Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (36. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
961
Cevap
44
Favori
78.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ups e nasıl ulaşıyorsunuz? Kurye çağır dan talep açtım 4 saat sonra evde yok bahanesi ile talebim iptal edildi. Müşteri hizmetlerine de baglanamiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • batdunyabat kullanıcısına yanıt

    Kendim gittim kargoya.. Eve gelmesini beklersek işimiz var..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar series x cihazım ilk gün bozulmuştu,garanti sürecini merak edenler için hızlıca bir açıklama videosu çektim.








    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih_Law

    Kendim gittim kargoya.. Eve gelmesini beklersek işimiz var..

    Kargo 1 gün sonra geldi onu hallettim de microsofttan cevap bekliyorum. Son zamanlarda gamepad ı garantiye gönderen var mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batdunyabat

    Kargo 1 gün sonra geldi onu hallettim de microsofttan cevap bekliyorum. Son zamanlarda gamepad ı garantiye gönderen var mı?



    Alıntıları Göster

    1 haftanın sonunda 2 tuşunda sıkıntı yaşadığım gamepad ı yeni nesil sıfır gamepad ile değiştirdiler. Teşekkür ederim microsoft.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-A773460ED

    Dolandırıcılık mı? Aynen öyle yapıyormuşuz senden öğrenmiş olduk. Tartışmaya girmiycem seninle iyi geceler.

    Bu şekilde müşteri desteğinin iyi niyeti suistimal edilince hizmeti bir süre sonra kesiyorlar. Örneği olan markalar var Türkiyede :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kolaylık olsun diye yazıyorum, garanti için 0850 390 2777 numarayı aradıktan sonra sırayla 1-1-3-1-1-2 tuşlayınca müşteri temsilcisine bağlanıyorsunuz.


    10.11.2020 de kayıt açtırdım, siyah kontrolcümü garanti için gönderdim, özellikle içine not yazdım, değişim cihazını beyaz göndermeyin diye, yaklaşık 10 gün sonra elbette tahmin edebileceğiniz gibi beyaz gönderdiler.


    Aradım, dedim ne ayaksınız, ben beyaz istemem (belli bir süre sonra leş gibi sararıyor ısıdan ve kirden dolayı), dediler ki; covid-19 sebebiyle siyah kontrolcüde stok sıkıntısı var, biz bu durumdan dolayı çoğu kullanıcımıza (biliyorum aranızda var böyle kullanıcılar sesinizi çıkarmıyorsunuz!) beyaz kontrolcüyü hediye ettik daha sonra siyah gönderdik, sizin durumunuzda yüksek ihtimal öyledir, size kesinlikle siyah cihaz gönderilecek siz beyazı kullanmaya başlayabilirsiniz.


    Oha dedim lan böyle bir garanti olamaz, inanamadım. Başka kontrolcüm olduğu için kutuyu açmadım (kesin bir nane var diye) bekliyorum siyah gelecek diye, ama gelen giden yok. 1 ay geçti üzerinden aradım tekrar; dedim böyle böyle, temsilci ben mail attım gelen cevabı size göndereceğim dedi. Tamam biraz daha bekledik, çat bir mail, beyaz kontrolcüyü kullanabilirsiniz, siyah isterseniz beyazı geri göndermeniz gerekmekte, hay dedim sizin yapacağınız işin.


    Tekrar kayıt açtır, kutuya 72 punto yaz beyaz göndermeyin diye, kargoya ver, bekle gelsin. Geldi. Gene beyaz geldi. BEYAZ.


    Yıldım artık, uğraşmak istemiyorum, aradım son kez, gene biz mail attık bla bla.


    Bilmiyorum siyah gönderirler mi, hediye ederler mi ama, inat ediyorlar, bu son beyazı geri göndereni öpsünler.


    Ama haklarını vermek lazım Türkiye standartları üzerinde garanti anlayışları var.





  • gönderdikleri kol series s mi one s mi? ona göre usb type c kablosu almam gerekecek sanırım pc'de kablolu kullandığım için.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AdaminTeki -- 22 Aralık 2020; 15:41:1 >
  • AdaminTeki kullanıcısına yanıt

    Yeni nesil kol gönderiyorlar artık. Type C işinizi görür.

  • teşekkürler

  • one s kontrolcü gönderdim bana da series beyaz kontrolcü geldi. one s kontrolcü bluetooth ile asla kullanılamayacak gecikmeler yaratırken series s kolunu aynı mesafeden çok rahat bluetooth ile pcde kullanabiliyorum. pc için kol değiştirenlerin aklında bulunsun ben type c kablo siparişi de geçtim ama kullanmayacağım gibi çünkü gerçekten gecikme yok.

