Bildirim
Y A R D I M TİGUAN MI KUGA MI COMPASS MI
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Compass çok güzel bence ama 2.4 vergisi biraz kötü olabilir. Kugayı tam bilmiyorum ama bana göre vw tasarımı daha güzel tsi olması avantaj ama doğuş fiyat politikası kötü. Ben olsam compass i eler gider ikisini test ederdim -
tiguan vergi avantajı var fakat 1.4 tsi olanı düz vitesquote:
Orijinalden alıntı: Black Armadillo
Compass çok güzel bence ama 2.4 vergisi biraz kötü olabilir. Kugayı tam bilmiyorum ama bana göre vw tasarımı daha güzel tsi olması avantaj ama doğuş fiyat politikası kötü. Ben olsam compass i eler gider ikisini test ederdim
http://forum.donanimhaber.com/m_29015367/tm.htm
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meta80 -- 15 Şubat 2009; 22:11:42 > -
Tiguan derimquote:
Orijinalden alıntı: meta80
tiguan vergi avantajı var fakat 1.4 tsi olanı düz vites
http://forum.donanimhaber.com/m_29015367/tm.htm
Alıntıları Göster
Dsg seçeneği de olabilseydi keşke 1.4 tsi da
-
AZKMLİ BMW X3 DERİMquote:
Orijinalden alıntı: GöKHaN 35
Tiguan derim
Dsg seçeneği de olabilseydi keşke 1.4 tsi da
Alıntıları Göster -
ben kugayı tercih ederdim bu tarz araçlara yüksek torklu dizel motorları yakıştırıyorum ben compassta neden yüksek hacimli bir benzinli motorquote:
Orijinalden alıntı: GöKHaN 35
Tiguan derim
Dsg seçeneği de olabilseydi keşke 1.4 tsi da
Alıntıları Göster
tercih ettiniz anlamadım 2.0 dizel motoru daha mantıklı ama patriot ve compasların iç mekan kalitelerinin düşük olduğunu duymuştum forumda
patriot sahibi arkadaşımız var o daha net bilgiler verecektir
-
quote:
Orijinalden alıntı: Diferansiyeli kırarsın!
ben kugayı tercih ederdim bu tarz araçlara yüksek torklu dizel motorları yakıştırıyorum ben compassta neden yüksek hacimli bir benzinli motor
tercih ettiniz anlamadım 2.0 dizel motoru daha mantıklı ama patriot ve compasların iç mekan kalitelerinin düşük olduğunu duymuştum forumda
patriot sahibi arkadaşımız var o daha net bilgiler verecektir
Alıntıları Göster
-
VW TİGUAN 1.4 TSİ 150 BG Vergisi yüzünden alınabilinir ama son kasa golf'ün yerden yüksek versiyonu gibiquote:
Orijinalden alıntı: deserthawk
Alıntıları Göster
FORD KUGA 2.0 TDCİ Dizel olmasından dolayı tercih edilebilinir ama cok sert oldugunu tüm yolu iceride hissettirdiğini duydum
JEEP COMPASS 2.4 LİMİTED Jeep modelinin en az tutulan serisidir oyuncak gibi kötü bir görünüse sahiptir ama işcilik kullanım süperdir aynı zamanda vergide süper
Egerki jip tarzı bir arac almak istiyorsan uygun olarak VW Tiguan 1.4TSİ tercih edilebilinir hem vergi hemde az yakması anlamında ama motor tatmin edicimidir o tartışılır
-
Bence de bu :quote:
Orijinalden alıntı: deserthawk
Alıntıları Göster
Forester 2.0 TD .
-
Tiguan konusunda kullandığım araç olması bakımından bilgi vermek istedim. Diğer araçları kullanmadım.
-1.4 TSI versiyonunda manuel vites zorunlu olarak, otomatik versiyonu yok.
-Belirgin bir şekilde Vergi ve yakıt avantajı var.
-Araç bir SUV a göre son derece konforlu. Ses yalıtımı çok güzel , klasik VW konforunu hissediyorsunuz.
-Motor gücü konusunda tır-tır Dizel sesi duymadan, uygun yakıt ve TSI teknolojisiyle güçlü tork ve beygir hissetmek isteyenler için ideal.
