< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ass1134 -- 5 Temmuz 2022; 0:36:27 > |
What is the 'dizel yakıt katkısı'? 😄
-
-
enjektörlerde başlangıç seviyesinde tıkanıklık varsa würth dizel katkısı işe yarayabiliyor.
-
gereksiz, bir çok defa kullandım şehir içi gideceksen kullanma yolda kalma ihtimalin var uzun yola çıkarken dökeceksin arabayı yırta yırta kullanacaksın belki o zaman yakıt hatlarında bir fayda sağlayabilirsin onun haricinde gereksiz kullanınca performans artışı görülüyor araçta fakat depo bitince eski haline geri dönüyor -
bu nasıl başlık yav. -
What is this, it is a book hem de note book demek istemiş burada arkadaş -
İch möchte çiğköfte yanaginda da gamze
Tanişirsan ich heise, tanişmazsan scheise. -
Aleyküm selam. Başlık çok çirkin olmuş, böyle güzel bir forumun ciddiyetine çok uygun değil kanımca.
Aracınız nedir ? Kullanım stiliniz nasıl? Özellikle yoğun şehir içi kullanımlarda DPF sıkıntı verebiliyor. DPF filtreleri bazı araçlarda daha çok sıkıntı verebiliyor gördüğüm kadarıyla, mesela vag grubunda Japonlara ve Fransızlara göre daha sıkıntılı sanki. Elimde net veri yok tabi bu konuda, nette gördüklerim kadarıyla.
-
İnanın ki soruları sizin kadar ciddi olarak görüp cevaplayan sayısı maalesef çok az. Yıllardır bu kanaate vardım. Onun için ilginç bir başlığın uygun olacağını düşündüm. Cevabınız için öncelikle teşekkürler.
Araç 2007 Sportage. Genel olarak şehiriçi kullanıyorum. Ama yıllık en fazla kullanımım s.içi /dışı karışık 8 bin km ancak. DPF ye dikkat edilmesi gerektiğini çoğu kez okudum. İşte benim de bu sorunla karşılaşmamak için nelere dikkat etmem gerekiyor, bunu anlamaya çalışıyorum. Yani mesela DPF ve enjektör temizleyen yerlere götürmek gerekir mi, gerekirse hangi sıklıkta? Yoksa arada bir yüksek devir kullanım yaparsak, mazotu da katkılı olanından alırsak bu yeterli olur mu? -
Vala vala valaaa bizim orda bi köyy vardır köyünn eteklerii dereler akıpp giderdii uzaklaraa bizde bakardıkk -
emin olmamakla beraber aracınızda dpf yok. euro 5 ve sonrası çıktı dpf, bazı euro 4 motorlarda da var ama çok istisna bir durum.
katalizör dolabilir, onun için de arada bir çevre yoluna çıkıp 15 dk kadar 3000 dd civarı gazlarsanız sorunlar minimuma iner.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Ass1134
İnanın ki soruları sizin kadar ciddi olarak görüp cevaplayan sayısı maalesef çok az. Yıllardır bu kanaate vardım. Onun için ilginç bir başlığın uygun olacağını düşündüm. Cevabınız için öncelikle teşekkürler.
Araç 2007 Sportage. Genel olarak şehiriçi kullanıyorum. Ama yıllık en fazla kullanımım s.içi /dışı karışık 8 bin km ancak. DPF ye dikkat edilmesi gerektiğini çoğu kez okudum. İşte benim de bu sorunla karşılaşmamak için nelere dikkat etmem gerekiyor, bunu anlamaya çalışıyorum. Yani mesela DPF ve enjektör temizleyen yerlere götürmek gerekir mi, gerekirse hangi sıklıkta? Yoksa arada bir yüksek devir kullanım yaparsak, mazotu da katkılı olanından alırsak bu yeterli olur mu?Sizin kulladığınız aracın 2014 modelinin 185 bg olarak güncellenmiş motoru var benim araçta. Şehir içi sıklıkta kullanıyorum ve ne yazık ki kısa mesafe. Önlem olarak arada bir motor iyice ısındıktan sonra 2-3 bin devir arası 15 dk kullanıyorum. 168 binde aracım 15 bin kmdir kullanıyorum herhangi bir sıkıntı olmadı şimdiye kadar. Japon-Kore grubunda DPF'ler çok problemli değil gördüğüm kadarıyla ama sonuçta kul yapısı.
Tavsiyem mazotu shellden almanız ve arada da çevre yolu gibi basmaya müsait olan bir yolda bir süre devirli kullanmanız yönünde. Yalnız öncelikli olarak aracınızda DPF var mı onu da bir araştırın. Dizel araç diye sürekli düşük devir kullanımı araçta kurum bağlamaya sebep oluyor. Aracın yağını ve filtrelerini kaliteli-uygun ürünlerle değişip arada da devirli kullanmakta fayda var.
-
Dediğiniz gibi yaptım, bir ustaya sordum, benimkinde DPF yokmuş. Arada bir yüksek devir kullanırsın dedi. Teşekkür ederim yardımınız için.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ass1134 -- 5 Temmuz 2022; 13:6:7 > -
euro 6.2 motorda evet durduk yere sürekli tıkanan bir baş belası parça
-
Yakıtlarda artık birçok katkılar var ama enjektör temizleme katkıları boşa demek de fazla iddialı bir söylem olur. Bu tür katkıların bilindik markalı olanlarında belli aralıklarla 3 depoda bir gibi kullanılmasında her zaman fayda vardır. Tabi iş maddiyata dayanıyor ama uzun vadede faydasını görürsünüz. Bu katkılar enjektörlerdeki ve sübaplardaki kurumların çoğunu yok eder. DPF için direk faydası olmaz ama daha iyi yanma daha az kurum oluşturacağı için partilük filtresi daha az dolar.
-
Ooo Das Borak.. -
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X