  • Çok sağolun. Yazdığınız tel no ve tuş kombinasyonları ile ulaştım desteğe.


    15-20dk saçma sapan savaş animasyon sesleri dinledim sonra bağlandı ama müşteri temsilcisi tüm sinirimi aldı.


    Kolun biri arızalı idi diğeride arıza yapınca ikisini birden yollamak için kutuları hazırladım.


    Tek pakette istemiyorlar. İki kayıt açtılar.


    Yalnız ups ile uğraşmak istemiyorum, bana 20km falan şubeleri ama gidip kendim vereceğim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biuu -- 28 Aralık 2020; 21:25:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • One S kolumun yenisi geldi şükür. Görseldekinin aynısı gelmiş.

    İpad Pro üzerinde Call of duty oynuyorum. Kolu Bluetooth ile eşleştirmeme rağmen oyun içi ayarlardan bağlandı yazmıyor!

    Bu yeni gelen kol ios ile uyumlu değil sanırım? Sitesinin de not düşmüşler. “İos desteği yakında geliyor”

    Böyle bir şey mümkün mü ya?



    XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)

    XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)

    XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)

    XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biuu -- 6 Ocak 2021; 20:29:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • biuu kullanıcısına yanıt
    Olabilir hocam. One s ve x kontrolcüleri çalışıyor sorunsuz ama bu yeni nesilde farklı bir bluetooth standardı vardır belki. Fazla sürmez gelmesi desteğin.
  • Merhaba, ben 2019 Mayıs ayında Xbox One S gamepad aldım PC'de oyunları oynamak için, şimdi garantiye göndermek istiyorum ama microsoftun sitesine cihaz kaydı açmak isteyince seri numarasını yazdığımda "Bu seri numarası tanınamadı." şeklinde uyarı geliyor o yüzden ekleyemiyoruz cihazı. Daha önce başına böyle bir şey gelen oldu mu, çözümü hakkında fikri olan varsa yardım edebilir mi acaba?


    https://support.xbox.com/tr-TR/help/hardware-network/controller/controller-warranty bu siteden garanti kontrol ettiğimde garantisinin olduğu görülüyor.





  • fenerliso kullanıcısına yanıt

    Gamepad leri sistem tanımıyor ilginçtir. Bende tanıtamamıştım.


    Yukarıdaki yöntemdeki gibi telefon ile aramanız yeterli, çok yardımcı oluyorlar. Sadece bağlanması uzun sürüyor, sabredin.


    Sonra gamepad içindeki seri noyu istiyorlar ve kontrol edip, ayakkabı kutusuna koyun, üzerine maile gelen takip noyu yazıp ups ile anlaşmalı yollayın diyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biuu -- 7 Ocak 2021; 21:7:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biuu kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam, arayayım o zaman ben de müşteri hizmetlerini, umarım sıkıntısız hallolur :)

  • indeks in garanti sağlama memnuniyeti ne düzeyde? 5 aylık xbox one s controllerda A tuşu basmamaya başladı. normal basışta sıkı sıkı fire veriyor.

  • Selamlar, bir sorum var. İkinci el garantili Xbox One S kolu aldım, titreşimi bozuk olduğundan değişim sürecini başlattım internet üzerinden. Microsoft'tan kolun ve seri numarasının resmi ve faturanın fotoğrafını yüklememi söyleyen bir mail geldi. Oraya fotoğrafları yükledim, "dosya aktarımı tamamlandı" dedi. Daha sonra kapatıp dosya aktarma linkine bir daha tıkladığımda boş gözüküyor ve dosya da yüklenmiyor. Acaba dosya yüklendiği için mi yüklenmiyor, bir de boş gözüktüğünden garipsedim. Sizde de böyle mi olmuştu? Faka basmış olmayayım diye sorayım dedim, şimdiden teşekkürler.

  • ibrams İ kullanıcısına yanıt

    Hayır hocam hala görünüyor, ben de geçen hafta gönderdim cihazı, yükleme yaptığınız email adresinizle oturum açtığınızdan emin misiniz? Ben de bir girişimde farklı mail adresiyle oturum açmıştı. Eğer kayıtlı başka mailiniz varsa pcde olabiliyor. Yükleme sayfasında sağ üstten hesabınıza bakın derim.




    Geçen hafta bluetooth kopması ve kablo giriş yerinin çalışmaması üzerine gönderdiğim one s kontroller için bugün şöyle bir mesaj geldi: "Harika bir haberimiz var! Değişim cihazınız, belirttiğiniz adrese teslim edilmek üzere hizmet merkezimizden çıkış yaptı." Sanırım yeni nesil cihaz gelcek banada. Yarın veya Cuma elimde olur bakalım.

  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.