Şimdi Ara

Y A R D I M TİGUAN MI KUGA MI COMPASS MI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
54
Cevap
1
Favori
22.561
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞALR YARDIM EDİN

    VW TİGUAN 1.4 TSİ 150 BG

    FORD KUGA 2.0 TDCİ

    JEEP COMPASS 2.4 LİMİTED


    H A N G İ S İ







  • Compass çok güzel bence ama 2.4 vergisi biraz kötü olabilir. Kugayı tam bilmiyorum ama bana göre vw tasarımı daha güzel tsi olması avantaj ama doğuş fiyat politikası kötü. Ben olsam compass i eler gider ikisini test ederdim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black Armadillo

    Compass çok güzel bence ama 2.4 vergisi biraz kötü olabilir. Kugayı tam bilmiyorum ama bana göre vw tasarımı daha güzel tsi olması avantaj ama doğuş fiyat politikası kötü. Ben olsam compass i eler gider ikisini test ederdim
    tiguan vergi avantajı var fakat 1.4 tsi olanı düz vites
    http://forum.donanimhaber.com/m_29015367/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meta80 -- 15 Şubat 2009; 22:11:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meta80

    tiguan vergi avantajı var fakat 1.4 tsi olanı düz vites
    http://forum.donanimhaber.com/m_29015367/tm.htm

    Alıntıları Göster
    Tiguan derim

    Dsg seçeneği de olabilseydi keşke 1.4 tsi da




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35

    Tiguan derim

    Dsg seçeneği de olabilseydi keşke 1.4 tsi da

    Alıntıları Göster
    AZKMLİ BMW X3 DERİM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35

    Tiguan derim

    Dsg seçeneği de olabilseydi keşke 1.4 tsi da

    Alıntıları Göster
    ben kugayı tercih ederdim bu tarz araçlara yüksek torklu dizel motorları yakıştırıyorum ben compassta neden yüksek hacimli bir benzinli motor
    tercih ettiniz anlamadım 2.0 dizel motoru daha mantıklı ama patriot ve compasların iç mekan kalitelerinin düşük olduğunu duymuştum forumda
    patriot sahibi arkadaşımız var o daha net bilgiler verecektir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diferansiyeli kırarsın!

    ben kugayı tercih ederdim bu tarz araçlara yüksek torklu dizel motorları yakıştırıyorum ben compassta neden yüksek hacimli bir benzinli motor
    tercih ettiniz anlamadım 2.0 dizel motoru daha mantıklı ama patriot ve compasların iç mekan kalitelerinin düşük olduğunu duymuştum forumda
    patriot sahibi arkadaşımız var o daha net bilgiler verecektir

    Alıntıları Göster
     Y A R D I M  TİGUAN MI KUGA MI COMPASS MI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

     Y A R D I M  TİGUAN MI KUGA MI COMPASS MI


    Alıntıları Göster
    VW TİGUAN 1.4 TSİ 150 BG Vergisi yüzünden alınabilinir ama son kasa golf'ün yerden yüksek versiyonu gibi

    FORD KUGA 2.0 TDCİ Dizel olmasından dolayı tercih edilebilinir ama cok sert oldugunu tüm yolu iceride hissettirdiğini duydum

    JEEP COMPASS 2.4 LİMİTED Jeep modelinin en az tutulan serisidir oyuncak gibi kötü bir görünüse sahiptir ama işcilik kullanım süperdir aynı zamanda vergide süper

    Egerki jip tarzı bir arac almak istiyorsan uygun olarak VW Tiguan 1.4TSİ tercih edilebilinir hem vergi hemde az yakması anlamında ama motor tatmin edicimidir o tartışılır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

     Y A R D I M  TİGUAN MI KUGA MI COMPASS MI


    Alıntıları Göster
    Bence de bu :



    Forester 2.0 TD .




  • Tiguan konusunda kullandığım araç olması bakımından bilgi vermek istedim. Diğer araçları kullanmadım.

