Şimdi Ara

VW sorunlu DSG şanzımandan vazgeçiyor (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
271
Cevap
4
Favori
7.353
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Yeni A4 te eski kullanilan sanzimanlar var, 9 ileri sadece soylentiydi gercek olmadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Yeni A4 te eski kullanilan sanzimanlar var, 9 ileri sadece soylentiydi gercek olmadi.

    Tüh.

    Islak mı bari bu 7 ileriler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doğruysa isabetli bir karar olmus.

    Eldeki dsg şanzımanı araçlar çok değer kaybeder.

    Doğru olma ihtimali düşük bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetyilmaz77 -- 6 Ağustos 2015; 22:11:32 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    According to Volkswagen head of transmission development Michael Schaefer, the second-generation Up and sixth-generation Polo due in the second half of this decade will most probably use automatic transmissions supplied by an outside source such as Aisin or ZF – though a final decision has yet to be made.

    “We are considering a number of torque converter automatic alternatives for the next Up and Polo,” he told GoAuto Media at the launch of the Mk7 Golf GTI in Tasmania this week.

    “We are looking at an eight-speed Aisin or nine-speed ZF transmission… but we have not decided on which one as yet.”


    Bu da birinci ağızdan başka bir haber. Yeni nesil Polo'da DSG yerine ZF veya Aisin kullanılacakmış. Bunu diyen de VW'nin şanzımandan sorumlu reisi.

    Adamım naptın ortalık zaten stresli iyice dinamitledin piyasayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    According to Volkswagen head of transmission development Michael Schaefer, the second-generation Up and sixth-generation Polo due in the second half of this decade will most probably use automatic transmissions supplied by an outside source such as Aisin or ZF – though a final decision has yet to be made.

    “We are considering a number of torque converter automatic alternatives for the next Up and Polo,” he told GoAuto Media at the launch of the Mk7 Golf GTI in Tasmania this week.

    “We are looking at an eight-speed Aisin or nine-speed ZF transmission… but we have not decided on which one as yet.”


    Bu da birinci ağızdan başka bir haber. Yeni nesil Polo'da DSG yerine ZF veya Aisin kullanılacakmış. Bunu diyen de VW'nin şanzımandan sorumlu reisi.

    İyi de kardeşim ben sana "yalan söylüyorsun, kalkmayacak..vs vs" demedim ki...

    Bilakis eninde sonunda kalkacağına bende inanıyorum ve ilk sinyaller gelmeye başlamış...

    Ama bugün vw tutsun tüm dünyada kuru tip dsg yi pazardan çeksin ve yerinw 8zf sürsün, elinde kalan kurutipleride türkiyede piyasaya sürerek tüketme yolunu izlesin...satışlar milim sapmaz, millet yine "o bir vw" diye kapıda yatar, dsg ye laf edeni taşa tutar, dsg yi (divisionun tabiriyle) conk bayırını savunur gibi savunur...

    İşte başka yerlerde böyle bir mantalite olmadığından dolayı adamlar 10 yıl garanti veriyor, hata ve hatta şanzımanı piyasadan çekmeyi düşünüyor...

    Siz sanıyormusunuz ki 10 yıl garanti verilen ülkelerde millet halinden en az ülkemizdeki kadar memnundu ama vw "hadi buda bizden size bir güzellik olsun" diye uzattı o garantiyi...

    Tabiki hayır, adamlr tuttu ilgili mercilere bastırdı, ilgili mercilerde "ya sorunlu malına sahip çık, yada s...r git ülkeden" dedi...adamlar da a seçeneğini işaretledi...yani vw vermedi, müşteri aldı...

    Bizde herkes halinden çok ama çok memnun,

    Yani daha önce de yazdığım gibi, yok bize 10 yıl garanti maranti...

    Yine daha önce de yazdığım gibi...bu kafayla gidersek askere....

    Baba 3 filmindeki muhteşem replikle bitirmek isterim...

    the real power cannot be given, it must be taken...


