Şimdi Ara

Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
503
Cevap
33
Favori
45.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EXcom_Zkko

    quote:

    Orijinalden alıntı: usb2.0

    tamamen aynı..6 ay kadar önce gönderdiğimde TR de mng ilgilendi,o zamanda böyle bir problem oldu ve wd ye mail atınca ödeme birşey dediler,bir haftada çözüldü..bu seferki ups de ve wd ye mail atınca yine ödeme yapmayın dediler ama daha çözülmedi ve ups de şuan ürün terk edilmiş olarak görünüyor..halbuki wd yetkilisi beni yurtdışında tel ile aradı ama değişen birşey yok

    Evet, durumlar aynıymış. "Terk edilme" ile alakalı UPS'le iletişime geçtiğimde, "ürünü tasfiye edilmiş, yani devlete kaldı" dendi. Bu noktadan sonra ne yapacaklar merak ediyorum.

    WD'den önce mail geldi; adamlar hala "You have to wait several days" demişler. Bir buçuk aya gidiyoruz bakalım.

    benim ki 20-25 gün kadar oldu ama umudumu kestim açıkcası,sizdeki süre daha fazla..size ulaşırsa ürün ben o zaman tekrar umutlanırım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: usb2.0

    quote:

    Orijinalden alıntı: EXcom_Zkko

    quote:

    Orijinalden alıntı: usb2.0

    tamamen aynı..6 ay kadar önce gönderdiğimde TR de mng ilgilendi,o zamanda böyle bir problem oldu ve wd ye mail atınca ödeme birşey dediler,bir haftada çözüldü..bu seferki ups de ve wd ye mail atınca yine ödeme yapmayın dediler ama daha çözülmedi ve ups de şuan ürün terk edilmiş olarak görünüyor..halbuki wd yetkilisi beni yurtdışında tel ile aradı ama değişen birşey yok

    Evet, durumlar aynıymış. "Terk edilme" ile alakalı UPS'le iletişime geçtiğimde, "ürünü tasfiye edilmiş, yani devlete kaldı" dendi. Bu noktadan sonra ne yapacaklar merak ediyorum.

    WD'den önce mail geldi; adamlar hala "You have to wait several days" demişler. Bir buçuk aya gidiyoruz bakalım.

    benim ki 20-25 gün kadar oldu ama umudumu kestim açıkcası,sizdeki süre daha fazla..size ulaşırsa ürün ben o zaman tekrar umutlanırım :)

    Benim de pek umudum yok açıkçası. Yine de sonuç alırsam foruma yazarım.




  • Ben de My Passport u bugun İstanbul'a gönderdim.1TB lik hdd lerin fiyatı ucuz olduğundan gümrük sıkıntısı çıkacağını sanmıyorum.Konustugum adam 40$ civarında bir etiket olacağını söyledi.Sinir 100$ sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba

    arkadaşlar bende de aynı sorun var 26/06/2015 tarihinden gelen paketim halen onay bekliyor ups türkiye deki yazışmalarla ilgilenen kişi ile görüştüm inanın bizim yapabilcegimiz bişey yok biz burda yazışmayı açıyoruz ve göndericinizden masraf onayı bekliyoruz diyor ancak kontrol ettiginde gönerici halen cevap vermedi gözüküyor ve 15/07/2015 tarihinde gümrükte bekleme süreci dolacak ve gümrük el koyacak ne saçma bir iştir baya konuştum bi kere diyor göndericiniz faturada DDP yazmış yani masraf kabul etmiş ancak UPS e teslim ederken kodlama türleri varmış bunların P/P ve F/D pp olan sadece taşıma ücterini karşılıyor F/D olan tüm masrafları gönderici tarafından karşılanarak gelen paket F/D olarak göndermiş olsalar paketi arkadaşlar ertesi gün işlemlerini yapıp alıcıya gönderebiliyorlarmış yani sıkıntıyı çözecek varsa bu konuda da bilgisi olsun çözümleme yaparken wd ye bunlardan da haber versin WD ye 3 kez mesaj attım bekleyin biz halledecegiz diyor ancak halen çözecekler :) inanmıyorum çözeceklerinede FEDEX ile gönderdiklerinde böyle bir işlemim olmuştu hiç sorunsuz 3-4 gün içinde paketimiz gelmişti.




