Şimdi Ara

Yalın Gülmez - Kim Geçer Youtube Kanalı (Egea Güvenlik Endişesi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
1.879
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu kadar objektif ve kaliteli olan bir kanalın hala 35K üyesi olmasına şaşırdığımı belirtiyorum öncelikle :)


    Eski Auto Motor Sport yazı işleri müdürü olan Yalın Gülmez'in incelemeleri bence alanında en iyisi.


    Kabak'ın milyon abonesi olduğu bir yerde bu kanalı desteklemeye davet ediyorum herkesi.


    Scala ile Egea karşılaştırılıyor ve Egea'nın, eski ve düşük kriterli ncap testinden standart donanım araçla 3 yıldız, güvenlik paketli olanla 4 yıldız aldığının altı çizilerek, önemli


    bir kriter olarak öne çıkartılıyor. Tr'de rekor satışlara ulaşan aracın eski testten 3 yıldız alan bir araç olmasını bu kadar vurgulaması hakkaten günümüz medyasını için


    ilginç bir durum :)


    Not: Kanal ile bir alakam yoktur, %50'lik dilime daha fazla araç girsinde biraz içimize sinen birşeyler alalım diye kovalayan birisiyim o kadar :)










  • Yalın Gülmez belli ki karakterli, beyefendi bir insan.


    Doğan Kabak ise.... Neyse...


    Bizim millet beyefendi insanı sevmez, biraz kıçı başı oynayan adamı sever. O yüzden abone sayılarının bu kadar farklı olması normal. Doğan Kabak da başlarda bu kadar cıvık bir adam değildi, baktı ki cıvıklık iş yapıyor, o yolu seçti. Takibi bırakalı çok çok uzun oldu. Yalın Gülmez'in videolarını ise konu ilgimi çekmese bile destek olmak amacıyla izleyip, beğenmeye çalışıyorum.

    Scala ile egeayı kıyaslarsak önce fiyatlarına bakılmalı. Arada nerdeyse 2 kat fiyat farkı var. scala kalitede ancak 1.5 kat fark atar. Bugün egeanın %70 80 i yerli olması sebebiyle (tl çok ucuz olduğu için) müthiş avantaj kazanıyor. Millettin bu 3.kalite vag grubu araçlarını göğe çıkarmalarından bıktım usandım.
    Kanalı kurduğu zamanlardan beri takip ederim. Abone endişesi hiç olmadı. Çok beğendiğim farklı bir kişiliği var. Testleri belgesel tadında, zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Özelikle güvenlik yerine konforu tercih eden ve bu sebeple yurtdışında 6 hava yastıkla gelen araçların burada 2 hava yastığıyla gelmesine sebep olarak gördüğü tüketiciyi de çok eleştirir.

    Anlatan adamlarin konsepti güzel fakat verdikleri her bilgi doğru olmadığı gibi teknik argümanlarda yanlış bilineni süslü bir biçimde anlatıyorlar sadece yazılımla alakalı videolari bir mühendisten ziyade sanayideki xyz nin verdiği teknik bilginin önüne geçmediği gibi bir coguda hatali,. biliyorum kendiniz araştırmak yerine YouTube'da izlemek kolay geliyor ama en doğru bilgiyi yine kendiniz araştırarak okuyarak öğrenirsiniz bu yanlışı hepimiz yapiyoruz

  • testlerinde önemli ayrıntılara değiniyor. başarılı

  • Kanalı kurduğu zamanlardan beri takip ederim. Abone endişesi hiç olmadı. Çok beğendiğim farklı bir kişiliği var. Testleri belgesel tadında, zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Özelikle güvenlik yerine konforu tercih eden ve bu sebeple yurtdışında 6 hava yastıkla gelen araçların burada 2 hava yastığıyla gelmesine sebep olarak gördüğü tüketiciyi de çok eleştirir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • testlerini en beğendiğim kanallardan biridir, abone kasacağım diye çizgisinin dışına çıkmaz, ayrıntılara önem verir, izleyicilere oynamaz ve eleştirilere açık, inşallah çizgisini bozmaz

  • Yalın Gülmez belli ki karakterli, beyefendi bir insan.


    Doğan Kabak ise.... Neyse...


    Bizim millet beyefendi insanı sevmez, biraz kıçı başı oynayan adamı sever. O yüzden abone sayılarının bu kadar farklı olması normal. Doğan Kabak da başlarda bu kadar cıvık bir adam değildi, baktı ki cıvıklık iş yapıyor, o yolu seçti. Takibi bırakalı çok çok uzun oldu. Yalın Gülmez'in videolarını ise konu ilgimi çekmese bile destek olmak amacıyla izleyip, beğenmeye çalışıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 30 Aralık 2020; 20:16:4 >
  • Benim de video atsın diye beklediğim bir kaç kanaldan biri,

  • Ben halihazırda otomobil test eden youtuberlere göre hiçbir fark göremedim.Neymiş acaba bu adamı farklı kılan şey.Klasik vw gurubunu her kategoride üstün çıkaracak yorumlar.Yani sunumu incelemesi kötü değil ama diğer test sürüşlerinden zerre farkı yok.Egea'nın e kadar artısı varsa toplasan bir artı etmyor ama vw gurubunun eksileri çok olsa dahi günün kazananı oluyor.Bir de 1.6 dizel motorla benzinli tsı motor tasarruf konusunda aynı dedi ya zaten egea nın iyi çıkacağı bir konu olmayacağını ordan anladım zaten.