    Edit: power yerine pıwer yazmışsım yaaa, repliğin bütün karizması yerlebir oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alikum -- 6 Ağustos 2015; 22:20:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Yine aynı klasik tayfa DSG ile uzaktan yakından ilgisi yok ama yazıyorlar

    Merak ettiğim şey zorlamı satıyorlar DSG'yi almayın

    Evet zorla satılıyor, başka otomatik seçeneği mi var?

    B7 Variant çok hoşuma giden bir araç. Ama otomatik vites şartım da var. Zorla DSG satıldığı için cesaret edemiyorum bu araca.

    Ondan sonra "D sınıfında Passat tek geçerim" muhabbetleri dönüyor. Biz de tek geçeceğiz de zorla DSG verdikleri için geçemiyoruz işte.

    Ya sacmalama allah askina
    Git s60 sw al yada pejo 508 sw al kimse kimseye zorla sakiz bile satamaz

    O zaman her konuda Passat sevicilik yapmayın, demek ki öyle çok da "Tek geçilecek" bir seçenek değil.

    Ya sen almak istdikten sonra benim yazmamımın ne önemi var al bin niye almıyorsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Yine aynı klasik tayfa DSG ile uzaktan yakından ilgisi yok ama yazıyorlar

    Merak ettiğim şey zorlamı satıyorlar DSG'yi almayın

    Evet zorla satılıyor, başka otomatik seçeneği mi var?

    B7 Variant çok hoşuma giden bir araç. Ama otomatik vites şartım da var. Zorla DSG satıldığı için cesaret edemiyorum bu araca.

    Ondan sonra "D sınıfında Passat tek geçerim" muhabbetleri dönüyor. Biz de tek geçeceğiz de zorla DSG verdikleri için geçemiyoruz işte.

    Ya sacmalama allah askina
    Git s60 sw al yada pejo 508 sw al kimse kimseye zorla sakiz bile satamaz

    O zaman her konuda Passat sevicilik yapmayın, demek ki öyle çok da "Tek geçilecek" bir seçenek değil.

    emre; cihanın ve cihan gibilerin sürekli forumlarda vag çığırtkanlığı yapmasının tek nedeni aracı satarken 2.ci elde değer kaybetmesin diye..
    dsgnin problemli bir şanzıman oldugu aşikar..bunu bile bile aracı alıp, garanti bitmeden de satıyorlar..orada burada sanzıman kötü laflarında da hemen savunmaya başlıyor
    yoksa bu gün seatla aynı paraya bmw ver bmw artık onun için dünyanın en kaliteli arabasıdır.arabanın kaputunda 2 rekat şükür namazı bile kılar..vw kakadır,öcüdür,dandik arabadır artık.


    Bu nasıl bir mantıkya benim yazmamla arabanım ikinci eli iyi olacaksa vay bu piyasanın haline
    1 tane garanti bitimine yakın dsg araba saattığımı ispat etsene ?

    Benim işime geliyor alıyorum senin gelmiyorsa alma kafana silahmı dayadılar al diye

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    En guclu dizelde ZF8 var. Digerlerinde 7 ileri dsg var.

    https://www.audi-mediacenter.com/en/4328/4336
    https://www.audi-mediacenter.com/en/4328/4337

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alikum kullanıcısına yanıt
    Ben kalkacak kalkmayacak diye muhalefete düştük demedim ki hocam oraya nereden gittiniz

    Haberdar edeyim dedim sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Yine aynı klasik tayfa DSG ile uzaktan yakından ilgisi yok ama yazıyorlar

    Merak ettiğim şey zorlamı satıyorlar DSG'yi almayın

    Evet zorla satılıyor, başka otomatik seçeneği mi var?

    B7 Variant çok hoşuma giden bir araç. Ama otomatik vites şartım da var. Zorla DSG satıldığı için cesaret edemiyorum bu araca.

