Şimdi Ara

Xperia Z3 Suya koydum dokunmatiği çalışmıyor. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
2
Favori
7.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ø

    Bu telefonlar su geçirmez değil. Sıçramalara ve yağmura maruz kalmalara karşı anca garanti verir.

    IP68 sertifikasının ne olduğuna bir bakın. Sonra Z3'ün hangi dayanıklılık sertifikasına sahip olduğuna bakın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrKemal17

    quote:

    Orijinalden alıntı: ø

    Bu telefonlar su geçirmez değil. Sıçramalara ve yağmura maruz kalmalara karşı anca garanti verir.

    IP68 sertifikasının ne olduğuna bir bakın. Sonra Z3'ün hangi dayanıklılık sertifikasına sahip olduğuna bakın.

    Onlar kağıt üzerinde, gerçekte ona güvenip suya telefon sokanların halini görüyoruz.
  • Sony suya dayanıklılık garantisi veriyor. Herkes yazmış ne yaptın, suya sokulur mu diye, tabi ki suda kullanılır. Bu telefonun bir özelliği ve bunun için cihaza para veriyoruz. Örneğin cihazın kamerası var ama fotoğraf-video çekimi yapmıyor ya da bazen yapıp, bazen yapmıyor. Bu durumun kabul edilemeyeceği gibi suya dayanıklı cihazın bazılarının su geçirmesi kabul edilemez.

    Ben de yazın havuzda Z1 Compact ile onlarca fotoğraf çektim. Gayet eğlenceli, güzel bir özellik. Telefonun özelliği varsa tabi ki kullanacağım.


    Ayrıca sadece durgun suya dayanıklı diyen arkadaşlar keşke biraz okusa, öğrense. IPX8 sertifikası basınçlı suya karşı da koruma sağlandığının garantisi.

    Jancars eğer servis kabul etmezse, git hakem heyetine hakkını al, Z3 kullanmaya devam edersen yine suya sok, kullan.

    Bu görüntü Sony'nin sitesinden alınmıştır.
     Xperia Z3 Suya koydum dokunmatiği çalışmıyor.




  • Kapaksız silikonsuz su geçirmezlik garantisi verilene kadar ben olsam hiç bir şekilde bu tür cihazları riske sokmazdım nedenine gelince Türkiye de servislerin sadece adı var kendi yok maalesef arkadaşlar sıvı teması olduğunda kapak açık kalmış kullanıcı hatası deme olasılıkları o kadar yüksek ki bu yüzden bir firma çıkıpta herhangi bir kapağa ihtiyaç duymadan basınçlı suya karşı sertifika verip garanti etmeden bu riske girmeyin bence bana kalırsa bir firma bunu reklam olarak kullanıyorsa kapağını açık unutup cihazı bozulsa da cihazın onarımı ve değişimi konusunda zorluk çıkarmamalı fakat bu durumunda da firma için büyük sıkıntılar oluşturuyor canı sıkılan cihaz değişsin veya para iadesi olsun diye bilerek bozma riski de var her iki durumda da sorun su geçirmeyi önleyen kapaklar bunları ortadan kaldırmalı ve ondan sonra reklam yapmalı böylelikle bir belirsizliği ortadan kaldırabilir Sony yoksa daha çok canlar yanar.




  • Arkadaşlar bende Z3 Dual ile sıvı testi yaptım ve musluktan aan durgun soğuk su ile 10 saniye temastan sonra telefoumun dokunmatiği çalışmamaya başladı.
    İlk baktığım yer, kapaklardı fakat zerre su yoktu.
    Sonra ekranda gördüğünm kadarı ile cam kenarlarından suyu içine almıştı.

    Bu arada CAHİL CAHİL konuşan vatandaşlar IP65 ve IP68 sertifikalarını bir araştırın derim size !

    IP 6x :Kesinlikle TOZ geçirmez.
    IP x5 : Basınçlı SU JETLERİNE KARŞI DAYANKLI
    IP x8 : SUYUN İÇİNE 1 METRE DERİNLİĞE KADAR SÜRESİZ SU GEÇİRMEMEZLİK BELGESİDİR.

    Sony aradım cihaz değişimi mümkünmüş lakin cihazım ithalatçı garantisinde olduğu için, onların yetkisindeymiş.
    istanbulbilisim.com dan aldığım ürünü değişim talebi ile geri yolladım.
    Sınuç ne olacak bakalım.
    Değişmezlerse, Haklarımı gayet yi biliyorum.
    Ayıplı mal olduğundan dolayı mahkemeye veririm HEM YENİ CİHAZI HEMDE PARASINI ALIRIM ;)




  • MehmetAlim M kullanıcısına yanıt
    hocam sonuçlanınca bu mesajı alıntılayabilir misin? Merak ettim geçmiş olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende sokuyorum sııntı olmuyor garantiye verdinizmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AoE_Bsrn

    hocam sonuçlanınca bu mesajı alıntılayabilir misin? Merak ettim geçmiş olsun.


    Elbette cihaz ulaşmış 2 güne cevap verilecekmiş. Haber veririm, herhangi bir durumda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertkoman

    Bende sokuyorum sııntı olmuyor garantiye verdinizmi

    Evet garantiye verdim zaten 3 günlük cihazdı, o yüzden öncelik sunuyorlar işlem için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: INOVASYON

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jancars

    Cahil cahil insanlar yorum yazmasın lütfen telefon akşama kadar reklamlarda havuzda video çekiyor adamlar biz 2 dk musluk altına tutuk diye mi su kaçırır oldu.

    waterproof yazan kol saatleri bile su geçiriyor kardeş...

