Şimdi Ara

Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
503
Cevap
33
Favori
45.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • wd destek kargo takip nosunu kontrol ettiklerini teslim alındığını sisteme kontrollerin yapılıp sisteme girilmesinin zaman aldığını haftaya kadar durumda değişim olmazsa tekrar mesaj atmaı istediler cevap icn tesekkurlar
  • muztor M kullanıcısına yanıt
    wd destek dediğin UTI mi. eğer UTİ ise onlar sadece WD'ye kargoyu gönderen aracı firma.
  • wd destek dediğim rma açtığım sayfadaki support mesajlarına cevap verenler. anladığım kadarı ile utinin teslim aldığı değil wd nin uti den teslim aldığı zaman rma sayfasında teslim alındı görünüyor cunku ayın 5inde hdd utiye teslim edildi
  • 320gb blue 2.5 5400rpm yolladım 750gb blue 2.5 5400rpm geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muztor -- 15 Ocak 2015; 0:20:27 >
  • merhabalar,
    benim de 1 adet 1tb wd passport hdd var bozuk. rma açıp kargolama yapacağım ama sormak istediğim birkaç şey var?

    kargolama yaparken antistatik poşete koymak zorunda mıyız? Benimki kutulu bir harici disk sonuçta. koymazsam reddedilir mi? kargo yapan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. çok aradım ama hiçbir yerden bulamadım antistatik poşet.

    bir de hdd nin sabit kalmasını sağlayacak ufak kutuyu nereden bulabilirim? bakırköydeyim.

    son olarak rma türkçe veya ingilizce yazmak farkeder mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evren8 -- 16 Mart 2015; 7:35:04 >
  • Evet arkadaşlar, ben de 1TB sata 2 caviar black diskimi güzelce paketleyip yolladım kabul oldu, WD merkezine ulaştı UTİ araçlığıyla, yenisini yolladılar adıma kayıt bile oldu..

    Buraya kadar herşey normal daha sonrası 1 hafta sonra eve kağıt geliyor. Gümrük masrafı talep ediyorlar benden 180 TL istiyorlar, Atatürk havalimanında depoda bekletiyorlarmış. Bu fedex ve mng yok mu

    Gümrük masraflarının WD tarafından karşılanacağına dair kağıtlar imzalamıştım gönderirken ama nafile demek ki. Hem eski hard diskimden oldum arızalı olsa da çalışıyordu hem de 180 TL gibi para + yol masrafı olarak dönecek bana.

    20 gün süre var bunun peşini bırakmayacağım. Ama yeni göndereceklere duyrulur. Elinizdeki maldan da olmayın 200 Tl verdikten sonra 40 daha verip 1TB caviar black sata 3 alırdım zaten Türkiye'den 5 yıl garantili.

    Yeni gelecek ürünün garantisi 5 ay, kayıt olduğuna dair gelen mailde yazıyor, allaha havale ediyorum bunları.




  • ne yapsak baba wd almasak mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde wd harddiskim bozuldu garantisi var istanbulda oturuyorum yardimci olacak biri var mı nasıl vereceğiz garantiye?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rykros R kullanıcısına yanıt
    sizin durumunuzda mutlaka farklı bir durum vardır. şahsen bende aynı işlemleri yaptım yeni HDD geldi ama hiçbir şekilde ücret talep edilmedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rykros

    Evet arkadaşlar, ben de 1TB sata 2 caviar black diskimi güzelce paketleyip yolladım kabul oldu, WD merkezine ulaştı UTİ araçlığıyla, yenisini yolladılar adıma kayıt bile oldu..

    Buraya kadar herşey normal daha sonrası 1 hafta sonra eve kağıt geliyor. Gümrük masrafı talep ediyorlar benden 180 TL istiyorlar, Atatürk havalimanında depoda bekletiyorlarmış. Bu fedex ve mng yok mu

    Gümrük masraflarının WD tarafından karşılanacağına dair kağıtlar imzalamıştım gönderirken ama nafile demek ki. Hem eski hard diskimden oldum arızalı olsa da çalışıyordu hem de 180 TL gibi para + yol masrafı olarak dönecek bana.

