Şimdi Ara

W213 MERCEDES E SERİSİ ANA KONU (33. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.413
Cevap
44
Favori
134.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1600 cc fiyat baz paket 170.000 TL civarı olur herhalde.
  • 2 lt benzinli şuan satılan kasadan daha ucuz bir fiyatı var, bir şey planlıyolardır mutlaka bu durum için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu fiyatlarla 2.0 benzinli E200 sıcak fırsattır.

    Sıcak fırsatlara yazsak mı acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Bu fiyatlarla 2.0 benzinli E200 sıcak fırsattır.

    Sıcak fırsatlara yazsak mı acaba.

    yazilir valla

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golfün 100k olduğu yerde yeni e serisi için fiyat normal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalnız iç hacimde şimdiki w205 ten çok daha fazlası yok gibi geldi bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 038poyraz kullanıcısına yanıt
    W205 C serisi oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    İşte c serisinden iç hacim olarak çok çok bir farkı yok demek istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni dizelin hizlanmasi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Makina akıyor 2 litre dizelde 7 sn altına inmeye az kaldı(tek turbo)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Makina akıyor 2 litre dizelde 7 sn altına inmeye az kaldı(tek turbo)



    Çok iyi.
    Ah vergiler..
  • bianconera kullanıcısına yanıt
    E300d ile beraber inecek. 231 hp.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    O 2 litre çift turbodur sanırım. Bmw nin halihazırda 5.25d ile 7 sn 0-100 ü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zugabore

    AMG’nin ilk yüksek performanslı E Serisi! http://www.teknofora.com/amgnin-ilk-yuksek-performansli-e-serisi/

    Allah aşkına bu sıfat nedir ya,eski kasaya bak buna bak,içine ettiler arabanın.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: zugabore

    AMG’nin ilk yüksek performanslı E Serisi! http://www.teknofora.com/amgnin-ilk-yuksek-performansli-e-serisi/

    Allah aşkına bu sıfat nedir ya,eski kasaya bak buna bak,içine ettiler arabanın.





    Nesi var sıfatının ki..Önden, yandan gayet iyi arkadan biraz hatları yumuşak sadece

    W212 ilk cıktıgında bu forumda ne eleştiriler olmuştu dün gibi hatırlıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Açıkçası ben beğenmedim bu tasarımı.Önceki kasaya dair en ufak bir eleştirim de yoktu,harikaydı bence.zaten onu eleştirenler bunu gördüklerinde tahminimce yerin dibine sokarlar.
  • Araba guzel. Tasarim tanidik geldigi icin kotu sananlar var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • W 213 kasa belki tasarım olarak güzel olabilir.Ancak Mercedes özellikle W 211 den sonra kalite standartlarını tam olarak ile düşürmüştür.

    Yani malzeme işçilik kalitesi önceki serilerden düşük kalmıştır.Bu bakımdan özellikle TR piyasası için yüksek vergilerden dolayı özel motor ve malzemeler üreterek TR piyasasına sürmektedir.

    W 124 kasanın üretimin başladığı 1984 ve üretimin bittiği 1995 yılına kadar tüm dünyada rekor sayılabilecek 6 milyon adet arkasından W210 kasa 1996-2002 3,5 milyon adet W211 kasa 2002-2009 2,7 milyon adet,W212 2009-2016 1,3 milyon adet gösterge olarak kabul edilebilir.

    Kısacası yeni kasalar bir w124,w210 ve w211 değil.

    Benim için E serisi 2009 yılından sonra sıradanlaşan bir araç olmuştur diyebilirim.

    Aynı şeyleri C ve S class lar içinde söylemek yanlış olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pardus 66 P kullanıcısına yanıt
    W124 ten sonraki serilerin az satmasi araclarin kotulugunden degil tuketicinin farkli siniflara yonelmesi, rekabetin artmasi, yeni marka ve modellerin gelmesi vs cok etken var. W124 varken ondan baska alternatif yoktu zaten. Akabinde Mercedes in urun gami cok genisledi C serisi felan cikti. SUV ler geldi vs. Ama simdikiler w124 kadar kaliteli degil o dogru. Satis dususunun tek sebebi kalite olsaydi mercedes satislari rekor ustune rekor kirmazdi. S serisi eskisinden kalitesiz diyorsunuz ama satis rekorlari kiriyor. Yillik satisi 100 bin i geciyor iki yildir. Cunku alternatifi yok. F segmentte rekabet yok. Tum markalarda kalite dususu var maliyetlerden dolayi. Rekabet cok fazla oldugu icin fazla satmaya ugrasiyorlar bu yuzden maliyetler dusuyor kar artirmalari lazim .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 17 Mart 2016; 9:49:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.