Şimdi Ara

Yalın Ndsl Geçiş Gün Kararsızlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaşamış olduğum sıkıntıyı dile getirmek istiyorum aktivasyon tarihim 25.03.2020 turknette idim taşıma yaptım bana telefonla taşıtılması gerektiği söylendi üyelikten 20 gün sonra bir birim aradı turknet numarasını kullandırmıyor sizi yalın ndsl geçirecegim talebinizi aldım dedi taki 25.05.2020 tarihinde aboneliğim askıya alınmış müşteri hizmetlerini aradım 2 kişi bana saçma bir şekilde engelli evraklarınızda eksiklik var bu nedenden dolayı aboneliğiniz donduruldu dediler 5inci aramamda doğru bilgiyi aldım turknet numarasını kullandırmıyor iade edecekmiş 25 mayısta yalın ndsl talebimi aldılar bayramda internet otomatik olarak gitti üyelikten 60 gün sonra üyelik otomatik duruyor cevabı verildi doğru bilgidir şimdide 8 gün oldu halen internetimiz donuk yaklaşık 20 kere aradım özel mesajlar olsun ınstgram hesapları olsun yorumlarımı hep siliyorlar ortada hakarette yok yetkili birime 7 kere mail attırdık aciliyeti bildirdiler bu işlerle ilgilenenler neden bukadar uzun sürdürürler işlemi bir arkadaş cuma günü talebimi aldılar pazartesi geçişim oldu dedi bu yüzden dolayı aşırı bir sinirim ve kırgınlığım var whatsap hattına yazarsın 24saat sonra cevap verirler anında yanıtlarım diger cevap ertesi gün gelir bayan müşteri temsilcileri gerçekten çok bilgisiz lafı geçiştirir konuyu 5 dakika anlatırsın dinler sonra nasıl yardımcı olabilirim der arkadaşlara duyrulur







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.