Şimdi Ara

Xiaomi Redmi Note 9 Pro Yardımlaşma ve Paylaşım Grubu (kullanıcı yorumları) (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
847
Cevap
41
Favori
87.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar merhaba oncelikle guzel ve faydali bir konu hepinize tesekkurler
    Cihazin 33 w lik sarj cihazini bir turlu hicbir yerde bulamadim evofonu aradim turkiyeye gelmedi diyor genpaya gittim bi yerleri aradilar tedarik edilemiyor dediler bulunmaz hint kumasi gibi hicbir yerde de yok en fazla 25 wattlik sarj cihazi bulabildim ama orijinali disinda kullanmak istemiyorum varmi onerisi olan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kutudan kaç w şarj cihazı çıkıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Orinal şarj aletini ve değerlerini 1. mesajda paylaştım.
  • Yeni93 Y kullanıcısına yanıt
    Maalesef Türkiye'ye has bir yazılım kullanılıyor bazı cihazlarda (benimki de dahil) o nedenle güncelleme almıyor (QJZTRXM). Sizinki de muhtemelen TR sürüm. Bazı cihazlar ise Global sürüm olarak (QJZMIXM) Avrupa, Hindistan vs istisnalar hariç tüm dünya ile aynı yazılımi kullanıyor ve güncelleme alıyor. En son 11.0.4 surumu mevcut Global sürümlerde. Bizim cihazlar güncelleme konusunda bizi üzecek gibi duruyor. Güncelleme alır ama ne zaman alir, ne kadar süre sonra alır belirsiz. Bunun çözümü garantiye yollayamak veya BL kilidini açarak Global surumu flashlamak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xpol -- 16 Temmuz 2020; 20:37:21 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • xpol X kullanıcısına yanıt
    Garantide bir şey yapmazlar hocam. Çok rahatsız edecek bir durum olursa dediğiniz gibi bl açıp istenilen roma geçilir. Şu an bu sürümde hiçbir sorun yaşamadım wifi vs. Önemli olan da bu bence. Her zaman en son sürüm en iyi sürüm demek değildir
  • Evet hocam katılıyorum yani bende ki sürüm de aynı fakat yorumdakilere kıyasla daha sorunsuz bir sürümü kullandığımı düşünüyorum. MIUI 12 çıkana kadar bu sürümle idare edebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende max 18 watt lik bi adaptor cikti 33 watt lik turkiyede satan yer yok malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prognastrion

    Bende max 18 watt lik bi adaptor cikti 33 watt lik turkiyede satan yer yok malesef
    turkiye garantili cihazdan mi 18w cikti yoksa kayitsiz mi aldiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Prognastrion P kullanıcısına yanıt
    Benimde kutudan çıkan şarj hızlı şarj etmiyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, kardeşime xiaomi redmi 9 pro telefon aldım. Dün eline ulaştı. Sim kartı doğru takmasına rağmen sim kart yok uyarısı geliyormuş telefona. Bu yazılımsal bir durum mudur yoksa donanımsal bir arıza mıdır? Böyle bir problemle karşılaşanınız var mı? Çözümü varsa bilenler yardımcı olabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi notther -- 17 Temmuz 2020; 11:14:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • notther kullanıcısına yanıt
    Merhaba hafıza kartının hemen yanında ki slot a mi taktınız ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • notther kullanıcısına yanıt
    Cihaz yurt dışı mı? Öyle ise 2.slot simine takmaniz gerek. 1.slot kayıt yapılmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yurt dışı cihaz alan arkadaşlar kutunuzdan orijinal sarj aleti çıkmaz. En iyi ihtimalle 22.5 v çıkıyordu sanırım. Bunu bilerek alın
    (Bolca Yurt dışı kullanmış biri olarak tavsiye etmiyorum. Imeiden sonra türlü türlü sorun çıkıyor. Garantili alın kafanız rahat etsin)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Guzel konusuyorsun da bu urunu turkiye garantili alan biride zaten su an sarj cihazi bozulsa kaybolsa kirilsa orjinaline ulasamiyor birak orjinalini ayni teknik degerlere sahip sarj cihazi bile bulamiyor kendi magazalarinda yok genpa tedarik edilemiyor diyor evofonu aradim daha yeni urun oldugu icin gelmedi diyor turkiye garantili alsan da bu problemi yasayacaksin farketmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Prognastrion P kullanıcısına yanıt
    O konuda haklısınız böyle düşünmemiştim. Kolay kolay kırılacağını sanmıyorum da kaybolursa sıkıntı
  • Yeni93 Y kullanıcısına yanıt
    orta slota takılı evet, 1. slot orasıymış sanırım.
  • Dr James Wilson kullanıcısına yanıt
    Hayır yurt dışı değil, bir internet sitesinden aldım, xiaomi türkiye garantili. imei numaralarının her ikisi de kayıtlı, "ithalat yoluyla kaydedilen imei" yazıyor açıklamasında.
  • notther kullanıcısına yanıt
    Sim kart başka telefona taktığınızda sorunsuz çalışıyorsa cihazı iade edin. Donanımsal bir sorundur diye tahmin ediyorum. Hiç böyle bir yazılımsal sorun duymadım
  • Johnny Quid kullanıcısına yanıt
    Turkiye garantili almadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.