Şimdi Ara

Yahu nedir şu dizelcilerden çektigimiz (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.086
Cevap
0
Favori
38.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dizelci yarışçılar tfsi nin tozunu yutmuş mu acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    yani 1.4 1.6 benzinli gitmiyorda dizel gidiyor?



    Benzinli arabada çok yakar korkuyusuyla dizel kadar basamamaktan bahsediyor :)

    Örnek olarak ben dizel aracımla ne kadar basarsam basiyim arabanın anasını ağlatsamda şehir içi 7 litre civarı üzerine çıkmıyor.

    Ama aynısını 1,4 benzinli arabayla yapın rahatlıkla 9-10 litreleri görebilirsiniz.

    Kendimi fanatik hissettim bi an


    Tam olarak anlatmak istediğim buydu gayet açık yazmıştım,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi savascoker -- 19 Ağustos 2010; 3:09:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem


    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    küçük motorlu dizel araçlar gerçekten ekonomik.tartışma götürmez bir gerçek.
    ama ne yazık ki,bu araçların az yakıyor olması sahiplerine yetmiyor.illa ki performanslı da olacak ya...kargaya yavrusu kuzgun görünüyor sanırım
    yahu az yakıyorsunuz kabul,lpg'li aracım var sesimi çıkarmıyorum,
    ama kalkıp benim fındık motor dizel 1.8 benzinlinin tozunu attırır dersen,ona da yok artık ali sami derim ben de


    diyenler var
    ben ne cliocular ne puntocular doblocular caddyciler gordum

    tuturuolar turbo turbo diye fındık kadar turbo oldugundan haberleri yok.. stage 3 turbo sanki...

    E işte ufacık motorlarıyla turbolarıyla hava atıyorlarsa kendilerini avuta dursunlar, sen niye bu kadar taktın ki bunu.Çok tokat yedin sanırım fındıklardan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali Dogukan -- 19 Ağustos 2010; 3:11:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    sanırım orda 1.8 atmosferik passattan bahsediyordu,turbosuz insignia lafı da geçmişti çünkü



    Passatın öyle bir motoru olduğunu bilmiyordum , öğrenmiş oldum

    Sonuç olarak az yakan çok kaçan Bravo'nun 1,6 Multijet 120 HP motorunu tavsiye ederim herkese
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    sanırım orda 1.8 atmosferik passattan bahsediyordu,turbosuz insignia lafı da geçmişti çünkü



    Passatın öyle bir motoru olduğunu bilmiyordum , öğrenmiş oldum

    Sonuç olarak az yakan çok kaçan Bravo'nun 1,6 Multijet 120 HP motorunu tavsiye ederim herkese


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-volkswagen-passat-ilk-sahibinden-110-000-km-de-passat-1-8-29955378/detay



    bravoyu kullanmadım ama iyi gittiğine eminim,fakat bahsedilen özellikle 1.4 hdi motorun ekonomisini yakalayacağını hiç sanmıyorum

    140-150 hp + lpg li bir aracı bravoya yine tercih ederdim sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem


    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    küçük motorlu dizel araçlar gerçekten ekonomik.tartışma götürmez bir gerçek.
    ama ne yazık ki,bu araçların az yakıyor olması sahiplerine yetmiyor.illa ki performanslı da olacak ya...kargaya yavrusu kuzgun görünüyor sanırım
    yahu az yakıyorsunuz kabul,lpg'li aracım var sesimi çıkarmıyorum,
    ama kalkıp benim fındık motor dizel 1.8 benzinlinin tozunu attırır dersen,ona da yok artık ali sami derim ben de


    diyenler var
    ben ne cliocular ne puntocular doblocular caddyciler gordum

    tuturuolar turbo turbo diye fındık kadar turbo oldugundan haberleri yok.. stage 3 turbo sanki...

    E işte ufacık motorlarıyla turbolarıyla hava atıyorlarsa kendilerini avuta dursunlar, sen niye bu kadar taktın ki bunu.Çok tokat yedin sanırım fındıklardan.


    çok tokat yemedim.. en son msnden tartısıyorduk bir arkadaşla
    corsa 1.3 cdti 75 bg 9 sn de falan 0 100 yaparmıs okadar abarttı muhabbeti.

    90bg lik versionunun 0 100 u 12.7sn ki bunlar arabada zayıf bi adam ve ceyrek depo benzinle yapılıyor testler...
    gercekte bu degeri yakalamakta zordur...

    şahinle 200 yaptım 220 yaptım demek gibi bişey bu muhabbetler anliyacagın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    bravoyu kullanmadım ama iyi gittiğine eminim,fakat bahsedilen özellikle 1.4 hdi motorun ekonomisini yakalayacağını hiç sanmıyorum

    140-150 hp + lpg li bir aracı bravoya yine tercih ederdim sanırım


    Dizel olarak dedim ben :)

    120 HP'lik bravo şehir içi 6,5 - 7 civarı yakıyor.

    Bende şimdi 2,0 138 HP + LPG'ye geçiş yapacaum kısmetse.