  • bugün yurtdışından wd tel ile tekrar aradı ve durumu konuştuk,konuşmaya çalıştık daha doğrusu,sonra maille karşılıklı yazışalım dedik benim berbat ingilicem sebebiyle :) kargo hakkında görüşebilmek için ups deki birinin tel ve email ini istediler(benimde görüştüğüm)..ups ile görüştüm,bana anlatılan kargonun çıkış yeri macaristan ups olduğu için; wd, macaristandaki ups ye -bak kardeşim bu paket için Tr deki adamdan hiçbir gümrük masrafı adı altında ödeme alınmayacak,ben ödeyeceğim/çözeceğim- şeklinde talimat vermeliymiş,o şekilde olduğu takdirde buradan ben ödeme yapmadan alabilirmişim..bende bunu wd ye anlatan bir mail ve görüştüğüm ups bölge tel no/isim vs ilettim..artık kendileri görüşeceğiz diyor,beklemeye devam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: usb2.0

    bugün yurtdışından wd tel ile tekrar aradı ve durumu konuştuk,konuşmaya çalıştık daha doğrusu,sonra maille karşılıklı yazışalım dedik benim berbat ingilicem sebebiyle :) kargo hakkında görüşebilmek için ups deki birinin tel ve email ini istediler(benimde görüştüğüm)..ups ile görüştüm,bana anlatılan kargonun çıkış yeri macaristan ups olduğu için; wd, macaristandaki ups ye -bak kardeşim bu paket için Tr deki adamdan hiçbir gümrük masrafı adı altında ödeme alınmayacak,ben ödeyeceğim/çözeceğim- şeklinde talimat vermeliymiş,o şekilde olduğu takdirde buradan ben ödeme yapmadan alabilirmişim..bende bunu wd ye anlatan bir mail ve görüştüğüm ups bölge tel no/isim vs ilettim..artık kendileri görüşeceğiz diyor,beklemeye devam

    Aynen öyle. Gönderirken gerekli bilgilerin verilmesi gerekiyor. Ama WD'ye bunu bir müşterisinin anlatıyor oluşu bile başlı başına rezillik.

    Bana bugün başka bir WD çalışanından mail geldi. Yine "UPS'le konuştunuz mu, sorun neymiş?" demiş. Döndük yine başa resmen. Ben de yarım sayfalık bir mail döşedim. Olayı en başından, tane tane, Bilal'e anlatır gibi anlattım. Yolladıkları ürünün kanunlar gereği devlete kaldığını açıkladım falan filan. Yine siz biraz daha bekleyin şeklinde bir dönüş olmaz umarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EXcom_Zkko -- 8 Temmuz 2015; 0:33:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EXcom_Zkko

    quote:

    Orijinalden alıntı: usb2.0

    bugün yurtdışından wd tel ile tekrar aradı ve durumu konuştuk,konuşmaya çalıştık daha doğrusu,sonra maille karşılıklı yazışalım dedik benim berbat ingilicem sebebiyle :) kargo hakkında görüşebilmek için ups deki birinin tel ve email ini istediler(benimde görüştüğüm)..ups ile görüştüm,bana anlatılan kargonun çıkış yeri macaristan ups olduğu için; wd, macaristandaki ups ye -bak kardeşim bu paket için Tr deki adamdan hiçbir gümrük masrafı adı altında ödeme alınmayacak,ben ödeyeceğim/çözeceğim- şeklinde talimat vermeliymiş,o şekilde olduğu takdirde buradan ben ödeme yapmadan alabilirmişim..bende bunu wd ye anlatan bir mail ve görüştüğüm ups bölge tel no/isim vs ilettim..artık kendileri görüşeceğiz diyor,beklemeye devam

    Aynen öyle. Gönderirken gerekli bilgilerin verilmesi gerekiyor. Ama WD'ye bunu bir müşterisinin anlatıyor oluşu bile başlı başına rezillik.

