Şimdi Ara

vw tiguan mı mitsubishi asx mi alınır

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
16.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • vw nin makyajlı modelı cıktcagı dusunldugunde buna ragmen su anda tiguan mı almalıyım yoksa full mitsubishi asx mi arada 8bın tl gıbı bır fark var ama para onemlı degıl
    sız ne onerırsınız

    bu arada makyajlı tiguan ne zaman turkıye yollarında olur



  • Para önemli değil diyorsanız tiguan motoru,iç genişliği ,süspansiyon konforu,sürüş özellikleriyle,malzeme kalitesi ile çok daha iyi bir seçim olarak gözüküyor.

    ASX biraz qashqai ile karşılaştırmak veya yeti ile mukayese yapmak çok daha iyi olur.Bu araçlar biraz buçukluk otolar.

    Asx in fiyatını bilmiyorum ancak yetinin 1.2 tsi ı oldukça iyi çekişi olan bir motor.105 hp diye olaya bakmayın.Şu anki atmosferik motorların hepsinden normal kullanımda çok daha iyi özelliklere sahip ve neredeyse rölantiden itibaren çok iyi çekişe sahip ayrıca araç dsg ile donatılırsa aracı kullanmak daha zevkli ve insanı sakin bir sürüşe haline bürünmenize neden oluyor.
  • kardeşim tiguan vs asx diyorsun Tiguanın segmenti SUV ASX in ise Sport Crossover....Ama illede bir kıyaslama yapmak istiyorsan sana şöyle diyim 1.4 motorun yanına 150 beygir yazmışlar ama tabikide tork da önemli arkadaşım tiguan kullanıyor 1.4 tsi motor kolay kolay hızlanamıyor kalkışı aynı bir dodge kamyonet ...küçük motor büyük kasayı zor çektiğinden dolayıda çok yakıyor 65 Krş...ASX de ise kalkış harika hızlanma süper gebze yolunda 220 yi gördüm hemde çok rahat yol açık olsa ibresini göstericek ama iç tasarım olarak bakarsan tabi ki vw tiguan derim ama 2.0 TDI alırsan hem torkuda yüksek 2.0 tdi passat kullanmıştım o açıdan söylüyorum iy içekiyor ve iyi uçuyor Ama ki diyorsan ya 1.6 ASX intense yada 1.4 tsi tiguan ben sana asx i tavsiye ederim Aşırı asi ve sinirli bakışları önünden geçen her insanın bakışlarını kendisine çekiyo.....froster kardeşim 1.2 tsi yeti diyorsunda 1.2 motor jetta yı çekmiyor yeti yi çekiceğinimi sanıyorsun inan ki jetta da kalkarken gaz yemiyor aynı brodway gibi pompalıcan ayağınla gazı öyle kalkıyo :D Uzun lafın kısası ASX bu iki aracında ne 1.4 üne nede 1.2 sine tercih edilir birazda motorun torkuna bakın hep beygirine deil Bir japon benzinli motoru ile bir alman Benzinli motoru bir deil Dizel diyorsan kesinlikle TİGUAN derim para önemli deilse.....AMA ASX ÇOK GÖSTERİŞLİ VE GÖZ KAMAŞTIRICI NEDE OLSA O BİR KÖPEKBALIĞI




  • Tamam o zaman araçların biraz da torkuna bakalım, tiguan'ın 1.4 TSI 150bg olan motorunun torku ile, ASX'in 1.6 motorunun torkunu buraya yazabilir misiniz bakalım hangisi önde ?
  • ikisininde internet sitelerinde mevcut veriler...
  • Biliyorum herhalde ikisinin de internet sitelerinde mevcut olduğunu... Verileri bulamadım diye sormadım tabii ki...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: glock77

