Şimdi Ara

Yaklaşık Bir Ay Süren EVKUR Macerası ve Bize Yaşattıkları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.444
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Forumda birçok kişinin malumudur. 25 Nisan tarihinde yine forumun sıcak fırsatlar konusunda görerek 3499 TL ye satışa sunulan Mi Note 10 cep telefonunu sipariş ettik. Bir çok forum kullancısı da benim gibi güya bu fırsatı değerlendirmek istedi ve sipariş verdi.


    Tabi ilerde yaşanacaklardan haberimiz yoktu henüz.

    Bu arada sipariş günü ben firmayı arayarak özellikle fiyatı ve satışın doğru olup olmadığını sormak istedim. Buraya dikkatinizi çekiyorum firma yetkilisi fiyatın doğru olduğunu ve kampanya olduğunu söyledi. Bakın bir yanlışlık olabilir fiyat yanlış veya ürünü yanlış olabilir demiyor fiyat doğru diyor yani siz alın demeye getiriyor alında biz size neler yapacağız daha görün.


    Tabi ben de fiyatı görünce normalde almayı düşündüğüm bir cihaz olmamasına rağmen siparişi verdim kredi kartıyla.


    Bir gün sonra sabah erken saatlerde sms geldi ve sistem hatası olduğu siparişin iptal edildiği bilgisi verildi.


    Tamam dedik fırsat kaçtı, en azından denedik olsa olurdu. 3 - 5 gün hiç ardına düşmedim. Bakmadım bile kredi kartına iade gelmiş mi diye. Ne de olsa büyük firma ya marka adı duyulmuş herhalde otomatik iade olur karta ki zaten öyle de oluyor n11 falan siparişi iptal ettin mi bir daha aramaya gerek bir iki güne otomatik karta yansıyor geri. Burada da öyle olur zannettik. Aradan biraz zaman geçti baktım kredi kartına yansıyan iade falan yok hatta provizyon da bekleyen işlem dönem içine yansımış kabak gibi duruyor orda ve kartın ekstre kesilmesine 10 gün falan var. Forum da ki fırsat konusuna baktım orda da aynı muhabbetler dönmeye başlamış sizin iade geldi mi ? Yok gelmedi size geldi mi ? Muhabbetler aynı.


    Sonra aradık firma müşteri hizmetlerini efendim işte kanunen 7 gün geçmesi lazım 7 iş günü dolunca iadeler yapılır kartınıza 7 gün sonra yansır falan benzer laflar geveliyorlar. Bankayı arıyoruz herhangi bir iade falan gelmemiş diyorlar. Firmayı arıyoruz diyoruz ki bakın karta yansıması için sizin iadeyi yapmış olmanız lazım ki ondan 3 - 7 gün arası sürer diyorlar ama siz henüz iade yapmamışsınız.


    Neyse çok geçmeden burada bir kötü niyet olduğu anlaşıldı. Firma arayan her mağdura aynı bahaneleri üretiyordu. Kendileri sistem üzerinden çok basit bir işlemle yapması gereken iadeleri yapmıyor ve kredi kartından hesaplarına yansıyan nakit girişini kullanmaya çalışıyordu.

    Aradan bir kaç gün daha geçti 7 iş günü de doldu bu sefer de olacak ya körün taşı gibi kapanma dönemi başladı, bu sefer adamlar kapanmayı bahane etmeye başladı, efendim biz size iade yapacağız da kapanma oldu o yüzden iade birimi çalışmıyor demeye başladılar. Halbuki firmanın bir çok kısmı çalışıyor internet sitesinden satış yapmaya devam ediyorlar kargolar çalışıyor bankalar çalışıyor ama işte bunlara bahane gerek ya her arayana kapanma oldu 17 Mayıs itibariyle iade yapacağız diyorlar. Bu esnada arayan bir çok kişiye önce müşteri bilgilerinizi bulamadık, bilgilerinize ulaşamadık, sistemde kayıtlı değilsiniz gibi insanı çileden çıkaran şeyler söylüyorlar hatta birçok kişinin de başına gelmiştir tam bilgileri kontrol ediyorum derken sesinizi alamıyorum deyip telefonu kapatıyorlar.


    Bankayı arıyoruz şubeden harcama itirazı yapın diyorlar, harcama itirazı yapıyoruz henüz iptal üzerinden 15 gün geçmemiş 15 gün geçsin öyle başvurun diyerek başvuruyu reddediyorlar.


    Tüketici Hakem Heyetine şikayet ettik hala savunması istendi yazıyor. Bugün 22 Mayıs oldu hala savunma verecek firma.


    Bu arada çoğumuzun kredi kartı ekstreleri kesildi son ödeme günü geldi bir çok kişi almadığı telefonun parasını ödemek zorunda kaldı.


    Velhasıl 17 Mayıs geldi pazartesi oldu çarşamba dediler çarşamba oldu cuma dediler cuma oldu hala ortada bir şey yok bu arada banka itirazını tekrar yaptık banka şube görevlisi cepten aradı artık çözülmeyince ve nihayet bugün yani 22 Mayısta yaklaşık 27 gün sonra kredi kartına iade yansımış görünüyor. Yaklaşık bir ay süren mücadele ve çabadan sonra nihayet firma artık bankaların da zoruyla iadeleri yapmak zorunda kaldı.


    Arkadaşlar bunu bu kadar uzun anlatmamın sebebi yaşanan olay sadece bir rutin iptal - iade işlemi değil. Burada kasıtlı olarak bilerek ve isteyerek yapılmış bir sahtekarlık var.


    Herkes bu firmanın yaptığı bu sahtekarlığı görsün istiyorum. Bu firma benim tahminimce daha en başından bilerek bu cep telefonunu piyasa fiyatının çok altında satışı koydu. Arayıp soranlara da bir hata yok dedi. İstedi ki çok fazla kişi sipariş etsin ve böylece çok para toplayabilsin topladığı paraları da 27 gün boyunca hesabında kullandı.


    Ayrıca sistemde buna müsait yani sistem öyle bir sistem ki satıcı siparişi iptal etse kafadan 15 gün veriliyor satıcıya iade etmesi için araya bayram yada resmi tatil girse bizde olduğu gibi bu süre 20 - 25 güne çıkıyor ve bu satıcı bu süre boyunca bu paraları istediği gibi kullanabilir repoya yatırabilir faiz alabilir vs.


    Bugüne kadar n11 GG yada HB gibi yerlerde yani arada bir aracının olduğu pazaryeri tabir edilen sitelerde böyle bir sorunla karşılaşmadım, iptal edilen sipariş en fazla 1 - 2 güne karta yansıdı bundan sonra da mümkün olduğu kadar en azından arada bir aracı olan bu siteleri tercih etmeye çalışacağım. Evkur gibi kendi sitesinden satış yapanlardan uzak duracağım.


    Allah bundan böyle evkura ve onun gibi kötü niyetli satıcılara bulaştırmasın inşallah. Herkesin de haberi olsun ta ki bu firmanın nasıl bir firma olduğu anlaşılsın. Eğer buradan hala alışveriş yapmayı düşünen varsa bunları da göz önünde bulundursun.


    Allaha emanet olun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fyilmaz -- 22 Mayıs 2021; 15:41:16 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.