    20 gün süre var bunun peşini bırakmayacağım. Ama yeni göndereceklere duyrulur. Elinizdeki maldan da olmayın 200 Tl verdikten sonra 40 daha verip 1TB caviar black sata 3 alırdım zaten Türkiye'den 5 yıl garantili.

    Yeni gelecek ürünün garantisi 5 ay, kayıt olduğuna dair gelen mailde yazıyor, allaha havale ediyorum bunları.

    biraz bekle wd onun ücretini ödüyor sakın sen ücret ödeme.




  • Arkadaşlar benimde bilgisayarımda 2 tane WD marka harddiskim var. Bir tanesi wd2002faex modeli diğeri ise wd4003fzex modeli. Bilgisayarın açılışı ve kapanışı esnasında 2 tb olan diskten enteresan sesler geliyordu bir süredir ve en son 10 gün kadar önce boştayken bile ''click click'' şeklinde sesler sürekli gelmeye başladı ancak tarama yaptığımda herhangi bir sorun bulunamadı. Diğer 4tb olan modelde ise şimdilik bir sorun görünmüyor bende 2tb olanın içindeki verileri yedekleyip harddiski garantiye yollamaya karar verdim ne olur ne olmaz diye. Anladığım kadarıyla ASBİS firması ithalatçı ve garantisiyle bu firma ilgileniyor ancak aklıma takılan sorun şu ki ben eğer bu diski garantiye yollamak yerine direkt olarak wd in merkezine göndersem daha mı mantıklı bir iş yapmış olurum acaba? Dün itibariyla RMA kaydı yaptım ve bana mail yoluyla izlemem gereken yolu tarif etmişler ancak burda da şöyle bir sıkıntım var ki eğer bana daha düşük bir model yollarlarsa diye düşünüyorum. Sizce ne yapmalıyım? aslında aklımda wd2003fzex modeli var sanırım o daha hızlı ve sessiz bir model bu eski sürüme göre ancak malum dolar çok yükseldi ve onu almam kolay olmayacak eğer garantiden böyle bir değişim falan olursa şansıma bilemiyorum tabi.




  • Bozulan 1TB My Passport Harici hdd yi 4 Mayıs günü kargoladım buradaki talimatlara göre. elimde garanti belgesi vs. hiçbir şey yoktu. hediye gelmişti ürün.
    18 mayısta sıfır 1TB My Passport Ultra kargoladılar. 22 mayısta ürün elime geçti.
    Bu başlıkta paylaşım yapan herkese çok teşekkür ederim. bu kadar kolay olmasını beklemiyordum :)
  • Evet arkadaşlar elimdeki arızalı olduğunu düşündüğüm wd2002faex modelini eksen bilgisayar aracılığı ile 25.04.2015 tarihinde servise yolladım. Bana bugün ups kargodan birtakım kağıtlar geli ve anladığım kadarıyla flextronics firması tarafından serinin bir üst modeli olan wd2003fzex modeli 30.05.2015 tarihinde kargoya verilmiş. Gümrük vergisi vs. ile ilgili bişey yazmıyordu önümüzdeki hafta içinde ürünün kendisini de bekliyorum umarım bir sorun çıkmaz ve disk elime geçerse hem eksen bilgisayara hem de wd firmasına sonsuz teşekkürlerimi sunacağım.
  • Benim 1tb wd ultra sanırım bozuldu.Birkac gun belgeleri kurtarmaya çalışacağım ancak sonuç alacağımı sanmıyorum.Bu yol hala geçerli mi arkadaşlar?Birkac arkadaş yazmis ama emin olamıyorum.Bide benimki dahili degil harici hdd sorun olur mu?Bunu deneyeceğim son olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukarıda gelen ürünün gümrüğe takıldığını belirten arkadaşlardan, olayın devamıyla alakalı pek bilgi gelmemiş. O zaman ben başımdan geçeni kısaca yazayım.

