neyi konuşuyoruz

    135i 3.5 litre değil, bişeyide bilip yazın aq

    Golf iç mekan kalitesi ve genişliği konusunda daha iyidirde iyi olsa ne olacak, ördekten bozma tipli premium olmayan bir araç,..

    Motor ve şanzıman konusunda iki marka benzer, biri çok iyi felan denilemez ötekine göre...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arge'ye en fazla yatırımı yapan bir otomotiv üreticisinin yıllardır sorunlu çift kavrama şanzıman üretmesinin bence tek açıklaması müşterilerine giydirmektir..
  • Arkadaş adı "volkswagen" olan bir markayı "özel" kıldılar ya la!

    BE-EM-VE de güzide bir markamızdır. Gözümde "Gelecekte inşallah gerçek BMW'lerin de olur" şeklinde modelleri vardır. 1.16 ve 3.16 bunlara dahil. 1.6 motor turbosuz arkadan itiş araba kadar denyo bir fikir olamaz.

    Bir de şimdi A'yı çeken "Mercedes aldım" diye geliyor. Gene, "inşallah gelecekte gerçek mercedes'lerin de olur" diyesim geliyor.

    Bu arabalara markanın bizi alıştırmış olduğu imajı ile bakmazsanız güzel arabalar. Ancak fiyatlarını ben pek bilmem. Alan kişi ona o fiyatı vermeye layık buldu, diğer markaları da araştırıp gene de bunlardan birini aldı ise, bize bok yemek düşer.

    Ancak VW dediğimiz aracın adı VolksWagen. Halk arabası. Veya, halkın arabası...

    VW'nin premiuma falan oynadığı yok. İntihar olur. Tüm dünyada çizdiği imaj "halkın arabası" imajı. Burada Şahenkin pompasına maruz kalıyorsunuz gençler. Bünyesinde Audi'nin bulunması bu yüzden. Bu "VW'nin şu modeli Merco'nun şu modeline 10 basar" düzlüğünüzü bir törpüleyin. Elma ile armut kıyaslamayalım. VW çok iyi bir marka. Sadece onu iyi yapan özellikleri, tarihi atlayarak dümdük konuşuyorsunuz. Tavsiyem bir VW fanı iseniz, VW'yi VW yapan zihniyeti VW yönetiminden isteyin. Nedir bu?

    1) Sınıfının yaratıcısı olduğunu unutmayıp, Golf adına yakışır, her yeni modelde daha da devrimci bir araçla karşınıza gelmesini beklemek. Golf4, Golf5 ve Golf6 gibi sorunsalları yaşamazdınız belki. Lütfen Golf 1 ve 2'nin dönemindeki devrimciliğine bakınız. Bir markaya hayranlık duyuyorsanız buna hayranlık duyunuz ve sevdiğiniz markadan bunun devamını bekleyiniz. Yumurta gibi arabalar üretip adını Golf koyduğunda tepkinizi dile getiriniz efenm.

    2) Beetle gibi bir efsaneye geçmişteki 2 kasada yaptığı rezilliğe ses etmek. İlk yeni Beetle çıktığında "Beetle'ın adını iki paralık ettiniz dürzüler" deseydiniz, ikinci fiyasko hiç yaşanmadan son kasaya erişir, şu sıralarda daha da iyisini bekliyor olurdunuz.

    Kısaca proaktif olun gençler. Bu güzide markanın bodos, kalas otomobiller üretmesini engelleyin. Gerçek Scirocco'yu isteyin. Oyuncak araba değil.

    Bir golf'ü bir bmw 1, bir mercedes A ile kıyaslamak çok yanlış. BMW Mercedes gibi firmalar yıllarca kurdukları imajı bu modellerle halka daha erişebilir olan BMW modeli, Mercedes modeli diye paraya çeviriyor. VW'nin modelleri arasında "normalde benim arabam aslında şu, bu model senin erişebileceğin bodos versiyon" diye bir konsept yok. İmajı böyle değil. Olmasın da zaten. O kalantor MErcedes'e binen abiniyi "lan ben de şundan alayım bir tane, keyif çatayım!" diye düşündürten, kalantorların içinde uhde bırakacak şımarık eleman olsun gene VW. O yüzden tavsiyem bir VW ile bir ulaşılabilir Merco, ulaşılabilir BMW karşılaştırmayın. Alakasız iki konsept.




  • dudeykewl D kullanıcısına yanıt
    Bilgi birikimin sifir. Birincisi M135i turkiyede satiliyor. Ikincisi motor hacmi 3.5 degil 3.0 litre.

    BMW M135i xDrive 260.920 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 7 Ağustos 2015; 13:36:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Yine aynı klasik tayfa DSG ile uzaktan yakından ilgisi yok ama yazıyorlar

    Merak ettiğim şey zorlamı satıyorlar DSG'yi almayın

    Evet zorla satılıyor, başka otomatik seçeneği mi var?

    B7 Variant çok hoşuma giden bir araç. Ama otomatik vites şartım da var. Zorla DSG satıldığı için cesaret edemiyorum bu araca.

    Ondan sonra "D sınıfında Passat tek geçerim" muhabbetleri dönüyor. Biz de tek geçeceğiz de zorla DSG verdikleri için geçemiyoruz işte.

