Yurtdisindan aldigim xbox kolun sol analog tusu surekli asagi takili kalmis gibi yapiyor. 1yili gectigi icin garantiside yok gozukuyor servise gondersem nasil olur? Garantisi olmayanlara cok masraf cikiyormu < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (43. sayfa)
-
-
Aslında okuyorlar. Ben one x ile kol değişimi yaparken mağdem sorun oldu değişiklik olsun diye beyaz kol gönderirken siyah olsun demiştim siyah gelmişti.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim hocam :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Konsola bluetooth kulaklık veya hoparlör bağlanıyor mu?
-
Hocam şimdi gönderdim garanti isteğini her adımı da tamamladım ama bana mail gelmedi, UPS vs. kod da göremedim.
Edit: Şimdi geldi mail Pazartesi UPS'i arayacağım. Gelip alacaklar sanırım.
Arkadaşlar kolu kutulamaya çalışıyorum da servis kodu yazmamız gerektiği söylenmiş forumda. Bu servis no dediğiniz şey Sipariş numarası mı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackprague -- 19 Şubat 2022; 17:45:12 > -
Aynen sipariş no, servis kodu oluyor işte. Ama ups i eve çağırmak çok zor yakınsa kendiniz bırakın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yakın hocam evime 15 dakikalık mesafede ben pazartesi götüreyim hiç beklemeyeyim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar Levent Ups şubesini kullanan oldu mu daha önce yarın kolu götürecektim garanti için de yorumlara bakayım dedim şakasız herkes 1 yıldız vermiş hep kötü yorum şube hakkında ufaktan tırstım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar ben Xbox satacağım ithalatçı garantili almıştım alan kişinin garanti açısından mağdur olmaması için soruyorum, iki yıl sınırlı garanti vermişti Microsoft sitesinden herhangi bir bozulma durumunda siteden taleple UPS ile mı gönderiyorum,fatura şart mı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar. Benim Gamepad'imin sağ analoğunda drift problemi olduğu için garatiye verecektim. Microsoft üzerinden garanti için sipariş açtım. İlk defa yaptım ama yanlış bir şey yapıp yapmadığımı bilmiyorum. Sevkiyat adresime kendi adresimi yazdım. Ben yetkili servise kargoyla gönderdikten sonra bana gönderecekleri için sevkiyat adresine kendi adresimi yazdım ama yanlış mı yaptım bilmiyorum. Ayrıca Microsoft Türkiye'nin yetkili servisi acaba nerede? Adresini de bilmiyorum. Nereye göndermem gerekir. Gönderirken ne yapmam gerekiyor. Bana yardımcı olabilir misiniz acaba ?
-
Garantisi bitmiş xbox kolunu, serviste yaptırırsak 1 veya 2 yıl garanti kapsamına alınma gibi bir durumu var mı?
-
Yardımcı olabilecek yok mu ? Microsoftu aradım fakat hiç kimse bilgi vermiyor.
-
Geçen gün xbox teknik servisi aradım.
Garantisi biten kontrolcüler için yapacak birşey yokmuş. Lakin garantisi biten konsol olursa uygun bir fiyattan yenisi veriyorlar. (Geçen gün bana series s için 1950 TL dedi örnek olarak9
Garantisi bitmemiş kontrolcüleri garantiye vererek değiştirmek en iyisi gibi duruyor. Zaten tamir işlemi yok direkt değişim.
-
Garantiden gelen kolu tekrar garantiye gönderebiliyor muyuz? Şayet değişin olursa yine sıfır kol mu geliyor yoksa 2.kez garantiye gönderdiğim için tamir görmüş ürün mü gelecek
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar merhaba, xbox series x cihazım var, Xbox Wireless Controller'ın home tuşu bozuldu cihazı 2021 mayıs tarihinde aldım cihazın garanti süresi bu senenin sonuna kadar devam ediyor gözüküyor fakat controller ın garanti süresi 19.01.2022 tarihinde sona ermiş gözüküyor. Yani garanti bitmiş gözüküyor nasıl oluyor bilgisi olan varmı?
-
Ne zaman telefonumu yazsam hata oldu diyor allah kahretsin ya telim yurt dışına da açık anlamadım ne bu saçmalık
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İlk ürünün fatura tarihinden 2 yıl sonrasına kadar garantiden gelen kolu tekrar yollayabilirsiniz. Microsoft ürünlerde onarım yapmıyor. Sadece yenisi ile değişiyor.
Ben bu şekilde 2 kol değiştirdim. Son kol arızası garantinin bitmesine 15 gün kala oldu. Üstelik o kolun seri nosu yanlış girilmiş sisteme 1 ay uğraştılar çözmek için.
Sonunda seri no düzeltildi ama garanti bitmiş oldu. Yeni kayıt açtırdım daha yeni süre bitmiş sorun değil ürünü bize yollayabilirsiniz dediler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kayıt açtırın bu durumu düzelttirin, en kötü sistemde çakışma varsa sizde mail atıp fatura tarihinin olduğu kısmının fotosunu yüklemenizi isterler.
Garantiden faydalanmanız gerekirse bu durum size zaman kaybettirebilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kontrolcünün yanına şu kağıdı iliştirmişler. Garantisi bitenler bu numaralardan destek alabilir belki.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Çarşamba günü gamepad'i garantiye vermiştim. Dün baktığımda gamepad yetkili servisimize ulaşmıştır ibaresi yazıyordu durumu kontrol ettiğimde. Şimdi bakıyorum sanki Gamepad hiç garantiye gitmemiş gibi gözüküyor. Tekrar garanti için servis hizmeti açabiliyorum anlamadım.
Müşteri hizmetleri ise rezalet geçenlerde her aradığımda Xbox bölümüne ulaşamadım ve diğer bölümlerden kimse yardımcı olmuyor. Bakalım pazartesi ne olacak.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X