    kardeşim tiguan vs asx diyorsun Tiguanın segmenti SUV ASX in ise Sport Crossover....Ama illede bir kıyaslama yapmak istiyorsan sana şöyle diyim 1.4 motorun yanına 150 beygir yazmışlar ama tabikide tork da önemli arkadaşım tiguan kullanıyor 1.4 tsi motor kolay kolay hızlanamıyor kalkışı aynı bir dodge kamyonet ...küçük motor büyük kasayı zor çektiğinden dolayıda çok yakıyor 65 Krş...ASX de ise kalkış harika hızlanma süper gebze yolunda 220 yi gördüm hemde çok rahat yol açık olsa ibresini göstericek ama iç tasarım olarak bakarsan tabi ki vw tiguan derim ama 2.0 TDI alırsan hem torkuda yüksek 2.0 tdi passat kullanmıştım o açıdan söylüyorum iy içekiyor ve iyi uçuyor Ama ki diyorsan ya 1.6 ASX intense yada 1.4 tsi tiguan ben sana asx i tavsiye ederim Aşırı asi ve sinirli bakışları önünden geçen her insanın bakışlarını kendisine çekiyo.....froster kardeşim 1.2 tsi yeti diyorsunda 1.2 motor jetta yı çekmiyor yeti yi çekiceğinimi sanıyorsun inan ki jetta da kalkarken gaz yemiyor aynı brodway gibi pompalıcan ayağınla gazı öyle kalkıyo :D Uzun lafın kısası ASX bu iki aracında ne 1.4 üne nede 1.2 sine tercih edilir birazda motorun torkuna bakın hep beygirine deil Bir japon benzinli motoru ile bir alman Benzinli motoru bir deil Dizel diyorsan kesinlikle TİGUAN derim para önemli deilse.....AMA ASX ÇOK GÖSTERİŞLİ VE GÖZ KAMAŞTIRICI NEDE OLSA O BİR KÖPEKBALIĞI


    Bunu yazan arkadaşın kesinlikle bir Tiguan kullanmadığı ortada. Malzeme kalitesi, 4x4 oluşu vs hiç girmiyotum.


    Tiguan 4x4
    0-100: 9.6 sm
    Max hız: 192 km/h
    1621kg


    Tiguan 4x2
    0-100: 9.2 sm
    Max hız: 196 km/h


    ASX 4x2
    0-100: 11.4 sn
    Max Hız: 183 km/h
    1270 kg


    1270 kg vs 1621kg

    Tiguan'la hiç bir 1.6 veya 2.0 lt atmosferik benzinli SUV modeli performans açısından kıyaslanmaz...




  • Tiguan (TSİ) ( Turbocharged Stratified injection) Bak kardeşim TURBOCHARGE ne demek ??? Bildiğin turbo demek!!! vw nin turbosuz 1.4 motorunun Beygir gücünün 102 ps olduğunu biliyomusun Peki Bir Mitsubishinin turbosuz motorunun sahip olduğu beygir ise 117 ps....Orta halli bir TURBOCHARGE nin araca sağladığı güç 216 NM ++ 48 PS 117 PS+ 48 PS : 165 PS !!! Şimdi UÇAĞI sen düşün sana bırakıyorum.......Hiçbir zaman Bir Alman MOTOR konusunda bir japondan daha iyi olamaz Hiçbir Japon ise Almanlar kadar Sağlam kasa yapamaz!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: glock77

    Tiguan (TSİ) ( Turbocharged Stratified injection) Bak kardeşim TURBOCHARGE ne demek ??? Bildiğin turbo demek!!! vw nin turbosuz 1.4 motorunun Beygir gücünün 102 ps olduğunu biliyomusun Peki Bir Mitsubishinin turbosuz motorunun sahip olduğu beygir ise 117 ps....Orta halli bir TURBOCHARGE nin araca sağladığı güç 216 NM ++ 48 PS 117 PS+ 48 PS : 165 PS !!! Şimdi UÇAĞI sen düşün sana bırakıyorum.......Hiçbir zaman Bir Alman MOTOR konusunda bir japondan daha iyi olamaz Hiçbir Japon ise Almanlar kadar Sağlam kasa yapamaz!!!


    Senin daha öğreneceğin çok şey var.Japonlar motorda da almanların oldukça gerisinde kaldılar.O TSI motoryu yapmak kolay mı sanıyorsun.Yapsalardı ya japonlar.Daha dizel motorları bile yok.

    Ayrıca VW de 1.6 motordan 117 bg çıkarır merak etme.Fakat adamlar turbolu motorlara yöneldiler.Birçok firmada yöneldi artık.TSI motoru yapmaktan çok daha kolaydır 1.6 dan 117 hp çıkarmak.

