Rahatsız ediyorum ama yükledim şimdi ve şöyle bir görüntü var, bundan sonra yapmam gereken bir şey var mı? Kaydetme falan yok direkt böyle bırakıyoruz sanırım ama sonra da yok oluyor kapatıp tekrar açınca. Yarın aramayı düşünüyorum müşteri hizmetlerini. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibrams -- 17 Şubat 2021; 19:29:47 > |
XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (37. sayfa)
-
-
Üstteki 3 tanesi doğru hocam yüklenmiş alttakiler yüklenmemiş. Yapmanız gereken bir şey yok tekrar mail gelmesini bekleyeceksiniz artık servis kayıt açtırabilirsiniz diye. İstiyorsanız yine de arayıp sorun görülüp görülmediğini.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yüklendi gözüküyor da mailime girip dosya göndermeye tekrar tıkladığımda boş gözüküyor onu anlamadım. Mail bekleyeceğim gelmezse ararım artık. Teşekkür ederim ilgilendiğiniz için.
-
quote:
Orijinalden alıntı: ibramsYüklendi gözüküyor da mailime girip dosya göndermeye tekrar tıkladığımda boş gözüküyor onu anlamadım. Mail bekleyeceğim gelmezse ararım artık. Teşekkür ederim ilgilendiğiniz için.
Hocam bu işaretlediğim yerdeki hesap fotoğrafları yüklerkenki girdiğiniz hesap değil mi? Bende silinme yok hala duruyor yani bilemiyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenerliso -- 17 Şubat 2021; 20:51:55 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hesapta sıkıntı yok, defalarca kontrol ettim ama bug falan oldu herhalde, yarın müşteri hizmetleri ile görüşeceğim. İlginiz için tekrardan teşekkür ediyorum
-
Bana da yeni nesil gamepad geldi. 10 gün içinde kargo ve servis işleri tamamlanmış oldu. Burdaki arkadaşlara teşekkür ediyorum yazdıkları ve yardımları için. Geçen hafta da Series S almıştım, onun 2. gamepadi olcak artık bu yeni gelen :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenerliso -- 19 Şubat 2021; 18:2:40 > -
Dostum hayırlı olsun. Sana son bir sorum daha olacaktı. Fatura ve controller'ın fotoğraflarını yolladıktan kaç gün sonra cevap geldi acaba sana? Fotoğrafları gönderme işini sonunda hallettim, beş gündür cevap bekliyorum. Yine rahatsız ediyorum kusura bakma :(
-
Benden sadece fatura fotoğrafını istemişlerdi. Perşembe günü yolladım, adam yarın cevap gelir dedi ama gelmedi Pazartesi geldi oldu. Cumartesi Pazar zaten çalışmıyorlar. Yarın gelir heralde size de cevap.
-
Faturasız işlem yapmıyorlar mı?
2.el olarak aldım kutu faturası yok, ama siteden sorguladığımda garanti devam ettiği görünüyor.
-
Ben faturasız işlem yaptım, yapanları da biliyorum. Yakın zamanda bir değişiklik olmadıysa cihazınızı servise kabul etmeleri gerekiyor. -
Çok teşekkür ederim, siteden başvurdum ama, telefonla arasam daha mı iyi olur?
Siz nasıl yaptınız -
Ben telefon ile görüşmüştüm. -
Telefon ile görüştüm, konsolu olanların kollarını faturasız bakıyoruz,
Sadece kolu olanlara faturasız bakmıyoruz dediler.
Sitede garantisi görünüyor 2.el aldım yapmanız gerekir dedim. Dinletemedim.
-
Yurtdışı ile görüşün hallederler. -
Arkadaşlar, ben yurtdışı ile görüştüm, kontrolcümü 2.el almıştım faturam yoktu, sitede garantinin olduğu gözüküyordu.
Bana bir ticket sayfası açıldı ama orada kontrol ettiğimde xbox one s cihaz görünüyor ve garantisinin bittiği yazıyor. Benim anlamadığım, kolun garantisi sitede var yazıyordu, seri no da one s cihaz göstermişler oda garantisinin bittiği yazıyor. Ben şimdi kontrolcümü göndersem buna değişim yapacaklar mı yoksa ücret mi isteyecekler pek anlamadım. -
Size tamam dedilerse verdikleri kodu kullanarak ups ile gönderin. Bana da kontrolcü yerine konsol seri numarası çıkmıştı ama bir sorun olmadan yeni kontrolcü geldi. -
Istanbul anadoluda servisten istemendigi halde beyaz model alan varsa benim elimde siyah model ile takas yapabilirim bende beyaz istemistim siyah yolladilar.
-
quote:
Orijinalden alıntı: cadenarchIstanbul anadoluda servisten istemendigi halde beyaz model alan varsa benim elimde siyah model ile takas yapabilirim bende beyaz istemistim siyah yolladilar.
Kutusu açılmış şekilde kabul ederseniz ben değiştirebilirim. 2. joystick olduğu için oynanmadı.
-
Arkadaşlar ben de controller'ı garantiye yollayacağım fakat bazı kişiler refurbished cihaz yollandığını söylemiş. Sıfır cihaz mı geliyor yoksa refurbished mi ?
-
Sorun çözüldü
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cloose35 -- 13 Temmuz 2021; 19:13:16 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X