Şimdi Ara

Wasteland 2 (2014) [ANA KONU] (24. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
688
Cevap
9
Favori
32.943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lifetaker kullanıcısına yanıt
    10 levelde bir tane veriyor attribute puanı, Arizonayı bitirene kadar 20 olup 2 tane almıştım ben.

    Edit:

    LA kısmı iyi hoş ama biraz fena buglar baş göstermeye başladı. Her yeni haritaya girdiğinizde mutlaka yeni bir kayıt alın benden önermesi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 25 Eylül 2014; 12:37:35 >
  • Mesela skill olarak bir karakterde yaklasik kac tanesini fulle yakin yapabiliyoruz?
  • Başta seçtiğimiz İNT e göre değişir, 10 İNT ile 50. seviye olursak 7 tanesi fulleniyor .Kitapları saymadan +1 veren kitaplar var, ve +1/+2 veren trinketler ile 10 yapmak zorunda değiliz bazı skilleri. Tabi bu dediğim etrafta bulunan "shrine" ları bulunca mümkün. 12 tane var ve bulunca +1 skill puanı veriyor.

    4 İNT li karakterler ile düzgün gidilirse 4 tane skill 10 ulaşıyor, 4 ün altında olmasın İNT karakterler için. Skill ağırlıklı bir karakter istiyorsanız 10 yapın derim mutlaka İNTi, diğe herkesde en az 4 olsun.
  • sevdim oyunu ya

    Şansıma ilk kattığım grup elemanı partide kimseden olayan skillere sahipti o yüzden baya verimli oldu.

    Skill stat uyuşmaları sanki var diye gördüm biraz raştırınca ama bunlar minimal düzeyde tutulmuş sanki? bir fallout new vegastaki stat-skill bağımlılığı yok.

    Ek olarak da belirtmek istedim ki oyunun sanat/görseller çok kötü bence bunu grafik anlamında demiyorum ama en azından portrelere harcadıkları zamanı biraz da oyunun biraz görseline harcasalardı güzel olurdu.

    Onun dışında sevdim. ama mekanikleri beni bir kaç kez oynamaya iter mi bilmiyorum. Şu an için sadece seçimler farklılık yaratcakmış gibime geliyor yoksa partiyi zaten her halukarda her skili fullucek sekile donatıyorsun?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utku191 -- 28 Eylül 2014; 23:16:18 >
  • utku191 U kullanıcısına yanıt
    Baya fark ediyor seçimler, ilerledikçe yeni yerler keşfettikçe dallanmalar başlıyor. Titan Canyon dan itibaren olaylar değişiyor baya. Mekana barış veya kaos getirmek elimizde hep. 3-4 defa oynanır, biraz uzun sadece :) Ranger lıktan atılarak bile oynanabilir.
    Skiller tek başona pek değişiklik yaratmıyor ve hepsini bir seferde alabiliyoruz ama statlar ve silahlar değişiklik gösteriyor. Değişik partilerle oynamak güzel zevk verir, full str olan heavy silahlar ve yakın dövüş ustası bir parti veya sniper/rifle kullanan 2-3 hedefi yaklaşmadan (onlara sıra gelmeden) indiren bir parti.
    Benim şu an ki biraz fazla dengeli ve skill ağırlıklı oldu. 2 tane 8 bir tane de 10 int var,her skilli açtım ama silahlarda ilerleme geç kaldı.

    Bir de yardımcılar var tabii, gene görevlerde yaptığımız seçimlere göre değişiyor gelenler, Titan dan örnek verecek olursam, 3 büyük sonuca göre 3 değişik grup elemanı var ve sadece 1 i geliyor seçtiğimiz tarafa göre. Parti elemanı çeşitliliği güzel, sadece yandaşlardan oluşan bir grupla bile oynanabilir.


    Oyunun eksikleri var ama çılgın gibi oynatıyor kendini. İnxile iyi iş çıkarmış açıkçası, güveniyorum artık kendilerine ve Torment'i çok daha coşkulu gelecek diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 29 Eylül 2014; 0:17:25 >




  • çıkmış ya la oyun hiç haberim olmadı kpss yüzünden indireyim 1 saatte olsa oynarım
  • Şu hapishane girişindeki turret'ları nasıl geçeceğiz? Öndeki ufak robot için de bir parça gerekli ama şu zamana kadar öyle bir parça bulamadım.
  • musAKka kullanıcısına yanıt
    Haritanın başlarında sağ taraftan bir yol olması lazım bir mağaraya gidiyor. o mağarayı geçince turretli yerin içine arkadan girmiş oluyorsun. Sonra oradaki elemanla konuşup görevi update edebilirsin. Ama çıkmak için yine geriden çıkmalısın ön kapı açılmıyor.
  • musAKka kullanıcısına yanıt
    Damonta 'nın sonlarına doğru o robot için bir parça çıkıyor, öyle tamir edebiliyorsun ancak savaşarak geçmek istiyorsan.
    Barışçıl çözüm için Damonta ve Silo 7 yi bitirmek gerekiyor, geri dönmeye başlayınca Vargas telsizden bağlantı kurup yeni görev verecek RSM ile ilgili, barış isteyenler için o takip edilebilir.
  • Ha bir de soracam unutuyorum hep inventory doldu. Şimdi mesela oyuncak ayı falan çıkıyor bunlar ilerde bir koleksiyoncuya verilecek mi satiyi mi napiyim ya da?

