Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (40. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
961
Cevap
44
Favori
78.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • what_tha kullanıcısına yanıt

    Servis numarasından kastınız sipariş numarası mı hocam? Servis no içeren 2. mail gelmedi sadece sipariş numaram var

  • emmre129 E kullanıcısına yanıt

    ben degisimi yapali bir sene oldu ama degismediyse sanırım bi mail bekleme süreci oluyordu o mail gelince gönderin falan diyorlardı. şimdi mail geçmişimi kontrol ettim ve bir tane "case number" ile ilgili mail gelmiş aradığım gün muhtemelen, 2 gün sonra da "servis talebi numarası" nı içeren bir mail daha gelmiş. ikinci mail ile göndermiştim diye hatırlıyorum. arayıp sorabilirsin veya dediğim ikinci maili bekleyebilirsin. mail buna benziyor: bunun altında da kontrolcüyü nasıl paketleyeceğim hakkında bilgi verilmiş.


    XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)




  • AdaminTeki kullanıcısına yanıt

    Bana böyle bir mail geldi

    XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)
  • emmre129 E kullanıcısına yanıt

    tamam bence arayıp servis kayıt numaranı öğrenip ürünü gönderebilirsin.

  • AdaminTeki kullanıcısına yanıt

    Hocam xbox'ın numarasını bulamadım bir türlü. Nereyi arayacağız ?

  • emmre129 E kullanıcısına yanıt

    08503902777

    02123705555

  • emmre129 E kullanıcısına yanıt

    Evet o numara hatta 15 ile başlıyor olması lazım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • what_tha kullanıcısına yanıt

    Evet 15 ile başlıyordu. 2. mail gelmeyince siparişi iptal ettim. Telefonla arayıp kayıt oluşturacağım.

  • garanti için servis kaydı oluşturdum maile kod falan gelmedi.


    bende ups'e kendim götürdüm. maile kod geldi mi falan dediler tabi gelmemişti bir şekilde gönderdi arkadaş microsofta.


    upsten takip numarasıyla sorguladığımda microsofta ulaşmış gözüküyor. ama sistemde ürün kargolanmış gözükmüyor hala :D


    XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)



    microsoftu falan mı aramak lazım yoksa sizde de böyle birşey yaşandı mı?


    XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)



    bu da ups'deki kargonun ulaştığına dair bilgi.





  • Panamalı Hasta kullanıcısına yanıt
    1 2 gün sonra işlenir yollanır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • oldboy83tr O kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için teşekkürler. Bekleyelim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar benim series S 15 aralıktan beri serviste duruyor.... Bu aralar konsol yollayan oldu mu ? Sırf beni mi bekletiyorlar yoksa sizin cihazlar da mı bekliyor ?

  • Beyler merhaba, xbox ı aradım da gamepad tamiri yapmayıp direk değiştiriyorlarmış tabi garantili olursa. Benim ürünün garantisi bitti ve sol analogda problem yaşıyorum. Tavsiye edebileceğiniz ürün tamiri yapan düzgün bir yer var mıdır?


    -iş başa düştü. tamir ettim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brovazZ -- 11 Ocak 2022; 20:46:22 >
  • arkadaşlar tuşları bazen basmayan gamepad garantiden sıfırı ile değişim şeklinde geldi.


    bu sefer de y tuşu temassızlık yapıyor. tekrar mı garantiye göndereceğiz şimdi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panamalı Hasta -- 6 Ocak 2022; 16:1:37 >
  • batdunyabat kullanıcısına yanıt

    sende düzeldi mi hocam tuş sorunu?


    series s gamepadi var bende değişimden gelende de sorun var...

  • Panamalı Hasta kullanıcısına yanıt

    Tekrar xbox canlı destekten talep açıp yeniden göndereceksiniz.


    Xbox ürünlerinde onarım olmuyor, direk değişim oluyor.


    Hafta içi 16.30 a kadar sizi aramalarını talep edebilirsiniz.


    XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)support.xbox.com
    Bize Ulaşın | Xbox Desteği
    https://support.xbox.com/tr-TR/contact-us



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biuu -- 6 Ocak 2022; 19:29:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 sene kadar problemsiz kullandım hocam. Kullanıma bağlı olarak şu an sol analog perte çıkmak üzere. Garanti de bitti. Yeni gamepad arayışı içindeyim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lhunardaien kullanıcısına yanıt

    28 aralıktan beri bende beklemedeyim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UPS kargoya çağrıda bulundum , ilçede şubeleri yok bakalım bugün gelebilecek mi. Sürecin nasıl ilerlediğini editlerim daha sonra.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IRuthless -- 10 Ocak 2022; 13:15:0 >
  • IRuthless kullanıcısına yanıt

    Hiç çağrıda bulunmakla uğraşmayın 2 kez kurye talebinde bulundum gelmediler. Gidip kendim bırakmak zorunda kaldım ürünü...

  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.