Şimdi Ara

Xiaomi ve Vatan Bilgisayar ile yaşanan Garanti sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkadaşlar.

    04.05.2023 Tarihin de vatan bilgisayar dan Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro Robot Süpürge aldım. Cihazı akım korumalı prize takarak kullandık.

    İlk arızayı temmuz sonunda yaptı. Bize en yakın şube olan Forum İstanbul vatan bilgisayar şubesine giderek garantiye verdik. Sensör değişti dendi ve geri geldi.

    2. Arıza Eylül sonunda aynı şekilde aynı arızayı yaptı. Tekrar aynı şubeye getirdik. Servise gitti. Arıza yok güncelleme yaptık dediler geri gönderdiler.

    3. Arıza ise aynı şekilde aynı arıza olaraktan Aralık ayı başında yaptı. Tekrar servise götürdüm. 1 hafta önce aldım. Uzun uzun test ettik. Cihazda sorun yok diyip geri verdiler. Ve dün gece yine arıza yaptı.

    Kafayı yiyeceğim. Vatan bilgisayar arıyorum bizlik değil diyorlar. Servis sorun yok diyor. Cihaz ise çalışmıyor.

    Kaldırıp camdan atacağım amma verdim 8.000tl para ve elimde bozuk bir cihaz var.

    Ne yapmalıyım üstadlar. Bilenler bana yardımcı olabilir mi ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • artexalp kullanıcısına yanıt
    Bizde de roborock s5 max var. Yan fırça motoru bozuldu. Cihazlar tamamen kullan at mantığı ile kalitesiz üretiliyor. Bir daha Xiaomi ürünü almayı düşünmüyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • THH başvurup ürünü kenarda saklayın, 3 kez aynı arızanın olması iade/değişim sebebidir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • efyavas kullanıcısına yanıt
    Benim arızam aşağıdaki videoda görünüyor. Temizlik sırasında olduğu yerde kalıyor. Sonra yeniden istasyondan temizliğe çıkarmak isteidğimde ise olduğu yerde sayıyor hata veriyor. Sıfırlama felan çare olmuyor.






    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • marslan1999 kullanıcısına yanıt
    Üstad. Önceki arızaya 2 defa gönderdiğim kağıtları kaybettim sanırım. Son arıza kağıdı var. Lakin vatan bilgisayar gelen mesajlar duruyor. Sorun yaşar mıyım bu konu da ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • artexalp kullanıcısına yanıt
    Dijital kayıtlarına ulaşmak daha faydalı olur, SMS mutlaka bir takip koduna yönlendirmiştir diye düşünüyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • marslan1999 kullanıcısına yanıt
    Vatan bilgisayar aradım. Şubeye gidin oradan isteyin kağıtları dediler. Müsait zamanda oraya gideceğim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • artexalp kullanıcısına yanıt

    Eksik belge ile THH ye başvuru yapmayın hocam. Belgelerinizin tam olması ve sisteme yüklenmesi sizin faydanıza olur.


    THH ye başvurmaya karar verirseniz bir yere gitmenize gerek yok, aşağıdaki linkten başvuru yapabiliyorsunuz.



    https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Elimdeki son servis kağıdı budur üstadlar Xiaomi ve Vatan Bilgisayar ile yaşanan Garanti sorunu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • artexalp kullanıcısına yanıt

    Önceki kayıtları da mutlaka isteyin Vatan dan hocam THH başvuru öncesi.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Üstadlar, servis yapan firma ile iletişime geçemedim. Cevap vermiyorlar. Vatan Bilgisayar aradım Forum İstanbul şubesini. İlgili arkadaşlar bana bilgi verdi. THH e devlet başvuru yapın. Eliniz de olan bilgileri yüklemeniz yeterli dediler. Servis formalarını THH oradan talep edecektir. Sorun etmeyin dediler. THH başvuru yapacağım. Bakalım süreç nasıl işleyecek.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam belgelerin yüklü olmaması süreci uzatır, Vatan kağıda çıkarsın eski servis kayıtlarını size versin. Siz de topluca yükleyin. Evrak talebi ve evrak yüklenme için süre veriyorlar haliyle de süreç uzuyor.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam, görüşme sonucunda direk elimde olan bilgiler ile başvuru yaptım. Vatan şubesi evrakları biz çıkaramıyoruz, servisten almanız lazım. Ulaşabilirsiniz alın dedi. Ben de ulaşamadım. O halde siz başvuru yapın. THH bizden ister. Biz de servisten talep ederiz. Süreç uzar ama en garantisi bu dedi. Yapacak bir şey yok. Şube de bana uzak. Git gel de problem. Şimdilik süreci böyle başlattık. Bakalım ne olacak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • artexalp kullanıcısına yanıt

    Hayırlısı olsun hocam, gelişmeleri paylaşırsanız çok faydalı olur.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Elbette hocam. Olumlu olumsuz ne olursa buradan paylaşacağım. İnşallah olumlu gider :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu arızaları video ile birlikte (her videoda tarih ve saat belirterek çekmekte fayda var) servise ver servisten aldıktan sonra da tekrar video çek kanıt yap. THH ye başvuru yaptığında delil olsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.