    Silahlar da doluşuyor yukarda paraçlarına ayırın demişiniz ama satıp daha iyi almak ile parçalarıına ayırıp modifiye etmek arasındaki artı eksiler neler. Satın alarak da modifiye parçaları alamıyoz mu? Siz nasıl ilerliyorsunuz?
  • utku191 U kullanıcısına yanıt
    Rengi beyaz olmayan çoğu eşyayı gönül rahatlığıyla satabilirsiniz. Beyaz olanlar bir şekilde işe yarıyor, oyun boyunca taşıdığınız bazı eşyalar sonlarda güzel geri dönüşler yapıyor size.
    Elinizde tutmanız gereken tek junk "shit" başlarda, onun dışındakiler satmak dışında bir işe yaramıyor. İleri de bir iki yerde junk isteyen questler çıkıyor ama onların istedikleri hep yakınlarda çıkıyor zaten.

    Arizona da parçalara ayırmak daha iyi çünkü Ranger Citadel deki eleman o parçalar iyi para ödüyor, bazen silahın değerinden daha çok ediyor "broken weapon parts". Modifiye parçaları satın da alınabilir, arada bir sağdan soldan da çıkıyor ama istediğimiz parça çıkmıyor her zaman (susturucu için az ter dökmedim dün...) Arada denge kurmak önemli, LA dan itibaren silahlar iyi para etmeye başlıyor ve belli silahlar dışındakileri satmak daha kârlı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 29 Eylül 2014; 14:12:16 >




  • ben bu "gerçek oyun" eleştirilerine pek katılmıyorum, tamam eskiden oyunlar en az görmek kadar okumak üzerine kuruluydu, zorluk seviyesi daha yüksekti, oyunların oynanış süresi haliylen daha fazla (çok daha fazlaydı), ancak şunuda eklemek isterimki, o zaman oyun oynamaya ayıracak çok daha fazla zamanımız vardı. şimdi tatillerde bile o günlerin yarısı kadar vaktim olmuyor. evli insanların halini hiç düşünemiyorum. genede serbest yapımcılar eski tarz oyun açığını nispeten kapatıyor.

    bence bugünlerde oyun piyasasının asıl sıkıntısı az oyun çıkıyor olması, eskiden her ay en az bir tane iyi oyun çıkardı, şimdi birazda çok oyunculu oyunlar sebebiyle tek kişilik oyunlara eskisi kadar rağbet yok, haliylen bunlarla uğraşanda pek yok.

    oyuna gelince, eskinin klasik rpglerinden, ama divinity original: sin'de olduğu gibi karakterlerle çok sayıda konu hakkında konuşmak zorunda kalmak canımı sıktı, o yüzden oynamayı kestim. dediğim gibi vaktim yok. bu tür oyunlara vakit ayırmadan oyunun havasının içine girmek mümkün olmuyor.




  • Günde sadece 1-2 saat ayrılarak oynanacak bir oyun değil ne yazık ki, ben bile genel olarak rahat olmama rağmen zar zor oynayabildim hafta içleri (hafta sonu zincirledim kendimi makinaya ayrı orası :)) Özellikle herkesle konuşup herşeyi yapabilmek için çok vakit harcanıyor.

    Gerçekçi oyundansa dolu içerikli, kişilk sahibi ve eğlenceli oyunları tercih ediyorum ben. Firmaların büyük bir kısmı grafiktir, seslendirmedir, ara videodur diyip unutuyorlar oyunun içine oyun koymayı. (peynir ekmek gibi de satıyor gerçi...)Şu son bir yıldır KS projeleriyle de bizim aradığımız tarzda oyunlar çıkmaya başladı, uzun zamandır oyunlardan aldığım zevkim ne kadar az olduğunu fark ettim bunun sayesinde. Divinty olsun, Shadowrun olsun, Wasteland 2 olsun, eksik yönlerine rağmen müthiş eğlendiriyorlar beni ve daha da eğlendirmeye devam edecek gibiler :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 29 Eylül 2014; 14:25:11 >
  • Aslında oyunda 1-2 saatte fena yol katedilmiyor değil(bodos oynamıyorum tabi ki her yeri didik didik ediyorum)

    Kickstarter zaten çoğu rpg oyunu içi dolu dolu yapıyor vakti olanlar için on numara bir şey bu. Örneğin dead state ve InSomnia beklediğim diğer oyunları. Özellikle InSomnia hafif steampunk tarzı çok güzel gözüküyor. wasteland 2 zaten bende kalbe uygulanan by-pass etkisi yarattı diyebilirim. Çünkü post-apocalyptic ortam oyunlarda favorimdir. hele ki prg ve turn based olursa.

