Şimdi Ara

XIAOMI MIJIA M365 PRO Elektrikli Scooter (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.264
Cevap
59
Favori
165.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GCGorusu kullanıcısına yanıt
    Motor çok ısınıyor mu? Bu ekstra güç olunca sanki motora zarar verir gibi hissediyorum tabi ayarlanan değerler önemli
  • Bilmem orjinal haliyle kullandığım için ısınıp da bozulursa evofone'a götürürüm diye düşünüyorum... Açıkçası kendi hız ve gücünü yeterli buluyorum aletin, o yüzden cfw olaylarına girmeyeceğim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normalle aynı sürede ısınıyor baya ısınması için 10-15 km sürmek gerekiyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Anladım dikkatli olmak lazım o zaman. Bende orjinaliyle kullancam sanırım. Benim tek gıcık olduğum şey batarya azalınca çekiş gücünün düşmesi. Bu flash ile bu kalkabiliyor ama yapmaya değer mi bilemedim :D Çünkü bir kere yaparsam kesin yapmışken hızı da 30 kmh ye yükseltirim. O yüzden tutuyorum kendimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratito -- 9 Haziran 2020; 12:26:51 >
  • Ha bide 3d yazıcıyla motoru soğutmak için parçalar basılabiliyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • şöyle bir durum var, genel olarak piller, dolulukları azaldıkça daha az güç verirler... bu bilgi cepte dursun...

    bu aletlerdeki piller biraz hassas aletler... özellikle tam boşalma halinde kendilerine zarar verebiliyorlar...

    şimdi bu iki bilgiyi birleştirince, azalmış pilde neden gücün yzılımla azaltıldığını anlamak mümkün... zaten sıkıntılı haldeki(gücü azalmış) pile daha yüksek bir yük bindirmeyi denemek, pili tam boşalmaya götürebilir... bu da pile zarar vereceği için, bu noktaya yaklaşınca gücü azaltmak, çok kritik noktaya gelince de kesmek doğru bir yaklaşım...

    o yüzden, cihaza(pillere) kalıcı zarar vermemek için düşük doluluktaki pilden fazla güç çekmeyi denemeyin derim... hani bu alete özel de değil, pilli aletler için genel bir durum bu ama scooterlardaki piller biraz daha hassas :)
  • GCGorusu kullanıcısına yanıt
    Anladım. Teşekkürler açıklama için. Öyle illa yapmam lazım diye bir fikrim yoktu zaten arada şeytan kanıma giriyor :D. Birde üstüne ceza yeme olasılığı var polisten o yüzden uzak duruyorum. Geçen bisikletli polislerin yanından hızlı geçtim garip garip baktılar zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratito -- 9 Haziran 2020; 14:53:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aman dikkat iki arkadasim gozumun onunde ceza yedi. Benimkine baktilar fabrika verileri ile ayni dedi birakti beni. Benim isimi fazlasiyla goruyor. Biraz daha hiz istesem motorumda var onla cikarim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • asak45 A kullanıcısına yanıt
    işin komik yanı, canı isteyen polis zaten pro modele ceza yazabilir... hızı limitler dahilinde ama motor gücü kanunda belirtilenin üstünde(yanlış hatırlamıyorsam kanunda 250w güç belirtiliyordu, bir ara kontrol ederim) :)
  • aslında ekstra batarya bir çözüm olabilir en azından güç düşüşü yavaşlar ama bu yasal mı polis ceza yazabilirmi bilmiyorum
  • bunları buraya böyle açıkça yazın aferim vatana millete faydanız olsun

    ne boş yaptınız son iki sayfada ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sioux -- 9 Haziran 2020; 15:33:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GCGorusu kullanıcısına yanıt
    Belçikada sadece hıza dikkat ediyorlar motor gücüne değil. Çünkü baya güçlü scooterlar var 1000€ üstü ve hızları 25 km/h ye sınırlı. Birde scooter ı aldığımda EU legislation a uyumdu olduğuna dair bi imzalı belge çıktı içinden. O yüzden sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. En azından burası için öyle.
  • sioux kullanıcısına yanıt
    Scooter ile ilgili konuşuyoruz laklak yapmıyoruz sonuçta...
  • GCGorusu kullanıcısına yanıt
    Evet kanunen 250 olmasi lazim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • GCGorusu kullanıcısına yanıt
    türkiye kanunlarına göre 45 km hızı geçen taşıtların 250w üzeri elektrikli taşıtlar ehliyet ve ruhsat gerektiriyor
  • Valla isvec tenelinde 276 kaza oldu. Bir yilda tabi buna turistlerin kiraladiklarida dahil. Sadece bir kisi oldu kaza sonucu. O yuzden yeni duzenleme bekleniyor. Bisiklet yolunumu kullanmali yoksa arac yolunumu ona karar veremiyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • asak45 A kullanıcısına yanıt
    Burada bisiklet yolu zorunlu. Bisiklet yolu olmadığında ise normal yol kullanılabiliniyor. Kaldırımda ise sadece yürüyerek kullanabiliyorsunuz.
  • asak45 A kullanıcısına yanıt
    aslında öyle değilmiş... tanım şöyle:
    Bisiklet : (Değişik: 12/7/2013-6495/13 md.) Üzerinde bulunan insanın adale gücü ile pedal veya el ile tekerleği döndürülmek suretiyle hareket eden motorsuz taşıtlardır. Azami sürekli anma gücü 0,25 KW’ı geçmeyen, hızlandıkça gücü düşen ve hızı en fazla 25 km/saate ulaştıktan sonra veya pedal çevrilmeye ara verildikten hemen sonra gücü tamamen kesilen elektrikli bisikletler de bu sınıfa girer.

    "sürekli anma gücü" konusunda bizim cihazlar zirve anlarda 250wattı geçse de sürekli bu güce ihtiyaç duymadığı için kanuna uyuyor olmalı aslında... 25km limitine de uyduğu için bir sıkıntı oluşturmaması lazım... bu durumda bisiklet kanunlarına göre yollarda en sağ şeritten gitme hakkına da sahip(kaldırımda sürmek yasak)... enteresan kanunlar :)
  • GCGorusu kullanıcısına yanıt
    Aslinda her cihazda kanunlari baz alarak cok ince hesaplamalar mevcut. Bilgilendirmeniz icin cok tesekkur ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaslar merhaba. Dun ilk defa martı kullandim. Ozellikle arnavut kaldiriminda veya tirtikli yollarda cok salliyor. Suspansiyon olmadigindan sanirim. Xiaomide de suspansiyon yok. Sizlerdede bu sekilde sarsinti fazlami oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.