hangi firma o? normalde bu konuya başka firma ismi yazılması hoş olmaz biliyorum ama o radde çoktan geçildi artık. Ben poyraznette form doldurup churn başvursu yaptım ama tamam seni arıycaz dedikleri halde halen dönüş olmadı. Rahatsiz olmaya başladım 3 gün oldu bekliyoruz < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kafayareset.exe -- 15 Aralık 2023; 12:12:15 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Yaninet (Eski Adı Pelicell) Ana Konu (25. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
P...Net.
Bu arada siz hangisine geçtiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aramadılar mı; siz arayın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çözülen arkadaşlar hızlarınızi kontrol ediniz yine birşeyler yapmışlar
Fayik karaer 40-50 geliyorken suan 10 geliyor
Caner yüce 110 geliyorken suan 60-70 geliyor.
@pelicelltelekom düzeltin çünkü bu hakka girmektir. Bunu da turktelekoma atamazsiniz artik...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türktelekom ekipleri geldi ve yeni bir kurulum gerçekleştirdiler. Yeni modem bağlantısı da yapıldı. Eski modem i ne yapacağız?
Bu arada tüm arkadaşlar bir an önce çözüme kavuşurlar inş. Gerçekten bu devirde internetsiz bu kadar süre sıkıcı bir durum.
-
Burada kalmayı tercih eden mi gördünüz de konuşuyorsunuz böyle? Sizinkisi var ya suçluya bedelini ödetmek yerine, dar ağacına götürmek. Kaldı ki isteyeni de istemeden bilmeden devam edeni de yargılayacak yargıç siz misiniz? Ben burada kalırım ya da kalmam, firma bunun telafisini yapmalı. Yapmamayı tercih edebilir ama yapmaya zorunda bırakılmalı. Madem derdiniz kalmadı, gidin geçiş yaptığınız pardon yapamadığınız yerde çözüm arayın siz de biraz. Google yorumlarına da bir bakın, akıl tutulması yaşamadan önce.
-
Hocam selam, bağlantı sonrasında senin kullanıcı bilgilerin seninle paylaştılar mı? xxxx@pelicelltelekom ve şifreyi.
Wan bağlantısı gelenler için neyi bekliyor firma anlayamıyorum.
-
Kurulum yapılanlar fiber ve DSL olarak ayarları bizlerle paylaşsanız da bizlerde denesek.
Bu gidişle çok bekleyeceğiz.
-
İnşallah bir çözüm olur hala bekliyoruz…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Pelicell açıkçası bu kesinti öncesi manisadaki evimizin taahhütü bu ay bitince her ikisi evdeki interneti de yaninet pelicell yapalım diye ancak bu zonguldakta yaşadığım kesinti ve size ulaşamama durumu her şeyi batırdı.
Lütfen zonguldaktaki adresimde bulunan internet için tekrar ediyorum lütfen aciliyet bildirin türk telekom ekiplerine. Dsl ışığı hiç yanmıyor ne gelen var ne giden.
Ender Ş****N
Abone no: 3400064248
Sonu 52 olan numaramdan arıyorum “tüm temsilcilerimiz meşguldür” diyor ve 5 dakika sonunda otomatik kapanıyor. Temsilcileriniz bana dönüş sağlayıp türk telekom ekiplerine aciliyet iletirse çok sevinirim.
Her yeri aradım zonguldakta ancak sizin işlem yapmanız gerektiğini söylüyor Türk Telekom.
Saha ekipleri de siz işlem yapmadan hareket edemeyeceklerini söyledi.
Kurbanlık koyun gibi bir haftadır bekliyorum.
Acil yardım bekliyorum @PelicellTelekom
@PelicellTelekom
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sirswager -- 15 Aralık 2023; 17:41:43 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Yahu neyi bekliyorsunuz güncel kullanıcı adı şifre paylaşımı için? Elinden gelen kendisi yapsın anlamayana ekip gelsin kursun. İnsanları parasıyla rezil etmeye ne hakkınız var?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kurulum için yeni ppp adı ve şifresi gerek. sözde sms ile göndereceklerdi şifreyi ama hiçbir gelişme yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
siz ne yaptınız başka firmaya geçiş oldu mu
ben ümidi kestim artık sıfırdan hat başvurusu yaptım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
benim geçiş yapılamadı ama pelicellle veya xdsl no ile ilgisi yok. poyraznetin iddiasına göre e-devlet üzerinden yapılan geçislerde, e-devlette görünen ikamet bilgisiyle, internet bağlantısı istenen yerin aynı olması gerekiyormuş.Benim farklı olduğu için geçiş olmamış.
Nüfus müdürlüğünden ikametgah adresimi değiştirip tekrar başvuru yapıcam pazartesi günü. Boşu boşuna 3 gün de böyle kaybettim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Abone no:3400016664 Yasin U****u adına kayıtlı hattın lütfen xdsl numarasını verir misiniz? Farklı bir firmaya geçeceğiz..bakın bir haftadır çok mağduruz online bir firmada görev yapıyorum ve çaresiz bir şekilde yan binanın duvarına yakın bir şekilde düşük hızda internet ile işlerimi halletmeye çalışıyorum..komşum sağolsun ama o olmasaydı ne yapardım bunu hiç düşünemiyorum..lütfen bar firma değiştirme konusunda bize yardımcı olsanız ve xdsl numaramızı verseniz lütfen.. kaç gündür evden ayrılmamaya çalışıyoruz hat gelecek diye ama ne gelen var ne giden.. ayrıca geldiklerinde ya evde kimse olmazsa? Gelmeden aramıyorlar da sanırım..lütfen yardımcı olmanızı canı gönülden diliyorum @PelicellTelekom
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilisimci_kafasi -- 15 Aralık 2023; 18:50:26 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@PelicellTelekom Dün attığınız SMS mesajına göre "bir çok abonenizin bağlantı problemi çözüldü" "tabi size göre". Ama gelin görünkü büyük çoğunluğumuz halen internete bağlanamıyor. "Teknik süreçle uğraşıyoruz, bu yüzden hiç bir mesaja cevap dönemedik" gibi saçma bir bahaneniz vardı, madem problemler çözüldü şu an neden dönmüyorsunuz.
Sizin yüzünüzden büyük mağduriyet yaşıyoruz, elbet bunun hesabı sorulur. 3-4 gündür WAN bağlantısı aktif olup hala internete çıkamayan bir çok kullanıcı var, neden hala mesajlara dönmüyorsunuz.!!!
-
Abone no: 3400039395
Benim tüm işim nternet üzerinden. işlerimi internet üzerinden yürütüyorum. bir an önce bağlantının yapılmasını istiyorum çok mağdur ettiniz. @PelicellTelekom
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X