(150 BG benzinli ve 240 Nm tork) oldukça tatmin edici olduğunu belirteyim. Benzinli bir motorda 240 Nm torkun dizel motordaki karşılığının 300 Nm üzerinde olduğunu belirtmek lazım. O nedenle zaten spor bir otomobil kullanıyormuş gibi kıvraklık hissediyorsunuz araçta. Aracın ağırığı da gereksiz fazla değil 1550 Kg civarında, biraz kompakt olması da bunda etken.
-Hızlanma 0-100 : 9,6 sn (bildiğim kadarıyla böyle bir değer SUV ya da Jeep türü araçlarda pek yok)
-Güvenlik donanımları ve sağlamlık derseniz herşey var zaten.
-Yol tutuşu yüksek bir araç olmasına rağmen gerçekten çok iyi.
-Autohold (hillholder), elektronik park freni gibi diğer bir çok araçtan ayrılan fonksiyonel donanım mevcut.
Manuel vites sorun değilse mutlaka 1.4 TSI 4x4 Tiguan'ı test ediniz.
quote:
Orjinalden alıntı: zeus132
ARKADAŞALR YARDIM EDİN
VW TİGUAN 1.4 TSİ 150 BG
FORD KUGA 2.0 TDCİ
JEEP COMPASS 2.4 LİMİTED
H A N G İ S İ
-
FORD KUGA 2.0 TDCİquote:
Orijinalden alıntı: oscarmiller
Tiguan konusunda kullandığım araç olması bakımından bilgi vermek istedim. Diğer araçları kullanmadım.
-1.4 TSI versiyonunda manuel vites zorunlu olarak, otomatik versiyonu yok.
-Belirgin bir şekilde Vergi ve yakıt avantajı var.
-Araç bir SUV a göre son derece konforlu. Ses yalıtımı çok güzel , klasik VW konforunu hissediyorsunuz.
-Motor gücü konusunda tır-tır Dizel sesi duymadan, uygun yakıt ve TSI teknolojisiyle güçlü tork ve beygir hissetmek isteyenler için ideal.
(150 BG benzinli ve 240 Nm tork) oldukça tatmin edici olduğunu belirteyim. Benzinli bir motorda 240 Nm torkun dizel motordaki karşılığının 300 Nm üzerinde olduğunu belirtmek lazım. O nedenle zaten spor bir otomobil kullanıyormuş gibi kıvraklık hissediyorsunuz araçta. Aracın ağırığı da gereksiz fazla değil 1550 Kg civarında, biraz kompakt olması da bunda etken.
-Hızlanma 0-100 : 9,6 sn (bildiğim kadarıyla böyle bir değer SUV ya da Jeep türü araçlarda pek yok)
-Güvenlik donanımları ve sağlamlık derseniz herşey var zaten.
-Yol tutuşu yüksek bir araç olmasına rağmen gerçekten çok iyi.
-Autohold (hillholder), elektronik park freni gibi diğer bir çok araçtan ayrılan fonksiyonel donanım mevcut.
Manuel vites sorun değilse mutlaka 1.4 TSI 4x4 Tiguan'ı test ediniz.
quote:
Orjinalden alıntı: zeus132
ARKADAŞALR YARDIM EDİN
VW TİGUAN 1.4 TSİ 150 BG
FORD KUGA 2.0 TDCİ
JEEP COMPASS 2.4 LİMİTED
H A N G İ S İ
-
quote:
Orijinalden alıntı: vincentvega
Bence de bu :
Forester 2.0 TD .
Alıntıları Gösterquote:
Orjinalden alıntı: vincentvega
Bence de bu :
Forester 2.0 TD .
Bence de FORESTER td Çünkü müthiş ekonomik bir motoru var
-
kugaquote:
Orijinalden alıntı: entelbamyaquote:
Orjinalden alıntı: vincentvega
Bence de bu :
Forester 2.0 TD .
Bence de FORESTER td Çünkü müthiş ekonomik bir motoru var
Alıntıları Göster
-
vw daha iyi galibaquote:
Orijinalden alıntı: runo86
kuga
Alıntıları Göster -
Kıyaslamalarda motor teknolojisini incelemekte fayda var bence.
Genel olarak TSI motor teknolojisinin bir çok avantajı var aslında. Örneğin 1.4 motorla 150 BG ve 240 Nm torku hissediyorsunuz, araç gerçekten çok kuvvetli.Yakıt ve vergi makul oranlarda. Yani mutlaka dizele binmek zorunda bırakmıyor sizi. Ne dizel sesini dinliyorsunuz, ne de dizelin ekstra bakım masraflarını ne de alırken ekstra parasını ödemiyorsunuz.
