teşekkürler hocam. |
XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (42. sayfa)
-
-
Ben series x var ve 3 kolu tam 14 defa garantiye yolladım. sürekli rt tuşu bozuluyor diye hepsinde de ne renk yolladiysam o geldi. İki siyah bir beyaz var.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Farklı bir talebin olmuş muydu mesela beyaz gönderip siyah isteme ya da siyah gönderip beyaz isteme
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar selam. Series s sahibiyim. Mecbur kalıp makinenin vida bantlarını sokup kapağı açtım.garanti bozulmuş müdür?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet, neden böyle bir şey yaptınız?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam makine düştü düşünce kapağın bir kısmının dişleri açıkta kaldı. Mecburdum yani. Kısmet böyleymiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş olsun hocam, ince bir tornavidayla zorlamadan bastırsaydınız takılmaz mıydı acaba? Neyse inşallah sorun olmaz garanti süresi boyunca
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekürler hocam. Her şeyi denedim fakat başarılı olamadım. En son çare açtım artık. Nasip artık yapacak bir şey yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen sağlık olsun
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
merhaba arkadaşlar, xbox.com.tr üzerinden aramaları için kayıt açtırmaya çalışıyorum fakat sürekli bizden kaynaklı bir hata var diyor. güncel telefon numarası ve dahili numara kombinasyon ile bilgisi olan var mı acaba?
-
Öncelikle “xbox bize ulaşın” bölümünden hafta içi 09.00 - 16.30 arası aranma talebi oluşturabilirsiniz.
support.xbox.comBize ulaşın | Xbox Supporthttps://support.xbox.com/tr-TR/contact-us?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaberEğer yine de olmuyorsa. 0850 390 2777 numarasını aradıktan sonra
sırasıyla 1-1-3-5 yaparak Microsoft “fare klavye” departmanına bağlanın, xbox a ulaşamıyorum, bağlar mısınız diye rica edin. Yönlendiriyorlar.
Biraz bekledikten sonra hat açılacaktır.
Yukarıdaki numarayı arayınca xbox bölümünü seçmeyin direk telefon kapanıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Es dost akraba vs. konusabileceginiz başka birinin numarasıyla deneyin. Bugun şahsi hattimla bi turlu adama alamadım hep o hatayı verdi. Arkasından iş hattımı yazdım anında arama geldi. Enteresan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Arkadaşlar merhaba 2 haftadan uzun süredir microsoftun sorunlu xbox series x gamepadimle ilgili aksiyon almasını bekliyorum. Sorunum kulaklık jackı bağlıyken kumandaya enteresan bir şekilde kendi kendine anlamsız hareketler yapıp oyun içinde ve daha sonra 1-2 dakika içinde de tamamen donuyor. xbox home tuşu bile çalışmıyor bu durumda. Pilleri çıkarıp tekrar takmak zorunda kalıyorum. 5 dakika içerisinde yine aynı sorun kendini tekrarlıyor. Ne hikmetse kulaklık bağlı değilken bu sorunu yaşamıyorum. Yabancı forumlarda da araştırdım benimle aynı sorunu yaşayan insanlar var.
Şimdi gelelim microsoft tarafına onlar da garanti sürecini başlatma istiyor ancak microsoft hesabım içerisindeki cihazlar kısmına gamepad'im bir türlü eklenmiyor. Daha önce ekleyebilmiştim ama kendi kendine listeden kalkmış. Ve şimdi eklemek istediğimde cihaz eklendi diyor. Ancak listede gözükmüyor. Bu işlemi yapamayınca da garanti sürecini başlatamıyor microsoft. Bu konumla ilgili 2 haftadan fazla süre geçti ve hergün arıyorum kıdemli ekiplerin konuyla ilgilendiklerini belirtiyorlar. Şikayet var' a vs heryere yazdım. Adamlar cevap bile yazmıyor.
Ne yapmalıyım sizce?
Şikayet var sitesine şikayet de yazdım. Video da var şikayet içinde. Ne dönen var ne yazan.
www.sikayetvar.comXbox Series X 9. Nesil Oyun Kontrolcüsü Garanti Süreci Başlatılmıyorhttps://www.sikayetvar.com/xbox/xbox-series-x-9-nesil-oyun-kontrolcusu-garanti-sureci-baslatilmiyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.o.spawn.o.O -- 15 Şubat 2022; 12:12:14 >
-
Gamepadi eklemenize gerek yok konsolun garantisi uzerinden isletebilirsiniz. Cihazlarım kısmında konsolunuzu seçip sipariş başlatı seçin. Orda seçenek olarak aksesuar kablosuz denetleyici olarak çıkacak. İlerlettiginizde servis siparişiniz oluşacak ve süreci ilerleteceksiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Böyle bişey oluyomuydu hocam ya.. 40 kez görüşme yaptım buna gerek yok burdan süreç başlatın demedi kimse. Şimdi tekrar arıyorum. Aşağıdaki gibi aksesuar ve kablosuz bağdaştırıcı seçiyorum değil mi?
Çok teşekkürler
-
Evet hep bu şekilde yapılıyor aslında.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bagdastirici dediği kablosuz adaptör onu seçmeyin. Kablosuz denetleyici yazması lazım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
şimdi konuştum tekrar 9.nesil controllerin kayıt edilip üzerinden destek alındığını belirttiler. Ancak tam o esnada kıdemli ekipten yanıt almışlar ne hikmetse :) ve kıdemli ekip kaydedilemediğini cihazın belirtmiş. Prosedürleri 8.nesilmiş gibi devam ettireceklerini belirttiler ve şimdi süreci başlatan bir mail gönderdiler. Hadi bakalım bismillah..
Nekadar sürüyor değişim süreci bir bilginiz var mı?
-
Sizin ürün ellerine ulaştığı gün genellikle onlarda ürünü kargoya veriyor. Siz ups e ne kadar hızlı verirseniz o kadar hızlı olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X