Arkadaşlar sizce aşağıdaki ilandaki arabalardan hangisi tercih edilmeli? Bir de galeriden araç alırken özellikle bu ilanlardaki araçları sizce neye dikkat etmeli? Bu galerilerin Bağcılar veya Bahçelievler gibi yerlerde olması beni düşündürdü biraz. 1.6 motor, X3 kasasını sorunsuz çeker mi acaba? |
XC60 vs X3
-
-
xc60 ve x4 süren birisi olarak bmw volvonun yanına bile yaklaşamaz, odun gibi araba.
-
Teknik kısmına bir şey diyemem ama Volvo XC60 BMW X3 ' den daha yakışıklı duruyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Volvo daha donanımlı ama daha pahalı ancak ikisinde galeriden onlar kim bilir kaçtan kapattılar bir de bayilerden rakam alın derim öncelikle sonra karar verirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yüksek ağırlıktaki kasalar için motor hacminin ve tork gücünün fazla olması kasayı rahat taşımak için iyi oluyor. tartışmasız volvo tarafı daha avantajlı bu konuda (tork ve hacim olarak) MTV dokunmaz bana derseniz volvo.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aradaki fiyat farkı sorun değilse kesinlikle xc60 alınır bu iki ilan arasından.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Biri dizel 4*4, diğeri ise suvcuk ..
-
Normalde bmw derdim ama volvoyu alıp kimseye benzememek isterdim.. mtv si fenadır ama o parayı verenin düşüneceği şeyler değildir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dacia sandero nasıl. Jip gibi + 1,5 dci
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Galeriden araç almış biri olarak tavsiyem net.
ALMA.
-
Ben almıyorum, tanıdığımıza alıcaz.
Neden galeriden almayalım?
galeri XC60'ı 50 bin daha ucuza veriyor.
-
BMW arkadan itiş 170 bg 1700küsur kilo. Performansı yeterli gelecektir. Yalnız tüketir. 9 litrelerin altı çok mümkün olmaz muhtemelen, hele ki basarsanız uhuuu.
Volvo 4 çeker mild hibrit 1900 küsur kilo.
Performansları yakın olur diye düşünüyorum belki volvo ara hızlanmalarda dizelin torku ile öndedir. Volvo herhalde 6,5-7 civarı yakar.
Tabii BMWnin ciddi MTV avantajı var.
Volvo biraz ne desem (kullanıyorum) göstergeler falan daha basit sade gibi geliyor. Tüm arabalarda aynı iç mekan biraz sıkıcı. Bir süre sonra heyecan kayboluyor. Audi BMW Mercedes göstergeleri sanki daha cancanlı. BMWde sanırım ful digital gösterge yok. Bu zamanda FDG siz araba mı kaldı. Volvoda var ve navigasyon oraya yansıtılıyor ama Volvo Türkiye haritası ve navigasyonun kendisi çok patates. Bana kızmasınlar ama var demek için var işte.
İkisinin de direksiyon görünümü kötü, insan şuraya altı düz spor birşey koyar. Volvonun direksiyonunda alt yarının kapkara plastik olması çok itici (sonradan direksiyon ısıtma taktırınca orayı hareketlendiren krom bir parça geliyor sanırım)
Eski XC60larda kart kurt vites çubuğu vardı. 2019 ile joystick geldi sanırım. Çift tıka bazı insanlar kolay alışamıyor ama ben çok memnunum ve çok çok kolay alıştım. Volvoda Orefors kristal vites kolu var yanlış görmüyorsam. Enteresanmış , ışıklıdır umarım. BUnlarda standart mıydı haberim yok. O çekici bir özellik.
Ben şahsen 4x4 ihtiyacım varsa volvoyu yoksa BMWyi mi alırdım diye düşündüm. Volvo XC40 severek kullanıyorum , şu XC60 a ısınamadım bir türlü.
-
işin doğrusu ben de xc40 tasarımına pek alışamadım hele ki yandan C sütünü bölgesi felan.. xc60 cok daha tok sağlam duruyor :)
-
quote:
Orijinalden alıntı: nucroBen almıyorum, tanıdığımıza alıcaz.
Neden galeriden almayalım?
galeri XC60'ı 50 bin daha ucuza veriyor.
Tanıdığınız da almasın hocam. Bakın ben 308 aldım 3 ay önce, araçta 1 tane hata kodu vardı. Eksper ile o kadar görüştüm sıkıntı çıkmasın diye, adam bana buji değiştir yeter dedi. Gittim 1000 liraya buji ve v kayışı değişimi yaptım. Sonra kod gitmedi. Bir öğrendim ki araca motor üst kapak açılacak diye serviste teşhis konmuş. Buji değişimi nerede, üst kapak nerede? 2 Aralık'ta servise verdiğim aracımı dün aldım henüz. Totalde 10.000 lira masraf çıktı, Peugeot iyi niyet kullandı da 5750 liraya halloldu. Avukat arka planda tüm dava sürecini yönetiyor ancak yaşadığımız sinir harbini siz düşünün.
Yeterince açıklayıcı olmuştur umarım.
-
Binceler km yapmış araçta her türlü sorun olabilir tabi ama Sıfır ( veya 100 km altı araç ) için çok risk olmaması lazım. bilmiyorum sizin araç sıfır mıydı?
-
direkt xc60 derim.
şuan babada q5 var. 1 yıllık.
q5 veya x3-x5 alsan adaptif hız sabitleyici falan yok. hayalet ekran yok.
normalde pek aranmıyor ama Benim için adaptif çok önemli. çok faydalı bir özellik. Arka bagaj manuel olsun ama adaptif olsun.
Dört çeker olayı da bambaşka olacak.
xc60 dolu araç dolu.
tartışmasız.
edit: x5 veya 3 te hayalet konusunu bilmiyorum. q5 te yok. varolan modellerde var tabi de. paradan konuşalım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VideSupra -- 4 Şubat 2021; 12:41:47 > -
bi kere seçenekler arasına xc60 gibi bir araç girdiyse diğerlerine poh yemek düşer.
-
XC60 tabi ki -
Hem mantık hem gönül Volvo diyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ilanlar acilmadi ama bu sekilde bakinca bile tartismasiz XC60 önde duruyor;dört ceker,2.0,inscription donanim vs.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X