Alıntı:
TSI Çift şarjlı (TURBO ve SUPERCHARGER) direkt enjeksiyonlu motor:
Diğer motor seçenekleri ile karşılaştırıldığında 1.4 litrelik TSI motorda oluşan yüksek basınç ve sıcaklık nedeniyle dayanıklılığı maksimum düzeye taşımak adına bazı ilave korumalar geliştirilmiştir. ürneğin yüksek yanma ısısı ve basınca karşı silindir bloğu grafit lamelli gri dökme demir ile imal edilerek dayanıklılık artırılmış, soğutma sistemi geliştirilmiş ve triger kayışı yerine metal zincir kullanılmıştır.
TSI, tüm devirlerde etkili ve aynı zamanda yakıt tasarrufu da sağlayacak mükemmel bir kombinasyonu ifade etmektedir. Alt devirlerde kompresörle kontrolü ele alan ve daha sonra turboşarjla etkili olan bir yükleme tertibatının birleşimi olan ve başka örneği bulunmayan yüksek bir mühendislik harikasıdır.
Ford Kuga Focus bantından , Tiguan Golf bantından çıkıyor. Jeep Compass hakkında bilgim yok. Ama genel beklenti olarak ;
Tiguan'dan Sessizlik, iyi yalıtım, Turbo ve Supercharger teknolojili TSI motor avantajları (9,6 sn 0-100/150 BG/makul yakıt/240 tork/vergi avantajı), sağlamlık ve güvenlik, konfor ve bir otomobil kadar kıvraklık ve ataklık, bekleyebilirsiniz. Kullanılan 4x4 teknolojisi de çok iyi. Görünüm olarak ta klasik VW çizgileri var.Zevke hitap ediyor bence.
Yukarda saydığım özellikleriyle bence SUV ya da orta sınıf cipler içerisinde bir çok markadan ciddi anlamda ayrılıyor. Benim tercih kriterlerim bu şekilde.
Fark yaratıyor. Bu özelliklere sahip olmak için ekstra ödemek gerekmiyor. Ama dilerseniz deri koltuğa, açılır tavana ya da zevke kalmış 2-3 donanıma ekstra ödersiniz. Ama en önemlisi kaliteye,sürüş zevkine,güçlü ve ekonomik motora en baz haliyle para harcamak.
quote:
Orjinalden alıntı: zeus132
ARKADAŞALR YARDIM EDİN
VW TİGUAN 1.4 TSİ 150 BG
FORD KUGA 2.0 TDCİ
JEEP COMPASS 2.4 LİMİTED
H A N G İ S İ
-
OSCARMİLLER ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SENDE TİGUAN SAHİBİSİN DEĞİLMİquote:
Orijinalden alıntı: oscarmiller
Kıyaslamalarda motor teknolojisini incelemekte fayda var bence.
Genel olarak TSI motor teknolojisinin bir çok avantajı var aslında. Örneğin 1.4 motorla 150 BG ve 240 Nm torku hissediyorsunuz, araç gerçekten çok kuvvetli.Yakıt ve vergi makul oranlarda. Yani mutlaka dizele binmek zorunda bırakmıyor sizi. Ne dizel sesini dinliyorsunuz, ne de dizelin ekstra bakım masraflarını ne de alırken ekstra parasını ödemiyorsunuz.
Alıntı:
TSI Çift şarjlı (TURBO ve SUPERCHARGER) direkt enjeksiyonlu motor:
Diğer motor seçenekleri ile karşılaştırıldığında 1.4 litrelik TSI motorda oluşan yüksek basınç ve sıcaklık nedeniyle dayanıklılığı maksimum düzeye taşımak adına bazı ilave korumalar geliştirilmiştir. ürneğin yüksek yanma ısısı ve basınca karşı silindir bloğu grafit lamelli gri dökme demir ile imal edilerek dayanıklılık artırılmış, soğutma sistemi geliştirilmiş ve triger kayışı yerine metal zincir kullanılmıştır.
TSI, tüm devirlerde etkili ve aynı zamanda yakıt tasarrufu da sağlayacak mükemmel bir kombinasyonu ifade etmektedir. Alt devirlerde kompresörle kontrolü ele alan ve daha sonra turboşarjla etkili olan bir yükleme tertibatının birleşimi olan ve başka örneği bulunmayan yüksek bir mühendislik harikasıdır.