    Şehir içi 100 km daha az yol yapacam ama keyfimi sürecem




  • 1.3 multijet var 75 beygircik ancak torku yüksek.
    özellikle 1 ve 2 ci vitesta karting havası veriyor. vites 4 dedimi ne kadar basarsan bas yapabileceği ortada.
    yanlız 1.9 jtd doblolarıda yabana atmamak gerekir ;)

    ha alırsın 2.0 lt üzerin turbo dizel o zaman görürüm ben yarışı neyim :D
  • ne çektin zindanlara mı hapsettiler seni
    herkes kendi dünyasında yaşıyor işte
    cevabı asfaltta veriliyor zaten çekilen birşey yok .
  • Benzinlinin verdiği tadı kime göre neye göre veremez şimdi sen ehliyetsiz benzinli araba kullanmış bi nevi benzinli de öğrenmişsin araba sürmeyi huylarını karakterlerini iyi biliyosun e bende dizelde öğrendim banada benzinli araba yavan geliyor maalesef nolacak şimdi?

    Sorularınızı kendinizi soyutlayarak objektif bi şekilde sunarsanız yok 1.4 turbo dizeli yedim vsaire bunlar, kanıtlanmamış şeyler yani açıyım sözümü 1.4 dizel süren adam belki dizel sürmek ten haberi yoktur sizde geçmişten gelen bilginiz deneyiminiz ile iyi sürmüşsünüzdür bu bukadar basit.


    Dizel performanslı kullanılmak isteniyorsa 2500 3500 devir arasında gidiceksin yoksa töbe billah benzinli fln yenmez.
  • işte bende onu diyorum sadece 1000 devir arası bi tork vericek araba nekadar

    zırt pırt vitesmi deiştiriceksiniz.... ben dizel 307 de tamam ekonomik ama bana gore degil

    arabayı hemen calıstırma biraz beklet ole calıstır..
    traktor gibi motor sesi.
    seri bir kalkıs yok
    bakımları pahalı..

    ekonomik ama bana gore degil.. ben suanda araba alıcak olsam benzinli alır lpg çakarım..yada benzinli kullanırım..

    calıstıgım şirkettede dizel accent var yani trafikte hos deil.. ben benim benizinli arabada gaz vermeden debriyajı yavas kaldırarak hareket ettiriorm ama dizelde oelbişey yok

    trafikte ayakalrı cok yoruyor hep gaz pedalına basmak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    bravoyu kullanmadım ama iyi gittiğine eminim,fakat bahsedilen özellikle 1.4 hdi motorun ekonomisini yakalayacağını hiç sanmıyorum

    140-150 hp + lpg li bir aracı bravoya yine tercih ederdim sanırım


    Dizel olarak dedim ben :)

    120 HP'lik bravo şehir içi 6,5 - 7 civarı yakıyor.

    Bende şimdi 2,0 138 HP + LPG'ye geçiş yapacaum kısmetse.

    Şehir içi 100 km daha az yol yapacam ama keyfimi sürecem


    tahmin ettiğim gibi yakıyormuş bravo.benim araç 1.8 125 hp ile yoğun trafikte 10,5-11 lt lpg yakıyor.bravoyla hemen hemen aynı.
    406'nın keyfini sür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    işte bende onu diyorum sadece 1000 devir arası bi tork vericek araba nekadar

    zırt pırt vitesmi deiştiriceksiniz.... ben dizel 307 de tamam ekonomik ama bana gore degil

    arabayı hemen calıstırma biraz beklet ole calıstır..
    traktor gibi motor sesi.
    seri bir kalkıs yok
    bakımları pahalı..

    ekonomik ama bana gore degil.. ben suanda araba alıcak olsam benzinli alır lpg çakarım..yada benzinli kullanırım..

    calıstıgım şirkettede dizel accent var yani trafikte hos deil.. ben benim benizinli arabada gaz vermeden debriyajı yavas kaldırarak hareket ettiriorm ama dizelde oelbişey yok

    trafikte ayakalrı cok yoruyor hep gaz pedalına basmak

    Şirket arablarınızda bi problem var demekki ayrıca dizel daha seri kalkışlar yapar dikkat edin sadece kalkış 0-100 değil ayrıca dizel araç lar daha rahat debriyajla kalkabilirler çünkü rölantideki torkları benzinliden daha fazladır.İşin sözün kısası tamamıyla alışma meselesi bnde şu an benzinli heleki lpg li araç kullanmaktan nefret ediyorm çünki gaza bastığınızda pek bi his olmuyor dizeldeki gibi yani alışmışız 2bin devirdeki güç tork patlamasına.




