Şimdi Ara

Yalancı Hepsişurada

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
1.392
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çok sinirlendiğim için artık dayanamadım ve bir rezalet başlığı da ben açayım dedim.Biraz daha bekledikten sonra hukuk yolundan devam edeceğim...

    Malum siteden 20.07.2017 g633 kulaklık ve g402 mouse olmak üzere 2 kalem ürün aldım.Kulaklığın kablosunda sorun olması üzerine (başka kulaklığımın kablosu ile denedim sorunu saptadım) yetkili servise sadece kabloyu yolladım kısa bir süre sonra bana orjinal olmayan bir kablo gönderdi fakat sorunuma çözüm olmayınca bir kaç gün sonra atladım gittim yetkili servise girdim içeri sorunumu anlattım aslında yardımcı olmaya çalıştılar fakat ne orjinal kablo olmasından dolayı nede stokta aynı ürün olmadığı için değişim ya da kablo temininde bulamadılar istersem biraz bekleyebileceğimi istersem iade alabileceklerini söylediler bende ilk önce bekleyeceğimi söyledim çünkü kulaklığı çok uygun fiyata indirimden almıştım.Gene bir kaç gün geçtikten sonra stabil çalışan kulaklığa ihtiyaç duymamdan dolayı ürünü kargo ile gönderdim içine de not yazdım iade teklifini kabul ettiğimi vs...Burada süreç beklediğimden uzun sürdü , aradım sordum zaman geçtikçe en sonunda ürünün iadeye düştüğünü söylediler ve bana ekran görüntüsü şeklinde imzasız kaşesiz bir rapor gönderdiler.Ben biraz direttim ıslak imzalı rapor istediğimi fakat yetkili servis ısrarla tüm müşterilere böyle rapor verdiklerini hiç sorun yaşamadıklarını belirtti.

    Sorun buradan sonra başlıyor malum firmaya raporu gönderdim ve beklemeye koyuldum.Onay veya red işlemi bir hayli sürdü defalarca aramama rağmen beklemem gerektiği söylendi.Biraz zaman geçtikten sonra biraz sert çıkıştım başka bir departmana aktardılar 10 dk sonrada iade işleminin red edildiği mesajı geldi.Akabinde yetkili servise mail attım ve sorun yaşatmayacakları iddia ettikleri raporun sorun yaşattığını düzgün bir rapor istediğimi aktardım.Çok kısa içinde dijital imzalı kaşeli ve ıslak imzalı kaşeli rapor mail yoluyla yollandı bir gün sonrada raporun aslı bana kargolandı.Dijital olan raporları malum firmaya iletmeme rağmen tarafıma hiç dönüş yapılmadı.Diğer raporum red edildikten sonra yeni raporları yolladıktan sonra yaklaşık 7-8 kere aradım farklı günlerde 4 kere tarafıma geri dönüş yapılacağının sözünü aldım , 3 kere ertesi günü iade işleminin yapılacağı sözünü aldım fakat bu verilen sözlerin 1 tanesi 1 kere bile gerçekleşmedi.

    Şikayet var aracılığıyla da cevap alamadımhttps://www.sikayetvar.com/hepsiburadacom-servis-iade-raporuna-ragmen-hepsiburada-iademi-geciktiriyor

    Tek müşterisinin ben olmadığının farkındayım ama ticarette söz verildiyse yapılır , yapılmayacaksa söz verilmez.Yalancılık kurumun kanına işlemiş...

    Süreç biraz daha uzarsa o raporları hukuk yolu ile GÖZLERİNE sokacağım...







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.