    Ondan sonra "D sınıfında Passat tek geçerim" muhabbetleri dönüyor. Biz de tek geçeceğiz de zorla DSG verdikleri için geçemiyoruz işte.

    Ya sacmalama allah askina
    Git s60 sw al yada pejo 508 sw al kimse kimseye zorla sakiz bile satamaz

    O zaman her konuda Passat sevicilik yapmayın, demek ki öyle çok da "Tek geçilecek" bir seçenek değil.

    Ya sen almak istdikten sonra benim yazmamımın ne önemi var al bin niye almıyorsun

    Arkadaş dağa taşa mı konuşuyorum ben? O kadar yazı yazıyorum hâlâ "Alsana neden almıyorsun" diyorsun.

    Direksiyonun ortasında logo olduğu için almıyorum, DSG ile kesinlikle alakası yok. Ben logoyu kapıda seviyorum.

    Zorla mı satıyorlar diyorsun, otomatik VW isteyene zorla DSG veriyorlar diyorum. Yine en başa dönüyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Ben kalkacak kalkmayacak diye muhalefete düştük demedim ki hocam oraya nereden gittiniz

    Haberdar edeyim dedim sadece.

    Puhahahaa,

    Yanlış alarm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Yine aynı klasik tayfa DSG ile uzaktan yakından ilgisi yok ama yazıyorlar

    Merak ettiğim şey zorlamı satıyorlar DSG'yi almayın

    Evet zorla satılıyor, başka otomatik seçeneği mi var?

    B7 Variant çok hoşuma giden bir araç. Ama otomatik vites şartım da var. Zorla DSG satıldığı için cesaret edemiyorum bu araca.

    Ondan sonra "D sınıfında Passat tek geçerim" muhabbetleri dönüyor. Biz de tek geçeceğiz de zorla DSG verdikleri için geçemiyoruz işte.

    Ya sacmalama allah askina
    Git s60 sw al yada pejo 508 sw al kimse kimseye zorla sakiz bile satamaz

    O zaman her konuda Passat sevicilik yapmayın, demek ki öyle çok da "Tek geçilecek" bir seçenek değil.

    Ya sen almak istdikten sonra benim yazmamımın ne önemi var al bin niye almıyorsun

    Arkadaş dağa taşa mı konuşuyorum ben? O kadar yazı yazıyorum hâlâ "Alsana neden almıyorsun" diyorsun.

    Direksiyonun ortasında logo olduğu için almıyorum, DSG ile kesinlikle alakası yok. Ben logoyu kapıda seviyorum.

    Zorla mı satıyorlar diyorsun, otomatik VW isteyene zorla DSG veriyorlar diyorum. Yine en başa dönüyoruz.

    Önünde 3 seçenek var
    1) 2000 tdı 6 ileri dsg
    2) zf şanzıman amarok
    3) hiç biri

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Modern tork konvertörlü tam otomatik şanzımanlar espresso gibidir. Her türlü kahve pardon araçta gayet kaliteli bir tat elde etmeyi sağlar. Şanzımanın hasıdır.

    Çift kavrama yarı otomatik şanzımanlar filtre kahve gibidir. Demlendikten sonra 15 dakikada içersen lezzetlidir. Beklemeye başladıkça tadı bozulur, bayatlar. Aynı çift kavramanın yaz aşkı olması gibi. Uzun birlikteliğe gelmez.

    Robotize tek kavramalar ise 3ü1 arada dedikleri kahvedir. Espresso niyetine alırsan yüzün ekşir. Ama ne içeceğini bilirsen, verdiğin paranın karşılığında sana ne sunulacağını bilirsen mutlu olursun.

    Adam döktürmüş...

    Aynen öyle valla çok başarılı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Yalnız Audi çok büyük ihtimalle 9 ZF'ye geçti.

    9 S Tronic veya 9 DSG asla dillendirilmedi. Hiçbir haber sitesinde adı geçmedi. Bu adamlar lap diye "9 S Tronic kullanacağız" dediler.