    -1.4 TSI versiyonunda manuel vites zorunlu olarak, otomatik versiyonu yok.
    -Belirgin bir şekilde Vergi ve yakıt avantajı var.
    -Araç bir SUV a göre son derece konforlu. Ses yalıtımı çok güzel , klasik VW konforunu hissediyorsunuz.
    -Motor gücü konusunda tır-tır Dizel sesi duymadan, uygun yakıt ve TSI teknolojisiyle güçlü tork ve beygir hissetmek isteyenler için ideal.
    (150 BG benzinli ve 240 Nm tork) oldukça tatmin edici olduğunu belirteyim. Benzinli bir motorda 240 Nm torkun dizel motordaki karşılığının 300 Nm üzerinde olduğunu belirtmek lazım. O nedenle zaten spor bir otomobil kullanıyormuş gibi kıvraklık hissediyorsunuz araçta. Aracın ağırığı da gereksiz fazla değil 1550 Kg civarında, biraz kompakt olması da bunda etken.
    -Hızlanma 0-100 : 9,6 sn (bildiğim kadarıyla böyle bir değer SUV ya da Jeep türü araçlarda pek yok)
    -Güvenlik donanımları ve sağlamlık derseniz herşey var zaten.
    -Yol tutuşu yüksek bir araç olmasına rağmen gerçekten çok iyi.
    -Autohold (hillholder), elektronik park freni gibi diğer bir çok araçtan ayrılan fonksiyonel donanım mevcut.

    Manuel vites sorun değilse mutlaka 1.4 TSI 4x4 Tiguan'ı test ediniz.

    quote:

    Orjinalden alıntı: zeus132

    ARKADAŞALR YARDIM EDİN

    VW TİGUAN 1.4 TSİ 150 BG

    FORD KUGA 2.0 TDCİ

    JEEP COMPASS 2.4 LİMİTED


    H A N G İ S İ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oscarmiller

    Tiguan konusunda kullandığım araç olması bakımından bilgi vermek istedim. Diğer araçları kullanmadım.

    -1.4 TSI versiyonunda manuel vites zorunlu olarak, otomatik versiyonu yok.
    -Belirgin bir şekilde Vergi ve yakıt avantajı var.
    -Araç bir SUV a göre son derece konforlu. Ses yalıtımı çok güzel , klasik VW konforunu hissediyorsunuz.
    -Motor gücü konusunda tır-tır Dizel sesi duymadan, uygun yakıt ve TSI teknolojisiyle güçlü tork ve beygir hissetmek isteyenler için ideal.
    (150 BG benzinli ve 240 Nm tork) oldukça tatmin edici olduğunu belirteyim. Benzinli bir motorda 240 Nm torkun dizel motordaki karşılığının 300 Nm üzerinde olduğunu belirtmek lazım. O nedenle zaten spor bir otomobil kullanıyormuş gibi kıvraklık hissediyorsunuz araçta. Aracın ağırığı da gereksiz fazla değil 1550 Kg civarında, biraz kompakt olması da bunda etken.
    -Hızlanma 0-100 : 9,6 sn (bildiğim kadarıyla böyle bir değer SUV ya da Jeep türü araçlarda pek yok)
    -Güvenlik donanımları ve sağlamlık derseniz herşey var zaten.
    -Yol tutuşu yüksek bir araç olmasına rağmen gerçekten çok iyi.
    -Autohold (hillholder), elektronik park freni gibi diğer bir çok araçtan ayrılan fonksiyonel donanım mevcut.

    Manuel vites sorun değilse mutlaka 1.4 TSI 4x4 Tiguan'ı test ediniz.

    quote:

    Orjinalden alıntı: zeus132

    ARKADAŞALR YARDIM EDİN

    VW TİGUAN 1.4 TSİ 150 BG

    FORD KUGA 2.0 TDCİ

    JEEP COMPASS 2.4 LİMİTED


    H A N G İ S İ
    FORD KUGA 2.0 TDCİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    Bence de bu :



    Forester 2.0 TD .

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: vincentvega

    Bence de bu :



    Forester 2.0 TD .


    Bence de FORESTER td Çünkü müthiş ekonomik bir motoru var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: entelbamya

    quote:

    Orjinalden alıntı: vincentvega

    Bence de bu :



    Forester 2.0 TD .


