Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (41. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
961
Cevap
44
Favori
78.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • An itibariyle değişim ürünüm geldi. Yardımcı olan herkese teşekkür ederim...

  • emmre129 E kullanıcısına yanıt

    Bugün gelip aldılar kargoyu evimden , sanırım şanslıyım :)

  • emmre129 E kullanıcısına yanıt
    Hangi renk yollamıştınız hangi renk geldi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • blackprague kullanıcısına yanıt

    Beyaz yolladım beyaz geldi :) Biraz kullandım hiç bir sıkıntısı yok şimdilik.

  • Arkadaşlar yeni nesil Xbox Wireless Headset'ini garanti kapsamında tamire yollayan biri oldu mu aramızda?

  • Arkadaşlar bu ups kargo evden aldı gelip gamepadi ama herhangi bir takip numarası vs yok daha önce bu şekilde yollayan var mı ? Umarım kaybolmadan ulaşır.


    Edit : Müşteri hizmetlerini arayıp takip numarasını edindim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IRuthless -- 12 Ocak 2022; 12:38:41 >
  • İtopyadan alınan Xbox series s Microsoft garantili midir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Babangida Babayaro kullanıcısına yanıt
    İtopya resmi satıcı değil. Yani microsoft garantili de olabilir ithalatçı garantili de direkt itopyaya sorun söylerler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • blackprague kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam

  • Salı günü garantiye gönderdiğim gamepadin yenisi bugün yola çıktı bile. Gerçekten senelerdir hiç çizgilerini bozmadan iş yapıyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xientina kullanıcısına yanıt
    Ayrıca tamir etmek yerine değişim cihazı göndermelerini de takdir etmek gerek.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Garanti kapsamında teknik servise yolladığım Wireless Headset 1 hafta içinde sıfır kutulu jelatinli ürünle değişimi yapılarak tarafıma teslim edildi.

    XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)


    XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)




  • Ben de gamepad'i yolladım 3 gün sonra sıfır kutuda yenisini yolladı Microsoft baba

  • Elite series 2 için servis talebinde bulundum 1 hafta oldu ses yok hala. Sipariş kodunu ne zaman verirler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Clive kullanıcısına yanıt
    Siyah kol var microsofta göndermeye korkuyorum beyaz gönderirler diye

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ben beyaz yolladım beyaz geldi keşke siyah gelse demiştim :D Ellerinde beyaz stoğu çok galiba

  • blackprague kullanıcısına yanıt

    Öncelikler microsoft kol rengini size sorup teyid alıyor.


    Önceki sayfalarda şu yazılmıştı. Eğer farklı renk gelirse siz şikayetinizi belirttiğinizde size doğru rengi gönderip önceki ürün sizde kalsın deniyormuş.


    Bu arada beyazdan korkmayın benim oyun kollarını çocuğum kullanıyor. Cips vb tüketirken de kullandığı halde hiç kirlenmedi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biuu kullanıcısına yanıt
    Yok hocam çok kirleniyor beyaz da var tövbe yani kol rengi sorması bi şeye yramaz hocam değişim yapan yer okumaz öyle şeyleri

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • xbox s kaydettim görünüyor ama kumanda kaydettiği halde cihazlarımda görünmüyor, neden olabilir ?

  • pannekamp P kullanıcısına yanıt

    Kollar sistemde kayıtlı görünmüyor. Meraklanacak bir durum yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.