Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (38. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
961
Cevap
44
Favori
78.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hangi numarayı arıyoruz , 08503902777 bunu aradığımda Xbox teknik destek için bire basın diyor sonrada aradığınız için teşekkürler diyip kapatıyor :D

    diğer numarada sürekli meşgul,ulasılamıyor mu hiçbir şekilde anlamadım ,2 gündür arada arıyorum ama hep meşgul



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tremere117 -- 15 Temmuz 2021; 16:1:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tremere117 kullanıcısına yanıt

    Microsoft hesabı | Cihazlar


    Bu linkten cihazınızı ekleyin. Daha sonra servis talebi oluşturun.

  • support.xbox.com
    Xbox One Destek | Xbox 360 Destek | Xbox Live ve Ücretlendirme Desteği
    https://support.xbox.com/tr-TR

    burdan musterı hızmetlerıne kayıt bırakın onlar 1 dk dönüyor.

  • Merhaba beyler geçen ikinci el garantili konsol aldım kontrolcüsünde bi sıkıntı yok ama kozmetik deformeler vs mevcut içime sinmediği için garantiye yollamak istedim yurt dışı ile görüştüm derdimizi anlatabildiğimiz kadar anlattık ups kodu yolladı şimdi dün ups çağrısı yaptın geldim aldılar kutunun içine tuşlar bazen basma hassasiyetini ayarlayamıyor arada kolun bağlantısı kopuyor değişim istiyorum vs yzan bir not attım sizce değişim yaparlarmı deneyen oldumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • toress86 T kullanıcısına yanıt
    %99 değişim olur garantisi var detaylı kontrol edeceklerini sanmıyorum. Gelince haberdar edersin bizi de.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • servise ulaştı diye mail aldım sabah inşallah değiştirirler güncelleyeceğim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blackprague kullanıcısına yanıt
    Sıfır Series
    X kolu geldi 🥳




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi toress86 -- 16 Ağustos 2021; 12:39:34 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • toress86 T kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam demiştim. Siyah rengi siz mi tercih ettiniz?

    Hocam başka arkadaşlara da yardımcı olmak adına. Garanti sürecini nasıl başlattınız ne yaptınız kimle nasıl görüştünüz yazar mısınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackprague -- 16 Ağustos 2021; 11:37:13 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • blackprague kullanıcısına yanıt

    Ben xbox tr ulaşamadım ilk başta Microsoft store dan yurtdışı ile görüştüm durumu ona anlattım dedim kontrolcüde bi hasar vs yok ama değişim istiyorum falan bi yarım saat görüştük adresimi vs aldı ups kodu verdi sonra ben değişim olacağından emin olmadığım için bi şekilde xbox türkiyeye ulaştım arayarak (hatırlamıyorum şuan numara falan) onlara durumu anlattım servisin normalde kozmetik hasarda değişim yapmadığını ama yoğunluktan bazen kontrol etmeden değişim yapabildiklerini söyledi fırsatınız varsa yollayın dedi bende bi kutuya koydum yolladım ertesi gün ellerine ulaştı direkt değişim cihazı yollamışlar gerçekten mükemmel bi tecrübe oldu burada tek kriter.konsolun yada kontrolcünün garantisinin olması bence yardımcı oluyorlar Xbox yurtdışından Angela hanım one x kontrolcüsü yolladığım için one x kontrolcüsü değişimi olacağını şöylemişti ama Xbox tr series X yolladı sağolsun renk konusunda bi tercih belirtmedim ellerinde olanı yolluyolardır bi tane arkadaşa ısrarla 3-4 kere beyaz yollamışlar anasına avradına sövüyodu xbox’ın forumda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toress86

    Ben xbox tr ulaşamadım ilk başta Microsoft store dan yurtdışı ile görüştüm durumu ona anlattım dedim kontrolcüde bi hasar vs yok ama değişim istiyorum falan bi yarım saat görüştük adresimi vs aldı ups kodu verdi sonra ben değişim olacağından emin olmadığım için bi şekilde xbox türkiyeye ulaştım arayarak (hatırlamıyorum şuan numara falan) onlara durumu anlattım servisin normalde kozmetik hasarda değişim yapmadığını ama yoğunluktan bazen kontrol etmeden değişim yapabildiklerini söyledi fırsatınız varsa yollayın dedi bende bi kutuya koydum yolladım ertesi gün ellerine ulaştı direkt değişim cihazı yollamışlar gerçekten mükemmel bi tecrübe oldu burada tek kriter.konsolun yada kontrolcünün garantisinin olması bence yardımcı oluyorlar Xbox yurtdışından Angela hanım one x kontrolcüsü yolladığım için one x kontrolcüsü değişimi olacağını şöylemişti ama Xbox tr series X yolladı sağolsun renk konusunda bi tercih belirtmedim ellerinde olanı yolluyolardır bi tane arkadaşa ısrarla 3-4 kere beyaz yollamışlar anasına avradına sövüyodu xbox’ın forumda

    Teşekkürler hocam ayrıntılı bilgi için.