    Gördüğüm en saçma yorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben akvaryuma atıyorum sıkıntı olmuyor, her hangi bir kapağı biraz bile açık kalmış olabilir, servise yolla ve iyi bir savunma yap şansını dene
  • adam soru sormuş soruya cevaptan başka her şey yazılmış.
    size ne adam ister musluğa sokar ister denize fırlatır. bilmiyorsan cevap yazma. yorum isteyen mi var senden?
    soruna gelince.. dün bende bu telefonu pis suya düşürdüm. üstelik şarj kapağı açık halde. sudan çıkarttıktan sonra musluğa sokup bi de yıkadım.
    bir sorun yoktu ama ertesi sabah telefonun dokunmatiği çalışmıyordu.
    arka kapağına dikkatli bakınca kamera ve flaş çevresinde buhar olduğunu gördüm.
    arka kapağı feda ederek açtım (kapağı açmakla ilgili videolar mevcut youtubeda) evet bu kısımda su vardı.baya vardı.
    kurutma makinesi ile kuruttum temizledim falan filan.
    dokunmatik geri geldi. bir kapağa halletim sorunu.
    bakalım aliexpresten arka kapak siparişi verdim. gelince takarız. o gelene kadar sert plastikten koruyucu kılıf ile kullanmaya devm edeceğim.
  • Arkadaşlar aynı sorun benimde başıma geldi. Cihaz daha 13 günlüktü yağmurda mesajlaştım uzun süre sonra dokunmatiği saçmalamaya başladı ikinci gün tamamen gitti dokunmatik işe gittiğim için o gün servise veremedim. 3. günü servise gönderdim üst hoparlörden ya da kameradan su geçirdi cihaz DOA kapsamında incelensin daha 13 günlük cihaz dedim kutuyla birlikte gönderdim. Cihaza hiç bişey yapmamışlar dokunmatikte problem yok deyip göndermişlerdi. Sanırım cihaz kurudu servise gidene kadar. Bende kabul etmedim cihazı bu telefonun içine su geçti bir kere belki yarın bozulur belki 3 yıl sonra böyle emanet telefon kullanmak zorunda mıyım dedim. İçinde zamanla oksitlenme yapacak anakart iptal olacak sonra kullanıcı hatası mı olacak istemiyorum dedim ama nafile. Geçen pazar 3. ayını dolduran telefonun dokunmatik tamamen gitti bu kez hiç su teması da yokken. Bursa Sony mağazasına gittim adamlar baktı dedim bakın servise gönderince yine arızası yok derlerse siz görün işte dokunmatik çalışmıyor dedim. Adam arızalı olduğuna dair belge verdi sonra hiç uğraşma git tüketici haklarına dedi. Buyrun burdan yakın adam açık açık söyledi bu cihazlarda seri seri problemler var dedi. Bi seri de kasa açıklığı varmış, bi seride üst hoparlör bölgesinden su sızıyormuş, bi seride power tuşu dandik çıkıyormuş, bi seride aşırı ısınma oluyormuş.. Artık Sony aldıysanız şansınıza hangi seri geldiyse onunla cebelleşirsiniz. Velhasıl ben tüketici hakları filan uğraşmamak için ilk gönderdiğim servis raporu ile birlikte tekrar gönderdim değişim istiyorum dedim bakalım ne olacak




  • Artık bu Sonyden illallah ettim arkada. KVK desen aynı kafa al birini vur ötekine yahu telefonu servise gönderirken 3 sayfa rapor hazırladım ya birisi de resimli hatta telefonun şuralarında şu sorun var bu sorun var diye. Zaten dakikası 3TL ye arıyoruz her aramamda en az 10 dakika derdimi anlatıyorum. Nerden baksan 50-60 TL sadece telefon faturasına vereceğim be insaf ya. Geçen ekran değişecek gibisinden bir yazı gördüm KVK cihaz takipte aradım 2 saat anlattım ekran değişimi istemiyorum hiç bir parçanın değişmesini istemiyorum dedim. Bugün adamlar kalkmış ekranı değiştirmiş kargoya hazır hale getirmiş bile hay sizin aklınıza kafanıza sokayım ben. Daha bir şey demiyorum.. Yahu aynı dili konuşuyoruz bi de bu insanlarla ya! Hadi her şeyi geçtim güç tuşuda sertti içinde gibi onu da yazmıştım. Dedim bari onunla ilgili bişey var mı yok efendim sadece ekran değişmiş güncelleme yapılmış diyor. Ulan her arıza için tek tek mi göndermem lazım? Telefon olmadığı için ne kadar aksıyor benim işlerim benim mağduriyetim ne olacak? Göz göre göre kullanıcı hatası diyecekler. Zerre kadar hakkımı helal etmiyorum bu insan kılıklı mahlukatlara. Sony mağazası zaten gidiyorum tüketici haklarına git diyor adamlarda bıkmış artık. Yazıklar olsun




  • Ben kasten suya soktum. Kvk ya gonderdım 5 gun ıcınde yenısını gonderdıler. Bunuda soksam su alır bılıyorum. Artık kabul ettım. Severek aldım bu telefonu 1 bardak suda 10 sn dayanmadı. Sogudum satamıyorumda alıcısı yok

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir akrabam geçen sene bu telefonla akvaryum içinde balıklarının çekimini yaptı ve hiç bir sorun da yaşamadı. Sorun yaşayan varsa, o telefona has üretim sorunudur.

    Telefon, suya ve toza dayanıklı diye satılıyor bir kere. Bundan dolayı kimse, telefonu suya soktu diye konu sahibini kınamasın. Şahsım adına görüş belirtecek olursam, macera aramak istemediğim için, durduk yere de “Telefonu suya sokayım hele bi. Bakalım dedikleri gibi mi?” diye de deneme yapmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.