Şimdi Ara

Yaninet (Eski Adı Pelicell) Ana Konu (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
897
Cevap
19
Favori
29.052
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • harce74 kullanıcısına yanıt
    Hocam hangi ildesiniz. Neye göre arıyorlar. Bilginiz var mı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • AkerimD A kullanıcısına yanıt
    Samsun bugün aradılar normalde daha erken aramaları gerekir idi ama hatta geç aradılar bence çünkü buralarda bu kadar yoğun işlem olmuyordur internet ile ilgili diye düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 16 Aralık 2023; 12:17:46 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dün gece turksat kablonete başvurdum sabah geldiler kurdular gittiler.

    Bir haftadır sözde gelmeyen saha ekipleri, bir yanda da direkt 24 saat dolmadan gelen firma.

    Ha tabi aracı olmanın dezavantajı da TT’nin altyapısını kullanan firmaların müşterilerini pek takmaması olsun o da hadi 5 iş günü olsun ancak hala gelmiyorsa saha ekibi bir de saha ekibi geldikten sonra da internet hala yoksa suçu firmada bulurum.

    Bir haftadır bizi rezil ettiler, kullandığımız mobil verinin haddi hesabı yok.

    Yazık gerçekten, bu arada vdsl hattı iptal ettirmeye gerek var mı ne yapacağız?

    Abone no: 3400064248

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • harce74 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim cevap için. Ben de Ankara da ikamet ediyorum. Sadece yaninet mesaj gönderdi. 48 saat içinde gelecekler diye. Gelen giden arayan soran yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • harce74 kullanıcısına yanıt
    Zonguldak da aynı şekilde hocam çok hızlı aslında bu tarz internet işleri, normalde saha ekipleri hemen gelir, arayan soran yok hala.

    Dün gece kablonete başvurdum gece yani 12 saat dolmadan geldi sabah saha ekipleri, kurdular gittiler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sirswager kullanıcısına yanıt
    İşlerine gelmiyor demek ki hocam normalde bende internet kurulumu için bu kadar beklenildiği bir süreci hatırlamıyorum Samsun'da bir sürü firmada deneyimim oldu Türknet Türk Telekom poyraznet milenicom gibirnet azami kurulum süreçleri 2 iş günü geçmedi hiç birinde taki bugüne kadar tabi 🙂 pellicell veya yaninet bu konuda da farkını ortaya koyuyor ne yazık ki 🙂



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harce74 -- 16 Aralık 2023; 12:29:26 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • harce74 kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle hocam, hak yemeyeyim ilk abonelik zamanı da iyiydi ya max 2 iş gününde gelmişlerdi

    Bu sefer ne hikmetse gelemediler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • harce74 kullanıcısına yanıt
    Benimki bir de vdsl sanırım fiber öncelikli, vdsl olanlara hiç işlem yapmadı daha galiba.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Vdsl’i nasıl kapatacağım, kapatmama gerek var mı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • doruk75 D kullanıcısına yanıt

    Şimdimde sadece 2 ışığı yanıyor 😔


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün maliye bakanlığına ve bilgi teknolojileri genel müdürlüğüne firma hakkında gerekli kanıtlarla beraber şikayetlerimi yaptım.

    Haftaya her güne farklı bir kuruma şikayet başvurusu yapacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önemli bir günü kurtaran bilgi paylaşacağım, DSL'i olan kullanıcı şifre bekleyen arkadaşlar, herhangi bir evde telekom altyapısında aktif olan PPPoE kullanıcı ve şifresiyle modem doğrulaması yapıp internet çıkışını yapabilirler. Ben artık genius oldum konunun çaresizliğinden ve internete çıkış yapabildim nihayet. Kendi başımın çaresini kendim buldum, IP'yi ve hizmeti sizden almıyorum şu an, bunun faturasını da size ödemeyeceğim @PelicellTelekom. Bana PPPoE şifresi geldiği ana kadar tüm günler ve hatta telafi niteliğinde çok daha fazlasını faturadan düşeceksiniz. Şu saatten sonra bu çaplı bir mağduriyetten sonra gelen faturanız zerre ırgalamıyor beni, bildiğimi okurum, herkese bunu fazlasıyla borçlusunuz. 10 gündür mobil internet diye milletin cebinden çıkan paranın haddi hesabı yok. Biz buna keyif ayırmıyoruz, mecburuz işimizin başındayız. SMS, telefon, forum mesajlaşmaları, her şey kesildi. Verilen sözler bir kez bir kez ve bir kez daha yutuldu. YAZIK.



    Ek olarak:

    Herkesin de yeni devresinde ulaşabildiği maksimum hızlar düşmüş hep. Nereden baksanız büyük mağduriyet ya.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aFamous -- 16 Aralık 2023; 14:50:22 >




  • Geçiş yapan arkadaşlar peşin ödedikleri parayı nasıl almayı düşünüyor bu arada ya da düşündüler mi? :) Ben hayal bile edemiyorum. İlk kurulumda bana 1 hafta öncesinden fatura kesilmişti, fazla yani. Belki aylarca yazdım, muhasebeye iletiyoruz dediler, şöyle dönülecek, böyle edilecek. Zaten hepsi aynı kişi muhtemelen :) Vazgeçtim aylar sonra. Tabi ne bileyim fiyatın 200'e dayanacağını. Zaten çok uygun hizmet sunuyorlar dert değil dedim geçtim. Şimdi geçerseniz 130 küsur geri iade almanız gerek, başarabilecek varsa kendime motivasyon arıyorum :)

  • sirswager kullanıcısına yanıt

    Yeni firmaya geçiş değil yeni abonelik yaptıysanız; abonelik iptal formu+ kimlik ön arka fotokopisini göndermeniz lazım.

  • Lütfen sizden geri dönüş bekliyorum @PelicellTelekom


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mahvettiniz ya insanları, 10 günü de devirdik. Türkiye'deki internet tarihinin karanlık sayfalarına kara leke olarak yazılacaksınız böyle giderse. Durumlar çok fena ama kimin umurunda @PelicellTelekom? Kendi faturanızı unutun, insanların mobil faturalarını da ödeyeceksiniz.

  • Arkadaşlar benim umudum tükendi zaten bu saatten sonra gelse de istemiyorum artık. Sıfırdan kurulumla farklı firmaya geçsek bunların aboneliği bize borç konusunda bir sorun teşkil eder mi? Ne de olsa tahaattümüz bitti zaten. Bu aydan da vazgeçiyorum öbür tarafa kalsın.

    Gelecek ay faturayı ödemezsek yasal bir problemle karşılaşma gibi bir ihtimal var mı? Her ne kadar makul gelmese de bir bilene sormak lazım. Ayriyeten ben bu kurumsallığın dip yaptığı yere kimlik fotokopisi belge falan yollamam onu da belirteyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.