    http://forum.donanimhaber.com/m_49180945/mpage_1/key_/tm.htm

    Bak bakalım Almanlar japonlara neler yapmış




  • Bak canım düşünemeyecein kadar TSİ olmasada FSİ hayal bile edemeyeceğin kadar TDİ kullandım...Japonların dizeli yok diyorsun ASX 1.8 DiD 100 km/h ye sadece 9.7 saniyede ulaşıyor (DİZEL ve TURBOCHARGESİZ)olduğu halde...BAK kardeşim canım benim benm Konuyu başlatan arkadaşa Önerdiğim MOTOR 2.0 TDİ Şimdi konuşurda 1.4 TSİ yi 2.0 TDİ yle kıyaslarsanız birdaha hiçbir arabaya binmeyin !!! SLVR 61 ARKADAŞIMIZIN ÖVE ÖVE BİTİREMEDİĞİ VW NİN ÜRETTİĞİ DİZEL MOTOR 2.0 OLDUĞU VE EN BABA TURBO VE DONANIMA SAHİP OLDUĞU HALDE SADECE 140 HP GÜCE SAHİP.....2012 YILINDA GELECEK OLAN Mitsubishi ASX 1.8 DiD Diesel Hiçbir TURBOCHARGE ye sahip olmadığı halde SADECE VE SADECE 149 HP Güce SAHİP.....Sayın yüzbaşı VW babacığına söyle Dizeli birde turbo kullanmadan yapsın acaba kaç beygir oluyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: glock77

    Bak canım düşünemeyecein kadar TSİ olmasada FSİ hayal bile edemeyeceğin kadar TDİ kullandım...Japonların dizeli yok diyorsun ASX 1.8 DiD 100 km/h ye sadece 9.7 saniyede ulaşıyor (DİZEL ve TURBOCHARGESİZ)olduğu halde...BAK kardeşim canım benim benm Konuyu başlatan arkadaşa Önerdiğim MOTOR 2.0 TDİ Şimdi konuşurda 1.4 TSİ yi 2.0 TDİ yle kıyaslarsanız birdaha hiçbir arabaya binmeyin !!! SLVR 61 ARKADAŞIMIZIN ÖVE ÖVE BİTİREMEDİĞİ VW NİN ÜRETTİĞİ DİZEL MOTOR 2.0 OLDUĞU VE EN BABA TURBO VE DONANIMA SAHİP OLDUĞU HALDE SADECE 140 HP GÜCE SAHİP.....2012 YILINDA GELECEK OLAN Mitsubishi ASX 1.8 DiD Diesel Hiçbir TURBOCHARGE ye sahip olmadığı halde SADECE VE SADECE 149 HP Güce SAHİP.....Sayın yüzbaşı VW babacığına söyle Dizeli birde turbo kullanmadan yapsın acaba kaç beygir oluyor


    Daha hakikatten öğreneceklerin var.Vw aynı motorun 170 hplisinide kullanıyor.Sadece yazılım farkı var.Dediğim gibi sen linke tıklada gör.Hala mitsubshi diyor

    Sen daha verdiğin örnekten bihabersin o dediğin motor turbolu.Sen daha onu bilmiyorsun.

    http://www.autocar.co.uk/CarReviews/RoadTestsHistory/Mitsubishi-ASX-1.8-DiD-3-2WD/251493/

    "The 1.8 DiD engine tested here is the first turbodiesel motor outside of the commercial vehicle world to get variable valve timing."İyi oku iyi tercüme et veya ettir...İstersen ben sana tercüme edeyim.

    Hala yorum yazıyorsun burada.Dur bakalım daha neler göreceğizBirde hiçbir turbo olmadığı halde diyor.Yahu git sen okul öncesi dersane sınavlarına hazırlan.Ya da sivilce patlat kardeşim.Böyle madara olma ok.Kişiliğin etkilenir

    Yukarıdada yazmış 1.4 tsi kalkışlarda yavaş kalkıyor diye.ASX öneriyor birde arada 400 kilo farka rağmen 2 saniye hızlanma farkı var.O 2 saniyede asx Tiguanı bırak yakalamayı göremez bile.Boy boy bırakır Tiguan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 4 Ağustos 2011; 15:09:47 >




  • Gel evlat senle aynı segmentlerdeki araçları tartışalım biraz.....JAPON otomobillerin dizellerine çok laf ettin bak şimdi RAV4 vs TİGUAN diyelim TİGUAN = 2.0 TDİ [(T)urbo (D)iesel (İ)ntercooler] RAV4 = 2.2 D4-D Açılımı (dördüncü sınıf dizel motor) TURBO YOK !!! Ağırlık : RAV4= 1635 - TİGUAN=(1675)DAHA AĞIR !!!