    Piyasada 9 ileri tek şanzıman 9 ZF. Bu şanzıman önden çekiş ve 4x4 çekişe uygun. Yani Audi'nin kullandığı iki konfigürasyon. 9 ZF enine yerleşim motorlara uygun. Audi de enine yerleşim kullanıyor.

    Kaç zamandır bu teoriyi besliyorum içten içe

    Bu teori tutarsa, VW de DSG'yi geri plana atarsa zaten sevdiğim Audi ve VW'ne iyice ısınırım.

    Audi multitronic i sallayarak iyi bi karar aldı. Stronicten de kurtulursa gözümdeki değeri iyice yükselir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Yine aynı klasik tayfa DSG ile uzaktan yakından ilgisi yok ama yazıyorlar

    Merak ettiğim şey zorlamı satıyorlar DSG'yi almayın

    Evet zorla satılıyor, başka otomatik seçeneği mi var?

    B7 Variant çok hoşuma giden bir araç. Ama otomatik vites şartım da var. Zorla DSG satıldığı için cesaret edemiyorum bu araca.

    Ondan sonra "D sınıfında Passat tek geçerim" muhabbetleri dönüyor. Biz de tek geçeceğiz de zorla DSG verdikleri için geçemiyoruz işte.

    Ya sacmalama allah askina
    Git s60 sw al yada pejo 508 sw al kimse kimseye zorla sakiz bile satamaz

    O zaman her konuda Passat sevicilik yapmayın, demek ki öyle çok da "Tek geçilecek" bir seçenek değil.

    Ya sen almak istdikten sonra benim yazmamımın ne önemi var al bin niye almıyorsun

    Arkadaş dağa taşa mı konuşuyorum ben? O kadar yazı yazıyorum hâlâ "Alsana neden almıyorsun" diyorsun.

    Direksiyonun ortasında logo olduğu için almıyorum, DSG ile kesinlikle alakası yok. Ben logoyu kapıda seviyorum.

    Zorla mı satıyorlar diyorsun, otomatik VW isteyene zorla DSG veriyorlar diyorum. Yine en başa dönüyoruz.

    Önünde 3 seçenek var
    1) 2000 tdı 6 ileri dsg
    2) zf şanzıman amarok
    3) hiç biri



    Yazdım yazdım da sonunda başa döneceğiz diye geri sildim.

    Neyse farkını verin de 2.0 6 DSG alalım madem o da uyar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Yalnız Audi çok büyük ihtimalle 9 ZF'ye geçti.

    9 S Tronic veya 9 DSG asla dillendirilmedi. Hiçbir haber sitesinde adı geçmedi. Bu adamlar lap diye "9 S Tronic kullanacağız" dediler.

    Piyasada 9 ileri tek şanzıman 9 ZF. Bu şanzıman önden çekiş ve 4x4 çekişe uygun. Yani Audi'nin kullandığı iki konfigürasyon. 9 ZF enine yerleşim motorlara uygun. Audi de enine yerleşim kullanıyor.

    Kaç zamandır bu teoriyi besliyorum içten içe

    Bu teori tutarsa, VW de DSG'yi geri plana atarsa zaten sevdiğim Audi ve VW'ne iyice ısınırım.

    Audi multitronic i sallayarak iyi bi karar aldı. Stronicten de kurtulursa gözümdeki değeri iyice yükselir.

    Multitronic nedir abi...
    Adam A5'e bile Multitronic koymuş bizde paldır küldür aldık, ne kadar kötü olabilir diye.
    İşte bu kadar kötü olabilir diye kendini gösterdi, motosikletmi bu ya, spor araba kasası altında gezinti arabası.
    Sen spor araba kullanacaksın arabanın devri sinek vızıltısı gibi kendi kendine oynayacak, yok yahuu.

