Şimdi Ara

Wolksvagen polo classic 1.6 Comfortline (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
1
Favori
96.254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tek cins polo kullanıpta hepsini karalamanın alemi yok.
  • Ne karalaması, karalasam 3 tane polom olmazdı.Anla, dinle sonra konuş.Ya da ustana git.



    Daha yazdıklarımı bile okumamışsın.Tek cins polo kullanmışsın diyorsun.Daha fazla uzatmayalım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dogukan21 -- 10 Nisan 2012; 10:42:28 >
  • 75 beygirlik pololarla, 100 beygirlik polo classic'lerin arasında dünya kadar fark var. Anlayana...
  • selamlar

    arkadaşlar cahiliğime bağışlayın 2000 ve üstü dürbün göğüs Polo classiclerle Hb olanları aynı mı ? farkları mar mı ?
  • selam arkadaşlar bendede 98 model Wolksvagen polo classic 1.6 Comfortline var tek şikayetim süspansiyon eksikliği yolu çok hissettiriyor bu konuda tavsiyelerinizi beklerim
  • WOLSKWOGEN POLO CLASSİC ALMAYI DÜŞÜNUYORUM
    2000 MODEL NASIL Bİ ARABA ŞU ACEMİ AARKADAŞINIZA YARDIM EDİN LÜTFEN
  • arkadaşlar aracım 99 model vw polo classic 1.9 tdi aracımın herseyi orjınal ve yol tutusu bakımından spor yay taktırmak istiyorum 3,5 cm lık yaylar surtme vs yaparmı jant ebatını lastık ebatını degıstırmekte ıstemıyorum
  • Selam arkadaşlar,
    Dün 2000 model dürbün göğüs polo classic 100bg olandan aldım.
    Şöyle bir sorunum var.Aracı İstanbul pendikten aldım satış işlemleri sonrası teslim aldım ve yolda giderken abs yi denemek istedim zaten hava yağışlı ve abs çalıştı ama sondasında ABS lambası yandı ve sönmedi.Bir müddet gittim 100km sonra benzin almak vs için durdum arabayı stop ettim ve sonrasında çalıştırdığımda lamba sönmüştü.Birdaha yanmadı ama ABS hiç devreye girecek şekilde firen yapmamiştım.Eve geldikten 2 saat sonra bir yere gitmek için arabayı çalıştırdığımda lamba direk yandı ve sönmedi.Bu konuda fikri olan varmı böyle bir durumla karşılaşan arkadaşım varmı?
  • Arkadaslar 2000 model polo classic 1.6 75 hb sahibiyim,yaklasik 3 aydir kullaniyorum,aracin gidisi ivmelenmesi gayet hos,hatta trafikte atara gelip bi anda basinca şahlanıyo hatta gecen bisiklet gibi ön kaldiracak sandim::)) neyse sadede geleyim gecen bi sorun yasadim beni tafigin ortadinda üzdü.Hararet gostergsinde bi sorun yoktu trafik isiklerine gelince kaputtan duman(buhar) ciktigini gordum,bi actim baktim kaputu heryer su.Su flanşı(ahtapot,termostat komplesi diyede geciyo adı) bi ton su giris cikisi var bu plastik parcada,kalorifere giden hortumun oldugu cıs dibinden catlayip kopmustu,icten cürümüs resmen.bu parca cok sorun cikartiyomu boyle,hemde bilginiz olsun diye paylasmak istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar, bende polo classic 1999 model 100 lük aldım,araba km 140 binde ekspertis raporuna göre orjinal lokal boyasi var bir kaç yerinde,araci 14000 bin liraya aldim,20 gündür forumlardan çok şey ögrendim,marealara baktim cogunlukla fakat nasip polo classic miş arabanın yürü her şeyi cok güzel iyiki polo almışım diyorum,fakat daha alalı 2 gün oldu inşallah beni üzmez bence donanımı felan her şeyi güzel 2 tane hava yastigi klima vs vs br cok özellik var,yakıtını daha hesap etmedim forumla da az fazla yaktıgını söyleyenler var bakalım artık hayırlısı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenpasa52