    RAV4:
    hızlanma (100 km/h) : 10.2 sn
    MAX hız : 190 km/h

    TİGUAN:
    hızlanma (100 km/h) : 10.5 sn
    MAX hız : 184 km/h

    YAKIT TÜKETİMİ:

    RAV4:
    GENEL=5.8 Lt 100 km
    TİGUAN:
    GENEL=6.4 Lt 100 km

    FİYAT =
    RAV4 FULL DONANIM : 104.000 TL

    TİGUAN FULL DONANIM : 102.370 TL

    Not : Birde RAV4 e turboşarj taktığımı düşün !!!TAKMASAM BİLE SENİN TİGUANINA 2CM LİK SUDA BOY VERDİRİRİM NOKTA OLMA KONUSUNA GELİRSEKTE TEK BAŞIMA NOKTA OLMAM SANADA DAYARIM BERABER NOKTA OLURUZ ANLAŞTIKMI ??? SİVİLCE KONUSUNA GELİRSEK HACI 19 UMA DAHA YENİ GİRDİM ÇOK ŞÜKÜR ARKADAŞIMIN TAVSİYE ETTİĞİ BİR KREMLE HEPSİNİ HALLETTİM SEN GÖNLÜNÜ RAHAT TUT TUTKUN VW Cİ




  • Mitsubishi turbo motoru yapamıyormu?
    Ben doğrumu anladım.
  • Tiguan ile ASX'i kiyaslamak cok sacma olmus bir kere arada 10-15bin TL'lik fiyat farki var + segment farki var agirlik-yakit tuketimi vs. yani ihtiyaca/beklentilere gore biri secilir konu sidik yaristirmaya donmus bir Mitsubishi veya VW yetkilisi bu yazilanlari gorse bir yerinden gulerdi heralde
  • Ayrıca SLVR61 arkadaşım
    61 yazdığına göre
    muhtemelen hemşerimsin, ASX de turbo yok ve bence
    turbolu araçların kralı Evo 'dur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haşimbir

    Ayrıca SLVR61 arkadaşım
    61 yazdığına göre
    muhtemelen hemşerimsin, ASX de turbo yok ve bence
    turbolu araçların kralı Evo 'dur.


    EVOdan bahsetmiyoruz burada zaten.Adam ASX i Tiguandan hızlı zannediyor.Sonra saçmaladığının farkına varmasına yardımcı olunca.ASX in 1.8 did motorunun turbosuz olduğunu iddia ediyor.O konudada arkadaşı patlatınca aracın turbolu olduğunu gösterince,rav-4 ün turbosuz olduğunu söylüyor(D4d de T harfi olmadığından yola çıkarak),o konudada patlayınca olay bu hale geliyor

    http://forum.donanimhaber.com/m_49180945/mpage_1/key_/tm.htm

    Bu linke tıklayın görün hangi marka motorda önde.




  • Peki SLVR61 ve autograph arkadaşlarım TİGUAN 2.0 140 hp ASX 1.8 150 hp aradaki 10 hp ve 200 CC ye ne cevap vericeksiniz ???
  • Tİguan 170 hp.140 değil.ASX te Bu motorda şuan türkiyeye getirilmiyor.Ok?

    Bu sana son mesajımdı.Hadi güzel kardeşim sana kolay gelsin
  • Mayıs'ın son haftasında özel indirimle 48.500 TL'ye MITSUBISHI ASX aldım, aldıktan 3 hafta sonra BRC marka sıralı LPG sistemi taktırdım, şu anda 2300 kilometre yaptım.

    Araç LPG'de km'ye 17 kuruş yakıyor. Ayrıca araç M1 sınıfı OTOMOBİL (Sıteyşın) olarak geçiyor, yani kamyonet vb. değil.

    230 km yol yaptım, 180 km'si Adana-TEM-Yumurtalık gidiş ve dönüş.

    19 litre LPG tükettim.

    LPG'yi 2,09 TL'den almıştım.

    19 litre LPG x 2,09 TL/litre = 39,71 TL

    39,71 TL / 230 km = 0,1726 TL

    ya da kilometreye 17 kuruş





  • Bu sınıfta performans, malzeme kalitesi, yol tutuş ve 4x4 özelliği için Tiguan oldukça memnun eder.

    Ancak konu ekonomi ise dizeller veya LPG takılabilecek benzinliler tercih edilmeliler.
    Açarsak
    -QQ dizel
    -QQ veya ASX gibi tüp takılabilen benzinliler düşünülmeli


    GDI veya TSI benzinlilere güvenle LPG hala ülkemizde takılamıyor...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.