Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (30. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17.121
Cevap
181
Favori
1.209.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yıl sonuna doğru dizeller gelince benzinli araclarda %10 %15 indirim olur diye dusunuyorum. Giris seviyesi
    model 100-105 bin araligina duser bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elit E 180 fiyatı 172 000 olmuş. Durmadan zam yapıyorlar. Bu durumda aynı fiyat politikasını izlerlerse yıllık kotası 3500 olduğu söylenen yeni C nin fiyatı da lansman sonrası gelecek talebe göre uçuşa geçebilir. Hemen almak mı, yoksa 2. Eli beklemekmi mantıklı olur karar vermek zor. Ayrıca önümüzde birde geçen sene ki CLA deneyimi var. CLA çıktıktan sonra galerilerdeki 2. El fiyatları bayilerdeki fiyatları geçmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aniil

    Yanlış görmüyorsam araç birde cam tavanlı ama AMG siz tadı yok ister E olsun ister C illa AMG paket sart...

    Aynen araç cam tavanlı ancak jantlar ofsayt
  • Cla gibi karaborsa artisi yasanmaz. hem piyasa kosullari belli hem ikinci elde secenek cokluguyla durgunluk var( kiralama firmalari sagolsun) , kredi faizleri yuksek, kredi sinirlamalari var, otv dusecek-hurda tesviki gelecek soylentisi var. Dizelin gelisi ile benzinlilere liste uzerinden 4-5% indirimler gelir tahminimce.Yeni C satin almayi dusunenler olarak toplu hareket edilirse bir miktar indirim almak mumkun olabilir.Alicilar buradan arkadas eklemesi yapabilir birbirini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ctcanbol

    Ben hala bu kasanın tasarımına alışamadım. C serisi w204 FL'in özellikle amg paketi ile çok spor bir görünüm yakalamış iken, w205 daha sportif parçalar içermesine rağmen genel bakıldığında daha ağır bir araç olarak duruyor. Bu da daha genç kesimi tekrar BMW 3'e yönlendirmeye başlayabilir. Ne bileyim ya, lansmanda yakından görünce belki fikrim değişir ama üzerinde photoshop ile çalışılmamış şu instagram resminde de görünce w205 dış tasarım olarak w204'ten önde diyemiyorum.

    Nedendir anlayamadım ama bende sizin gibi düşünüyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cerrah06

    Elit E 180 fiyatı 172 000 olmuş. Durmadan zam yapıyorlar. Bu durumda aynı fiyat politikasını izlerlerse yıllık kotası 3500 olduğu söylenen yeni C nin fiyatı da lansman sonrası gelecek talebe göre uçuşa geçebilir. Hemen almak mı, yoksa 2. Eli beklemekmi mantıklı olur karar vermek zor. Ayrıca önümüzde birde geçen sene ki CLA deneyimi var. CLA çıktıktan sonra galerilerdeki 2. El fiyatları bayilerdeki fiyatları geçmişti.

    CLA farklıydı hocam cla nın 2.el fiyatının artması araç yokluğundan ve aracın harika tasarımından kaynaklanıyordu. bu zam meselesine gelirsek MBT taşları yerine oturtmak için böyle birşeye gitti kanımca.. çünkü E180 zamlanmasa yeni C satışları durgun olurdu. bence C serisi 2.el olarak alınmalı yani yeni C almayı planlayan arkadaşlar bence acele etmesinler.




  • karti K kullanıcısına yanıt
    Mercedes.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Tamam o zaman ben demek ki yanlis biliyor musum ben dct yi renault uretiyor saniyordum. Demkki 7g-tronic ten farkli bir sanzimani daha varmis merconun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tahminen ilk alacaklardan biri olacagım.AMG araç için siparişlerin açılmasını bekliyorum.Bundan evvelki C kasadan da memnundum.Amg ve en dolu versiyon idi.çok ufak zararla sattım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok uzun senelerdir mercedes satıcısı bir arkadaş , kasanın ilk partisi her zaman prim yapar demişti. Dediği e180 - cla - a serisinde doğru çıktı. Tabii kurların piyasanın da etkisi mutlaka vardır ama bu araç için de ilk alanların çok zarar etmeyeceğini tahmin ediyorum.
  • Birşey kafama takılıyor. Yeni C serisi ile önceki C serisi motor + şanzıman aynı hatta 0-100 değeri bile aynı ama yakıt %20 daha az yakacağı söyleniyor. Anladığım kadarıyla araç hafiflemiş ama bu performansa hiç yansımamış. Performansın da artması gerekmezmiydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye lansmanı pazartesi mi salı mı?