    Yani egea scaladan iyi bir otomobil demiyorum ama bize bilmediğimiz farklı hiçbir şey söylemiyor bence.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 30 Aralık 2020; 21:41:16 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ben bu adamin bir markayi övdüğünü hiç görmedim, neyse takır takır söylüyor. Objektiflik kavramı o kadar uzak ki bu ülkeye, kendi markasına laf geldi mi objektiflik yok oluyor insanların gözünde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de en beğendiğim kanal Yalın Gülmez'in kanalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi plf -- 30 Aralık 2020; 21:57:34 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Ben halihazırda otomobil test eden youtuberlere göre hiçbir fark göremedim.Neymiş acaba bu adamı farklı kılan şey.Klasik vw gurubunu her kategoride üstün çıkaracak yorumlar.Yani sunumu incelemesi kötü değil ama diğer test sürüşlerinden zerre farkı yok.Egea'nın e kadar artısı varsa toplasan bir artı etmyor ama vw gurubunun eksileri çok olsa dahi günün kazananı oluyor.Bir de 1.6 dizel motorla benzinli tsı motor tasarruf konusunda aynı dedi ya zaten egea nın iyi çıkacağı bir konu olmayacağını ordan anladım zaten.


    Yani egea scaladan iyi bir otomobil demiyorum ama bize bilmediğimiz farklı hiçbir şey söylemiyor bence.

    Scala ile egeayı kıyaslarsak önce fiyatlarına bakılmalı. Arada nerdeyse 2 kat fiyat farkı var. scala kalitede ancak 1.5 kat fark atar. Bugün egeanın %70 80 i yerli olması sebebiyle (tl çok ucuz olduğu için) müthiş avantaj kazanıyor. Millettin bu 3.kalite vag grubu araçlarını göğe çıkarmalarından bıktım usandım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Incelemeler boyle keci sakalli heriflerden dinlenmez. Soyle yumusak boyle gidiyor super uzuyor arkasi genis bagaji super bilmem ne

    Iki tane kanal var birisi anlatan adamlar ve en meshuru 8 silindir ( nami deger tozlu garaj)

    8 silindir abd texasta makine muhendisligi egitimi almis icinden girip disindan cikiyor. Anlatan adamlarda keza bilkentte makine muhendisligi cikislilar. Fahir tahir bilmem su bunlar duz direksiyon soforu bosa vakit kaybi.

    Sekizsilindiryoutube
    TEKNİK | Turbo - Motorun En Zayıf Halkası | Motor yağının turbo üstündeki önemini anlattık
    https://www.youtube.com/watch?v=j-bVsCeqRHM&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Incelemeler boyle keci sakalli heriflerden dinlenmez. Soyle yumusak boyle gidiyor super uzuyor arkasi genis bagaji super bilmem ne

    Iki tane kanal var birisi anlatan adamlar ve en meshuru 8 silindir ( nami deger tozlu garaj)

    8 silindir abd texasta makine muhendisligi egitimi almis icinden girip disindan cikiyor. Anlatan adamlarda keza bilkentte makine muhendisligi cikislilar. Fahir tahir bilmem su bunlar duz direksiyon soforu bosa vakit kaybi.

    https://www.youtube.com/watch?v=j-bVsCeqRHM&feature=youtu.be

    Anlatan adamlarin konsepti güzel fakat verdikleri her bilgi doğru olmadığı gibi teknik argümanlarda yanlış bilineni süslü bir biçimde anlatıyorlar sadece yazılımla alakalı videolari bir mühendisten ziyade sanayideki xyz nin verdiği teknik bilginin önüne geçmediği gibi bir coguda hatali,. biliyorum kendiniz araştırmak yerine YouTube'da izlemek kolay geliyor ama en doğru bilgiyi yine kendiniz araştırarak okuyarak öğrenirsiniz bu yanlışı hepimiz yapiyoruz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Anlatan adamlarin konsepti güzel fakat verdikleri her bilgi doğru olmadığı gibi teknik argümanlarda yanlış bilineni süslü bir biçimde anlatıyorlar sadece yazılımla alakalı videolari bir mühendisten ziyade sanayideki xyz nin verdiği teknik bilginin önüne geçmediği gibi bir coguda hatali,. biliyorum kendiniz araştırmak yerine YouTube'da izlemek kolay geliyor ama en doğru bilgiyi yine kendiniz araştırarak okuyarak öğrenirsiniz bu yanlışı hepimiz yapiyoruz



    Alıntıları Göster

    Anlatan adamların Eski videoları bildiğimiz Engineering Explained kanalının Türkçe çeviriyle yayınlanmış halinden öte bir şey değildi 😂