    merhaba arkadaşlar, bende polo classic 1999 model 100 lük aldım,araba km 140 binde ekspertis raporuna göre orjinal lokal boyasi var bir kaç yerinde,araci 14000 bin liraya aldim,20 gündür forumlardan çok şey ögrendim,marealara baktim cogunlukla fakat nasip polo classic miş arabanın yürü her şeyi cok güzel iyiki polo almışım diyorum,fakat daha alalı 2 gün oldu inşallah beni üzmez bence donanımı felan her şeyi güzel 2 tane hava yastigi klima vs vs br cok özellik var,yakıtını daha hesap etmedim forumla da az fazla yaktıgını söyleyenler var bakalım artık hayırlısı :)

    Merhabalar ;bende pazartesi 2001 model 1.6 comfortline almayı düşünüyorum. Acaba aracı kullandığınız günden bugüne izlenimlerinizi yazar mısınız? Bide ne kadar yakıt tüketimi var?
    Teşekkürler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • POLO CLACSSİC ALMIŞIM İYİKİ İNANIN PERFARMANSI TATMİN EDİCİ,OTOBANA CIKTIGIM DA 190 200 KM RAHAT CIKA BİLİYORUM,2014 MODEL ARABALARLA AYNI ŞEKİLDE GİDE BİLİYORUM VE GÜVEN VERİYOR ARABA ARACIM SORUNSUZ CIKTI ÇOK SÜKÜR,YAKITTA NORMAL HERKESE TAVSİYE EDERİM,RENEULT SEMBOL LA FELAN KIYASLANAMAZ ASLA POLO CLASSİC.
  • Polo classic asla karalanamaz.hele ki dürbün göğüs.ben bir kere ALM kodlu 75 hp motorla şehir içi 8 lt şehir dışı 5 lt yakaladıysam o aracı karalamak için ciddi bir sebebiniz olması lazım. Üstelik o motorla 190 km/h çıktım ben.araç çok iyi yılına göre ama bakımlarının yapılması gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada Polo Classic i oven arkadaşlar muhtemelen arabadan kurtulmak için yazıyorlar.
    Araç çok yakıyor, yüksek hızlarda titreme, daha doğrusu güven vermiyor. Sürekli bir derdi çıkıyor, yedek parçası pahalı. Arka camlar manuel. Bisküvi kutusu gibi içi dar. Parasını kesinlikle haketmiyor ama VW olduğu için, Alman olduğu için alınıyor.
    Aracın güzel yönleri de yok değil. Hızlanması çok iyi, yalıtım da iyidir.
    Yaklaşık 1.5 sene 2001 Dürbün göğüs kullandım. Illallah ettirdi sattım yerine mitsubishi Carisma aldım. Hiç üzmedi, yol tutuşu, iç hacmi, yakıtı, sorunsuzlugu ile beni çok mutlu etti. Ekşi yönlerini gelirsek yol sesi alıyordu artı cam düğmeleri çabuk sorun veriyordu.
    Nakit ihtiyaçtan piyasası 15-16 bin civarlarinda olmasına rağmen 14 bine verdim. Aldığım fiyatta 14 bindi. Bildiğim yanıma kar kaldı.
    Araçların segmenti farklı olabilir doğrudur ama fiyat ve yıl olarak baz alırsak, karsilastirma yaparsak Carisma daha ağır basiyor.
    Sonuca baglarsak aracı kesinlikle önermem. Bakımlı ise, düzenli olarak bakımları yapıldı ise alınır. Yoksa kesinlikle üzer. Neredeyse ayda bir kere yolunuz sanayiye düşebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manjimaru