  • Merhaba,


    XBOX kolu için geçenlerde servis talebi oluşturdum ama ne mail geldi ne talep oluştu. Sonra yurtdışı müşteri hizmetleriyle görüştüm ve talebi onlar oluşturdular ancak ürünü göndereceğim UPS kodu veya herhangi bir email gelmedi.


    Ürünlerim sayfasından ise talebi aşağıdaki şekilde görüyorum. Bu durumda yapmam gereken nedir? Tekrar mı müşteri hizmetleriyle görüşeyim. Bilgisi olan bilgi verebilir mi?


  • quote:

    Orijinalden alıntı: TDB

    Merhaba,


    XBOX kolu için geçenlerde servis talebi oluşturdum ama ne mail geldi ne talep oluştu. Sonra yurtdışı müşteri hizmetleriyle görüştüm ve talebi onlar oluşturdular ancak ürünü göndereceğim UPS kodu veya herhangi bir email gelmedi.


    Ürünlerim sayfasından ise talebi aşağıdaki şekilde görüyorum. Bu durumda yapmam gereken nedir? Tekrar mı müşteri hizmetleriyle görüşeyim. Bilgisi olan bilgi verebilir mi?


    Aynı sorunu yaşıyorum bende garanti talebi oluşturdum ancak herhangi bir mail gelmedi pazartesi telefon edeceğim.





  • Tinúviel kullanıcısına yanıt
    Aradıysanız sonucu öğrenebilir miyim?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TDB

    Aradıysanız sonucu öğrenebilir miyim?

    Microsoft kendilerine ulaşılamasın diye elinden geleni yapmış. 850 li bir numara var orada Xbox için desteği seçtiğinizde telesekreter teşekkür edip kapatıyor. Site üzerinden beni arayın bölümüde ısrarla hata veriyor. Rezalet bir durum kısaca.

  • Xbox Müşteri Hizmetleri No

    02123755232

    Edit: Kapatmışlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A773460ED -- 7 Eylül 2021; 14:31:12 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben yurt dışı ile de görüştüm ama hala dönüş yapmadılar.


    Bu konuda çözüm bulanlar yardımcı olurlarsa sevinirim.

  • İyi geceler dilerim herkese. Yurtdışı cihazlarda bilindiği gibi gamepad vs aksesuarlar 1 yıl garantili oluyor her halükarda ancak yurtiçi faturalı cihaz için gamepadlerin garanti süresi konsolun garanti süresi kadar mı oluyor yoksa yine yurtiçi cihazlar içinde garanti süresi 1 yıl mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar benim cihaz da 1 haftalık yeni fark ettim B tuşu bazen basmıyor hatta 2-3 denemede algılıyor acaba bağlantıda sıkıntı mı var ? Dedim diğer tuşlar çalışıyor. B ve X tuşları çok sert yeni alan arkadaşlar da durumlar nasıl ? X Box desteğe de harbiden ulaşılamıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba. İthalatçı garantili xbox series x aldım. Garanti için sisteme eklediğimde garanti başlatma tarihini 2 ay öncesinden gösteriyor. Bu durumu nasıl düzeltebilirim.

  • Arkadaşlar kumandaları garantiye göndermeye çalışırken hiç müşteri hizmetleriyle şunla bunla telefonla ulaşma çabasıyla uğraşmayın..
    support.xbox.com
    Xbox oyun kumandası değişikliği isteme | Xbox Support
    https://support.xbox.com/tr-TR/help/hardware-network/controller/controller-warranty
    link.ine tıklayın. Sayfayı biraz aşağı kaydırıp Garanti sorgulama bölümünden "Oturum Aç" a tıklayın.. Hotmail ya da outlook mail hesabınızda kullandığınız mail&şifreyle giriş sağlayın.. Ardından açılan sayfada kumandanın seri numarasıyla garanti durumunu denetleyin.. Garanti dahilinde çıkarsa alt kısımdan değişim başvurusu için link.e tıklayın.. Açılan sayfadaki bilgileri doldurun, onaylayın, aşamaları takip edin.. Başvurunuz alındıktan sonra başta giriş yaptığınız mail adresinin gelen kutusunu açın.. Kısa bir süre sonra bir otomatik mail gelecek.. Başvurunuzu yaptınız, tebrikler.. Bir sonraki gün mesai saatlerinde ise yine Microsoft tan bir mail daha gelecek.. O mailde yazan Servis numarasını, kumandayı kutuladığınız paketin üzerine irice yazarak kargoyu UPS e X0438X koduyla (bu kod Microsoft Türkiye alıcısının şirket bilgi ve adres bilgilerini içerir koddur) teslim edin.. Muhtemelen ertesi gün teslim edilir ve size mail.ler gelmeye başlar.. Bir iki gün içerisinde ise cihaz gerçekten garanti kapsamındaysa yeni kumandanız size kargolanır, size de oyunları sağlam bir kolla oynama şansı kalıırr..
    Kimseyle muhttap olmadan mis gibi garanti başvurusu.. Daha ne.. ☺️👍✌️

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.