Şimdi Ara

VW UZMANLARI...TDİ YAZISININ Dİ VEYA SADECE İ YAZISI KIRMIZI (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
31.510
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • herkes bişeyler söylemiş ama arkadaş çok güzel özetlemiş
    gerçekten temelde aynı olan bu motorların en büyük farkı enjektör mazot pompası sistemidir
    quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı

    1.9 TDI lerin hepsi aynı değildir ortak olan motor hacmidir. 90lıkla 110luk arasındaki fark mazot pompası, yazılım, turbo. 110lukla 130luk arasında da fark vardır: 130luk PD(pump duse) diye geçer yani pompa enjektör sistemine sahiptir. 110luklar ise buna sahip değildir. ayrıca 130lukta kullanılan turbo, intercooler, yazılım ve mazot pompası farklıdır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: diskriminant

    herkes bişeyler söylemiş ama arkadaş çok güzel özetlemiş
    gerçekten temelde aynı olan bu motorların en büyük farkı enjektör mazot pompası sistemidir
    quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı

    1.9 TDI lerin hepsi aynı değildir ortak olan motor hacmidir. 90lıkla 110luk arasındaki fark mazot pompası, yazılım, turbo. 110lukla 130luk arasında da fark vardır: 130luk PD(pump duse) diye geçer yani pompa enjektör sistemine sahiptir. 110luklar ise buna sahip değildir. ayrıca 130lukta kullanılan turbo, intercooler, yazılım ve mazot pompası farklıdır.



    eyvallah kardeş. buarada 90lılka 110luğu çok iyi biliyorum. benim tanıdık bi tamirci var onda 90lık golf var ve motoru 110luğa çevirdi. turboyu değişti mazot pompasını değişti ve beyni değişmişti. intercooleri değiştimi onu bilmiyorum. ama galiba değişmedi. ordan biliyorum yani. geçenlerde de benim 110luğu 130luğa çevirebilirmiyiz diye sorunca o da yukarda yazdıklarımı sıraladı bende kalsın dedim.




  • 1,9 130'luk motorlar 16 valve, diğerleri 8 valve değil midir kapadokyalı abim?
  • bu muhabbet, 4. nesil GOLF ile birlikte başlamıştı sanıyorum.

    onda [GOLF IV - BORA ve hatta PASSAT(1996-2004)[
    TDI - 1,9 lt 90 hp.
    TDI - 1,9 lt 110 hp.
    TDI - 1,9 lt 130 hp.
    TDI - 1,9 lt 150 hp.

    Daha sonra bu motorlarda kimi düzenlemelere gidilmiş olsa da, ilk çıkanlar bunlardı. (Mesela 90 hp'lik yerini 100'e, 110 hp'lik 115'e falan bırakmıştı).

    Şu andaki TRANSPORTER ve CARAVELLE'de;

    TDI - 1,9 lt 86 hp.
    TDI - 1,9 lt 105 hp.
    TDI - 2,5 lt 5 silindir 130 hp.
    TDI - 2,5 lt 5 silindir 174 hp.


    Onun dışında, yıl ve model belirtirseniz yine yardımcı olurum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AU -- 19 Mayıs 2007; 14:28:28 >




  • yazıları okudumda birşey sormak istiyorum authorlere

    tdi motorumu yoksa common rail motorumu almak mantıklı

    hangisi daha fazla bakım masrafı çıkartır hangisi daha fazla yakıt seçer

    kullanıcı olarak hangisi bizi daha az üzer hangisi daha perfonmanslıdır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: smuggler88

    1,9 130'luk motorlar 16 valve, diğerleri 8 valve değil midir kapadokyalı abim?

    130luklar da 8 valf. hemen broşürden teknik bilgilere baktım 16 valf olduğu yazmıyor. ama küçük de olsa yanılma payım var.
  • tdi motor kaçak mazotu common railden dahamı iyi yakar acaba
  • POLO TDİ = TURBO DİZEL İNTERCOOLER = İNTERCOOLER OLDUGUNDAN KIRMIZI İ HARFİ BENDEKİ DEMEKKİ DEĞİŞİYOR
  • 2 senelik konuyu nereden buldunda çıkardın yahu
    quote:

    Orjinalden alıntı: racer007


    POLO TDİ = TURBO DİZEL İNTERCOOLER = İNTERCOOLER OLDUGUNDAN KIRMIZI İ HARFİ BENDEKİ DEMEKKİ DEĞİŞİYOR
  • yeni vw modellerinde 2.0 tdi 170 ps (binekler için) hariç artık i harfi kırmızı olmuyor gözlemlerime göre ve bu motorda sadece passat ve audi a6 da var
  • Ben de diyorum, konuya 50 cevap gelmiş, bilmem kaç bin kişi bakmış, haberim yok, hort.
    İyi ki TSI'deki "SI" ve "I"nin kırmızısını sormamışsın dostum, burası o zaman tam tepetaklak olurdu.

    O kadar çok çeşit oldu ki, sadece harflere bakıp söylemek de artık zor. Motor kaputunu açıp bakmak da yetmiyor. MKB = Motor Kenn Buchstave = Motor Harf Kodunu bulup Internetten teyit ettirmek gerek. MKB de eksantrik kayışı veya zincirinin siyah plastik kutusunun üzerinde bir çıkartmada yazıyor.


     VW UZMANLARI...TDİ  YAZISININ Dİ VEYA SADECE İ  YAZISI KIRMIZI




  • TDİ olunca 105 Hp lik en düşük motor gücü oluyor
    TDI olunca 130 Hp lik orta motor gücü oluyor..
    TDI olunca manyak bir 174 Hp oluyor
    tabi bu transpoerter ve carevella için olanı gerisini bilmem..
  • Yararlı bir hort olmuş.Temiz çalışmışsın
  • 2007 den günümüze tdi nin yolculuğu
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.