    Ya sacmalama allah askina
    Git s60 sw al yada pejo 508 sw al kimse kimseye zorla sakiz bile satamaz

    O zaman her konuda Passat sevicilik yapmayın, demek ki öyle çok da "Tek geçilecek" bir seçenek değil.

    emre; cihanın ve cihan gibilerin sürekli forumlarda vag çığırtkanlığı yapmasının tek nedeni aracı satarken 2.ci elde değer kaybetmesin diye..
    dsgnin problemli bir şanzıman oldugu aşikar..bunu bile bile aracı alıp, garanti bitmeden de satıyorlar..orada burada sanzıman kötü laflarında da hemen savunmaya başlıyor
    yoksa bu gün seatla aynı paraya bmw ver bmw artık onun için dünyanın en kaliteli arabasıdır.arabanın kaputunda 2 rekat şükür namazı bile kılar..vw kakadır,öcüdür,dandik arabadır artık.


    Bu nasıl bir mantıkya benim yazmamla arabanım ikinci eli iyi olacaksa vay bu piyasanın haline
    1 tane garanti bitimine yakın dsg araba saattığımı ispat etsene ?

    Benim işime geliyor alıyorum senin gelmiyorsa alma kafana silahmı dayadılar al diye


    Sırf senin seata binmen seat cigirtkanligi yapman bile benim seat almama sebebidir.

    Bari forumdaki tercihlerden Seat i değiştirsin ya

    Onun yuzunden biz de seat koyamıyoruz .

    Sen de golf te var VW yapsana su tercihini biz de rahat rahat Seat yapalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende tiguan kullanıyorum şimdiye kadar bir sorun yaşamadım.kullandığım en performanslı seri konforlu şanzuman etrafımda sorun yaşayan görmedim ama söylenti bir hayli fazla vwnin çinde olduğu gibi şanzıman garanti süresini 10 yıla çıkarırsa veya 150bin km gibi bir garanti verirse o zaman savunurum vwyi
    Bence piyasadaki en iyi şanzuman zf ve aisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Bilgi birikimin sifir. Birincisi M135i turkiyede satiliyor. Ikincisi motor hacmi 3.5 degil 3.0 litre.

    BMW M135i xDrive 260.920 TL

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/general/price_list/index.html

    Fiyat listesinde yer almıyor. Velev ki satılsa bile hangi enayi 260.000 TL'ye bmw 1e biner.. Zaten bunu belirttim. Ha 3.5 olmuş ha 3 litre sanki alacaksın.
    Burda fiyat / performans kıyaslıyoruz. Makul rakamlarda...

    89.000 TL'lik highline 150 ps golf act, bmw 1'den kat kat daha iyi bir araçtır. Fiyat, motor, şanzıman, iç mekan kalitesi olarak... Ama sen sırf karşı çıkmak için bana 1.35 var daha güçlü motor 260.000 TL dersen buna sadece gülerim
    Ver 260.000 TL tepe tepe kullan ne diyeyim.

    Bugatti Veyron EB bile dsg kullandı. Bu da dsg şanzımanın kalitesini gösteriyor. Hadi siz gidin düz vitesten hallice kalas şanzımanlarınızla yolunuza devam edin powershiftmiş, cvt'ymiş.




  • 90.000 kmde 2011 comfortline DSG aracım vardı en ufak sorunum yoktu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    tork konvertorlu aisin 6 ileri ae80 kodlu şanzıman

    yani diğer adıyla active select geartronic

    6 ileri Tork Konventörlü Şanzımanın kodu TF60SN

    vw.nate-online.com/techdocs/DSG.pdf

    www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_291_d1.pdf tf-60sn 6-speed transverse


    ekleme:
     VW sorunlu DSG şanzımandan vazgeçiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi highgen -- 7 Ağustos 2015; 14:59:56 >




  • Only japaan kalite kalitee

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dudeykewl

    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Bilgi birikimin sifir. Birincisi M135i turkiyede satiliyor. Ikincisi motor hacmi 3.5 degil 3.0 litre.

    BMW M135i xDrive 260.920 TL

    http://www.bmw.com.tr/tr/en/general/price_list/index.html

    Fiyat listesinde yer almıyor. Velev ki satılsa bile hangi enayi 260.000 TL'ye bmw 1e biner.. Zaten bunu belirttim. Ha 3.5 olmuş ha 3 litre sanki alacaksın.
    Burda fiyat / performans kıyaslıyoruz. Makul rakamlarda...

    89.000 TL'lik highline 150 ps golf act, bmw 1'den kat kat daha iyi bir araçtır. Fiyat, motor, şanzıman, iç mekan kalitesi olarak... Ama sen sırf karşı çıkmak için bana 1.35 var daha güçlü motor 260.000 TL dersen buna sadece gülerim
    Ver 260.000 TL tepe tepe kullan ne diyeyim.

    Bugatti Veyron EB bile dsg kullandı. Bu da dsg şanzımanın kalitesini gösteriyor. Hadi siz gidin düz vitesten hallice kalas şanzımanlarınızla yolunuza devam edin powershiftmiş, cvt'ymiş.

    Dediğim gibi, cehalet mutluluktur

    VW'nin vermek istediği mesaj tam olarak bu işte. "Bakın Bugatti bile DSG kullanıyor." mesajı.

    Normal DSG Amerikan Borg Warner üretimi, Bugatti DSG ise İngiliz Ricardo üretimi. Çift kavrama olması dışında ikisinin hiçbir ortak noktası yok.

    Ha yarın Bugatti'ye Borg Warner DSG koyarlar, o zaman deriz ki "Evet bu DSG olmuş."

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatal05

    90.000 kmde 2011 comfortline DSG aracım vardı en ufak sorunum yoktu.

    Model nedir ? 6 ileri Dsg ise doğaldır .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.