    Bence de FORESTER td Çünkü müthiş ekonomik bir motoru var

    Alıntıları Göster
    kuga




  • quote:

    Orijinalden alıntı: runo86

    kuga

    Alıntıları Göster
    vw daha iyi galiba
  • Kıyaslamalarda motor teknolojisini incelemekte fayda var bence.
    Genel olarak TSI motor teknolojisinin bir çok avantajı var aslında. Örneğin 1.4 motorla 150 BG ve 240 Nm torku hissediyorsunuz, araç gerçekten çok kuvvetli.Yakıt ve vergi makul oranlarda. Yani mutlaka dizele binmek zorunda bırakmıyor sizi. Ne dizel sesini dinliyorsunuz, ne de dizelin ekstra bakım masraflarını ne de alırken ekstra parasını ödemiyorsunuz.
    Alıntı:
    TSI Çift şarjlı (TURBO ve SUPERCHARGER) direkt enjeksiyonlu motor:
    Diğer motor seçenekleri ile karşılaştırıldığında 1.4 litrelik TSI motorda oluşan yüksek basınç ve sıcaklık nedeniyle dayanıklılığı maksimum düzeye taşımak adına bazı ilave korumalar geliştirilmiştir. ürneğin yüksek yanma ısısı ve basınca karşı silindir bloğu grafit lamelli gri dökme demir ile imal edilerek dayanıklılık artırılmış, soğutma sistemi geliştirilmiş ve triger kayışı yerine metal zincir kullanılmıştır.
    TSI, tüm devirlerde etkili ve aynı zamanda yakıt tasarrufu da sağlayacak mükemmel bir kombinasyonu ifade etmektedir. Alt devirlerde kompresörle kontrolü ele alan ve daha sonra turboşarjla etkili olan bir yükleme tertibatının birleşimi olan ve başka örneği bulunmayan yüksek bir mühendislik harikasıdır.

    Ford Kuga Focus bantından , Tiguan Golf bantından çıkıyor. Jeep Compass hakkında bilgim yok. Ama genel beklenti olarak ;
    Tiguan'dan Sessizlik, iyi yalıtım, Turbo ve Supercharger teknolojili TSI motor avantajları (9,6 sn 0-100/150 BG/makul yakıt/240 tork/vergi avantajı), sağlamlık ve güvenlik, konfor ve bir otomobil kadar kıvraklık ve ataklık, bekleyebilirsiniz. Kullanılan 4x4 teknolojisi de çok iyi. Görünüm olarak ta klasik VW çizgileri var.Zevke hitap ediyor bence.
    Yukarda saydığım özellikleriyle bence SUV ya da orta sınıf cipler içerisinde bir çok markadan ciddi anlamda ayrılıyor. Benim tercih kriterlerim bu şekilde.
    Fark yaratıyor. Bu özelliklere sahip olmak için ekstra ödemek gerekmiyor. Ama dilerseniz deri koltuğa, açılır tavana ya da zevke kalmış 2-3 donanıma ekstra ödersiniz. Ama en önemlisi kaliteye,sürüş zevkine,güçlü ve ekonomik motora en baz haliyle para harcamak.




    quote:

    Orjinalden alıntı: zeus132

    ARKADAŞALR YARDIM EDİN

    VW TİGUAN 1.4 TSİ 150 BG

    FORD KUGA 2.0 TDCİ

    JEEP COMPASS 2.4 LİMİTED


    H A N G İ S İ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oscarmiller

    Kıyaslamalarda motor teknolojisini incelemekte fayda var bence.
    Genel olarak TSI motor teknolojisinin bir çok avantajı var aslında. Örneğin 1.4 motorla 150 BG ve 240 Nm torku hissediyorsunuz, araç gerçekten çok kuvvetli.Yakıt ve vergi makul oranlarda. Yani mutlaka dizele binmek zorunda bırakmıyor sizi. Ne dizel sesini dinliyorsunuz, ne de dizelin ekstra bakım masraflarını ne de alırken ekstra parasını ödemiyorsunuz.
    Alıntı:
    TSI Çift şarjlı (TURBO ve SUPERCHARGER) direkt enjeksiyonlu motor:
    Diğer motor seçenekleri ile karşılaştırıldığında 1.4 litrelik TSI motorda oluşan yüksek basınç ve sıcaklık nedeniyle dayanıklılığı maksimum düzeye taşımak adına bazı ilave korumalar geliştirilmiştir. ürneğin yüksek yanma ısısı ve basınca karşı silindir bloğu grafit lamelli gri dökme demir ile imal edilerek dayanıklılık artırılmış, soğutma sistemi geliştirilmiş ve triger kayışı yerine metal zincir kullanılmıştır.
    TSI, tüm devirlerde etkili ve aynı zamanda yakıt tasarrufu da sağlayacak mükemmel bir kombinasyonu ifade etmektedir. Alt devirlerde kompresörle kontrolü ele alan ve daha sonra turboşarjla etkili olan bir yükleme tertibatının birleşimi olan ve başka örneği bulunmayan yüksek bir mühendislik harikasıdır.