    Gelen ürün faturada RMA kodu bulunmasına rağmen UPS denen soyguncu ve kanun tanımaz kargo şirketi tarafından gümrüğe takıldı. Bu adamlar tam yüzsüz; takılmaması gereken ürünü taktıkları gibi, faturada yazan değer baz alındığında çıkacak vergiden çok daha fazlasını istiyorlar. Yani adamlar iki durumda da yasadışı hareket ediyor, tam rezillik.

    Herneyse. WD gümrük masraflarını karşılayacağını belirttiği için üstünde durmadım olayın ve yeni bir ticket açarak durumu adamlara bildirdim. Gelen cevap beklendiği gibi "ödemeyi yapmayın, biz halledeceğiz" minvalindeydi. Ama ne olduysa ondan sonra oldu.
    Bu adamlara 4 ayrı ticket açtım bu süre zarfında. Her defasında "bekleyin, hallediyoruz", "bekleyin, ilgili departmana ilettim" şeklinde cevaplarla resmen atlatmaya çalıştılar. Gümrük başlığıyla dördüncü ticket'ı açıyorum, öncekilere referans vererek durumu baştan anlatıyorum; karşımdaki "sorun neydi, neden ups'e sormadınız sorunun ne olduğunu?" gibi abuk sabuk cevaplar veriyor.

    İyice detaya boğmayayım. Sonuç itibarıyla; malı gümrükten almak için tanınan 20 günlük süre bu saçmalıklar eşliğinde doldu ve mal devlete kaldı. WD ise bu bilgiyi de içeren yazdığım son mesajıma "biraz daha beklemelisiniz, ilgili departmandan yanıt bekliyoruz" diye bir cevap verdi. Bu cevabın üzerinden de bir hafta geçmesine rağmen herhangi bir gelişme yok. Aliexpress'teki satıcılar bile bunlar kadar gevşek hareket etmiyor.

    2 TB Caviar Black'in üzerine soğuk suyu içip içmeme arasında gidip geliyorum bakalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EXcom_Zkko -- 29 Haziran 2015; 2:26:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EXcom_Zkko

    Yukarıda gelen ürünün gümrüğe takıldığını belirten arkadaşlardan, olayın devamıyla alakalı pek bilgi gelmemiş. O zaman ben başımdan geçeni kısaca yazayım.

    Gelen ürün faturada RMA kodu bulunmasına rağmen UPS denen soyguncu ve kanun tanımaz kargo şirketi tarafından gümrüğe takıldı. Bu adamlar tam yüzsüz; takılmaması gereken ürünü taktıkları gibi, faturada yazan değer baz alındığında çıkacak vergiden çok daha fazlasını istiyorlar. Yani adamlar iki durumda da yasadışı hareket ediyor, tam rezillik.

    Herneyse. WD gümrük masraflarını karşılayacağını belirttiği için üstünde durmadım olayın ve yeni bir ticket açarak durumu adamlara bildirdim. Gelen cevap beklendiği gibi "ödemeyi yapmayın, biz halledeceğiz" minvalindeydi. Ama ne olduysa ondan sonra oldu.
    Bu adamlara 4 ayrı ticket açtım bu süre zarfında. Her defasında "bekleyin, hallediyoruz", "bekleyin, ilgili departmana ilettim" şeklinde cevaplarla resmen atlatmaya çalıştı adamlar. Gümrük başlığıyla dördüncü ticket' açıyorum, öncekilere referans vererek durumu baştan anlatıyorum, karşımdaki "sorun neydi, neden ups'e sormadınız sorunun ne olduğunu?" gibi abuk sabuk cevaplar geliyor.