    Bana bugün başka bir WD çalışanından mail geldi. Yine "UPS'le konuştunuz mu, sorun ne diyor?" demiş. Döndük yine başa resmen. Ben de Yarım sayfalık bir mail döşedim. Olayı en başından, tane tane, Bilal'e anlatır gibi anlattım. Yolladıkları ürünün kanunlar gereği devlete kaldığını açıkladım falan filan. yine siz biraz daha bekleyin şeklinde bir dönüş olmaz umarım.

    akşam 19.30 gibi maili yanıtladılar..gelen mail de yarın verdiğim tel no ve isim ile görüşeceklerini söylediler ve bana tekrar bilgi verilecekmiş mail ile..bekliyoruz bakalım :)




  • arkadaşlar aynı sorun bende de var şuan günlerdir yazışıyorum ups macaristanı bile arattırdım arkadaşıma göndericiye ulaşıp onay alması için biz bu şekilde işlem yapamayız dedi göndericiniz bize talimat varsin biz işleme koyarız sonrasında onun haricinde yapabilcegimiz bir durum yok wd halen bekle diyor durumu onlarada anlattım paketin yanlış kodlamalı olarak tr ye gönderildigini ups deki konuştugum kişi paketin F/D olarak kodlanarak gelseydi hiçbir sorun yaşanmazdı sordum bu şekilde sorun yaşayan varmı diye çok diyor gönderici bilerek cevap vermiyor bizim açtıgımız onay yazışmasına arkadaşlar sorumsuzluk ups ile alakalı değil tamamen gönderici ile alakalıdr ups onay istiyor versene adama onay işlemi başlatsın halen bize sorun nedir sorun nedir gönderen birimi ara sorun nedir arkadaş bu insanlar akın akın bize mail atıyor arıyor şimdi wd den gine mail geldi aşağıdaki mail :) ilgili departmana iletilmiş cevap geldiginde haber verecekler bekleyelim bakalım haftaya paket gümrüge kalıyor zaten umudu kestim de son çırpınışlar :) gelişme yaşayan arkadaşlar lütfen yazında durumların akıbiyetini bizde bilelim





    thank you for your answer.

    Your request has been forwarded to the appropriate department and I will give you an answer as soon as I have a response.

    Thank you for your patience in advance.

    If you have any questions or something is not clear, please reply to this email and we will be happy to help.




  • Kimse yazmadığına göre, çözüme ulaşabilen henüz yok.

    Ayın 23 oldu, hala WD'den çeşitli kademedeki çalışanlarla boş boş çene çalıyoruz. Her farklı çalışana olayı baştan anlatmaktan dilimde tüy bitti.

    Şu an yine iki ayrı kişiyi "Olayın araştırıldığı, en kısa sürede bilgi verileceği" gibi standart cevaplar alarak zorlamaya devam ediyorum. Bundan sonra bunlardan çöp almam herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EXcom_Zkko

    Kimse yazmadığına göre, çözüme ulaşabilen henüz yok.

    Ayın 23 oldu, hala WD'den çeşitli kademedeki çalışanlarla boş boş çene çalıyoruz. Her farklı çalışana olayı baştan anlatmaktan dilimde tüy bitti.

    Şu an yine iki ayrı kişiyi "Olayın araştırıldığı, en kısa sürede bilgi verileceği" gibi standart cevaplar alarak zorlamaya devam ediyorum. Bundan sonra bunlardan çöp almam herhalde.

    23 temmuzda ups aradı ve göndericinin tüm masrafları kabul ettiğini,sadece vekaletname belgesi istediklerini belirttiler..ertesi gün gönderdim..bungün 27 sinde mail geldi ve vergi ücreti olarak 130tl ödemem gerektiği belirtildi,tekrar ups ile yaptığım görüşme sonucu bu kısmıda aştık :) göndericinin masrafları kabul ettiğini her birim bilmiyor nasıl oluyorsa ki baya uğraştım telefonda.sonunda yarın için paktiniz çıkar dediler ve kapattık teli..ve bugün yine wd mail attı ve geri ödeme teklif ediyor ve bunun için fatura görüntüsü istiyor..tabiki fatura vb kalmadı elimde,ilk disk zaten black serisi idi,bu 2. garanti süreci zaten..birazdan yine mail atıp wd ye durumu bildireceğim..süreç çorbaya döndü ama bugün ups yarın paketiniz çıkar dedi.bakalım, beklemeye devam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: usb2.0

    quote:

    Orijinalden alıntı: EXcom_Zkko

    Kimse yazmadığına göre, çözüme ulaşabilen henüz yok.

    Ayın 23 oldu, hala WD'den çeşitli kademedeki çalışanlarla boş boş çene çalıyoruz. Her farklı çalışana olayı baştan anlatmaktan dilimde tüy bitti.