    Ford Kuga Focus bantından , Tiguan Golf bantından çıkıyor. Jeep Compass hakkında bilgim yok. Ama genel beklenti olarak ;
    Tiguan'dan Sessizlik, iyi yalıtım, Turbo ve Supercharger teknolojili TSI motor avantajları (9,6 sn 0-100/150 BG/makul yakıt/240 tork/vergi avantajı), sağlamlık ve güvenlik, konfor ve bir otomobil kadar kıvraklık ve ataklık, bekleyebilirsiniz. Kullanılan 4x4 teknolojisi de çok iyi. Görünüm olarak ta klasik VW çizgileri var.Zevke hitap ediyor bence.
    Yukarda saydığım özellikleriyle bence SUV ya da orta sınıf cipler içerisinde bir çok markadan ciddi anlamda ayrılıyor. Benim tercih kriterlerim bu şekilde.
    Fark yaratıyor. Bu özelliklere sahip olmak için ekstra ödemek gerekmiyor. Ama dilerseniz deri koltuğa, açılır tavana ya da zevke kalmış 2-3 donanıma ekstra ödersiniz. Ama en önemlisi kaliteye,sürüş zevkine,güçlü ve ekonomik motora en baz haliyle para harcamak.




    quote:

    Orjinalden alıntı: zeus132

    ARKADAŞALR YARDIM EDİN

    VW TİGUAN 1.4 TSİ 150 BG

    FORD KUGA 2.0 TDCİ

    JEEP COMPASS 2.4 LİMİTED


    H A N G İ S İ
    OSCARMİLLER ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SENDE TİGUAN SAHİBİSİN DEĞİLMİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZEUSSSEÇO

    OSCARMİLLER ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SENDE TİGUAN SAHİBİSİN DEĞİLMİ

    Alıntıları Göster
    Evet, o nedenle zaten bildiğim ve kullandığım kadarıyla açıklama yapıyorum. Yani binip kullanmadan bu kadar yorum yapamazdım zaten.Bende almadan önce araştırdım. Ama örneğin Audi Q5 sorsan, ya da BMW, freelander,volvo vs.vs. o zaman kıyaslama yapmadan o markaları tercih et derim. Bütçe olarak açılmak gerekiyor o durumda da doğal olarak.


    quote:

    Orjinalden alıntı: ZEUSSSEÇO

    OSCARMİLLER ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SENDE TİGUAN SAHİBİSİN DEĞİLMİ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oscarmiller

    Evet, o nedenle zaten bildiğim ve kullandığım kadarıyla açıklama yapıyorum. Yani binip kullanmadan bu kadar yorum yapamazdım zaten.Bende almadan önce araştırdım. Ama örneğin Audi Q5 sorsan, ya da BMW, freelander,volvo vs.vs. o zaman kıyaslama yapmadan o markaları tercih et derim. Bütçe olarak açılmak gerekiyor o durumda da doğal olarak.


    quote:

    Orjinalden alıntı: ZEUSSSEÇO

    OSCARMİLLER ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SENDE TİGUAN SAHİBİSİN DEĞİLMİ


    Alıntıları Göster
    tiguan dışarıdan güzel ama içersi direkt golf plus.

    kuqanın içi de aynı şekilde c-max.

    cr-v veya renault kaleos bakın derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    tiguan dışarıdan güzel ama içersi direkt golf plus.

    kuqanın içi de aynı şekilde c-max.

    cr-v veya renault kaleos bakın derim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Benzinli bir motorda 240 Nm torkun dizel motordaki karşılığının 300 Nm üzerinde olduğunu belirtmek lazım.


    Motorlar konusunda uzman değilim, ama bunu ilk defa duyuyorum.
    Bu konuda daha fazla bilgi almak mümkün mü?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugraq

    quote:

    Benzinli bir motorda 240 Nm torkun dizel motordaki karşılığının 300 Nm üzerinde olduğunu belirtmek lazım.


    Motorlar konusunda uzman değilim, ama bunu ilk defa duyuyorum.
    Bu konuda daha fazla bilgi almak mümkün mü?

    Alıntıları Göster
    renault koleosu mutlaka ve mutlaka inceleyin derim
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.