Şimdi Ara

Yahu nedir şu dizelcilerden çektigimiz (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.086
Cevap
0
Favori
38.348
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    işte bende onu diyorum sadece 1000 devir arası bi tork vericek araba nekadar

    zırt pırt vitesmi deiştiriceksiniz.... ben dizel 307 de tamam ekonomik ama bana gore degil

    arabayı hemen calıstırma biraz beklet ole calıstır..
    traktor gibi motor sesi.
    seri bir kalkıs yok
    bakımları pahalı..

    ekonomik ama bana gore degil.. ben suanda araba alıcak olsam benzinli alır lpg çakarım..yada benzinli kullanırım..

    calıstıgım şirkettede dizel accent var yani trafikte hos deil.. ben benim benizinli arabada gaz vermeden debriyajı yavas kaldırarak hareket ettiriorm ama dizelde oelbişey yok

    trafikte ayakalrı cok yoruyor hep gaz pedalına basmak

    kesinlikle yanlış. JTD aracımız bayır yukarı dahi hiç gaz vermeden kalkabiliyor.




  • Ne zevk alıyosunuz şu atmosferik benzinlilerden (2,0 lt ve altı) bilmem. Bas bas gitmiyor. 4000 devire çıkıcan da motor canlanacak. Şehiriçinde 4000 in altına inmeden dolaşabilecekseniz lafım yok. Tabi bu da yanında yüksek motor sesi, 12-13 lt de gezen yakıt tüketimi ve kısa motor ömrü olarak size geri dönecek.
  • kardeş yine atıyo diyceksiniz belki ama kullanan varsa bilir
    punto 1.3 dizel 75 bg vardı bende, o saydığın araçların alayını tokatlardın,
    kalkışın ilk 2 saniyesinde çok hantal ama 3500 devirde turbo devreye girdikten sonra tutulmuyor
    ben bile alırken hiç ummazdım hem böle gitsin hemde o kadar az yaksın,
    bi dostunda arkadaşında vs de varsa en azından bi denemeni öneririm.
    son hız da 195 gördüm bolu yolunda
  • Turbo 3500de giriyordu yani?

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    kardeş yine atıyo diyceksiniz belki ama kullanan varsa bilir
    punto 1.3 dizel 75 bg vardı bende, o saydığın araçların alayını tokatlardın,
    kalkışın ilk 2 saniyesinde çok hantal ama 3500 devirde turbo devreye girdikten sonra tutulmuyor
    ben bile alırken hiç ummazdım hem böle gitsin hemde o kadar az yaksın,
    bi dostunda arkadaşında vs de varsa en azından bi denemeni öneririm.
    son hız da 195 gördüm bolu yolunda
  • Millet turboyla dizel araç ile birlikte tanıstı..

    Her turbolar dolup boşaldıgında ıvme etkısı yaratıyor.. millette arabam yuruyor sanıyor.. :)

    Geçtigimiz gün biri ile iddaya girdik Adam gayet kendınden emin. 535D sahibi Chip vs yaptırmıs birde

    hepten nirvanaya ulaşmış

    ama sanırsınız kı altında M5 var Panamera ile yürüyelim kesin alırım dıyor.

    Hafta sonu yürüyecez bakalım bi depomuzu fullesin aklı basına gelsin :)
  • Orijinalden alıntı: Antalya

    Depo full leme hafif bir ceza olmadı mı? Bence akılda kalıcı bi ceza ver.



    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Millet turboyla dizel araç ile birlikte tanıstı..

    Her turbolar dolup boşaldıgında ıvme etkısı yaratıyor.. millette arabam yuruyor sanıyor.. :)

    Geçtigimiz gün biri ile iddaya girdik Adam gayet kendınden emin. 535D sahibi Chip vs yaptırmıs birde

    hepten nirvanaya ulaşmış

    ama sanırsınız kı altında M5 var Panamera ile yürüyelim kesin alırım dıyor.

    Hafta sonu yürüyecez bakalım bi depomuzu fullesin aklı basına gelsin :)






    Eskiden hep yaptım o hatayı cok ıddalı olunca kacıyorlar bu sefer. Yanasmıyor kımse

    Yoksa bu anahtarımı ortaya atacagım bır idda.. Ama ürkütmeden incitmeden sevmek lazım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenerkolik12

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    işte bende onu diyorum sadece 1000 devir arası bi tork vericek araba nekadar

    zırt pırt vitesmi deiştiriceksiniz.... ben dizel 307 de tamam ekonomik ama bana gore degil

    arabayı hemen calıstırma biraz beklet ole calıstır..
    traktor gibi motor sesi.
    seri bir kalkıs yok
    bakımları pahalı..

    ekonomik ama bana gore degil.. ben suanda araba alıcak olsam benzinli alır lpg çakarım..yada benzinli kullanırım..

    calıstıgım şirkettede dizel accent var yani trafikte hos deil.. ben benim benizinli arabada gaz vermeden debriyajı yavas kaldırarak hareket ettiriorm ama dizelde oelbişey yok

    trafikte ayakalrı cok yoruyor hep gaz pedalına basmak


    O sana göre değil bu sana göre değil...Burda araba tavsiyesi mi istedin anlamadım ?