    Şu an yine iki ayrı kişiyi "Olayın araştırıldığı, en kısa sürede bilgi verileceği" gibi standart cevaplar alarak zorlamaya devam ediyorum. Bundan sonra bunlardan çöp almam herhalde.

    23 temmuzda ups aradı ve göndericinin tüm masrafları kabul ettiğini,sadece vekaletname belgesi istediklerini belirttiler..ertesi gün gönderdim..bungün 27 sinde mail geldi ve vergi ücreti olarak 130tl ödemem gerektiği belirtildi,tekrar ups ile yaptığım görüşme sonucu bu kısmıda aştık :) göndericinin masrafları kabul ettiğini her birim bilmiyor nasıl oluyorsa ki baya uğraştım telefonda.sonunda yarın için paktiniz çıkar dediler ve kapattık teli..ve bugün yine wd mail attı ve geri ödeme teklif ediyor ve bunun için fatura görüntüsü istiyor..tabiki fatura vb kalmadı elimde,ilk disk zaten black serisi idi,bu 2. garanti süreci zaten..birazdan yine mail atıp wd ye durumu bildireceğim..süreç çorbaya döndü ama bugün ups yarın paketiniz çıkar dedi.bakalım, beklemeye devam

    Allah allah,

    Bana da bu iş tahmin ettiğimizden uzun sürecek dediler ve para iadesi teklif ettiler. Öyle gönderici masrafları kabul etti vb bir bilgi gelmedi, ama UPS durup dururken velaketname içeren e-mail gönderdi geçenlerde. Sanırım kimse ne yaptığı bilmiyor.

    Benim de fatura kayıp. Aradan geçmiş 4 yıl. Saydım döktüm, forumda benzer durumda olan başkaları da var, dört yıl fatura saklamaz insanlar falan dedim. Umarım bir an önce kurtuluruz şu işten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EXcom_Zkko -- 28 Temmuz 2015; 16:51:56 >




  • Benim yolladığım My Passport elimize ulaşmadı dediler.Turkiyedeki yolladığım firmayla görüştüm onlar da elimize ulaştı şirkete bilgi verdik dedi.Bakalim nasıl olacak bundan sonrasi.Gondereli 20 gun oldu hala duzgun bir cevap alamadım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EXcom_Zkko

    quote:

    Orijinalden alıntı: usb2.0

    quote:

    Orijinalden alıntı: EXcom_Zkko

    Kimse yazmadığına göre, çözüme ulaşabilen henüz yok.

    Ayın 23 oldu, hala WD'den çeşitli kademedeki çalışanlarla boş boş çene çalıyoruz. Her farklı çalışana olayı baştan anlatmaktan dilimde tüy bitti.

    Şu an yine iki ayrı kişiyi "Olayın araştırıldığı, en kısa sürede bilgi verileceği" gibi standart cevaplar alarak zorlamaya devam ediyorum. Bundan sonra bunlardan çöp almam herhalde.

    23 temmuzda ups aradı ve göndericinin tüm masrafları kabul ettiğini,sadece vekaletname belgesi istediklerini belirttiler..ertesi gün gönderdim..bungün 27 sinde mail geldi ve vergi ücreti olarak 130tl ödemem gerektiği belirtildi,tekrar ups ile yaptığım görüşme sonucu bu kısmıda aştık :) göndericinin masrafları kabul ettiğini her birim bilmiyor nasıl oluyorsa ki baya uğraştım telefonda.sonunda yarın için paktiniz çıkar dediler ve kapattık teli..ve bugün yine wd mail attı ve geri ödeme teklif ediyor ve bunun için fatura görüntüsü istiyor..tabiki fatura vb kalmadı elimde,ilk disk zaten black serisi idi,bu 2. garanti süreci zaten..birazdan yine mail atıp wd ye durumu bildireceğim..süreç çorbaya döndü ama bugün ups yarın paketiniz çıkar dedi.bakalım, beklemeye devam

    Allah allah,

    Bana da bu iş tahmin ettiğimizden uzun sürecek dediler ve para iadesi teklif ettiler. Öyle gönderici masrafları kabul etti vb bir bilgi gelmedi, ama UPS durup dururken velaketname içeren e-mail gönderdi geçenlerde. Sanırım kimse ne yaptığı bilmiyor.