Ford Kuga Focus bantından , Tiguan Golf bantından çıkıyor. Jeep Compass hakkında bilgim yok. Ama genel beklenti olarak ;
Tiguan'dan Sessizlik, iyi yalıtım, Turbo ve Supercharger teknolojili TSI motor avantajları (9,6 sn 0-100/150 BG/makul yakıt/240 tork/vergi avantajı), sağlamlık ve güvenlik, konfor ve bir otomobil kadar kıvraklık ve ataklık, bekleyebilirsiniz. Kullanılan 4x4 teknolojisi de çok iyi. Görünüm olarak ta klasik VW çizgileri var.Zevke hitap ediyor bence.
Yukarda saydığım özellikleriyle bence SUV ya da orta sınıf cipler içerisinde bir çok markadan ciddi anlamda ayrılıyor. Benim tercih kriterlerim bu şekilde.
Fark yaratıyor. Bu özelliklere sahip olmak için ekstra ödemek gerekmiyor. Ama dilerseniz deri koltuğa, açılır tavana ya da zevke kalmış 2-3 donanıma ekstra ödersiniz. Ama en önemlisi kaliteye,sürüş zevkine,güçlü ve ekonomik motora en baz haliyle para harcamak.
quote:
Orjinalden alıntı: zeus132
ARKADAŞALR YARDIM EDİN
VW TİGUAN 1.4 TSİ 150 BG
FORD KUGA 2.0 TDCİ
JEEP COMPASS 2.4 LİMİTED
H A N G İ S İ
-
Evet, o nedenle zaten bildiğim ve kullandığım kadarıyla açıklama yapıyorum. Yani binip kullanmadan bu kadar yorum yapamazdım zaten.Bende almadan önce araştırdım. Ama örneğin Audi Q5 sorsan, ya da BMW, freelander,volvo vs.vs. o zaman kıyaslama yapmadan o markaları tercih et derim. Bütçe olarak açılmak gerekiyor o durumda da doğal olarak.quote:
Orijinalden alıntı: ZEUSSSEÇO
OSCARMİLLER ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SENDE TİGUAN SAHİBİSİN DEĞİLMİ
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: ZEUSSSEÇO
OSCARMİLLER ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SENDE TİGUAN SAHİBİSİN DEĞİLMİ
-
tiguan dışarıdan güzel ama içersi direkt golf plus.quote:
Orijinalden alıntı: oscarmiller
Evet, o nedenle zaten bildiğim ve kullandığım kadarıyla açıklama yapıyorum. Yani binip kullanmadan bu kadar yorum yapamazdım zaten.Bende almadan önce araştırdım. Ama örneğin Audi Q5 sorsan, ya da BMW, freelander,volvo vs.vs. o zaman kıyaslama yapmadan o markaları tercih et derim. Bütçe olarak açılmak gerekiyor o durumda da doğal olarak.
quote:
Orjinalden alıntı: ZEUSSSEÇO
OSCARMİLLER ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SENDE TİGUAN SAHİBİSİN DEĞİLMİ
Alıntıları Göster
kuqanın içi de aynı şekilde c-max.
cr-v veya renault kaleos bakın derim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: 19can84
tiguan dışarıdan güzel ama içersi direkt golf plus.
kuqanın içi de aynı şekilde c-max.
cr-v veya renault kaleos bakın derim.
Alıntıları Gösterquote:
Benzinli bir motorda 240 Nm torkun dizel motordaki karşılığının 300 Nm üzerinde olduğunu belirtmek lazım.
Motorlar konusunda uzman değilim, ama bunu ilk defa duyuyorum.
Bu konuda daha fazla bilgi almak mümkün mü?
-
renault koleosu mutlaka ve mutlaka inceleyin derimquote:
Orijinalden alıntı: bugraqquote:
Benzinli bir motorda 240 Nm torkun dizel motordaki karşılığının 300 Nm üzerinde olduğunu belirtmek lazım.
Motorlar konusunda uzman değilim, ama bunu ilk defa duyuyorum.
Bu konuda daha fazla bilgi almak mümkün mü?
Alıntıları Göster
Benzer içerikler
- genç arabaları
- mazda 3 kronik sorunlar
- hyundai accent era 1.5 crdi otomatik vites yorumları
- opel 1.2 t motor nasıl
- mini cooper countryman kronik arızaları
- renault arkana fiyat
- uçan araba fiyatları
- renault logan
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X