    İyice detaya boğmayayım; sonuç itibarıyla, malı gümrükten almak için tanınan 20 günlük süre bu saçmalıklar eşliğinde doldu ve mal devlete kaldı. WD ise bu bilgiyi de içeren yazdığım son mesajıma "biraz daha beklemelisiniz, ilgili departmandan yanıt bekliyoruz" diye bir cevap verdi. Bu cevabın üzerinden de bir hafta geçmesine rağmen herhangi bir cevap yok. Aliexpress'teki satıcılar bile bunlar kadar gevşek hareket etmiyor.

    2 TB Caviar Black'in üzerine soğuk suyu içip içmeme arasında gidip geliyorum bakalım.

    İlk rma durumunda sıkıntı olmamıştı ama 2. Rma durumunda yazdığınız olayın birebir aynısını yaşıyorum şuan ups ile.wd ödeme dedi ama kaldık öyle.ilk rma da firma fedex mng idi ama bunda Tr de ups ye dustuk

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Nazar değmesin benim hdd 6. senesinde halen tık demedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: usb2.0


    quote:

    Orijinalden alıntı: EXcom_Zkko

    Yukarıda gelen ürünün gümrüğe takıldığını belirten arkadaşlardan, olayın devamıyla alakalı pek bilgi gelmemiş. O zaman ben başımdan geçeni kısaca yazayım.

    Gelen ürün faturada RMA kodu bulunmasına rağmen UPS denen soyguncu ve kanun tanımaz kargo şirketi tarafından gümrüğe takıldı. Bu adamlar tam yüzsüz; takılmaması gereken ürünü taktıkları gibi, faturada yazan değer baz alındığında çıkacak vergiden çok daha fazlasını istiyorlar. Yani adamlar iki durumda da yasadışı hareket ediyor, tam rezillik.

    Herneyse. WD gümrük masraflarını karşılayacağını belirttiği için üstünde durmadım olayın ve yeni bir ticket açarak durumu adamlara bildirdim. Gelen cevap beklendiği gibi "ödemeyi yapmayın, biz halledeceğiz" minvalindeydi. Ama ne olduysa ondan sonra oldu.
    Bu adamlara 4 ayrı ticket açtım bu süre zarfında. Her defasında "bekleyin, hallediyoruz", "bekleyin, ilgili departmana ilettim" şeklinde cevaplarla resmen atlatmaya çalıştı adamlar. Gümrük başlığıyla dördüncü ticket' açıyorum, öncekilere referans vererek durumu baştan anlatıyorum, karşımdaki "sorun neydi, neden ups'e sormadınız sorunun ne olduğunu?" gibi abuk sabuk cevaplar geliyor.

    İyice detaya boğmayayım; sonuç itibarıyla, malı gümrükten almak için tanınan 20 günlük süre bu saçmalıklar eşliğinde doldu ve mal devlete kaldı. WD ise bu bilgiyi de içeren yazdığım son mesajıma "biraz daha beklemelisiniz, ilgili departmandan yanıt bekliyoruz" diye bir cevap verdi. Bu cevabın üzerinden de bir hafta geçmesine rağmen herhangi bir cevap yok. Aliexpress'teki satıcılar bile bunlar kadar gevşek hareket etmiyor.

    2 TB Caviar Black'in üzerine soğuk suyu içip içmeme arasında gidip geliyorum bakalım.

    İlk rma durumunda sıkıntı olmamıştı ama 2. Rma durumunda yazdığınız olayın birebir aynısını yaşıyorum şuan ups ile.wd ödeme dedi ama kaldık öyle.ilk rma da firma fedex mng idi ama bunda Tr de ups ye dustuk

    Sizde de 20 gün doldu mu peki? WD tam olarak aynı şeyleri mi söylüyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EXcom_Zkko

    quote:

    Orijinalden alıntı: usb2.0


    quote:

    Orijinalden alıntı: EXcom_Zkko

    Yukarıda gelen ürünün gümrüğe takıldığını belirten arkadaşlardan, olayın devamıyla alakalı pek bilgi gelmemiş. O zaman ben başımdan geçeni kısaca yazayım.