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Anlatan adamların Eski videoları bildiğimiz Engineering Explained kanalının Türkçe çeviriyle yayınlanmış halinden öte bir şey değildi 😂



    Alıntıları Göster

    İstisnalar olmak koşuluyla ODTÜ Bilkent Sabancı koç ve Boğaziçi üniversitelerinden olan arkadaşlarin ben çok özgün birşey yaptıklarına şahit olmadim genelde onlarin olayları yabanci literatür ve kaynak tarayarak bunları Türkçeye çevirip buralara uyarlamanin dışına pek çıkmıyor özellikle bilkent makineden çalışma arkadaşlarım olduktan sonra ben bu adamlarin ciddi bilgi zaafiyetine sahip olduğunu gördüm bu üniversitesilerin başarılı olmasinin sebebi ingilizceyi çok güzel ogretmesi yoksa itu yildiz vs daha kaliteli mühendislik egitimi sunar.


    Anlatan adamlar kanali nezdinde konuşursak üstte anlattığım kaliba cuk diye oturuyorlar ayrica bazı içerikler hatalı ve taraflı olduğunu düşünüyorum yazılım yakit tuketimini düşürür diyen makine mühendisi kusura bakmasin diplomasini yirtsin artsin termodinamiği tekrardan versin gelsin bunu sanayideki adam soylese neysede mühendis söylerse komik oluyor

    Kaç defa yazdık söyledik yazılım aracın tüketim verisini saptırıyor diye depo hesabida çok doğru sonuç vermiyor diye ama anlatamadik


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yalın hocamı en başından beri takip eden biri olarak söylemem gerek, kendisi VAG grubu araçlarından hiç hazetmez. Yukarıda biri "klasik VAG övücüsü" demiş kendisine ama birçok testinde VAG grubunun kalite, tasarım, kullanışlılık anlamında PSA'ya ezildiğinden, VAG'ın ortalama araçlar üretmek dışında hiçbir artısı olmadığından falan bahseden biri. Dolayısıyla, bu karşılaştırmaya özgü şekilde Scala'nın tercih edilebilir olması, adamın VAG fanboy olduğu manasına gelmiyor.


    Genel manada kendisi bu Youtube otomobil kanallarının içinde açık ara en iyisi. Ne süslü çekimler, ne agresif müzikler, ne boş detayları övmek var. Adam neyse söylüyor.

  • Sadece yorumcu olarak değil ayrıca otomobil kültürü konusunda videolarından çok şey öğrendiğim bir yazar. Eski yıllarda otomobil test yazıları da çok keyifliydi. Uzun dönem sadece bu yazılardan izlemiştim.

  • güzel kanalmış. abone oldum.

  • incelemeleri başarılı bu işi layıkıyla yapan 3-5 kişiden berisi.Diğeri de burak ertem o da neyse söyler çekinmez..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    İstisnalar olmak koşuluyla ODTÜ Bilkent Sabancı koç ve Boğaziçi üniversitelerinden olan arkadaşlarin ben çok özgün birşey yaptıklarına şahit olmadim genelde onlarin olayları yabanci literatür ve kaynak tarayarak bunları Türkçeye çevirip buralara uyarlamanin dışına pek çıkmıyor özellikle bilkent makineden çalışma arkadaşlarım olduktan sonra ben bu adamlarin ciddi bilgi zaafiyetine sahip olduğunu gördüm bu üniversitesilerin başarılı olmasinin sebebi ingilizceyi çok güzel ogretmesi yoksa itu yildiz vs daha kaliteli mühendislik egitimi sunar.


    Anlatan adamlar kanali nezdinde konuşursak üstte anlattığım kaliba cuk diye oturuyorlar ayrica bazı içerikler hatalı ve taraflı olduğunu düşünüyorum yazılım yakit tuketimini düşürür diyen makine mühendisi kusura bakmasin diplomasini yirtsin artsin termodinamiği tekrardan versin gelsin bunu sanayideki adam soylese neysede mühendis söylerse komik oluyor

    Kaç defa yazdık söyledik yazılım aracın tüketim verisini saptırıyor diye depo hesabida çok doğru sonuç vermiyor diye ama anlatamadik



    Alıntıları Göster

    İstisnalar olmak koşuluyla ODTÜ Bilkent Sabancı koç ve Boğaziçi üniversitelerinden olan arkadaşlarin ben çok özgün birşey yaptıklarına şahit olmadim genelde onlarin olayları yabanci literatür ve kaynak tarayarak bunları Türkçeye çevirip buralara uyarlamanin dışına pek çıkmıyor özellikle bilkent makineden çalışma arkadaşlarım olduktan sonra ben bu adamlarin ciddi bilgi zaafiyetine sahip olduğunu gördüm bu üniversitesilerin başarılı olmasinin sebebi ingilizceyi çok güzel ogretmesi yoksa itu yildiz vs daha kaliteli mühendislik egitimi sunar.


    Meydan bos kalmis neyse 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.