    Benim de fatura kayıp. Aradan geçmiş 4 yıl. Saydım döktüm, forumda benzer durumda olan başkaları da var, dört yıl fatura saklamaz insanlar falan dedim. Umarım bir an önce kurtuluruz şu işten.

    vekalet için tekrar görüşünce göndericinin masrafları kabul etmesi ile ilgili bilgimiz yok dediler.bende beni arayan Zuhal Hanım ın bilgisi vardı bana o iletti deyince ona sorup doğruladılar.ilginç şekilde ups deki herkesin bilgisi yok konuyla ki dün tekrar vergi ücreti istenince tekrar Zuhal Hanım a ulaşıp konuyu görüşmek zorunda kaldım çünkü yine başka kimsenin bilgisi yoktu..benim kargonun durumu şuan transitte olarak değişmiş,bundan önce gümrük işlemleri diye bekliyordu birkaç gündür


    edit:benim diskim bugün 29 unda elime ulaştı..süreç 55 gün kadar sürdü ama sonunda geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi usb2.0 -- 29 Temmuz 2015; 10:30:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: usb2.0

    quote:

    Orijinalden alıntı: EXcom_Zkko

    quote:

    Orijinalden alıntı: usb2.0

    quote:

    Orijinalden alıntı: EXcom_Zkko

    Kimse yazmadığına göre, çözüme ulaşabilen henüz yok.

    Ayın 23 oldu, hala WD'den çeşitli kademedeki çalışanlarla boş boş çene çalıyoruz. Her farklı çalışana olayı baştan anlatmaktan dilimde tüy bitti.

    Şu an yine iki ayrı kişiyi "Olayın araştırıldığı, en kısa sürede bilgi verileceği" gibi standart cevaplar alarak zorlamaya devam ediyorum. Bundan sonra bunlardan çöp almam herhalde.

    23 temmuzda ups aradı ve göndericinin tüm masrafları kabul ettiğini,sadece vekaletname belgesi istediklerini belirttiler..ertesi gün gönderdim..bungün 27 sinde mail geldi ve vergi ücreti olarak 130tl ödemem gerektiği belirtildi,tekrar ups ile yaptığım görüşme sonucu bu kısmıda aştık :) göndericinin masrafları kabul ettiğini her birim bilmiyor nasıl oluyorsa ki baya uğraştım telefonda.sonunda yarın için paktiniz çıkar dediler ve kapattık teli..ve bugün yine wd mail attı ve geri ödeme teklif ediyor ve bunun için fatura görüntüsü istiyor..tabiki fatura vb kalmadı elimde,ilk disk zaten black serisi idi,bu 2. garanti süreci zaten..birazdan yine mail atıp wd ye durumu bildireceğim..süreç çorbaya döndü ama bugün ups yarın paketiniz çıkar dedi.bakalım, beklemeye devam

    Allah allah,

    Bana da bu iş tahmin ettiğimizden uzun sürecek dediler ve para iadesi teklif ettiler. Öyle gönderici masrafları kabul etti vb bir bilgi gelmedi, ama UPS durup dururken velaketname içeren e-mail gönderdi geçenlerde. Sanırım kimse ne yaptığı bilmiyor.

    Benim de fatura kayıp. Aradan geçmiş 4 yıl. Saydım döktüm, forumda benzer durumda olan başkaları da var, dört yıl fatura saklamaz insanlar falan dedim. Umarım bir an önce kurtuluruz şu işten.

    vekalet için tekrar görüşünce göndericinin masrafları kabul etmesi ile ilgili bilgimiz yok dediler.bende beni arayan Zuhal Hanım ın bilgisi vardı bana o iletti deyince ona sorup doğruladılar.ilginç şekilde ups deki herkesin bilgisi yok konuyla ki dün tekrar vergi ücreti istenince tekrar Zuhal Hanım a ulaşıp konuyu görüşmek zorunda kaldım çünkü yine başka kimsenin bilgisi yoktu..benim kargonun durumu şuan transitte olarak değişmiş,bundan önce gümrük işlemleri diye bekliyordu birkaç gündür


    edit:benim diskim bugün 29 unda elime ulaştı..süreç 55 gün kadar sürdü ama sonunda geldi

    Hadi geçmiş olsun hocam. Umarım sorunsuz şekilde kullanırsınız.


    Benim diskle alakalı hiçbir bilgi yok henüz, ama bu olayı emsal gösteren bir mail yazayım bakalım.