    bilen var mı?
  • Bende avantgarde icin ilk siparis verenlerden olacagim muhtemelen, ancak liste uzerinden 2-3% indirim almazsam ve bmw 320ied de 2.60 kur 10% indirim gibi birseyler olursa fikrimi degistirebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfpar -- 8 Nisan 2014; 9:35:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukakman

    Birşey kafama takılıyor. Yeni C serisi ile önceki C serisi motor + şanzıman aynı hatta 0-100 değeri bile aynı ama yakıt %20 daha az yakacağı söyleniyor. Anladığım kadarıyla araç hafiflemiş ama bu performansa hiç yansımamış. Performansın da artması gerekmezmiydi.

    Performans konusunda egzoz iyilestirmesi ile turbo lag azaltilmis, yakit tuketim dusuklugunde aerodinaminin de etkisi var, muhtemelen son hizda artmistir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfpar

    Performans konusunda egzoz iyilestirmesi ile turbo lag azaltilmis, yakit tuketim dusuklugunde aerodinaminin de etkisi var, muhtemelen son hizda artmistir.

    Son hız eskisiyle aynı, otomatik için 223km/s.

    Eski kasanın verilerine buradan ulaşabilirsiniz, Türkiye sitesinden kaldırmışlar.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: alfpar

    Performans konusunda egzoz iyilestirmesi ile turbo lag azaltilmis, yakit tuketim dusuklugunde aerodinaminin de etkisi var, muhtemelen son hizda artmistir.

    Son hız eskisiyle aynı, otomatik için 223km/s.

    Eski kasanın verilerine buradan ulaşabilirsiniz, Türkiye sitesinden kaldırmışlar.

    http://www2.mercedes-benz.co.uk/content/unitedkingdom/mpc/mpc_unitedkingdom_website/en/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/c-class/_w204/facts/technical_data.html


    aynı motor, aynı şanzuman, aynı güç, aynı tork, aynı son hız varsa ve bunlarla birlikte önceki kasadan daha hafifse,

    1. senaryo: o zaman ara hızlanmalarda bir iyileşmenin olması gerekir. yoksa nereden gelecek düşük yakıt tüketimi. daha az yakıtla daha kısa sürede ara hızlanmasını tamamlaması lazım. (ancak 0-100 hızlanması (8,5 sn) değişmediği için bu olasılık düşük.)

    2. senaryo (kuvvetle muhtemel) : araç daha hafif olduğundan performansı önceki kasa ile aynı kalmak üzere yazılımsal müdahale ile motora daha az yakıt gönderiliyor olabilir.

    tek başına aerodinamin söylenen miktarda yakıt tüketimini düşürebileceğini zannetmiyorum.




  • 100 kg hafif galiba.
  • selcukakman S kullanıcısına yanıt
    Aslında su sekilde, manuel olanlara baktığımız zaman performans ta iyilesme var. 8.5 sn den 8.2 ye dusmus 0-100. Ancak 7G tronic diğer motorlarda 0-100 e olumlu yansıdığı halde yeni C180 de 0-100 u 8.2 den 8.5 e getirmis. Burda cok sacma bir durum var. Bir onceki kasaya gore kazanılan performans artısı 7G tronic le kaybedilmis. Isın ilginc tarafı yanlıs hatırlamıyorsam 7G tronic bir onceki C180 de performansı dusurmuyordu. ( manuel 8.5 sn otomatik 8.5 sn )
  • Dün kolumandan aradılar. Test araçları ayın 15 inden sonra geliyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c serisi arkadan çekişmi yoksa öndenmi .meraktan soruyorum. bilgi için.
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.