    O beğenmediğin dizeli alan o yukarda yazdıklarını göze almış.Arabasını kullanırkende istediği gibi kullanabilir.

    ekleme: dizelde ayağını debriyajdan kaldırarak yokuş bile çıkabilirsin.aynı hacimdeki bir benzinli ile o yokuşu gaz vermeden çıkamazsın.


    Benzinli arabada rolantiyi 2000 devre ayarlayın bakalım, en dik yokuşta kalkıyor mu, kalmıyor mu ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MuttFTS.

    Turbo 3500de giriyordu yani?

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    kardeş yine atıyo diyceksiniz belki ama kullanan varsa bilir
    punto 1.3 dizel 75 bg vardı bende, o saydığın araçların alayını tokatlardın,
    kalkışın ilk 2 saniyesinde çok hantal ama 3500 devirde turbo devreye girdikten sonra tutulmuyor
    ben bile alırken hiç ummazdım hem böle gitsin hemde o kadar az yaksın,
    bi dostunda arkadaşında vs de varsa en azından bi denemeni öneririm.
    son hız da 195 gördüm bolu yolunda




    evet 3500 de giriyor yanlış hatırlamıyorsam,
    ama zaten turbo devreye girmeden araç fırlıyor.
    ama neden bilmem ilk kalkışta 1-2 saniye motor toplayana kadar yavaş kalıyor
    ama sonrasında efsane gerçekten

    chipli 5.35 dizelle ben bile kapışırım:D
    zaten ilk kalkıştaki gecikmesi de o




  • 3.20d bile chiple 200bg i buluyor 75bg araclamı kapısıcan ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korkaksamara15İ

    jetta tdi nasıl 260 yapıyormuş




    sayfada öyle bir şey bulamadım, bunu diyen birisi varsa allahını seversen link at!
  • 100 oktanlı tsi olmasın 260 yaptım diyen ? eminmisiniz tdi olduguna
  • 1.6 TDİ,HDİ,CRDİ,TDCİ ile ralli malli olmaz.1.9 TDİ ve 1.8T bile öyle ahım şahım performans vermiyor..Kendilerini avutuyorlar sanırım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1


    quote:

    Orijinalden alıntı: MuttFTS.

    Turbo 3500de giriyordu yani?

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    kardeş yine atıyo diyceksiniz belki ama kullanan varsa bilir
    punto 1.3 dizel 75 bg vardı bende, o saydığın araçların alayını tokatlardın,
    kalkışın ilk 2 saniyesinde çok hantal ama 3500 devirde turbo devreye girdikten sonra tutulmuyor
    ben bile alırken hiç ummazdım hem böle gitsin hemde o kadar az yaksın,
    bi dostunda arkadaşında vs de varsa en azından bi denemeni öneririm.
    son hız da 195 gördüm bolu yolunda




    evet 3500 de giriyor yanlış hatırlamıyorsam,
    ama zaten turbo devreye girmeden araç fırlıyor.
    ama neden bilmem ilk kalkışta 1-2 saniye motor toplayana kadar yavaş kalıyor
    ama sonrasında efsane gerçekten

    chipli 5.35 dizelle ben bile kapışırım:D
    zaten ilk kalkıştaki gecikmesi de o

    1.3 multijette turbo 2000 devirden sonra canlanır. turbo canlanmadan motor canlanmaz, ölü gibidir 2000 devir altında.

    ---

    quote:

    Benzinli arabada rolantiyi 2000 devre ayarlayın bakalım, en dik yokuşta kalkıyor mu, kalmıyor mu ?

    relantiyi 2000 devire ayarladıktan sonra gaz vererek kalkmaktan ne farkı var Allah aşkına :D
    dizel bunu 800 devirde yapıyor...




  • tabii ki garibanın neyi olsa mutlu olur bizim gibi
    ama araçları aşşağılayıp da madara olanlar da az değildir dikkat etmek lazım

    Mesela düz caddy 1.9 105 bg dizelle 240 bastı bizim kuzen yanımda, ben basamadım bizim caddy ile, görmesem inanmazdım
    caddy diye ticari diye çok bmw harcadık, bi de iyi bi araba olsa nolur kim bilir:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: korkaksamara15İ

    jetta tdi nasıl 260 yapıyormuş




    sayfada öyle bir şey bulamadım, bunu diyen birisi varsa allahını seversen link at!



    bak hocam

    @cangaver
    tabii ki garibanın neyi olsa mutlu olur bizim gibi
    ama araçları aşşağılayıp da madara olanlar da az değildir dikkat etmek lazım

    Mesela düz caddy 1.9 105 bg dizelle 240 bastı bizim kuzen yanımda, ben basamadım bizim caddy ile, görmesem inanmazdım
    caddy diye ticari diye çok bmw harcadık, bi de iyi bi araba olsa nolur kim bilir:)



    sen jettayla derken hazır konuya 240 yapan caddy geldi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    tabii ki garibanın neyi olsa mutlu olur bizim gibi
    ama araçları aşşağılayıp da madara olanlar da az değildir dikkat etmek lazım

    Mesela düz caddy 1.9 105 bg dizelle 240 bastı bizim kuzen yanımda, ben basamadım bizim caddy ile, görmesem inanmazdım
    caddy diye ticari diye çok bmw harcadık, bi de iyi bi araba olsa nolur kim bilir:)


    Büyüksünüz saygılar... 105 bg caddy ve 240 km hız...