  • merhaba

    bende formda yazan arkadaşın yazdıklarını görünce ups aradım ve paketin durumu nedir dedim onay gelmiş işlemlerine balıyor gümrük departmanı dedi ve paketim bugun teslim edildi sorun kalktı yani banada wd den para iadesi için mail geldi ancak ben onlara sorunun çözüldügünü belirttim ve para iadesi istemiyoruz dedim konu kapandı eline ulaşmayan arkadaşlar bence siz ups i arayı paketin güncel durumunu sorun masraf onayı bekliyordu son durum nedir diye sordugunuzda takip numarasından hemen yardımcı oluyorlar
  • bir değişiklik daha olmuş teslimat adresi değişmiş utı idi gönderilen firma şimdi aşşağıdaki adres yazmaktadır buraya hdd gönderipte
    sorun yaşayan varsa burda yazsın arkadaşlar utı teslim aldık diyor wd almadık diyor utı gitti şimdi barsan çıktı bakalım sorun yaşanırmı gönderecek olan arkadaşlar için bende
    2 tane garantisi devam eden 500 gb var gönderecegim ancak sorun yaşanır diye göndermiyorum açıkçası bu kadar yaşanandan sonra :)



    Barsan global lojistik
    Hastane Mah
    Orgeneral Nurettin Baransel cad.
    Handimkay ( Boyalik ) / Istanbul
    Turkey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan2458

    bir değişiklik daha olmuş teslimat adresi değişmiş utı idi gönderilen firma şimdi aşşağıdaki adres yazmaktadır buraya hdd gönderipte
    sorun yaşayan varsa burda yazsın arkadaşlar utı teslim aldık diyor wd almadık diyor utı gitti şimdi barsan çıktı bakalım sorun yaşanırmı gönderecek olan arkadaşlar için bende
    2 tane garantisi devam eden 500 gb var gönderecegim ancak sorun yaşanır diye göndermiyorum açıkçası bu kadar yaşanandan sonra :)



    Barsan global lojistik
    Hastane Mah
    Orgeneral Nurettin Baransel cad.
    Handimkay ( Boyalik ) / Istanbul
    Turkey

    Merhaba, yukarda belirtilen adrese arızalı my passport ultra 1 TB harddiskimi gönderdim.(öncesinde rma oluşturmuştum belirttiğiniz adrese göndermem gerektiği yazdı) Herneyse 4 gün içinde değişimim onaylandı. 1 TB yerine 2 TB gönderiyorlar. Burdan kendilerine teşekkür ediyorum. Support olarak beğendiğim markalardan biri oldu WD.




  • Her markada böyle sıkıntılar olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan2458

    bir değişiklik daha olmuş teslimat adresi değişmiş utı idi gönderilen firma şimdi aşşağıdaki adres yazmaktadır buraya hdd gönderipte
    sorun yaşayan varsa burda yazsın arkadaşlar utı teslim aldık diyor wd almadık diyor utı gitti şimdi barsan çıktı bakalım sorun yaşanırmı gönderecek olan arkadaşlar için bende
    2 tane garantisi devam eden 500 gb var gönderecegim ancak sorun yaşanır diye göndermiyorum açıkçası bu kadar yaşanandan sonra :)



    Barsan global lojistik
    Hastane Mah
    Orgeneral Nurettin Baransel cad.
    Handimkay ( Boyalik ) / Istanbul
    Turkey

    ben de 500gb 2.5" gönderdim bu adrese RMA oluşturup. Ben ptt kargo ile gönderdim diğer arkadaşlar hangi kargo şirketiyle gönderiyorlar. bakalım durum ne olucak...




  • veeee mutlu son :) gerçi arızalanan 500gb yerine 750gb gönderselerdi daha da mutlu olurduk ya herneyse .....Bugün kapının önünde, sabah kahvemi yudumlarken, UPS firmasının aracını görünce HDD'nin geldiğini anladım.Gayet güzel kutulanmış ve içerisinde bir o kadar da belge bulunan bir kutunun içerisinden çıkan küçük bir disk işte :) Önceki gönderdiğimin birebir aynı modelini yollamışlar.

    Barsan'a PTT kargo ile gönderdim.7.5TL PTT kargo ücreti ödedim sadece...

    Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uzmanbiyolog -- 28 Ekim 2015; 14:07:51 >




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.