    Gelen ürün faturada RMA kodu bulunmasına rağmen UPS denen soyguncu ve kanun tanımaz kargo şirketi tarafından gümrüğe takıldı. Bu adamlar tam yüzsüz; takılmaması gereken ürünü taktıkları gibi, faturada yazan değer baz alındığında çıkacak vergiden çok daha fazlasını istiyorlar. Yani adamlar iki durumda da yasadışı hareket ediyor, tam rezillik.

    Herneyse. WD gümrük masraflarını karşılayacağını belirttiği için üstünde durmadım olayın ve yeni bir ticket açarak durumu adamlara bildirdim. Gelen cevap beklendiği gibi "ödemeyi yapmayın, biz halledeceğiz" minvalindeydi. Ama ne olduysa ondan sonra oldu.
    Bu adamlara 4 ayrı ticket açtım bu süre zarfında. Her defasında "bekleyin, hallediyoruz", "bekleyin, ilgili departmana ilettim" şeklinde cevaplarla resmen atlatmaya çalıştı adamlar. Gümrük başlığıyla dördüncü ticket' açıyorum, öncekilere referans vererek durumu baştan anlatıyorum, karşımdaki "sorun neydi, neden ups'e sormadınız sorunun ne olduğunu?" gibi abuk sabuk cevaplar geliyor.

    İyice detaya boğmayayım; sonuç itibarıyla, malı gümrükten almak için tanınan 20 günlük süre bu saçmalıklar eşliğinde doldu ve mal devlete kaldı. WD ise bu bilgiyi de içeren yazdığım son mesajıma "biraz daha beklemelisiniz, ilgili departmandan yanıt bekliyoruz" diye bir cevap verdi. Bu cevabın üzerinden de bir hafta geçmesine rağmen herhangi bir cevap yok. Aliexpress'teki satıcılar bile bunlar kadar gevşek hareket etmiyor.

    2 TB Caviar Black'in üzerine soğuk suyu içip içmeme arasında gidip geliyorum bakalım.

    İlk rma durumunda sıkıntı olmamıştı ama 2. Rma durumunda yazdığınız olayın birebir aynısını yaşıyorum şuan ups ile.wd ödeme dedi ama kaldık öyle.ilk rma da firma fedex mng idi ama bunda Tr de ups ye dustuk

    Sizde de 20 gün doldu mu peki? WD tam olarak aynı şeyleri mi söylüyor?

    tamamen aynı..6 ay kadar önce gönderdiğimde TR de mng ilgilendi,o zamanda böyle bir problem oldu ve wd ye mail atınca ödeme birşey dediler,bir haftada çözüldü..bu seferki ups de ve wd ye mail atınca yine ödeme yapmayın dediler ama daha çözülmedi ve ups de şuan ürün terk edilmiş olarak görünüyor..halbuki wd yetkilisi beni yurtdışında tel ile aradı ama değişen birşey yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: usb2.0

    tamamen aynı..6 ay kadar önce gönderdiğimde TR de mng ilgilendi,o zamanda böyle bir problem oldu ve wd ye mail atınca ödeme birşey dediler,bir haftada çözüldü..bu seferki ups de ve wd ye mail atınca yine ödeme yapmayın dediler ama daha çözülmedi ve ups de şuan ürün terk edilmiş olarak görünüyor..halbuki wd yetkilisi beni yurtdışında tel ile aradı ama değişen birşey yok

    Evet, durumlar aynıymış. "Terk edilme" ile alakalı UPS'le iletişime geçtiğimde, "ürünü tasfiye edilmiş, yani devlete kaldı" dendi. Bu noktadan sonra ne yapacaklar merak ediyorum.

    WD'den önce mail geldi; adamlar hala "You have to wait several days" demişler. Bir buçuk aya gidiyoruz bakalım.




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.