< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (44. sayfa)
-
-
Almanya'dan ekstra 1 tane daha kol almak istiyorum. Garantisi 2 yıl mı olur?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çok rezalet bir müşteri hizmetleri var.
Benim ürünün garanti ayrıntıları da kayboldu. Ürünün akıbeti hakkında bir bilgim yok şu an. Garantiye gönderdiğim ürünü tekrar garantiye verebiliyorum. Nasıl bir saçmalıksa. Müşteri hizmetlerini arıyorum. Xbox bölümüne bağlanma seçeneğin yok. Başka bölümü arıyorum. Xbox bölümüne bağlanın diyor. Ya diyorum öyle bir bölüm yok. Hatlarda sorun var bu aralar sonra arayabilirsiniz diyor. Yetkili servisi arıyorum. Biz ilgilenemiyoruz. Müşteri hizmetlerini arayın diye söylüyor. Hangi bölümü ararsanız sizle ilgilenmek zorundalar diyor. İlgilenen bir Allah'ın kulu yok.
Ürün ne oldu hiç bir bilgim yok şu an.
-
Xbox desteğe ulaşabilen varmı
-
Merhaba arkadaşlar,
buradaki yöntemleri izleyerek ups aracılığı ile sorunlu olan gamepad' i garantiye gönderdim bugün kendilerine ulaşmış(takip no'dan baktım). fakat şöyle bir sorunum var. sipariş kodu/numarasını kutunun üstüne maalesef yazmayı unuttum. aklımda tek soru? işlemi yapacak olan firma ürünün benim ürün olduğunu nereden bilecek? :). maalesef firmanın herhangi bir ünvan veya irt numarasını bulamadım. bilen arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim...
-
kendi soruma cevap veriyorum : seri numarasından eşleştirme yapmışlar. sorun kalmadı. tşk.
-
Daha önce tamir görmüş makine yollarlar senin makine de tamir olup başkasına gider
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Cihaz konusunda değişim meselesi refurbished mantığıyla yürüyor. Yani size gelen cihaz yenilenmiş cihaz oluyor. Kol mevzusunda olduğu gibi 0 paket bir şey gelmiyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Gamepadin içini açıp temizlemiştim. Bu durumda garanti dışı kalmışmıdır? Herhangi bir durumda servise ihtiyaç duysam bunu açmışsınız diye hizmet alamamazlık durumu olurmu?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Normalde garanti dışı kalıyor ama geçen senelerde bana herhangi bir sıkıntı çıkarmadılar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kolları kontrol etmiyolar ki kırık kol yollamadığınız sürece bi sorun olmaz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
3 aylık kullanım sonrası kolun sol analog tuşu bozuldu.
Microsoft hesabım üzerinden servis başlattım, birkaç dk sonra mail geldi, mailde sipariş(servis) numarası yer alıyor. Kolu korunaklı bir şekilde bi kutu içerisine koydum, ve bir not kağıdına iletişim bilgilerim ile birlikte bu sipariş numarasını yazarak kutunun içine bıraktım. Sipariş ve iletişim bilgilerimi ayrıca kutunun dışına da okunaklı şekilde yazdım. Ups kargoya (Yenimahalle/Ankara) bana yakın olduğum için gidip kendim teslim ettim. Teslim ederken alıcının X0438X kodu olduğunu belirtmeniz gerekiyor (Microsoft Türkiye nin müşteri kodu), başka da bir bilgi istemiyorlar zaten, takip numarası yazan bir kağıt veriyorlar kargo sürecini websiteleri üzerinden bu numara ile takip edebiliyorsunuz. Ertesi gün (yani dün) sabah Microsoft dan ürünün ellerine ulaştığına dair mail geldi, 2-3 saat sonrada yeni ürünün kargoya verildiğine dair bir mail daha geldi. Bugün öğlen yeni kol sıfır kapalı kutu olarak elime ulaşmış oldu. Yani özetle 22 martta (öğlen) kolu kargoya verdim, 24 martta (öğlen) yenisi elime ulaştı. 48 saatte ürün değişim imkanı sağladığı için Microsoft Türkiye servis ekibine teşekkür ederim.
Garantiye ürün gönderecek arkadaşlar var ise süreç hakkında yazdıklarım bilgi sağlamıştır umarım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Benzeri benim de başıma geldi. Salı günü gamepadi ups kargoya verdim. Kargo yolda ama ertesi gün baktığımda garanti süreci gözükmüyordu. Yeni garanti siparişi açabiliyorum. Acaba yeni garanti siparişi açmaya gerek var mı? Bir gelişme oludğunda bana yazabilir misin?
-
beyler ben bugün mağazadan orjinal xbox kolu aldım. kolu çalıştırdıktan sonra sisteme seri numarasını işlettim. fakat 14 ay garanti verdi. neden böyle 2 yıl değil mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tigerman82 -- 23 Nisan 2022; 20:10:9 > -
Hocam merhaba sınırlı garanti ile ilgili soruna cevap bulabildin mi acaba? Ne oluyor bu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hiçbir sıkıntı yok dediler aynı Microsoft garantisiymis
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar selam, son zamanlarda gamepad değişimi için gönderim yapanınız oldu mu? Daha önce gamepadimi garanti kapsamında değiştirmiştim. Ancak şimdi sistemden cihazlarım kısmından kayıt açtığımda farklı bilgilendirmeler okudum (onarım vs. gibi) Şuanda gamepadimle ilgili sağ analoğumda bir problem yaşıyorum lakin artık onarımda mı yapıyorlar? Önceden sıfır paket değişimi olmuştu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.o.spawn.o.O -- 22 Mayıs 2022; 23:39:6 > -
17 Mayıs tarihinde sol analog problem çıkarttığı için ile göndermiştim, 20 Mayıs tarihinde yeni gamepad gönderdiler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flauros -- 23 Mayıs 2022; 11:51:45 > -
17 Mayıs tarihinde sol analog problem çıkarttığı için(oyun içinde ve menüde kendi kendine hareket ediyordu) göndermiştim, 20 Mayıs tarihinde yeni gamepad gönderdiler.
-
Sıfır kutulu mu geldi hocam?
Şikayet var sitesinde yakın zamanda birisine pat pat poşetle gönderim yapmışlar. Onarım ya da swap cihaz vs. işine mi girdiler acaba dedim.
Benimde sağ analoğumda hafif bir sürtünme sesi var aslında kullanımda bir problem yok ama irreti etti acaba göndersem böyle pat patlı poşette ne idüğü belirsiz bir gamepad mi gelir diye vazgeçtim.
www.sikayetvar.comXbox Servisi Naylon Poşetle Cihazı Geri Gönderdihttps://www.sikayetvar.com/xbox/xbox-servisi-naylon-posetle-cihazi-geri-gonderdi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.o.spawn.o.O -- 23 Mayıs 2022; 15:48:31 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X