    Ayrıca wasteland 2 deki crit animasyonlarını çok beğendim. crit attığınızda kafa kolların kopması, enerji silahı ile paramparça olması vs. Bir keresinde crit attığımda adamın 2 bacağı koptu ve biraz süründükten sonra öldü :]
  • Tost makinelerinin esprisi nedir acaba
  • Zierox kullanıcısına yanıt
    Her haritada bir tane var neredeyse ve içlerinden özel loot çıkıyor başka yerde çıkmayan. Çoğu gizli görev çözmede yarıyor, birilerine verebiliyorusunuz veya gerekli yerlerde kullanıyorsunuz.
    Bazı kuvvetli ve özel silahları onlardan çıkanlar sayesinde alabiliyoruz ancak.
  • Mesela grup liderime charisma fullemek istiyorum.Hangi statlardan kisayim ya da soyle soyleyeyim main stati fullemek icin mesela kisalabilecek en mantikli stat hangisi?Bir de en azindan 6 yapsam inti level basi daha fazla sp veriyor mantikli bir hareket olur mu?Son olarak en cok gerekli skiller neler?Oldschool bir rpg zor oldugunu duydum da cok zorlanmak istemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zierox -- 30 Eylül 2014; 0:42:46 >
  • Zierox kullanıcısına yanıt
    Luck statında gönül rahatlığıyla kısabilirsin, lider için istersen STR dende düşebilirsin ama 2 nin altına inme. Action pointi düşürmeyecek statlardan düşebilirsin.
    İNT i 6 yapmak gereksiz, ya 4 te kalsın ya da 8 en az.8 ile oyunu bitirdiğimde 5 tane skillim en sondaydı.
    Barter dışında her skill bir şekilde gerekiyor ama en az kullanılanlar Brute Force, Animal whisperer, mechanical repair ve alarm. Demolotion, lockpick, safecrack ve toaster repair etraftaki herşeyi açmak istiyorum diyorsan gerekli. Computer science hem bazı görevlerde şart hem de bazı kapıları ve kasaları açabiliyor.
    Konuşma skilleri güzel ve bazı görevleri onlar olmadan optimum şekilde bitiremiyoruz ama yüklenmek lazım onlara.
    Perception çok önemli liderde buna yüklenebilirsin. tuzakları ve gizli yerleri bulmada çok yararlı. Gene karizmatik bir karaktere leadership öğretmek lazım partiye sonradan katılanları rahat kontrol için.
    Outdoorsman ana haritada dışında 2 yerde işe yarıyor ama ana haritada rahat ediliyor onun sayesinde, yoksa sürekli savaşmak zorunda kalıyorsun.
    Silahlardan heavy, blades ve pistollerden uzak dur.2 kişi de en azından energy ve rifle olması çok kolaylaştırır çoğu savaşı.




  • Bitirdim ama tadı baya damağımda kaldı, 2-3 defa daha oynatır kendini meret. 8-9 sene önceki kadar boş vaktim olsa biter bitmez tekrar başlardım ama artık zor :)

    -Seslendirme olmasa da olur derim hep hele ki böyle düşük bütçeli oyunlarda ama WL2 çok düzgün çalışmış bu konuda. Telsizden gelen konuşmalar ve olaylar çok çok iyi, bazılarını durup dinlediğim oldu çölün ortasında. Atmosferi tavan yapıyor.
    -Müzikler tekrar ediyor gibi dursa da sıkmıyor hiç, savaş müziği bütün gün çalsa yadırgamam herhalde.
    -Oyun boyunca yaptığımız iyilik ve kötülüklerin getirisi oluyor en sonda, çok güzel düşünülmüş bir savaş ortamı var. Yaptığımız seçimlerin sonucunu bu şekilde görmek tatmin ediyor ve savaşta gelişen olaylara göre sondaki bir olay değişiyor baya.
    -Gene yaptıklarımızı güzelce anlatan slide show var sonda güzel bir soundtrack eşliğinde. Bazı oyuncular saçmaladığını söylüyorlar ama bende %100 yaptıklarımı gösterdi hatasız.
    -Los Angeles tan itibaren bazı yerlerde beter buglar var, özellikle Hollywood'da çoğu görevde sorunlar var irili ufaklı, devamlı değişik yerlere save edin derim. 1-2 görevi çözemedim.
    -Gene LA dan itibaren bazı yerlerde komple energy weapon kullanan tiplerle karşılaşıyoruz, bunlara karşı zırhı çıkardığımızda müthiş kolaylaşıyor savaşlar 8-9 sentetik bile varken karşımızda. İyi ki sonlardaki düşmanlar karışık olarak geliyor hep, bu taktik sönüyor.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 30 Eylül 2014; 21:28:49 >




  • kaç saat surdu toplam 50 var mıdır ? ben de bir ara 2 saat oynayaoynaya bitiririm diye düşünüyorum :D

    Bi de son bir kez daha oyun bittiğinde keşke söyle yapsaydım dediğin şeyleri alalım senin ağzından bir daha.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utku191 -- 30 Eylül 2014; 22:21:09 >
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.