  • 3 bindede susuyor o patlama ama
  • Demek istediğim o siz durunca nefret ediyosunuz ancak bnde durmadan önce vites değiştiriyorm 6 ileri olduğu içinde pek bi hissizlik olmuyor.
  • kimisi sarışın sever kimisi kumral kimisi melez araç yakıt tercihide bunun gibidir.Kisimi benzinli araca alışmıştır ve dizel araçlara hep soğuk bakmıştır..Kimiside hep dizel kullanmıştır onlar içinde benzinli araç öcüdür çok yakar heleki turbosuzsa hiç binilmezdir...Anlıyacağınız bu iş uzar gider bence başlık yanlış olmuş bu konuda çok olay çıkar...Hem benzin-Lpg hemde dizel araç kullanan biri olarak şunu söyliyebilirim aracı sadece şehir içi kullanıyorsanız amacınız yakıt tasarrufu ise tercih kesinlikle dizel olmalıdır ayrıca dizelde sevilen 2.200-3.500 devir arası turbonun verdiği hızlılık hissi fakat tekrar yazıyorum hızlılık hissi sadece anlık aşırı bir ivme hissetmekten öte değildir 0-100 0-200 ilk kalkış herzman benznli araçc performansları daha iyidir şu an tekrar lpg li araç kulanıyorum memnunum ...Fakat bu ben şu dizeli ektim veya dizelcilerin ben şu benzinli bilmem x aracını yola gömdüm lafları şehir efsaneleridir he diyip geçmek gerek fabrika çıkışı testler vardır herşey ortadadır uzatmanın anlamı yoktur..Önemli olan siz sarışınmı seviyorsunuz esmermi gerisi boş...Tabi ikisinide sevener olabilir benim gibi fakat bu durumda bir takım ekstra maliyerler söz konusu olur




  • 1.5 Dci 80 Hp aracım var bastımmı gidiyor ve maşallah son derece ekonomik.Daha ne isterim.Kalkıp da yarışlara falan katılacak halim yok üretim amacı belli sonuçta ...
  • araba sollarkende sen zırt pırt vites değiştiriyosun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknofobi

    kimisi sarışın sever kimisi kumral kimisi melez araç yakıt tercihide bunun gibidir.Kisimi benzinli araca alışmıştır ve dizel araçlara hep soğuk bakmıştır..Kimiside hep dizel kullanmıştır onlar içinde benzinli araç öcüdür çok yakar heleki turbosuzsa hiç binilmezdir...Anlıyacağınız bu iş uzar gider bence başlık yanlış olmuş bu konuda çok olay çıkar...Hem benzin-Lpg hemde dizel araç kullanan biri olarak şunu söyliyebilirim aracı sadece şehir içi kullanıyorsanız amacınız yakıt tasarrufu ise tercih kesinlikle dizel olmalıdır ayrıca dizelde sevilen 2.200-3.500 devir arası turbonun verdiği hızlılık hissi fakat tekrar yazıyorum hızlılık hissi sadece anlık aşırı bir ivme hissetmekten öte değildir 0-100 0-200 ilk kalkış herzman benznli araçc performansları daha iyidir şu an tekrar lpg li araç kulanıyorum memnunum ...Fakat bu ben şu dizeli ektim veya dizelcilerin ben şu benzinli bilmem x aracını yola gömdüm lafları şehir efsaneleridir he diyip geçmek gerek fabrika çıkışı testler vardır herşey ortadadır uzatmanın anlamı yoktur..Önemli olan siz sarışınmı seviyorsunuz esmermi gerisi boş...Tabi ikisinide sevener olabilir benim gibi fakat bu durumda bir takım ekstra maliyerler söz konusu olur

    Nokta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    işte bende onu diyorum sadece 1000 devir arası bi tork vericek araba nekadar

    zırt pırt vitesmi deiştiriceksiniz.... ben dizel 307 de tamam ekonomik ama bana gore degil

    arabayı hemen calıstırma biraz beklet ole calıstır..
    traktor gibi motor sesi.
    seri bir kalkıs yok
    bakımları pahalı..

    ekonomik ama bana gore degil.. ben suanda araba alıcak olsam benzinli alır lpg çakarım..yada benzinli kullanırım..

    calıstıgım şirkettede dizel accent var yani trafikte hos deil.. ben benim benizinli arabada gaz vermeden debriyajı yavas kaldırarak hareket ettiriorm ama dizelde oelbişey yok

    trafikte ayakalrı cok yoruyor hep gaz pedalına basmak


    O sana göre değil bu sana göre değil...Burda araba tavsiyesi mi istedin anlamadım ?

    O beğenmediğin dizeli alan o yukarda yazdıklarını göze almış.Arabasını kullanırkende istediği gibi kullanabilir.

    ekleme: dizelde ayağını debriyajdan kaldırarak yokuş bile çıkabilirsin.aynı hacimdeki bir benzinli ile o yokuşu gaz vermeden çıkamazsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenerkolik12 -- 19 Ağustos 2010; 5:20:13 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.