    100 oktanlı 260 yapan tsi jettaya gerek kalmadı Funkmaster...

    Serhat abi senin ilacın galiba chip'li bir caddy
  • Allah aşkına turbo devreye giriyor deyip durmayın,sanki NOS açıyorsunuz.Turbo hep devrede zaten.Dün de Çeşme yolunda gördüm,Megane'cılar sol şeritte basıyordu,Allah bilir kendilerini kral sanıyorlar,benzin bu kadar pahalı olmasa görürüm onları
  • Fındık motorlu arabaya binip yok şu benzinliyi tokatladım, rampada 20 araç birden solladım laflarına bende sinir oluyorum.
    Arabası 70 hp torku 165 ama sırf sırtı anlık olarak koltuğa yapışıyor diye tüm benzinlileri geçeceğini düşünüyor.Arabasının 0-100 ü 15 sn ama sırf o anlık güç yüzünden bunu 9-10 sn sananlar var.
    Dizelde devirler arası beygir farkı çok fazla!Mesela 1.6 dizel focus 2500 devirde 83 beygir veriyor ama sadece 1000 devir sonra bu güç oluyor sana 105 beygir.Sürücüde uçtuğunu sanıyor doğal olarak.Ve sürekli bu devirde gidip gelerek aracın daha iyi gittiğini savunanlar bile var.Ekonomik olarak belki en iyi devir o doğru ama performanslu kullanım için yetez.Allah için focus iyi giden bir araç ama sırf bu yanılsama yüzünden 2.0 atmosferiği yediğini idda eden insanlar tanıyorum.
    Bellemişler bi tork lafını başka bir şey yok.Diyelim araba 70 hp 1000 nm tork ne işe yarayacak.Tabiki torkta önemli ama sadece katologda yazan
    max hp ve max tork değerleriyle bu iş bitmez.


    Bende dizeli severim.Çünkü kullanımı zevkli ve performansına göre ekonomik.Özelliklede düşük hacimde iyi oluyor.Düşük devirde hızlı gidilebiliyor.Ama çok param olsa 4-5 litrelik benzinli arabala alıp 1500 devirde 100 km hızla , 3000 devirde 210 hızda gitmeyi isterim.Araç sollarken motoru kükretip ok gibi fırlamayı isterim fakat şimdilik sadece hayal.Yüksek hacimli atmosferik sürmek çok ayrı bir duygu.x6 nın dizelinede bindim tamam iyi gidiyor ama asla bi atmosferik gibi zevk vermiyor.(Yazlış anlamayın x6 her türlü kabulümdür)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    tabii ki garibanın neyi olsa mutlu olur bizim gibi
    ama araçları aşşağılayıp da madara olanlar da az değildir dikkat etmek lazım

    Mesela düz caddy 1.9 105 bg dizelle 240 bastı bizim kuzen yanımda, ben basamadım bizim caddy ile, görmesem inanmazdım
    caddy diye ticari diye çok bmw harcadık, bi de iyi bi araba olsa nolur kim bilir:)



    İşte bütün mesele bu




  • Bazen burda yazılan şeyleri ciddi ciddi kafam almıyor..

    Yaklasık bır kaç ay kadar once sırkette megane 1.5 DCI 100 vardı

    Bu araç Performance BOX ta 160 goremedi okadar zorlamama ragmen

    Bugun 3.500 CC V6 272 HP CLS 350 240 görürken zorlanıyor 250 ye ulaşmak cıddı zaman alıyor.

    Daha onceden kullandıgım Stroker kitli BMW 5.200 CC Hacimli 400 HP + Ozel egsoz motor difransıyel vs..vs..

    290 ları gormekte zorlanıyordu.

    Yine yakın zaman da test ettigim Corvette C6 Manuel vites LS2 6.000 CC 400 HP Zor 290 gordü

    Bir dönem keyfi günlük binmek ıcın kullandıgım 5.30i Sıralı 6 258 HP 3.000 CC aracım 250 gormekte zorlanıyordu

    Durum böyleyken nasıl 100 - 200 HP arası araçlar 240/250 Yardırıyorlar merak edıyorum.

    Gerek pistte gerek rollingler de pilotajımı bılen bılıyor. Forumda kı cogu arkadasla tecrubeye de cıktık

    Ya ben birşeyleri eksik yapıyorum yada bılmıyorum yada bu arkadaşlar Nirvanaya ulaşmış benim haberım yok




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ATTRACTION -- 19 Ağustos 2010; 12:44:09 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.