    Burada Polo Classic i oven arkadaşlar muhtemelen arabadan kurtulmak için yazıyorlar.
    Araç çok yakıyor, yüksek hızlarda titreme, daha doğrusu güven vermiyor. Sürekli bir derdi çıkıyor, yedek parçası pahalı. Arka camlar manuel. Bisküvi kutusu gibi içi dar. Parasını kesinlikle haketmiyor ama VW olduğu için, Alman olduğu için alınıyor.
    Aracın güzel yönleri de yok değil. Hızlanması çok iyi, yalıtım da iyidir.
    Yaklaşık 1.5 sene 2001 Dürbün göğüs kullandım. Illallah ettirdi sattım yerine mitsubishi Carisma aldım. Hiç üzmedi, yol tutuşu, iç hacmi, yakıtı, sorunsuzlugu ile beni çok mutlu etti. Ekşi yönlerini gelirsek yol sesi alıyordu artı cam düğmeleri çabuk sorun veriyordu.
    Nakit ihtiyaçtan piyasası 15-16 bin civarlarinda olmasına rağmen 14 bine verdim. Aldığım fiyatta 14 bindi. Bildiğim yanıma kar kaldı.
    Araçların segmenti farklı olabilir doğrudur ama fiyat ve yıl olarak baz alırsak, karsilastirma yaparsak Carisma daha ağır basiyor.
    Sonuca baglarsak aracı kesinlikle önermem. Bakımlı ise, düzenli olarak bakımları yapıldı ise alınır. Yoksa kesinlikle üzer. Neredeyse ayda bir kere yolunuz sanayiye düşebilir.

    Hakkı olabilirsin arkadaşım.sürekli sorun çıkarmasına,darlığına sana hak veriyorum.ancak sanayi kafasıyla dediklerin doğru çıkabilir.ben 5 sene kullandım cam bozulması illahlah dedirtti elektrik aksamı öyle.ama araç kazalıydı pert raporu vardı.ama kesinlikle direksiyon titremiyor.190 bastım 1.6 75 hp ALM motorla.yakıt konusunda da alm ve akl motor (dürbün göğüs için konuşuyorum) yakıyor evet.yeter ki bakımları yapılsın ama.araç 13 senedir bizde idi hep yetkili servise gidiyordu.yakıt tüketimi ortalaması 6 lt idi.birazda bakımlarının nerde yapıldığıba bağlı sen sanayiye gidersen bakımlar için tabi çok yakar.tofaş mı bu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    75 beygirlik pololarla, 100 beygirlik polo classic'lerin arasında dünya kadar fark var. Anlayana...

    Ne gibi farklar hepsini yazar mısınız? Ben 1.6 75hp olanlarından almak üzereyim. Kötü bişey okumadım bu motorla ilgili.
    Bir tanesinide kullandım 1.6 75hp olanlarından ve perfosmansı bana iyi geldi ok gibi fırlıyordu araba.
    Benzinde denedim lpg olursa nasıl olur bilmiyorum ama ekonomi açısından lpg olması iyi olur. Lpg performası ile ilgilide
    yorumlarınızı alırsak iyi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: studioworks

    quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    75 beygirlik pololarla, 100 beygirlik polo classic'lerin arasında dünya kadar fark var. Anlayana...

    Ne gibi farklar hepsini yazar mısınız? Ben 1.6 75hp olanlarından almak üzereyim. Kötü bişey okumadım bu motorla ilgili.
    Bir tanesinide kullandım 1.6 75hp olanlarından ve perfosmansı bana iyi geldi ok gibi fırlıyordu araba.
    Benzinde denedim lpg olursa nasıl olur bilmiyorum ama ekonomi açısından lpg olması iyi olur. Lpg performası ile ilgilide
    yorumlarınızı alırsak iyi olur.

    Asil sorun lpg takilinca çıkıyor zaten. 100 bg olan lpgde daha sorunsuz. Performans farkı da cabası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 99 model ile 2000 model polo 1.6 aynimi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arastiriyorum durbun gogus olanindan alicam nasipse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar biz de bayramdan önce 1999 model Polo Classic aldık. 100'lük olanlardan.
    Sorunumuz şu, araç çok yakıyor. Şehir içinde lpg'de kilometrede 45 kuruş yakıyor. Öyle aman aman bir trafik de yok. Lpg bakımı ve ayarları yeni yapıldı. Yalnız egzozcu katalizörün dolu olduğunu, değişmesi gerektiğini söyledi. Bu durumun yakıtı da artıracağını söyledi. Katalizör bu kadar etkiler mi yakıtı?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.