Şimdi Ara

Where Tomorrow Pavillon Otomatik Gazebo Yeşil Çadır - 379TL (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
4
Favori
5.593
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • dsi4513 D kullanıcısına yanıt

    Örnek dilekçeye gerek yok:


    Mesafeli satış sözleşmesi ile iptal edildiğine dair firma cevabını ekleyin ve "Sipariş ettiğim tutardan tarafıma teslim edilmesini talep ederim" yazın yeter...

  • nereyi şikayet edeceğiz? teknosayı şikayet edemeyiz satıcı o değil çünkü. .sanırım firmayı edeceğiz satıcı olduğu için değil mi? aracıyı etmemiz saçma olur gibi.

  • cali4nication C kullanıcısına yanıt

    teknosayı şikayet ettim

  • fearless_X kullanıcısına yanıt

    4 ay önce Teknosa' yı şikayet etmiştim:


    "Satıcının sözleşmeyi fesih hakkı olduğundan reddine" denildi...

  • Cem_Alim C kullanıcısına yanıt

    O sözleşmeyi değiştirmek lazım onuda şikayet edeceğim tüketici aleyhine sözleşme yaptıkları için o zaman

  • yine 4000 TL lik çadırı 400 TL ye alacak ölücülerin umutları suya düştü :(

    • İade talebiniz alındı
    • İade gönderiniz teslim alındı
    • İadeniz satıcıya ulaştı
    • İadeniz inceleniyor
    • İade kabul edildi


    Sanki ürünü geri iade etmişiz gibi işlem yapmışlar. Ben de THH başvuracağım dosyayı hazırlıyorum şimdi ürünü göndermeseler bile ceza alsınlar ki alacaklardır da.

  • Teknosa dan aradılar durumu anlattım. Ürünü sanki geri iade etmişim gibi işlem yapmışsınız diye. O ürün ödemesinin iadesi anlamında diyorlar ve kandırmaya yönelik prosedür uyguluyorlar. Ben şahsen tüm kaynaklarımı kullanıp şikayet oluşturabileceğim her yere şikayet ettim. Satış sözleşmesi açık.

    3.6. SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, internet sitesinde belirtilen niteliklere uygun olarak teslim edilmesinden sorumludur.

    3.7. SATICI, stok tükenmesi ve benzeri ticari imkânsızlık halleri, beklenmeyen haller, mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişi iptal etmesi halinde ürün bedeli olarak ödediği tutar en geç 10 (on) gün içinde kredi kartına veya banka hesabına defaten iade edilir.

    Uğraşacağım, madem göndermiyorlar böyle kandırmaya yönelik işlemler yapmamaları lazım. Izdırap olacağım yeminle😁

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MaviAlize M kullanıcısına yanıt
    Sonuç var mı acaba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10/1 olumlu dönüş olacağını sanmıyorum. 2/1 veya 3/1 olsa neyse.

  • fearless_X kullanıcısına yanıt
    helal hocam kim ne derse desin doğrusunu yapıyorsunuz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaviAlize M kullanıcısına yanıt
    sonuna kadar destek👏 hocam haklısınız işini ciddi yapmayan firmalar bu şekilde ilerde her türlü mağduriyet doğuracağından kesinlikle destekçinizim özür dahi telafi
    yoluna gitmeyip kapı dışı eder gibi iptal et beklet bide sonra yüksek fiyattan geri koy

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • birinin hatalı fiyat yazmasından faydalanıp bir de üstüne hakkımı arayacağım yazmanız çok komik gerçekten. ahlaki değerler yerlerde yeminle.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.