    Audi kalibresinde araba satıyorsan şanzımanın en kötü yağlı tip 7 ileri Dct olacak, ya da Zf ayarında tork, altı seni kurtarmaz. Bmw kullanıp Zf zevkine varan adam bu şanzımanlara bi tarafıyla güler net.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu DSG olayi ayri bir dunya. Aslinda sadece DSG demeyip genel anlamda cift debriyaj kontrollu otomatiklestirilmis vites dersek. Bu yeni bir teknolojidir ve her mekanik aksam gibi hatalarinin giderilmesi icin carkin isletilmesi ve calismasi gerekir.
    Hele bu vitesler arasindan DSG'nin ariza istatistigi cok daha yuksek iken hala bu vitesi savunanlar var. DSG'nin bir cok cesidi var, ozellikle akiskan yataklilarda sikinti yok diyebiliriz.
    Bu sorunlu viteslileri yeahhh cok iyi ohh mis cok hizli canavar diye savunanlari anlamiyorum.
    Bu kisiler bir de yazilimla hava atiyor. Yazilim ne desen mekanigi anlat desen 2 satie yazamaz ve google'dan link atar. (Bizzat denedim ve gordum.)
    Motorundaki hayvani sikistirma oranindan, emisyon normlarindan haberi yok, akli havada. O yazilimi da savunuyor bi de ustelik aracinin o motoru yapan markasini ovuyor. Madem adam gibi motor yapiliyor ne diye mudahale ediyorsun kompakt sinif bir araca ? Alirsin Evo anlarim, STI makineye forget dose anlarim. Neyse.
    Akillari fikirleri bozuk mali sikintisiz diye 2.elde kakalamak ve piyasayi bu gibi sosyal platformlarda yukseltmek. Gonullu ve bedavaya calisan distributor calisanlari.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Yalnız Audi çok büyük ihtimalle 9 ZF'ye geçti.

    9 S Tronic veya 9 DSG asla dillendirilmedi. Hiçbir haber sitesinde adı geçmedi. Bu adamlar lap diye "9 S Tronic kullanacağız" dediler.

    Piyasada 9 ileri tek şanzıman 9 ZF. Bu şanzıman önden çekiş ve 4x4 çekişe uygun. Yani Audi'nin kullandığı iki konfigürasyon. 9 ZF enine yerleşim motorlara uygun. Audi de enine yerleşim kullanıyor.

    Kaç zamandır bu teoriyi besliyorum içten içe

    Bu teori tutarsa, VW de DSG'yi geri plana atarsa zaten sevdiğim Audi ve VW'ne iyice ısınırım.

    Audi multitronic i sallayarak iyi bi karar aldı. Stronicten de kurtulursa gözümdeki değeri iyice yükselir.

    Multitronic nedir abi...
    Adam A5'e bile Multitronic koymuş bizde paldır küldür aldık, ne kadar kötü olabilir diye.
    İşte bu kadar kötü olabilir diye kendini gösterdi, motosikletmi bu ya, spor araba kasası altında gezinti arabası.
    Sen spor araba kullanacaksın arabanın devri sinek vızıltısı gibi kendi kendine oynayacak, yok yahuu.

    Audi kalibresinde araba satıyorsan şanzımanın en kötü yağlı tip 7 ileri Dct olacak, ya da Zf ayarında tork, altı seni kurtarmaz. Bmw kullanıp Zf zevkine varan adam bu şanzımanlara bi tarafıyla güler net.

    Ben zaten en başından beri hiç hazetmedim ki bu cvt denen meretten. Ruhsuz bir şanzıman. Islak dsg ler bile ondan daha iyi yani.

    Ama dediğin gibi en iyisi zf8 ayarında bi tam otomatik. Performans,sorunsuzluk,tüketim bunların hepsini kararınca çok güzel harmanlamış bir ünite. Tamam belki çift kavrama bi tık daha hızlı olabilir ama bozulma riskini almaya değecek bi fark kesinlikle yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu kadar DSG satılıyorken değişeceğini sanmıyorum
  • tork konvertorlu aisin 6 ileri ae80 kodlu şanzıman

    yani diğer adıyla active select geartronic
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.